Dan weet ik dat voor over 3 wekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... omdat VOH en POP tegelijk is
Gewoon klein houdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ikhem groot maak is het beeld onzuiver
Oh valt bij mij wel mee eigenlijk, tenminste op 17 inch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk klein, gaat tenslotte om de zangquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo dan pas?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan weet ik dat voor over 3 weken
Ik heb net een een nieuwequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee joh, valt heel erg mee, zeker als je een beetje goeie pc of laptop hebt.
ik ook. Ga hier niet 2 pc's voor aanslaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk klein, gaat tenslotte om de zang![]()
Ohw (ja)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week verjaardag, en over 2 weken de meet
nee zou kunnen inderdaad maar ik zit hier beter als op mijn eetkamerstoel die ik bij de pc gebruikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik ook. Ga hier niet 2 pc's voor aanslaan
Ik wilde op mijn laptop kijken en op pc posten, maar de batterij van mijn laptop is gaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik ook. Ga hier niet 2 pc's voor aanslaan
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef MissJ het volgende:
Leuk meisje die Valerie, mooie dame en mooie uitstraling
Ik vind dr leeeeeuuukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef MissJ het volgende:
Leuk meisje die Valerie, mooie dame en mooie uitstraling
Ik moet de vorige twee nog kijkenquote:
Succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de vorige twee nog kijken
Nee dat bedoelde ik eigenlijk, niet over timing maar dit, beetje jammer na Angelaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat Maurice zegt is mij helemaal niet opgevallen.
is niet nodig johquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de vorige twee nog kijken
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet bij Nemo altijd aan Benny denken.
Zo moeilijk dit nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |