Ik vind dit toch wel iets anders dan een stemming over de HRA. Ik denk dat je dan de discussie van gisteren behoorlijk bagataliseert. Het is toch echt van andere orde.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:35 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Bij moties over de HRA is de verhouding in het verleden meermalen 60-40 geweest. Toen heeft toch ook niemand voorgesteld om 40% van de fractieleden mee te laten stemmen met de oppositie. Je bent één partij en één fractie. Uitzonderingen moeten echt uitzonderingen blijven, anders kun je het als partij wel schudden.
Met een ongekend hoog aantal jongere kijkers volgens SKOquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben een kijkcijfer record als het gaat om politieke congressen. Over de gehele dag hebben gemiddeld 740.000 mensen gekeken. Naar het slot om 17:00, keken 1,4 miljoen mensen
Het was dan ook briljante televisie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben een kijkcijfer record als het gaat om politieke congressen. Over de gehele dag hebben gemiddeld 740.000 mensen gekeken. Naar het slot om 17:00, keken 1,4 miljoen mensen
Inderdaad ;D. koefnoen zal gebaald hebben dat ze niet een dag later hun programma opnemenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was dan ook briljante televisie.
Vooral Camiel kwam op TV bijna eng over zoals hij begon te schreeuwen kort na het betoog van Hannie van Leeuwen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:23 schreef Mike het volgende:
Het was spannend en bij tijd en wijle hard tegen hard en chaotisch. Erg mooi om erbij geweest te zijn.
Ja, dat was zelfs in de zaal een beetje eng.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:27 schreef du_ke het volgende:
Vooral Camiel kwam op TV bijna eng over zoals hij begon te schreeuwen kort na het betoog van Hannie van Leeuwen.
Nee dat was gewoon een geweldige speech recht uit het hart en geen woord aan gelogen kreeg daarna ook geweldige bijval van sjaak van der tak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral Camiel kwam op TV bijna eng over zoals hij begon te schreeuwen kort na het betoog van Hannie van Leeuwen.
Kan ik me wel voorstellen. Kwam ook zo over dat hij bijna geen respect had voor Van Leeuwen en De Jong..quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat was zelfs in de zaal een beetje eng.
Iemand hier postte dat het leek alsof hij van Leeuwen op haar neus zou gaan stompen. Ik heb echt dubbelgelegen bij het beeldquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Kwam ook zo over dat hij bijna geen respect had voor Van Leeuwen en De Jong..
Het was een geweldige speech inderdaad. Hoe hij begon, was wel fel. Zijn stem klonk echt woedend, maar gelukkig waren de woorden anders bedoeld en was hij voorstander van het akkoord en toonde hij diepe respect voor Verhagen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon een geweldige speech recht uit het hart en geen woord aan gelogen kreeg daarna ook geweldige bijval van sjaak van der tak.
Hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iemand hier postte dat het leek alsof hij van Leeuwen op haar neus zou gaan stompen. Ik heb echt dubbelgelegen bij het beeld.
Als hij tegenstander was geweest had de voorzitter er doorheen zitten mekkeren. Mike, werd die man in de zaal ook als vervelend ervaren?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het was een geweldige speech inderdaad. Hoe hij begon, was wel fel. Zijn stem klonk echt woedend, maar gelukkig waren de woorden anders bedoeld en was hij voorstander van het akkoord en toonde hij diepe respect voor Verhagen.
Nee, ik was niet een van die honderden mensen die per se aan heel Nederland wilden vertellen hoe ze zich voelden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je ook bij een microfoon gestaan Mike? Met andere woorden: hebben we je kunnen zien?
Dat effect heeft schreeuwen altijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon een geweldige speech recht uit het hart en geen woord aan gelogen kreeg daarna ook geweldige bijval van sjaak van der tak.
Het huilen van Verhagen was ook echt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het was een geweldige speech inderdaad. Hoe hij begon, was wel fel. Zijn stem klonk echt woedend, maar gelukkig waren de woorden anders bedoeld en was hij voorstander van het akkoord en toonde hij diepe respect voor Verhagen.
Ja, daar ben ik wel van overtuigd. Ook later toen ik het terugzag op tv.quote:
Zoiets dergelijks is er wel ingebracht, maar dan zonder namen erbij te noemen. Die resolutie heeft het ook makkelijk gehaald.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:57 schreef Toad het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom is het CDA-congres gisteren niet achter Verhagen én achter Ferrier/Koppejan gaan staan? Er zou een resolutie of motie ingediend kunnen worden waarin stond dat er respect is voor de keus van Verhagen en een meerderheid van de fractie, maar dat er ook respect is voor de keus van Koppejan/Ferrier.
Jammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, ik was niet een van die honderden mensen die per se aan heel Nederland wilden vertellen hoe ze zich voelden.Ik zat naast microfoon 8, maar de camera stond wat hoger gericht, dus je kon me niet zien.
O, serieus? Het was een beetje lastig te volgen op TV. Dat is best een belangrijke uitspraak dan voor Koppejan en Ferrier, lijkt me.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Zoiets dergelijks is er wel ingebracht, maar dan zonder namen erbij te noemen. Die resolutie heeft het ook makkelijk gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |