nee, ik heb eerder een knuffel nodigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga zuipen dan. Drank is het antwoord op al uw vragen en problemen.
Morgen is het koopzondag.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik heb eerder een knuffel nodig
Vertelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
wat kunnen ouders je je kut laten voelen
Ik hou van knuffelsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik heb eerder een knuffel nodig
O ja? Hoe kan ik de tijd sneller laten gaan zodat ik m'n lief overmorgen weer ziequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga zuipen dan. Drank is het antwoord op al uw vragen en problemen.
Aahh bdh is verliefd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Hoe kan ik de tijd sneller laten gaan zodat ik m'n lief overmorgen weer zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
een knuffel als in: een knuffel van een mooie, onbedorven deernequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen is het koopzondag.Kan je een nieuwe scoren. Jewaitz.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen is het koopzondag.Kan je een nieuwe scoren. Jewaitz.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aahh bdh is verliefd.
Slapen wil de tijd nog wel eens doden.Volgens mij ben ik verliefd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin is het kut. Ik kom niet in slaap. Al 5 dagen niet. Ik ben kapot
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wat hebben je ouders dan geflikt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een knuffel als in: een knuffel van een mooie, onbedorven deerne
gewoon, als ik in het weekend thuis ben kan er geen gezellig woordje vanaf, het is alleen maar een grote stroom gezeik. en zo gaat het al 3 weken. ik heb echt de neiging om gewoon in delft te blijven op dit moment.quote:
Oh zo'n knuffel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een knuffel als in: een knuffel van een mooie, onbedorven deerne
Blijf dan daar. Schijt aan je ouders. Je regelt daar toch zoveel chicks? Vraag hun om een knuffelquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon, als ik in het weekend thuis ben kan er geen gezellig woordje vanaf, het is alleen maar een grote stroom gezeik. en zo gaat het al 3 weken. ik heb echt de neiging om gewoon in delft te blijven op dit moment.
ja, lekker makkelijk om te zeggen, schijt aan je oudersquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Blijf dan daar. Schijt aan je ouders. Je regelt daar toch zoveel chicks? Vraag hun om een knuffel
Gewoon met je reet erover, zitten ze zo onder de schijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, lekker makkelijk om te zeggen, schijt aan je ouders
Wow gast dat wijf sloopt je joh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik verliefd jaDesalniettemin is het kut. Ik kom niet in slaap. Al 5 dagen niet. Ik ben kapot
Waarom ga je er iedere week heen als je met zo'n tegenzin er zit? Je kan toch ook een keer overslaan of doordeweeks een keer daar de koelkast plunderen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, lekker makkelijk om te zeggen, schijt aan je ouders
Het erge is dat ik maandag maar 2 uurtjes heb en haar dus maar 2 uurtjes ZIE. wss praat ik er niet eens mee. En toch kijk ik ernaar uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow gast dat wijf sloopt je joh.
En dan weet je nog niet eens zeker of je verliefd bent. En nu al slapenloze nachten.. Hoe moet dat in de toekomst?
Ach je kan nu wel gewoon aftellen.
Wow wow die shit is aan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het erge is dat ik maandag maar 2 uurtjes heb en haar dus maar 2 uurtjes ZIE. wss praat ik er niet eens mee. En toch kijk ik ernaar uitDinsdag ben ik vrij en dan zie ik haar woensdag weer. LET IT STOP
Ja, maar het duurt nog wel even. Anyway, woensdag studiefeest, dus...quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow wow die shit is aan.
Je had toch een date? Is dit dat meisje?
ik hoop elke keer dat ze voor de verandering wel een keer normaal doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom ga je er iedere week heen als je met zo'n tegenzin er zit? Je kan toch ook een keer overslaan of doordeweeks een keer daar de koelkast plunderen?
Oh.. Tsja wel kut man.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hoop elke keer dat ze voor de verandering wel een keer normaal doen
zal wel niet... verbitterde mensenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh.. Tsja wel kut man.
Succes.. Hopelijk gaan ze op een gegeven moment toch normaal doen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal wel niet... verbitterde mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |