301 postsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ik zag Benny als laatste volgens mij.
Die poste door het slotjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging door het slotje heenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Mogen je kids Nemo niet zien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Vermoed dat het al wel 55:00 is als ik terugkom
Is Nemo er? En Engels natuurlijk, Dory is super in het Engels als ze walvis praatquote:
Ellen Degeneres.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Is Nemo er? En Engels natuurlijk, Dory is super in het Engels als ze walvis praat
Ja, nu echt op SBS6quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Is Nemo er? En Engels natuurlijk, Dory is super in het Engels als ze walvis praat
Jaquote:
Mwah als Colby het zingt klinkt het vlotterquote:
Maar dan nog blijft het een saai nummerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Mwah als Colby het zingt klinkt het vlotter
Ik ook niet, heb meer het idee dat ze zich staat te verbijtenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind helemaal niet dat ze zelfvertrouwen uitstraalt.
De minuten van de internetklok -5quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
kut, verkeerde knop... op welke tijd zijn we nu?
Normaal zit daar ook een pauze tussenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Irritant dat ze dat gewoon nog een keer laten zien
Ja, klopt, maar toch irritant...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Normaal zit daar ook een pauze tussen
Yup...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind de keuze van liedjes maar niets, bij VOH ook trouwens, steeds dezelfde nummers die maar voorbijkomen.
Stream.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kijken jullie
Ik zie niks in de tvgids staan?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kijken jullie
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1122386/langid=43quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kijken jullie
gezamenlijk online aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kijken jullie
Het begin was zeer slecht maar daarna heeft ze echt heel goed gezonge. Kreeg er echt kippevel van omdat ik niet verwachte dat ze er nog iets van kon maken. Maarja, blijkbaar zijn de meningen verdeeld.quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zetten hem allemaal te gelijk aan?
Douwe, klinkt Friesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Wat heeft hij nou voor een raar accent?
Ja, we zijn om 8 uur begonnen. Zitten nu op 55:35quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch slecht beeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1122386/langid=43
54:30 ong.
Yupquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat elke zaterdag?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, we zijn om 8 uur begonnen. Zitten nu op 55:35
Ja kunnen we beide kijkenquote:
nee joh, valt heel erg mee, zeker als je een beetje goeie pc of laptop hebt.quote:
Dan weet ik dat voor over 3 wekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... omdat VOH en POP tegelijk is
Gewoon klein houdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ikhem groot maak is het beeld onzuiver
Oh valt bij mij wel mee eigenlijk, tenminste op 17 inch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk klein, gaat tenslotte om de zangquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo dan pas?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan weet ik dat voor over 3 weken
Ik heb net een een nieuwequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee joh, valt heel erg mee, zeker als je een beetje goeie pc of laptop hebt.
ik ook. Ga hier niet 2 pc's voor aanslaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk klein, gaat tenslotte om de zang![]()
Ohw (ja)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week verjaardag, en over 2 weken de meet
nee zou kunnen inderdaad maar ik zit hier beter als op mijn eetkamerstoel die ik bij de pc gebruikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik ook. Ga hier niet 2 pc's voor aanslaan
Ik wilde op mijn laptop kijken en op pc posten, maar de batterij van mijn laptop is gaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik ook. Ga hier niet 2 pc's voor aanslaan
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef MissJ het volgende:
Leuk meisje die Valerie, mooie dame en mooie uitstraling
Ik vind dr leeeeeuuukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef MissJ het volgende:
Leuk meisje die Valerie, mooie dame en mooie uitstraling
Ik moet de vorige twee nog kijkenquote:
Succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de vorige twee nog kijken
Nee dat bedoelde ik eigenlijk, niet over timing maar dit, beetje jammer na Angelaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat Maurice zegt is mij helemaal niet opgevallen.
is niet nodig johquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de vorige twee nog kijken
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet bij Nemo altijd aan Benny denken.
Zo moeilijk dit nummerquote:
Weet ik niet.quote:
Als Anouk hem zingt is hij schitterendquote:
O ik vind het niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Helemaal niet slecht. Beetje vreemde uitspraak af en toe.
quote:
Ik snap het niet, waarom?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
We kijken via internet
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1122386/langid=43
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef Koen66 het volgende:
altijd als je haast hebt willen kids niet meewerken
Ze voelen het gewoon
Dat wel, maar dit nummer is niet de juiste keuze, maar voor bijna niemand denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind haar best een goede stem hebben.
omdat het gezellig is, daaromquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef Koen66 het volgende:
altijd als je haast hebt willen kids niet meewerken
Ze voelen het gewoon
Valt mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Bij die tussenstukjes gaat bij mij het geluid steeds keihard.
Ah, ik snap het eindelijkquote:
quote:
quote:
Dat zal best... maar ik vond dit dus echt helemaal niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ander liedje dan zingt ze prima hoor, want ze had best een goede stem.
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, we zijn gewoon tegelijk gestart met kijken.
Ik zie het niet goed op klein scherm, ik word oudquote:
daarom leg ik het je uitquote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
O straks wordt er een kandidaat boos op het publiek
quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
O straks wordt er een kandidaat boos op het publiek
Staat steeds rechts onder in beeld met een stukje film erbijquote:
Ik hou dervanquote:
Moet dat per se met 3x 'quote:
oh, ik kijk te veel op fok!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat steeds rechts onder in beeld met een stukje film erbij
Nope zie andere postquote:
Dat is dat blokje op de tijdbalk, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Wat hebben jullie toch met die reclame? Ik zie helemaal geen reclame
Had jij geen 30sec reclame?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Wat hebben jullie toch met die reclame? Ik zie helemaal geen reclame
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is dat blokje op de tijdbalk, toch?
Straks in een pauze welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu lopen we niet meer gelijk met de klok...
internetklok -5:20
Nou dan heb ik zeker 30 seconden geslapen, maar ik heb echt geen reclame gezien hoor. Wat voor reclame dan?quote:
Zo lang toch niet?quote:
Ben benieuwd, ze kan namelijk wel zingenquote:
quote:
Uhm okequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... tenminste volgens de tijdsbalk net wel
Nee komt ook in beeldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Oh als het alleen op de tijdbalk was, dan klopt het wel, ik heb mijn scherm zo verkleind dat ik die tijdsbalk niet zie.
1:30:00 doen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef editoor het volgende:
Komt er nog een pauze of gaan we hele rit uitkijken?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gezien. Zal wel een reden hebben, die ik niet ga noemen
quote:
Ja eensquote:
15quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
Hou oud is ze eigenlijk? Heb ik ff gemisT
Dat beetje enge muziekje? Ik ken dat dus van de Halloween film.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
dat muziekje op de achtergrond
Bassie & Adriaan
15, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
Hou oud is ze eigenlijk? Heb ik ff gemisT
Dat idd ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat beetje enge muziekje? Ik ken dat dus van de Halloween film.
Ah had ik het gisteren goed gegokt (toen zat ik ff met de vrouw te kijken hiernaar)quote:
Is ze trouwens nog gegaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah had ik het gisteren goed gegokt (toen zat ik ff met de vrouw te kijken hiernaar)
Dat zeg ik zeiknummerquote:
Vanochtend is ze door haar vriendin en ondergetekende toch nog omgekletstquote:
Goed zo, is voor haar ook goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanochtend is ze door haar vriendin en ondergetekende toch nog omgekletst
Ja maar Ellen was ervoor is niet zo gek, en het nummer denk ik, althans dat speelt stiekum bij mij wel meequote:
Nee 1.30 je loopt voorquote:
dat jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Weer zo een nummer dat je al 100x gehoord hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |