abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87182175
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Doe moeilijk. :') :P
Emotie < Verstand

Zo is het, dus ik wil eerst weten waarom enzo :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:23:15 #277
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87182296
bijdehand, gefeliciteerd, je bent verliefd.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_87182322
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
bijdehand, gefeliciteerd, je bent verliefd.
O jij doet ook even mee :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:24:50 #279
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87182372
bijdehand, ik ga nu iets zeggen, wat ik nooit toe zou geven als jullie me IRL zouden kennen, maar alles wat jij beschrijft, herken ik 100%, en ik ging vandaag ook met veel plezier naar mijn werk ;)

en morgen weer O+
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_87182388
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Emotie < Verstand

Zo is het, dus ik wil eerst weten waarom enzo :D
:?

Waarom? Is dat nog een moeilijke vraag bdh? _O-
Je bent in de ontkenningsfase. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87182432
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:?

Waarom? Is dat nog een moeilijke vraag bdh? _O-
Je bent in de ontkenningsfase. :P
Het is geen ontkenningsfase. Ik wil iets zeker weten voordat ik 't toegeef.
pi_87182451
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
bijdehand, ik ga nu iets zeggen, wat ik nooit toe zou geven als jullie me IRL zouden kennen, maar alles wat jij beschrijft, herken ik 100%, en ik ging vandaag ook met veel plezier naar mijn werk ;)

en morgen weer O+
:D

Erg he. Ik zeg ook altijd hier omdat ik de mensen niet zo goed IRL ken. Maar ik wil niet met plezier naar school gaan voor een meisje :P
pi_87182469
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is geen ontkenningsfase. Ik wil iets zeker weten voordat ik 't toegeef.
Begrijpelijk. :P
Moeilijke kwestie. :')
pi_87182538
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Begrijpelijk. :P
Moeilijke kwestie. :')
:P Liever heb ik 't niet. Ben geen emotioneel mens. :P
pi_87183878
Gerem Bijdehand. :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:57:46 #286
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87183907
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:26 schreef bijdehand het volgende:
Maar ik wil niet met plezier naar school gaan voor een meisje :P
Je wilt het niet, maar je doet het wel (met plezier, that is) ==> verliefd.
Okay, nu je het dan eindelijk toegegeven hebt, hoe nu verder?

Nu zijn twee mogelijkheden:
1. Meisje in kwestie is al bezet -> onmogelijke liefde, hoe kom je van de verliefdheid af?
2. Meisje in kwestie is vrij -> hoe zorg je dat het jouw meisje wordt, zonder haar af te schrikken of in de friendzone terecht te komen.

1: denk je in dat ze een vreselijk dikke stinkende scheet laat op de WC. Plotseling is ze niet meer boeiend, verliefdheid is over, en weer over tot de orde van de dag.
2: ... hier moet ik eerst een boek over schrijven, is hier off-topic.
pi_87183968
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Je wilt het niet, maar je doet het wel (met plezier, that is) ==> verliefd.
Okay, nu je het dan eindelijk toegegeven hebt, hoe nu verder?

Nu zijn twee mogelijkheden:
1. Meisje in kwestie is al bezet -> onmogelijke liefde, hoe kom je van de verliefdheid af?
2. Meisje in kwestie is vrij -> hoe zorg je dat het jouw meisje wordt, zonder haar af te schrikken of in de friendzone terecht te komen.

1: denk je in dat ze een vreselijk dikke stinkende scheet laat op de WC. Plotseling is ze niet meer boeiend, verliefdheid is over, en weer over tot de orde van de dag.
2: ... hier moet ik eerst een boek over schrijven, is hier off-topic.
Ze is vrij, ze weet dat ik haar leuk vind, na de tentamens gaan we daten, woensdag heb ik feest van de studie, zij is daar ook, dan kan ik mijn slag slaan. Maar ik weet het allemaal nog niet :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:01:24 #288
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87184091
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze is vrij, ze weet dat ik haar leuk vind, na de tentamens gaan we daten, woensdag heb ik feest van de studie, zij is daar ook, dan kan ik mijn slag slaan. Maar ik weet het allemaal nog niet :P
Definieer leuk: gewoon 'leuk', of weet ze dat je alleen nog maar aan haar denkt? want in dat laatste geval is het zo goed als game over voor je ;(
Probeer haar te interesseren voor jou.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:01:55 #289
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87184120
schopje R&P :')
pi_87184198
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef klnvntrbyt het volgende:
schopje R&P :')
Psycholoog :')
pi_87184230
quote:

[..]

Definieer leuk: gewoon 'leuk', of weet ze dat je alleen nog maar aan haar denkt? want in dat laatste geval is het zo goed als game over voor je ;(
Probeer haar te interesseren voor jou.
Ze vind mij ook leuk hoor. En het is niet game over want ze wil nog steeds daten. En ik ben allergisch voor R&P
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:04:10 #292
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87184257
okay
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:04:49 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87184288
quote:

[..]

of weet ze dat je alleen nog maar aan haar denkt? want in dat laatste geval is het zo goed als game over voor je ;(

HAHAHAHAHA
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87184333
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Die is wel erg sociaal trouwens. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87184440
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmogelijk is het idd niet, maar een vriendje is natuurlijk wel zo'n grote afknapper dat ik haar niet meer zou hoeven :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:09:08 #296
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_87184503
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

SPOILER
zoals ge er an komt, zo komt ge er ook van af

Conclusie: (als man) nooit stoken in een relatie.
pi_87184545
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

zoals ge er an komt, zo komt ge er ook van af

Conclusie: nooit stoken in een relatie.
Of er zit gewoon iets mis in die relatie en daarom komt er een derde persoon kijken.

Hoezo als man niet en vrouw dan blijkbaar wel? :')
pi_87184588
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Of er zit gewoon iets mis in die relatie en daarom komt er een derde persoon kijken.

Hoezo als man niet en vrouw dan blijkbaar wel? :')
Kijken of schieten >:)
pi_87184599
Kreeg trouwens wel een lief smsje :D
pi_87184606
VOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')