quote:Haha Bij Ons In de PC minder kijkers dan campinglife hahahahahaha #fail
quote:@coen3fm Vonden we het leuk poes? Xx
@JorisLamquote:Kan iemand 'joris lam' ff op z'n bek slaan? En hard!
quote:@elvn Doe het lekker zelf graftak
wtf... ik snapte dat gedoe met die tas al helemaal niet. Was sowieso al niet een al te boeiende item van onze Joris.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die muts had blijkbaar een Chanel-tas gekocht en dat is iets om groots te vieren. Schijnbaar. Vandaar dat er weer es een feestje door onze Joris gegeven werd.
Ik ging vanavond toevallig de Godfather kijken... straks ligt er morgen nog een paardenhoofd naast me in bed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:35 schreef pberends het volgende:
Pas op he, hij is wel peetvader van een tas.
Dat zal wel een paar duizend euro kosten..quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:38 schreef Chule het volgende:
Hoe duur is zo'n Chaneltasje? Dacht dat zoiets in hun ogen een koopje zou zijn.
quote:@ptrck68 Volgende aflevering krijgen Gerard Joling en Viola Holt een trapje#scoop
quote:Doe het lekker zelf of heb je geen rijbewijs? RT @menkerjohannes
"Joris Lam! Als iemand die kent, rijd 'm aub aan... #homovanbijonsopdepc"
quote:@AlexanderTempel De enige goede Roma is een Roma in Coma
Wil je een ban?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef k_man het volgende:
Misschien moet je er nog een FP-berichtje aan wijden, zoals je bij elke voorgaande scheet gedaan hebt.
Neen. Komt niet deze afl.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop op nog een filmpje van Joris Lam
Ja!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:27 schreef Louis22 het volgende:
Maar even serieus, verstond ik het verkeerd, of insinueerde die vadsige blonde snol dat Arabieren haar 'spannend' vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |