Wij staan je wel bij hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet even inkomen hoorJezus wat slecht
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuur gelijk de swifferploeg het podium op zeg.
Van vandaag in ieder geval jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit was wel de slechtste line-up tot nu toe volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] DAAR IS TIE DAN,
voor het eerst in popstars
.............................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vind je ervan![]()
.............................Zit je je te vervelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet nog even wennenquote:
.............................Je ontmaagding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet er even een koesmiley in gooien voor Bertaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:44 schreef crv het volgende:
[..]
moet nog even wennen![]()
sta met knikkende knieeen
.............................Het gaat snel hier hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja in de SC hang ik ook maar in mijn eentjequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet er even een koesmiley in gooien voor Berta
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |