Gamer IDsquote:Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.
Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.pagequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Knuxie het volgende:
Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.
Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..quote:
Hmm, dan heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en alsnog dankquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..
Zijn bij lange na (nog) niet compleet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..
niet nodig. dan vergaat de wereld!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef StijnDa het volgende:
Nog genoeg voor verbetering vatbaar voor 2012...
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel nodig, Fifa 12 komt uit in Oktober 2011, we moeten toch iets te doen hebben die 2 maanden
ik moet zeggen dat ik de versies die harder gemaakt zijn niet echt mooi vind. heb ze net in het spel gezet maar zet zo weer lekker de versies terug die iets minder hard zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Syd het volgende:
8 topics al en niet eens een mooie OP ?:P
Maar hier nog de link van de chants pack die PizzaKoppo gemaakt heeft.
http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
70MB - en alle clubs uit de eredivisie!
Thanks PK!!!!
Dat heb ik ook bij sommige clubs, daarom heb ik bij Ajax chants van 4 / 5 minuten gemaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Roberto258 het volgende:
Hmm ik had een stuk of 10 Schalke chants gemaakt, maar ze komen nou niet echt vaak langs tijdens de wedstrijd...
Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef msnk het volgende:
Heb sinds 2001 geen FIFA meer gespeeld. Wil wel weer 's een nieuwe proberen. Zal ik veel dingen herkennen of is het spel echt getransformeerd door de jaren?
Demo viel tegen, maar dat is ook maar een demo.
weet niet hoeveel db maar de nummers uit de link: http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speel nu de eerste paar potjes met een vriend van me, gaat al wel aardig maar moeten de klik ff vinden. Lijkt erop dat we heerlijk kunnen combineren met deze fifa!
BTW, Mash, bedoel je dat je 21 DB te hard vind? Vind ze zelf echt perfect, valt goed samen met het publiek...
Op de console, nog niet over uit of dat de PS3 of de Xbox360 wordt (voor 't laatst op PS1). Waarschijnlijk de platform wat een betere online community heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)
Op de console is het gewoon geweldig ..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Op de console, nog niet over uit of dat de PS3 of de Xbox360 wordt (voor 't laatst op PS1). Waarschijnlijk de platform wat een betere online community heeft
Heb nog nooit een voetbalspel op de PC gespeeld
Hmnn, heb juist bij waar komen joden toch vandaan echt een super mooi geluid, net als in het stadion eigenlijk. Maar heb je de overige volumes wel ook helemaal vol staan? Ik heb die bestanden zoals ik ze in de rar heb gezet allemaal gemaakt op 21 DB en ik speel op alle volumes op vol, mssn is dat het. Maar smaken kunnen verschillen al weet ik niet of dat ook voor gehoor geldtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet niet hoeveel db maar de nummers uit de link: http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
Ik had ze zelf van het ea forum. en die vind ik beter. vooral bij: waar komen joden toch vandaan. die is vel te hard en klinkt voor geen meter
Beetje held stopt zo'n penaltyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Zuuuuuuur
Stond net 1-1. In de 90sste minuut is de tegenstander binnen de 16. Ik druk op A om de bal af te pakken. Gaat die opeens een sliding gevenToen kreeg ik een panalty tegen
Koop een xboxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef pistoljames het volgende:
Krijgt iemand nou die kut chants aan de gang op de ps3ik hoor echt helemaal niets, volume van alles staat fokking laag en die van de mp3s vollop hoog (versterkt met audacity).. iemand?
Goh... Als zelfs Drenthe wil komen, dan komen die spelers ook welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit nu in een seizoen met Real Madrid en net als in het echte leven lijken de Galacticos alle spelers naar wens aan te kunnen trekken. Ik heb m'n club inmiddels verrijkt met Michel Bastos, Eboué, Pato en Clichy.
Er is er volgens mij een, hij heet Eredivisie en het wachtwoord is forum11. Als ik het goed herinner. Geen idee of er aanmeldingen voor zijn ofzo.quote:
vertel me je strategie! Bij mij wil het nog niet echt lukken;)quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Jezus streak van 26 naar de klote door een fucking ea server probleem.
Ik stop voorlopig even met online spelen.
Stond 12e van NL.
Wat een schande die ea server zeg
Omdat utrecht niks in europa te zoeken heeft!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:05 schreef Knuxie het volgende:
Ben zojuist kampioen geworden met FC Utrecht in Career Mode, maar voor komend seizoen staan helemaal geen europese wedstrijden gepland. Hoe kan dit?
Hmm dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad, kampioen zal zich wel direct plaatsen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Ben je al onderweg in het nieuwe seizoen? Misschien loten ze pas na paar wedstrijden competitie..net als in het echt? Dat er nog voorrondes enzo zijn eerst?
Dat is wel zwaar debiel ja, maargoed de makers zijn ook nog nooit in een voetbalstadion geweest en hebben volgens mij geen idee hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat trouwens wel enorm dom is aan die custom audio: De goal tune speelt ook bij uitwedstrijden! Slaat echt helemaal nergens op. Vandaar dat ik ook alleen een goal tune voor Feyenoord instel anders krijg ik bij tegendoelpunten in de Kuip opeens stuiterballenmuziek van PSV en dergelijke te horen.
Meer opties waren ook wel leuk geweest.
Chant bij vrije trap/penalty tegen. (Daar dan bijvoorbeeld 'braamhaar, braamhaar etc.' of een fluitconcert.)
Chant bij wedstrijd tegen aartsrivaal. (Hamas, hamas voor Feyenoord en Bommen op Rotterdam voor Ajax.)
Chants als je voorstaat, en andere als je achterstaat. (We shall not be moved, of een fluitconcert.)
Zo hè, knap!quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:09 schreef Svubeqak het volgende:
Chelsea 3 - 0 Real Madrid
Chelsea 2 - 0 Manchester City
Chelsea 2 - 0 FC Barcelona
Tot nu toe een schoon doel.
vond dat juist een verbetering, doorgebroken speler meteen rood. Snap niet waarom ze bij jou geen rood trekken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net wel leuke potjes tegen Rijstbal maar godverdomme wat is dat scheidsrechterssysteem KUT. Vooral het laatste potje met die twee Mexicaanse ploegen. Twee keer ben ik doorgebroken en ga ik met rechterstick langs de keeper en word ik neergehaald door de keeper. Niet eens GEEL! Echt...strontziek word ik ervan.Geflatteerde wedstrijd was dat zeg. Eerst domineerde Rijstbal en had hij eigenlijk 2-0 of 3-0 voor moeten staan. Scoor ik na een soort vage kluts nog de 1-1, waarna ik in de verlenging meerdere malen doorbreek en de wedstrijd moet beslissen...maarja, kutscheids.
Is niet de eerste keer trouwens, volgens mij heb ik elke wedstrijd wel meerdere momenten met rechterstick langs de keeper, neergehaald en geen enkele kaart.
Komt denk ik door de manier waarop ik speel, waarbij ik veel gebruik maak van de rechterstick. Als je een keeper laat uitrennen ben je dan eigenlijk al kansloos tegen mij...maar, vreemd genoeg als ik neergehaald word, krijg ik in 50% van de gevallen niet eens een vrije trap of penalty. Heel bizar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vond dat juist een verbetering, doorgebroken speler meteen rood. Snap niet waarom ze bij jou geen rood trekken.
Raar ...quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt denk ik door de manier waarop ik speel, waarbij ik veel gebruik maak van de rechterstick. Als je een keeper laat uitrennen ben je dan eigenlijk al kansloos tegen mij...maar, vreemd genoeg als ik neergehaald word, krijg ik in 50% van de gevallen niet eens een vrije trap of penalty. Heel bizar.
Die ze nu hebben! En 12 miljoen voor transfersquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga hem toch ook maar halen, bij Game Mania met 2 games om in te ruilen.. Kan iemand me vertellen of Vitesse de selectie heeft die ze nu hebben (sinds de overname zegmaar) of nog de oude selectie?
Heb je hier een filmpje van, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt denk ik door de manier waarop ik speel, waarbij ik veel gebruik maak van de rechterstick. Als je een keeper laat uitrennen ben je dan eigenlijk al kansloos tegen mij...maar, vreemd genoeg als ik neergehaald word, krijg ik in 50% van de gevallen niet eens een vrije trap of penalty. Heel bizar.
Probeer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
In de vorige FIFA's was Nani altijd tering snel, is dat in 11 ook zo?
Of zet zelf je commentaar op Engels! Dat is sowieso veel leukerquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:22 schreef Masegate het volgende:
Heb zelf Fifa 11 op de PS3. Gisteren bij een vriend gespeeld op de 360.
Het lijkt wel alsof Evert op de 360 veel minder vaak roept: "Hij zet een tackle in!". Op de PS3 word ik er namelijk helemaal gek van. Verder liep het spel op de 360 een keer vast.
Dit gebeurde nadat zich een probleem voor deed, waar ik jullie al eens over heb gehoord: die vriend van me was Bayern, hij ging naar team-management en ineens veranderde heel de opstelling in de opstelling van het NLs elftal. Er stond toen in de spelerlijst ook een aantal keer undefinedundefinedundefined.
EA, doe er wat aan!
Ik had wel geluk gehad ja. Keeper had op zn minst geel moeten krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net wel leuke potjes tegen Rijstbal maar godverdomme wat is dat scheidsrechterssysteem KUT. Vooral het laatste potje met die twee Mexicaanse ploegen. Twee keer ben ik doorgebroken en ga ik met rechterstick langs de keeper en word ik neergehaald door de keeper. Niet eens GEEL! Echt...strontziek word ik ervan.Geflatteerde wedstrijd was dat zeg. Eerst domineerde Rijstbal en had hij eigenlijk 2-0 of 3-0 voor moeten staan. Scoor ik na een soort vage kluts nog de 1-1, waarna ik in de verlenging meerdere malen doorbreek en de wedstrijd moet beslissen...maarja, kutscheids.
Is niet de eerste keer trouwens, volgens mij heb ik elke wedstrijd wel meerdere momenten met rechterstick langs de keeper, neergehaald en geen enkele kaart.
Sowieso, wat was nou die ene wedstrijd waarin geen enkele keer gefloten werd? Was volgens mij twee wedstrijden daarvoor ofzo. Was echt apart...een scheidsrechter die bijna nergens voor floot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:12 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik had wel geluk gehad ja. Keeper had op zn minst geel moeten krijgen.
Het is ook een fijn team om mee te spelen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Svubeqak het volgende:
Echt iedereen speelt met Manchester City online.
Beter dan Chelsea/Real/Barca/Man Uquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Svubeqak het volgende:
Echt iedereen speelt met Manchester City online.
Dat was me nieteens opgevallen eigelijk :pquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sowieso, wat was nou die ene wedstrijd waarin geen enkele keer gefloten werd? Was volgens mij twee wedstrijden daarvoor ofzo. Was echt apart...een scheidsrechter die bijna nergens voor floot.
Oja, en toen we die Mexicaanse ploegen deden had ik hetzelfde probleem als veel mensen hier. Ik wilde Cvitanich erin zetten maar toen veranderde mijn hele selectie opeens in die van Zenit. En toen liep hij dus vast...
Ja ik wil het wel proberen maar ik ben nog niet zo heel goed:P voeg me anders ff toe: copycat100quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, ben nog ongeslagen op de xbox360.
Wil iemand het eens proberen?
GT: powah87
Trouwens, Santello accept mijn FRIEND REQUEST eens. Staat er al een paar dagen maar nog geen acceptatie.
Staat er niet hoor, je moet Santelllo hebben, 3x Lquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, ben nog ongeslagen op de xbox360.
Wil iemand het eens proberen?
GT: powah87
Trouwens, Santello accept mijn FRIEND REQUEST eens. Staat er al een paar dagen maar nog geen acceptatie.
Clubsquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:01 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijk drama blijft clubs zeg. Wanneer komt er een patch!? wij waren gvd 50 minuten bezig voordat we de 1e game hadden.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/12471.pagequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:26 schreef stephanj10 het volgende:
Moet je op de Xbox nou serieus een CD branden om die chants af te spelen ?
Ik krijg het niet voor elkaar om het via een usb stick af te spelen...
ja xbox. Ik heb je toegevoegd. Accept me invite om te spelen andersquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wil wel.X360 neem ik aan? Voeg me maar toe: Anatolian26.
Laatste 9 wedstrijden weer 2 keer de verbinding verloren.quote:@marcelnl we have over twice the no. of people playing online at the moment than we did this time last year. Load issues. All over it though
Ja ga jij maar in je eentje spelen dan. Iedereen mag toch doen wat ie wil stelletje falertsquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:39 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ga jij maar leuk met je online nekbaard vrienden clubs spelen
Clubs werkt alleen echt met vriendenquote:
maar 4 spelers, jammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Join anders gewoon de xboox 360 competitie, dan is het ook makkelijker om jullie allemaal toe te voegen:
naam: Eredivisie
wachtwoord: forum11
Zal hem vanavond ook eens zoekenquote:
Daarom moet je je ook ff aanmelden zodat er meer mensen zijn.quote:
Waar speel je op? Ik op 360, en als ik een disconnect krijg door de schuld van de tegenstander of EA kan ik me niet herinneren dat ik ooit verloren heb op deze manier, en dus streak ook niet ondebroken wordt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schande dat EA zeg, had nog getwittert naar zo mederwerker van Ea.
Zegt die
[..]
Laatste 9 wedstrijden weer 2 keer de verbinding verloren.
Schande
Ik meld me woensdag ook wel ff aan , dan weten jullie iig dat jullie niet laatste wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daarom moet je je ook ff aanmelden zodat er meer mensen zijn.Zouden er toch minimaal 10 kunnen zijn.
Op beide, maar krijg ze op de ps3 die disconnects,quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef BWolf het volgende:
[..]
Waar speel je op? Ik op 360, en als ik een disconnect krijg door de schuld van de tegenstander of EA kan ik me niet herinneren dat ik ooit verloren heb op deze manier, en dus streak ook niet ondebroken wordt.
Gewoon in een lobby zitten, kun je kiezen op niveauquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Svubeqak het volgende:
Er zijn ook mensen online die teveel FIFA spelen, waardoor het niet eens leuk meer is.
http://www.livecodes.nl/quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef CraniuM het volgende:
Weer vergeten om live vandaag te kopen dus weer niet online dan maar morgen ofzo
Is in het begin gewoon zo. Ik heb een aantal goede tegenstanders gehad en een aantal heel slechte, allemaal met zelfde aantal punten...simpelweg omdat de een 'm eerder heeft gekocht dan de ander. De echte fanatiekelingen zullen nu vast alweer rond de 3000 punten zitten maar dan heb je 't ook over mensen die op een gamende manier voetballen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Svubeqak het volgende:
Er zijn ook mensen online die teveel FIFA spelen, waardoor het niet eens leuk meer is.
Wat ik zou proberen is om alle volumes omlaag te doen, behalve muziek, want daarmee regel je "mijn audio" zeg maar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef DJWeisz het volgende:
Ik heb nu allemaal chants erop gezet en goal tunes, maar je hoort het amper, hoe kan ik kwa geluidsopties het een beetje harder zetten en welke ?
Audacity en dan 21dp maken, maar hier in dit topic (of vorig topic) staan al downloadlinks van goede chants.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef DJWeisz het volgende:
Ik heb nu allemaal chants erop gezet en goal tunes, maar je hoort het amper, hoe kan ik kwa geluidsopties het een beetje harder zetten en welke ?
Omdat dat ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:59 schreef Santello het volgende:
Zoveel handsballen mee , niet normaal, nog geen een tegen.
Penalty's
www.gratisxboxlive.nlquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef CraniuM het volgende:
Weer vergeten om live vandaag te kopen dus weer niet online dan maar morgen ofzo
Ik vind online het leukstquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind de manager mode toch het leukst oud vertrouwt fifa wel matig dat je zo weinig trofeen kan winnen alles is maar gespitst op dat online gebeuren.
Ja, what the fuck is dat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn ervaring na 1 weekend intensief spelen:
- Jammer dat een deel van coaching uit handen is genomen in manager mode. (de reacties geven en dergelijke)
- De automatische wissels voor een wedstrijd, heb nog geen 1 wedstrijd met de zelfde 11 gespeeld
- Net of EA geen rekening heeft gehouden met de PC spelers. Heel de knoppen enzo staan allemaal controller beschrijvingen ipv toetsenbord. Als je toetsenbord wilt instellen kan dit niet omdat je met een controller moet instellen
iets verschrikkelijks irritants.quote:
mja ik merk het meestal pas tijdens de wedstrijd,quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef Rumille het volgende:
Ik pas het gewoon elke keer voor de wedstrijd weer aan, maar het is gewoon schijtirritant.
Gewoon ff de assistentcoach uitzetten. Dan blijft je opstelling wel hetzelfde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik merk het meestal pas tijdens de wedstrijd,
Let in het begin niet echt op de opstelling.
Gewend van voorgaande versies dat het altijd hetzelfde was.
ok ... en die optie zit ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef Niveath het volgende:
[..]
Gewoon ff de assistentcoach uitzetten. Dan blijft je opstelling wel hetzelfde.
Waar heb je die?! Want ik kon het niet vinden en had bijna elke wedstrijd vermoeide spelersquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef Niveath het volgende:
[..]
Gewoon ff de assistentcoach uitzetten. Dan blijft je opstelling wel hetzelfde.
Straks meteen ff kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef Niveath het volgende:
Als je in het menu op teammanagement klikt, krijg je daarna een menutje met Teammanagement, Ontwikkeling Speler en Assistentcoach aan/uit.
Corners kop ik altijd zelf weg, vanuit corner scoren ze bij mij bijna niet (1 op de 10 gaan erin)quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef child_of_the_matrix het volgende:
bah, ik word helemaal ziek van al die kopgoals die ik tegen krijg. Vooral met corners is het erg. Als je een corner tegenkrijgt, kun je mijns inziens de controller gewoon wegleggen, want of je nu twee of drie verdedigers bij een aanvaller heb staan, hij krijgt alsnog alle gelegenheid om die bal vrij in te koppen.
Hoeveel potjes ik daardoor al wel niet met 1-0 verloren heb.........
Ik vind sowieso dat van de zeg 50 goals die je tegen krijgt, je er bij 80% van die goals gewoon 0,0 invloed op hebt en dat vind ik toch behoorlijk storend. Dat idee heb ik nooit gehad bij fifa 10 en world cup.
liefs,
een geirriteerd iemand.
Ligt toch echt aan je zelf hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef child_of_the_matrix het volgende:
bah, ik word helemaal ziek van al die kopgoals die ik tegen krijg. Vooral met corners is het erg. Als je een corner tegenkrijgt, kun je mijns inziens de controller gewoon wegleggen, want of je nu twee of drie verdedigers bij een aanvaller heb staan, hij krijgt alsnog alle gelegenheid om die bal vrij in te koppen.
Ik vind sowieso dat van de zeg 50 goals die je tegen krijgt, je er bij 80% van die goals gewoon 0,0 invloed op hebt en dat vind ik toch behoorlijk storend. Dat idee heb ik nooit gehad bij fifa 10 en world cup.
liefs,
een geirriteerd iemand.
Dat is herkenbaar dan ben je er door en kon je bij fifa 10 gewoon doorlopen komen ze er nu opeens wel weer bij. En hoe het kan is niet helemaal duidelijk maar het gebeurd wel veel. Scoren is ook het makkelijkste in de laatste paar minuten dan vallen er altijd meer gaten in de verdediging van de tegen partij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Corners kop ik altijd zelf weg, vanuit corner scoren ze bij mij bijna niet (1 op de 10 gaan erin)
Verder verdedigend is idd zwaar irri, als ik vrij ben gebroken komt er in 1 keer een verdediger aan met de snelheid van een straaljager
En mijn verdedigers blijven bij hun aanvallers gewoon achter
Met Bayern Munchen scoor je bijna altijd als je een corner hebt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef child_of_the_matrix het volgende:
liefs,
een geirriteerd iemand.
Gewoon vol op de verdediging spelen en alle gaatjes dichtlopen met gebruik van pressie van andere speler. Hoe langer die gasten niet scoren, hoe gefrustreerder ze raken. Als je dan in de tegenaanval scoort, heb je grote kans dat ze gelijk hun xbox uitflikkeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef Knuxie het volgende:
Zon tyfushekel aan dat Chelsea, hele elftal bestaat alleen maar uit grote negers die geen enkel duel kunnen verliezen en al die losers die dat elftal kiezen spelen ook nog eens van dat lelijke pingpong voetba. Om te kotsen zo sneu.
Gewoon Inter Milan nemen en hetzelfde doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef Knuxie het volgende:
Zon tyfushekel aan dat Chelsea, hele elftal bestaat alleen maar uit grote negers die geen enkel duel kunnen verliezen en al die losers die dat elftal kiezen spelen ook nog eens van dat lelijke pingpong voetba. Om te kotsen zo sneu.
En dan komen ze er een keer door omdat mijn veredediger het tof vind om midden in een duel stil te gaan staan en dan sta je 1-0 achter omdat Drogba mijn verdediger een schourduw geeft en 3 meter verderop belandt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon vol op de verdediging spelen en alle gaatjes dichtlopen met gebruik van pressie van andere speler. Hoe langer die gasten niet scoren, hoe gefrustreerder ze raken. Als je dan in de tegenaanval scoort, heb je grote kans dat ze gelijk hun xbox uitflikkeren.
Ik zie het niet staan hoor :/? Maakt toch niet op welk niveau je speelt?!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef Niveath het volgende:
Als je in het menu op teammanagement klikt, krijg je daarna een menutje met Teammanagement, Ontwikkeling Speler en Assistentcoach aan/uit.
mja vond al vreemd altijd 2de helft scoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar dan ben je er door en kon je bij fifa 10 gewoon doorlopen komen ze er nu opeens wel weer bij. En hoe het kan is niet helemaal duidelijk maar het gebeurd wel veel. Scoren is ook het makkelijkste in de laatste paar minuten dan vallen er altijd meer gaten in de verdediging van de tegen partij.
ps3 of X360quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:25 schreef ThamfBeast het volgende:
Be the goalkeeper is leuk! Alleen lastig dat als je in een wedstrijd geen enkel schot op doel te verwerken hebt je meteen weer te slecht presteert voor de trainer.. (die wedstrijden zijn sowieso)
Ik zit er aan te denken een pro teampje op te gaan zetten voor n00bs als ik, zijn er hier gegadigden?
Met VP bedoel jequote:Op maandag 4 oktober 2010 13:25 schreef ThamfBeast het volgende:
Be the goalkeeper is leuk! Alleen lastig dat als je in een wedstrijd geen enkel schot op doel te verwerken hebt je meteen weer te slecht presteert voor de trainer.. (die wedstrijden zijn sowieso)
Ik zit er aan te denken een pro teampje op te gaan zetten voor n00bs als ik, zijn er hier gegadigden?
Online net rolde ik je voor de verandering echt op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef Rijstbal het volgende:
Affelay gekocht met Ajax.
Scoorde gelijk de 3-2 tegen PSV![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Online net rolde ik je voor de verandering echt op.![]()
![]()
![]()
Wel vaag dat we weer dezelfde bug hadden...
Is dat tegen de computer? Want je wordt wel erg beroerd gedekt en aangepakt daar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Knuxie het volgende:
Scoor online echt zoveel goals op deze manier:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/40073517
Ik niet. Ik scoor voor meer dan 50% uit kopballen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Knuxie het volgende:
Scoor online echt zoveel goals op deze manier:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/40073517
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:15 schreef MaxC het volgende:
Heb nu van de Eredivisie alle chants erin gezet + alle topclubs in Europa. Wat een enorm vette toevoeging voor de sfeer
Heb o.a. Dit is mijn club en Every Little Thing will be allright na een wedstrijd van Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de manager mode erger ik me wel dood aan de slechte conditie van spelers. Na drie wedstrijden is m'n team al helemaal kapot. Waar slaat dat in godsnaam op?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Ja die gasten hebben een superconditie, en als jij deze week een wedstrijd voetbalt ben je toch ook geen hele week moe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de manager mode erger ik me wel dood aan de slechte conditie van spelers. Na drie wedstrijden is m'n team al helemaal kapot. Waar slaat dat in godsnaam op?
Aawh, schatje toch..quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef Knuxie het volgende:
Nee, online zoals ik zei :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:01 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Is dat tegen de computer? Want je wordt wel erg beroerd gedekt en aangepakt daar.
Hehe okay. Ik speel het altijd met dezelfde vriend en we laten elkaar nooit zoveel ruimte krijgen. Als de een de overhand krijgt, dan regent het meestal even gele kaarten voordat de ander weer het heft in handen krijgt xDquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Nee, online zoals ik zei :p
Tegen de computer speel ik world class, dan kom ik daar niet mee weg
[..]Ze willen graag dat je ook wisselspelers opstelt om een afwisselendere game te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de manager mode erger ik me wel dood aan de slechte conditie van spelers. Na drie wedstrijden is m'n team al helemaal kapot. Waar slaat dat in godsnaam op?
En dat is echt triest. Ze moeten het gewoon realistisch maken, niet gemaakt afwisselender. Bovendien hebben ze zo te lezen ook een dikke faal in de cups, aangezien je daar altijd dezelfde tegenstanders loot.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ze willen graag dat je ook wisselspelers opstelt om een afwisselendere game te spelen.
Natuurlijk niet. Maar voor de xbox moet je ze branden op cd of streamen. Op de PS3 gaat het veel makkelijker via USB-key.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb die chants gedownload, maar in welke map moet je ze uitpakken?
Edit: Zijn die chants van Pizzakoppo alleen voor ps3?
Geen idee, neem aan dat je gewoon even een paar playlists moet aanmaken in windows media player en ze daarna gewoon toewijzen in Fifa 11 zelf.quote:
Same here! Er zijn amper grote uitslagen meer die je wel in Fifa 10 had.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Knuxie het volgende:
Heb zelf vooral meer moeite om te scoren, maar win uiteindelijk toch wel een stuk meer dan dat ik verlies.
Klinkt weer als een fijne bug.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef Rijstbal het volgende:
He ik zet Affelay van CM naar LM. Zn stats ging van 72 naar 82, Toen zette ik hem weer terug voor de zekerheid. Maar nu blijft hij op 79 staan als ik hem terug zet op de linkermiddenveld.. hoe kan dat?
Het zelfde geld nu ook voor Seedorf. waneer ik hem van LM naar CM verplaats zijn zn stats wisselvallig de ene keer 77 en de andere keer 71![]()
Was vorig jaar ook..quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klinkt weer als een fijne bug.
Echt, serieus, heeft EA dit product wel voldoende getest of denken ze dat ze er na Fifa 10 wel een jaartje met de pet naar kunnen gooien?
Inderdaad, en zeker 4 op de 10 corners scoor ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan je zelf hoorals je op de goede plek staat en op het goede moment springt heb je hem gewoon. ik krijg bijna nooit tegendoelpunten via corners
ME TOquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef Babbatuur het volgende:
Er staat steeds bij mij als ik online wil:
'De EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar
Probeer het later nog eens.'
WTF is dit?
[..]Tja, FIFA logica. Was vorig jaar ookal zo, maar blijkbaar vinden ze zelf dat heel normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de manager mode erger ik me wel dood aan de slechte conditie van spelers. Na drie wedstrijden is m'n team al helemaal kapot. Waar slaat dat in godsnaam op?De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Maakt het bijna onspeelbaar helaas.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tja, FIFA logica. Was vorig jaar ookal zo, maar blijkbaar vinden ze zelf dat heel normaal.
Je bent nu verplicht je wisselspelers te gebruiken, terwijl ook gewoon in de eredivisie vaak dezelfde spelers in het veld staan als de vorige week. Echt onzin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maakt het bijna onspeelbaar helaas.
Precies, nu speel ik met Queen's Park Rangers en na drie wedstrijden staat m'n hele team al in 't rood (op de keeper na) en de helft van de reservebank ook. Ik heb op deze manier niet eens genoeg spelers...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent nu verplicht je wisselspelers te gebruiken, terwijl ook gewoon in de eredivisie vaak dezelfde spelers in het veld staan als de vorige week. Echt onzin.
Welke divisie spelen die?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, nu speel ik met Queen's Park Rangers en na drie wedstrijden staat m'n hele team al in 't rood (op de keeper na) en de helft van de reservebank ook. Ik heb op deze manier niet eens genoeg spelers...
Hoop echt dat ze dit nog gaan patchen.
nPower Championship in Engeland. Staan in 't echt nu bovenaan daar. Hadden ook een leuk transferbudget, al wil bijna niemand komen vanwege de lage league.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke divisie spelen die?![]()
Maar dat is bagger inderdaad, je zou geen 30 spelers hoeven te hebben om fitte spelers te kunnen opstellen.
Klinkt leuk, moet alleen nog een VP aanmaken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik heb een VP pro team gebouwd.
eenieder die mee wil spelen mag zich aanmelden bij VVFF Utd (voetbal vereniging F0k!Forum Utd)
afkorting = FFU
trouwens... wil je zo'n team aanmaken en Fok!Forum noemen. zegt ea dat sommige woorden die ik gebruik niet geschikt zijnLOL
edit: is X360 trouwens, en verwacht geen hoogstaande kwaliteiten, ik ben ook maar een n00b
Ik speel met Ajax en heb eigenlijk nergens last van. Hiervoor seizoen met twente gespeeld en ook nergens last van...quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
nPower Championship in Engeland. Staan in 't echt nu bovenaan daar. Hadden ook een leuk transferbudget, al wil bijna niemand komen vanwege de lage league.Maar goed, als ik kampioen wordt volgend jaar Premier League. Probleem is alleen dat ik nu dus al na 3 wedstrijden vol met de handrem moet spelen.
![]()
Ik laat m'n spelers amper sprinten. Alles op passing.
![]()
![]()
Diep triest op die manier.
Is het bij grote teams minder erg?
Ik zal me er straks eens voor aanmeldenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik heb een VP pro team gebouwd.
eenieder die mee wil spelen mag zich aanmelden bij VVFF Utd (voetbal vereniging F0k!Forum Utd)
afkorting = FFU
trouwens... wil je zo'n team aanmaken en Fok!Forum noemen. zegt ea dat sommige woorden die ik gebruik niet geschikt zijnLOL
edit: is X360 trouwens, en verwacht geen hoogstaande kwaliteiten, ik ben ook maar een n00b
ik ben ook voor het serieuze spelen (maar dan wel voor de lol, ik ben niet fanatiek)quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik zal me er straks eens voor aanmeldenvind VP online wel lachen, mits iedereen ook echt in zijn rol blijft. Speel zelf het liefst als de nr. 10
het is geen publieke club.. probeer dat.. ben jij ****** dan voeg ik je ff toe!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik zal me er straks eens voor aanmeldenvind VP online wel lachen, mits iedereen ook echt in zijn rol blijft. Speel zelf het liefst als de nr. 10
EDIT: Kan hem nog niet vinden![]()
Later op de avond kan ik wel, denk ik.quote:
Ligt het niet gewoon aan je zelf?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef Knuxie het volgende:
Ben de Real Madrids, Chelseas en Barcelonas online nu al zat.
mwa ik speel nu het 3e seizoen met Ajax. je moet echt zorgen dat je goede wissels hebt. want met je basis 11 overleef je het nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ik speel met Ajax en heb eigenlijk nergens last van. Hiervoor seizoen met twente gespeeld en ook nergens last van...
ik mis hiervoor wel de staff upgrades.. die maakten het altijd wat makkelijker
Aangezien het mijn mening is n het een gevoel van mezelf is zal het inderdaad wle aan mezelf liggen. Captain Obvious. Beweer toch niet dat het aan iemand anders ligt. Zeg alleen dat het ook wel eens leuk zou zijn een ander team dan die drie te treffen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan je zelf?
CL zit er toch niet in?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa ik speel nu het 3e seizoen met Ajax. je moet echt zorgen dat je goede wissels hebt. want met je basis 11 overleef je het niet32 wedstrijden dan de beker en cl nog. zijn er aardig wat. heb vaak genoeg gehad dat mijn spelers heel moe waren en ik gedwongen werd met een b team te spelen.. Nu heb ik gelukkig goede inkopen gedaan (tip kijk in de russische comp, die willen wel naar nl komen en zitten goede spelers bij)
Nu is mijn slechte wissel spelen 74 geloof iken bij me resevers komt er ook niemand onder de 72 dus heb het nu wel goed voor elkaar
basis 11 is de laagste 77
lang leven de cl winnen en dan 30 000 000 hebben voor aankopen
ja wel. heet misschien iets anders. weet niet precies. maar het komt precies op het zelfde neerquote:
Een potje met vrienden? Ik speel vaak genoeg met mijn club Grunn tegen een kameraad die voor Feyenoord is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Aangezien het mijn mening is n het een gevoel van mezelf is zal het inderdaad wle aan mezelf liggen. Captain Obvious. Beweer toch niet dat het aan iemand anders ligt. Zeg alleen dat het ook wel eens leuk zou zijn een ander team dan die drie te treffen.
Ik heb geen vriendenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Een potje met vrienden? Ik speel vaak genoeg met mijn club Grunn tegen een kameraad die voor Feyenoord is.
Om maar steeds mensen af te zeiken die Chelsea of Barca kiezen. Vind ik maar zielig
Gouden tip, thnxquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, met willem2 FC groningen alle hoeken laten zien. Eindstand: 4-0
Een balletje die tot nu toe zeer weinig keepers houden is als je de bal hebt 2 keer op schieten drukken snel achter elkaar
ps3 of xbox?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef ThamfBeast het volgende:
de teller staat pas op 2 spelers, nog meer mensen bij ons pro team????
club = VVFF Utd
Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL
wie komt ons helpen??
ik wil er wel bij maar nu staat mijn xbox aan mijn ouders mega tv aangesloten waar geen internet isquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef ThamfBeast het volgende:
club = VVFF Utd
Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL
wie komt ons helpen??
Dat kost je dan 10 euroquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat kost je dan 10 euro
Volgens mij is dat gewoon een bugje ofzoecht 9 van de 10 gaan erin, ongeacht welke hoek haha
Nope dat zit er al jaren in! Ook als je 2 keer op vierkantje drukt geef je een lage harde voorzetquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat kost je dan 10 euro
Volgens mij is dat gewoon een bugje ofzoecht 9 van de 10 gaan erin, ongeacht welke hoek haha
Niet dat 9 van de 10 ballen er in gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nope dat zit er al jaren in! Ook als je 2 keer op vierkantje drukt geef je een lage harde voorzet
Komt dat niet gewoon door een personality + effect zoals poacher?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat kost je dan 10 euro
Zometeen even tegen Excelsior? :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef Sinnie het volgende:
Had me eerste online potje gedaan en met 2-0 gewonnen met Feyenoord tegen Inter.
Can't beat the Feyenoord boys
Ik wil best in een teamquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:37 schreef Majkool het volgende:
Iemand een PS3-team, of genoeg interesse om er 1 aan te maken?
Same here hun doen vanalles maar word nooit voor gefloten doe ik iets terug hup word meteen gefloten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef sanakthe het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de computer je echt vaak neerhaalt zonder gestraft te worden?
Is het wel serieusquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef ThamfBeast het volgende:
club = VVFF Utd
Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL
wie komt ons helpen??
Ja,quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:33 schreef mash_ het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk?? speelt iedereen dan met zijn eigen pro??
Zit er dus niet in?! Of alleen op de pc ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef Niveath het volgende:
Ok! Nja ben wel spits, weet niet of dat uit maaktquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ja we zijn nu al met zn drieen
Dat boeit niet! Als maar ben serieus kwa rol word gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:33 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
yup! we verliezen alleen zo'n beetje alles![]()
we zijn nog ff online!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ok! Nja ben wel spits, weet niet of dat uit maakt?
[..]
Dat boeit niet! Als maar ben serieus kwa rol word gedaan
Zijn jullie nog online?! Doe ik mee
we zijn nu onlinequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ok! Nja ben wel spits, weet niet of dat uit maakt?
[..]
Dat boeit niet! Als maar ben serieus kwa rol word gedaan
Zijn jullie nog online?! Doe ik mee
Welk niveau speel je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu met PSV: T.Janssen, Mertens, Romero en van wolswinkel gekocht.
En had met 8-1 gewonen van ado. ( 2 x 5 minuten )
Met Bayern kan je bijna uit elke corner scorenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:27 schreef Knuxie het volgende:
Had me ergens op een ander forum ingeschreven voor een of andere cup. Hierbij werden de te spelen teams geloot. Kreeg zelf Bayern Munchen toegewezen, dus ben ik online maar eens wat mee gaan oefenen. Bevalt tot dusver erg goed. 4-1 Madrid verslagen en 2-0 tegen Inter, speelt eigenlijk wel lekker.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef sanakthe het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de computer je echt vaak neerhaalt zonder gestraft te worden?
haha sloeg echt nergens op neequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
2x gelijk met mijn debuut... Wel 2 goals die onterecht afgekeurd werden
Wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |