quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
de webcam doet t niet meer.. ik ben slapen
quote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo Steven Mac 26,
Terechte klacht over AP op 3FM hoor, wil je hier misschien iets over vertellen op de radio?
Gr. Timur van 3FM
De poster is Penisbaardquote:
Een groot gedeelte van wat Penisbaard zegt is onzin, maar wel hilarische onzin met een vleugje genialiteit.quote:
Och, ik kom dan weer niet zo vaak in Alkmaar dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:26 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat ik hier vaker ga komen
(Dat zei ik ook over het Alkmaar topic, daar kom ik ook niet zo vaak meer)
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
En als Piet het zegt... Strenge winter verwacht
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag! ik zit weer klaar voor Timur!
Is het een beetje een goede plaat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
Coen en Sander / Timur wilden dus de nieuwe van Mumford & Sons Megahit maken.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef alors het volgende:
Goedemiddag mensenzo dat is een tijd geleden
Ik heb gisteren de hele dag het CDA congres gevolgdvandaar.
Love Today
oP VAKANTIE?? Waar ga je naar toe dan ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister wel mee maar ik moet ff duizend dingen doen omdat ik morgen op vakantie ga
gisteren een keer gehoord geloof ik en dat klonk wel lekker. typisch mumfordplaatjequote:
Ah, leuk ja !quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehe, een week naar Texel met een vriendin en haar hond en mijn honden, heeeeeeerlijk![]()
LOLquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:28 schreef gerbenp het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om!
Texel is idd mooiquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu voor de derde keer en we gaan altijd buiten het seizoen, vorig jaar zelfde week, en dit jaar laatste week van april, en we hebben echt altijd supergoed weer, ik vind het zo heerlijk daar
En lekker rustig zo buiten het seizoenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:Ik ga nu voor de derde keer en we gaan altijd buiten het seizoen, vorig jaar zelfde week, en dit jaar laatste week van april, en we hebben echt altijd supergoed weer, ik vind het zo heerlijk daar
Dat hoor ik nu ook altijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:28 schreef gerbenp het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om!
Ja daar had ik ook wel vertrouwen inquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren een keer gehoord geloof ik en dat klonk wel lekker. typisch mumfordplaatje
wat let je om ook naar texel ( of waar dan ook) te gaan. rugzakje mee, tentje mee, slaapzakje mee, radiootje mee en hoppa!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En lekker rustig zo buiten het seizoen. Wsl. kom je dan alleen wat oudere mensen tegen? Ben wel een beetje jaloers hoor!!
.
Haha, tsja werk.. Ben al bijna door mijn vakantiedagen heen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat let je om ook naar texel ( of waar dan ook) te gaan. rugzakje mee, tentje mee, slaapzakje mee, radiootje mee en hoppa!
gewoon ontslag nemenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, tsja werk.. Ben al bijna door mijn vakantiedagen heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |