Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik schijn een vrij hoge stem te hebben. Ben al zo vaak voor mevrouw uitgemaakt aan de telefoon![]()
bos vanenburg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik schijn een vrij hoge stem te hebben. Ben al zo vaak voor mevrouw uitgemaakt aan de telefoon![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel eens meneer en sommige noemen me Simon
Hees is goedquote:
ah ik hoorde wel dat je een vrouw wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel eens meneer en sommige noemen me Simon
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd een jaar of 2/3 geleden gebeld door zo'n reclamekut die vroeg of mijn ouders thuis waren
Haha, wtfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd een jaar of 2/3 geleden gebeld door zo'n reclamekut die vroeg of mijn ouders thuis waren
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik hoorde wel dat je een vrouw was
vroeg me alleen ff af wie
ik gaf wel een heel schoftig antwoordquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat had een vriendin van mij, werd ze me toch boos![]()
Maar die heeft echt een meisjesstem
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gaf wel een heel schoftig antwoord
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij dacht whut? 0900 belt mij ?????
Ik zei: ja die zijn thuis, maar ze wonen op anderhalve meter diepte...quote:
Dat zou goed kunnen, oordeel maar zelf over 2 weken..quote:
yeah en ik heb vorige week nog doorgeven dat ik ze voortaan weer zelf bel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij dacht whut? 0900 belt mij ?????
ik word aan de telefoon altijd aangezien voor m'n vaderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Hier stopte ik met lezen.quote:
paay? das onder de gordel hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht bij jou eerst Patricia Paay
Tot ik op mijn telefoon keek
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik potential fuckbuddy's bel.. dan zeggen ze altijd, wow, wat een mooie lage stem. en dat ze dat niet bij me verwachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |