Dat weet ik niet. Maar wat ik al zei, een huwelijk kan gewoon ontbonden worden, en dan is dat ook zo of de Paus het nou goed vind of niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik de katholieke kerk? alleen met toestemming van de paus ofzo toch?
De pausquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik de katholieke kerk? alleen met toestemming van de paus ofzo toch?
yeah begrijpelijk, maar om hem dan 4.5k te geven, is ms een verkeerd signaal tbhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet dat ik het geld makkelijk kan missen, we hebben het ook allemaal maar door hard werken bijeen gespaard
Maar vind het belangrijker dat mijn vrouw en d'r broertje de goede kant opgaan dan dat rotgeld
Oehhhh Sexyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef Kally het volgende:
Ik ben nu trouwens ook hees, ben niet eens wezen stappen
Oh, maar dat is dan mn eigen schuld hoorquote:
dat is dus gewoon destillerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://www.almerevandaag.(...)e-biertje-ter-wereld
Nee 3 voor 33 euroquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet 1 voor 11?
En welk filiaal?
Je wist trouwens dat ik de nieuwe Xbox360 slim heb gekocht?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De paus
Dat gedeelte van een geloof heb ik al helemaal nooit gesnapt
yeah maar kerkelijk huwelijk ligt anders geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar wat ik al zei, een huwelijk kan gewoon ontbonden worden, en dan is dat ook zo of de Paus het nou goed vind of niet.
Dat waren de rekeningen die ie echt snel moest betalen om niet echt mega problemen te krijgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah begrijpelijk, maar om hem dan 4.5k te geven, is ms een verkeerd signaal tbh
How could you leave me?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
Heathcliff, it's me Cathy I've come home now
Het nadeel is dat ik geen verwarming meer hebquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee 3 voor 33 euro
Zuidplein Rotterdam.
Wij hebben gisteren ook de nieuwe Xbox gekocht.... Hij is stil zeg
Nu hebben we 3 Xboxen in huis
Dat kost ook echt klauwen met geld jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Of van die mensen die zelf bier nemen en als je ze wat aanbiedt een baco ofzo nemen
quote:
ja zo ben ik ook, ik gooi er zo 200 euri doorheen als het gezellig is wat dat aangaat, maar dat probeer ik echt wel af te leren nu, ik betaal die klote tequila's en krijg 1 drankje terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, maar dat is dan mn eigen schuld hoor
Kom ik weer aan zetten met tequila's of goldstrike, en dan zie je die koppen vertrekken van: niet nog 1
verwarmingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ik geen verwarming meer heb
Excommunicatie kan alleen door op uitspraak van het hoogste gezag of door een misdaad die geldt als zeer zware zonde zoals moord. Maar dan blijf je gewoon katholiek. Het is een sanctie geen uitschrijving.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heet niet voor niets excommuniceren
Dus...quote:Can. 1141 - Een huwelijk dat aangegaan en voltrokken is, kan door geen enkele menselijke macht en door geen enkele oorzaak, behalve de dood, ontbonden worden .
ik heb sowieso moeite met organisatie in geloof. geloven is imo een persoonlijk iets en niet iets wat een instituut oplegt enzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De paus
Dat gedeelte van een geloof heb ik al helemaal nooit gesnapt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |