nee ok als je makkelijk kunt missen boeit geld an sich niet nee, maar t verhaar erachterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geld boeit me niet zzozeer
Wel het verdriet dat mijn vrouw ervan heeft
en die heeft het al zo moeilijk (en ik dus ook)
Beetje kortzichtig en egoistisch het probleem bij ons te pleuren
Ook van zijn vriendin, die is er net zo schuldig aan
Uhuhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dom, natuurlijk kun je een huwelijk ongedaan maken.
het heet niet voor niets excommunicerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope! Net zo min als je een vormsel of huwelijk ongedaan gemaakt kan maken.
Ja maar die telt voor de officiële instanties niet mee, als je gescheiden bent, dan ben je dat gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloven is symbolisch, dus als je het geloof verloren bent geloof je niet meer. Net zoals je het geloof in iemand kan verliezen.
Geen id maar de films zijn wel leuk, zou ook wel graag de game willen, die kom je bijna nergens tegen.quote:
dat zeg jijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
Maar goed Kate Bush kan ik dus niet meezingen
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik geef ook altijd rondjesEn dan heb ik een 100+ rekening, en mijn vrienden rond de 20 eu...
en dan zijn we met 4 man
Saturn dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id maar de films zijn wel leuk, zou ook wel graag de game willen, die kom je bijna nergens tegen.
Niet dat ik het geld makkelijk kan missen, we hebben het ook allemaal maar door hard werken bijeen gespaardquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ok als je makkelijk kunt missen boeit geld an sich niet nee, maar t verhaar erachter
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloven is symbolisch, dus als je het geloof verloren bent geloof je niet meer. Net zoals je het geloof in iemand kan verliezen.
whehehe, ja er zijn soorten waarbij je het echt niet merktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
Kreeg vanmiddag bier met 10%, merkte ik pas toen het op was
Dronk het als een flesje normale pils
Oh, ook zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Of van die mensen die zelf bier nemen en als je ze wat aanbiedt een baco ofzo nemen
ik de katholieke kerk? alleen met toestemming van de paus ofzo toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dom, natuurlijk kun je een huwelijk ongedaan maken.
Heb ik hier, alleen 2 geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id maar de films zijn wel leuk, zou ook wel graag de game willen, die kom je bijna nergens tegen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zeg jij
neem t eens op en post t dan zullen wij zeggen of t echt zo is
Als ik die vriend weer spreek vraag ik het eens aan hemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zoek namelijk nog sterke biertjes... Wil ze op sturen naar Tenerife
Niet 1 voor 11?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Saturn dus
3 voor 33 euro bak
thxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik die vriend weer spreek vraag ik het eens aan hem
Hij komt hier binnenkort nieuw laminaat leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |