Ik zie ze niet hoorquote:
Ben blij dat je je kaperssetje erbij noemt want eroverheenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daateem dus!
Vandaag al veel figuren gezien daar, dat ik denk van, goh daar moet ik ff doorheen met mn kapperssetje..
Ik zou niet weten wie ik heb gemist eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef editoor het volgende:
Even een quote van vorige week:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
[..]
Ik zie ze niet hoor
Nee je hebt gelijk, we zien ze niet allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef editoor het volgende:
Even een quote van vorige week:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
[..]
Ik zie ze niet hoor
Dit is het laatste optredenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Zometeen komt bij ons in de PC, dan ga ik maar 2 programma's tegelijkertijd kijken heel even ,dit is toch bijna afgelopen.
er zijn denk ik wel een stuk of 20 die niet hebben opgetreden, uit de afgelopen 3 afleveringen. Dus behoorlijk wat. Ben benieuwd wat er met hun gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie ik heb gemist eigenlijk.
Patje zijn quote ging fout en daardoor de mijne ookquote:
Dit dus... vond die ene beterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
Niet echt slecht, maar zo goed vind ik het ook niet
Wanneer?quote:
die komt nog geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht trouwens dat die broer van Ben Saunders ook in deze aflevering zou zitten
Zou de uitzending gemist ingekort worden dan?quote:
Laatste stukje had ik gisteren toch al gezienquote:
Denk het ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef MissJ het volgende:
HJ gaat zometeen eens even flink zitten fappen geloof ik
Ohw, volgende week dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht trouwens dat die broer van Ben Saunders ook in deze aflevering zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |