Het Noorden he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
viel altijd tegen hier... Gierege mensen..
Omdat gin tonic fokking lekker is.quote:
Dat is het ook.quote:
Jezus, lekker inleven in de situatie ook, snap best dat ze haar dochter in ere wil houden maar moet dat dan op zo'n manierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de hele dag mijn overleden vrouw op zitten hemelen.
Was ook erg leuk voor min lief enzo
Jaaa dat is echt lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat gin tonic fokking lekker is.
Nog nooit gehad. Ik drink niet. Ik krijg nog 1000 gulden van me ouders daarom.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat gin tonic fokking lekker is.
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht.. we hebben al een nieuw topic
was nog ff bij Kally slapen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Slaapkop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Op een hele ziekelijke manierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus, lekker inleven in de situatie ook, snap best dat ze haar dochter in ere wil houden maar moet dat dan op zo'n manier
haha, heul niet... dat is altijd zo'n onzin... als ze zeggen: Oh, die noordelingen, dat zijn altijd van die stugge mensen.. of dat we gierig zijn allemaal... ONZIN!quote:
Vaak wel. Zeker als je het verschil ziet met hier (Brabant).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, heul niet... dat is altijd zo'n onzin... als ze zeggen: Oh, die noordelingen, dat zijn altijd van die stugge mensen.. of dat we gierig zijn allemaal... ONZIN!
Ik was een paar maand terug op de verjaardag van mijn beste vriendinnetje, en daar waren we met 4 mensen uit groningen, en daar was zo'n leuke vrouw, was helemaal verliefd op dr, en die zei: Jeetje, wat zijn jullie leuke mensen! Dat gedoe over dat stugge is niet waar...
Stug niet hoor, maar je vindt het Calvinisme wel erg terug maar dat is ook logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, heul niet... dat is altijd zo'n onzin... als ze zeggen: Oh, die noordelingen, dat zijn altijd van die stugge mensen.. of dat we gierig zijn allemaal... ONZIN!
Ik was een paar maand terug op de verjaardag van mijn beste vriendinnetje, en daar waren we met 4 mensen uit groningen, en daar was zo'n leuke vrouw, was helemaal verliefd op dr, en die zei: Jeetje, wat zijn jullie leuke mensen! Dat gedoe over dat stugge is niet waar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |