abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87108040
En hier verder
Laatste Post
quote:
Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.

Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
Gamer IDs
PS3: FOK! username - PSN
Nevermind.. - QNM-STREETFAME
Masegate - ButsMG
Bami-pangkang - Eps-AFCA
R_B - Ro_Bu
ego-tripper - powah87
JaxterNL - JaxterNL
tostitomaatkaas - Pvt_Wollie
Zinedinho - wsneijder1
Snaavel - Snaavel
JeaHM - TheJokerer
Thas - lThasl (dat zijn 2 L'en )
Kreuk050 - KREUKNEUS
Erik1991 - erikvhnl
Eurynox - eurynox
Max-Westerman - Maikel-AFCA
rijstwafel - heppe01
Mr-green - aaaido
jepperdeprep - Smookz
Knuxie - Knuxxer

XBL: FOK! username - XBL
emokid - Bardogan
Santello - Santelllo
OnCraintDégun -lameij
ego-tripper - powah87
SuperHarregarre - Harregarre
LinQ - LinQ NL
Gabriel-Omar-Batistuta - AFHA NL
Child_Of_The_Matrix - stefanusnl
Rijstbal - WTCEUNG
n0ir - Cr00kk
Vragende - Juugetsu
TheMagnificent - Anatolian26

[ Bericht 25% gewijzigd door boem-dikkie op 05-02-2014 22:20:16 ]
pi_87108106
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Knuxie het volgende:
Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.

Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87108107
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:20 schreef Knuxie het volgende:
En hier verder
[..]

Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen .. ;)
★★★
pi_87108157
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen .. ;)
Hmm, dan heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en alsnog dank ;)
pi_87108180
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zijn bij lange na (nog) niet compleet.

Heb net heel veel chants van Schalke 04 gemaakt, einfach geil :P
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_87108368
Nog genoeg voor verbetering vatbaar voor 2012...
pi_87108413
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef StijnDa het volgende:
Nog genoeg voor verbetering vatbaar voor 2012...
niet nodig. dan vergaat de wereld! :o
pi_87108506
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:32 schreef mash_ het volgende:

[..]

niet nodig. dan vergaat de wereld! :o
Wel nodig, Fifa 12 komt uit in Oktober 2011, we moeten toch iets te doen hebben die 2 maanden :+
pi_87108512
Iemand zin in een potje op de xbox? GT: GieJay
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_87108573
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wel nodig, Fifa 12 komt uit in Oktober 2011, we moeten toch iets te doen hebben die 2 maanden :+
Daar heb je een punt :@
pi_87108781
Iemand wedstrijdje PS3?
★★★
pi_87108832
Ik kan niet op de EA servers komen @ 360
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:45:43 #13
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_87108842
Ik heb al 50 wedstrijden geen last meer van de ea server.

streakie van 22 :)
pi_87109002
Echt klote, heb Firewall: 'Beperkt'. Dus het komt best vaak voor dat ik geen team kan kiezen.
Heb alle poorten opengezet en op DMZ mode gezet, maar lukt niet. :(

Ohjah, het is wel beter dat je je eigen muziek op de achtergrond kan zetten, stuk beter dan wat erop stond! :) O-)
★★★
pi_87109057
Iemand?

Hoe krijg ik dit http://www.ea.com/soccer/fifa/creation-centre?team_id=39194658 --> naar mijn PS3?
pi_87109072
8 topics al en niet eens een mooie OP ?:P

Maar hier nog de link van de chants pack die PizzaKoppo gemaakt heeft.

http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
70MB - en alle clubs uit de eredivisie! :)

Thanks PK!!!!
pi_87109385
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Syd het volgende:
8 topics al en niet eens een mooie OP ?:P

Maar hier nog de link van de chants pack die PizzaKoppo gemaakt heeft.

http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
70MB - en alle clubs uit de eredivisie! :)

Thanks PK!!!!
ik moet zeggen dat ik de versies die harder gemaakt zijn niet echt mooi vind. heb ze net in het spel gezet maar zet zo weer lekker de versies terug die iets minder hard zijn.
pi_87110396
Speel nu de eerste paar potjes met een vriend van me, gaat al wel aardig maar moeten de klik ff vinden. Lijkt erop dat we heerlijk kunnen combineren met deze fifa!

BTW, Mash, bedoel je dat je 21 DB te hard vind? Vind ze zelf echt perfect, valt goed samen met het publiek...
pi_87110451
21 DB is beter dan standaard want dan hoor je amper wat.

Rijstbal ben jij weer online vanavond of niet? Waren echt leuke potjes gister...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87110543
Heb 21DB nog niet geprobeerd, maar vind die standaard wel goed als je bij de opties de andere iets zachter zet.
★★★
pi_87110677
Hmm ik had een stuk of 10 Schalke chants gemaakt, maar ze komen nou niet echt vaak langs tijdens de wedstrijd...
pi_87110717
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Roberto258 het volgende:
Hmm ik had een stuk of 10 Schalke chants gemaakt, maar ze komen nou niet echt vaak langs tijdens de wedstrijd...
Dat heb ik ook bij sommige clubs, daarom heb ik bij Ajax chants van 4 / 5 minuten gemaakt.
★★★
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:47:39 #23
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87110738
Heb sinds 2001 geen FIFA meer gespeeld. Wil wel weer 's een nieuwe proberen. Zal ik veel dingen herkennen of is het spel echt getransformeerd door de jaren?

Demo viel tegen, maar dat is ook maar een demo.
AFC AJAX
pi_87110785
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef msnk het volgende:
Heb sinds 2001 geen FIFA meer gespeeld. Wil wel weer 's een nieuwe proberen. Zal ik veel dingen herkennen of is het spel echt getransformeerd door de jaren?

Demo viel tegen, maar dat is ook maar een demo.
Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)
★★★
pi_87110846
Wat trouwens wel enorm dom is aan die custom audio: De goal tune speelt ook bij uitwedstrijden! Slaat echt helemaal nergens op. Vandaar dat ik ook alleen een goal tune voor Feyenoord instel anders krijg ik bij tegendoelpunten in de Kuip opeens stuiterballenmuziek van PSV en dergelijke te horen. :')

Meer opties waren ook wel leuk geweest.

Chant bij vrije trap/penalty tegen. (Daar dan bijvoorbeeld 'braamhaar, braamhaar etc.' of een fluitconcert.)
Chant bij wedstrijd tegen aartsrivaal. (Hamas, hamas voor Feyenoord en Bommen op Rotterdam voor Ajax.)
Chants als je voorstaat, en andere als je achterstaat. (We shall not be moved, of een fluitconcert.)
pi_87111195
Binnenkort maar even halen voor de xbox, al sinds 08 geen FIFA meer gekocht :P
pi_87111614
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speel nu de eerste paar potjes met een vriend van me, gaat al wel aardig maar moeten de klik ff vinden. Lijkt erop dat we heerlijk kunnen combineren met deze fifa!

BTW, Mash, bedoel je dat je 21 DB te hard vind? Vind ze zelf echt perfect, valt goed samen met het publiek...
weet niet hoeveel db maar de nummers uit de link: http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar

Ik had ze zelf van het ea forum. en die vind ik beter. vooral bij: waar komen joden toch vandaan. die is vel te hard en klinkt voor geen meter :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:16:54 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87111780
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)
Op de console, nog niet over uit of dat de PS3 of de Xbox360 wordt (voor 't laatst op PS1). Waarschijnlijk de platform wat een betere online community heeft :P

Heb nog nooit een voetbalspel op de PC gespeeld :@
AFC AJAX
pi_87112315
Kan iemand een leuke OP maken? Met XBL en PSN namen + alle chants links.
:D
pi_87112317
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef msnk het volgende:

[..]

Op de console, nog niet over uit of dat de PS3 of de Xbox360 wordt (voor 't laatst op PS1). Waarschijnlijk de platform wat een betere online community heeft :P

Heb nog nooit een voetbalspel op de PC gespeeld :@
Op de console is het gewoon geweldig .. _O_
★★★
pi_87112461
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:11 schreef mash_ het volgende:

[..]

weet niet hoeveel db maar de nummers uit de link: http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar

Ik had ze zelf van het ea forum. en die vind ik beter. vooral bij: waar komen joden toch vandaan. die is vel te hard en klinkt voor geen meter :P
Hmnn, heb juist bij waar komen joden toch vandaan echt een super mooi geluid, net als in het stadion eigenlijk. Maar heb je de overige volumes wel ook helemaal vol staan? Ik heb die bestanden zoals ik ze in de rar heb gezet allemaal gemaakt op 21 DB en ik speel op alle volumes op vol, mssn is dat het. Maar smaken kunnen verschillen al weet ik niet of dat ook voor gehoor geldt :P
pi_87112490
Snap der niks van als ik tegen cpu speel als hun mijn bal willen afpakken lukt het hun meteen in 1 sec en probeer ik het lukt het gewoon nooit....

Weet nu gewoon niet wat ik fout doe :/
pi_87112827
ik krijg regelmatig de melding dat iemand boven de rest uitsteekt en dat ik hem moet laten weten dat ie dit doet zodat ie nog een extra boost krijgt.. maar hoe moet ik dit doen? :') want ik geef de betreffende speler nu elke keer maar de aanvoerdersband..
pi_87113082
Iemand al geselecteerd in team van de week? Heb weet ik hoeveel games met 9+ rating en games met hattricks, volop assists etc, maar ben gedurende een heel seizoen geen enkele keer in het team van de week beland.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:16:17 #35
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87113814
Zuuuuuuur :(

Stond net 1-1. In de 90sste minuut is de tegenstander binnen de 16. Ik druk op A om de bal af te pakken. Gaat die opeens een sliding geven :{ Toen kreeg ik een panalty tegen |:(
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87113919
:o
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:21:39 #37
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87113991
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Zuuuuuuur :(

Stond net 1-1. In de 90sste minuut is de tegenstander binnen de 16. Ik druk op A om de bal af te pakken. Gaat die opeens een sliding geven :{ Toen kreeg ik een panalty tegen |:(
Beetje held stopt zo'n penalty :{w
AFC AJAX
pi_87114242
Een Real Madrid speler met 800 meer punten dan mij compleet kapot gemaakt met Schalke 04

Waren ze in het echt maar zo goed :P
pi_87114661
FIFA 11 is wel leuk. Speelt bijvoorbeeld al veel beter dan FIFA world cup. Grafisch gezien ziet het er ook beter uit. Vooral bij die camera effecten (voorgrond of achtergrond wazig). Bij oude FIFA games zag dat er soms nogal stom uit.

Verder veel betere celebrations!
pi_87114710
Ik heb Huntelaar gekocht en dit is z'n eerste goal: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/39578550

c_/
pi_87116033
iemand zin in een potje op de 360? XBL is copycat100
''Altijd trek in een pilsje''
pi_87116204
Heuj!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87116292
Krijgt iemand nou die kut chants aan de gang op de ps3 ;( ik hoor echt helemaal niets, volume van alles staat fokking laag en die van de mp3s vollop hoog (versterkt met audacity).. iemand?
pi_87117220
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef pistoljames het volgende:
Krijgt iemand nou die kut chants aan de gang op de ps3 ;( ik hoor echt helemaal niets, volume van alles staat fokking laag en die van de mp3s vollop hoog (versterkt met audacity).. iemand?
Koop een xbox ^O^
pi_87117710
omg, die kutchants zijn dus gekoppeld aan het volume niveau 'muziek', het eerst wat ik gelijk uit zet ;( werkt prima nu *O*
pi_87117907
Voor in de OP:
De lijst van online tags:
PS3: FOK! username - PSN
Nevermind.. - QNM-STREETFAME
Masegate - ButsMG
Bami-pangkang - Eps-AFCA
R_B - Ro_Bu
ego-tripper - powah87
JaxterNL - JaxterNL
tostitomaatkaas - Pvt_Wollie
Zinedinho - wsneijder1
Snaavel - Snaavel
JeaHM - TheJokerer
Thas - lThasl (dat zijn 2 L'en )
Kreuk050 - KREUKNEUS
Erik1991 - erikvhnl
Eurynox - eurynox
Max-Westerman - Maikel-AFCA
rijstwafel - heppe01
Mr-green - aaaido
jepperdeprep - Smookz

XBL: FOK! username - XBL
emokid - Bardogan
Santello - Santelllo
OnCraintDégun -lameij
ego-tripper - powah87
SuperHarregarre - Harregarre
LinQ - LinQ NL
Gabriel-Omar-Batistuta - AFHA NL
Child_Of_The_Matrix - stefanusnl
Rijstbal - WTCEUNG
n0ir - Cr00kk
Vragende - Juugetsu
TheMagnificent - Anatolian26

[ Bericht 1% gewijzigd door boem-dikkie op 05-02-2014 22:20:26 ]
pi_87117974
Ik zit nu in een seizoen met Real Madrid en net als in het echte leven lijken de Galacticos alle spelers naar wens aan te kunnen trekken. Ik heb m'n club inmiddels verrijkt met Michel Bastos, Eboué, Pato en Clichy.
pi_87117996
Heb hem gehaald voor de PS3. Jezus wat is het wennen..
pi_87118040
Mijn gamertag (X360) is trouwens Anatolian26, voor de geïnteresseerden.
pi_87119222
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit nu in een seizoen met Real Madrid en net als in het echte leven lijken de Galacticos alle spelers naar wens aan te kunnen trekken. Ik heb m'n club inmiddels verrijkt met Michel Bastos, Eboué, Pato en Clichy.
Goh... Als zelfs Drenthe wil komen, dan komen die spelers ook wel :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_87119380
Waarom zou je Eboue dan halen :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87120047
komt er nou nog een xbox comp.?
pi_87120179
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
Is er al.

Eredivisie
wachtwoord: forum11
pi_87120182
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
Er is er volgens mij een, hij heet Eredivisie en het wachtwoord is forum11. Als ik het goed herinner. Geen idee of er aanmeldingen voor zijn ofzo.

Ik ben te laat :')
pi_87120214
Hoe zet je chants en muziek in FIFA op de PC? :? :(
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:48:39 #56
139407 jorienvdherik
pi_87120621
Jezus streak van 26 naar de klote door een fucking ea server probleem.
Ik stop voorlopig even met online spelen.

Stond 12e van NL.

Wat een schande die ea server zeg
pi_87120732
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Jezus streak van 26 naar de klote door een fucking ea server probleem.
Ik stop voorlopig even met online spelen.

Stond 12e van NL.

Wat een schande die ea server zeg
vertel me je strategie! Bij mij wil het nog niet echt lukken;)
pi_87121105
Ben zojuist kampioen geworden met FC Utrecht in Career Mode, maar voor komend seizoen staan helemaal geen europese wedstrijden gepland. Hoe kan dit?
pi_87121313
Ben je al onderweg in het nieuwe seizoen? Misschien loten ze pas na paar wedstrijden competitie..net als in het echt? Dat er nog voorrondes enzo zijn eerst?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_87121401
70e min 0-2 achterstaan en dat ombuigen tot 3-2 _O_ gaat me tegenstander weg :P
pi_87121423
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:05 schreef Knuxie het volgende:
Ben zojuist kampioen geworden met FC Utrecht in Career Mode, maar voor komend seizoen staan helemaal geen europese wedstrijden gepland. Hoe kan dit?
Omdat utrecht niks in europa te zoeken heeft! :@
pi_87121509
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Ben je al onderweg in het nieuwe seizoen? Misschien loten ze pas na paar wedstrijden competitie..net als in het echt? Dat er nog voorrondes enzo zijn eerst?
Hmm dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad, kampioen zal zich wel direct plaatsen.
pi_87121631
tja, had vanavond ook veel connectie problemen met de ea server...(xbox)
wel een keer of 4 achter elkaar tijdens de wedstrijd opeens een disconnect.

nee, ze hebben het momenteel nog niet echt goed voor elkaar daar bij ea montreal....
pi_87121847
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat trouwens wel enorm dom is aan die custom audio: De goal tune speelt ook bij uitwedstrijden! Slaat echt helemaal nergens op. Vandaar dat ik ook alleen een goal tune voor Feyenoord instel anders krijg ik bij tegendoelpunten in de Kuip opeens stuiterballenmuziek van PSV en dergelijke te horen. :')

Meer opties waren ook wel leuk geweest.

Chant bij vrije trap/penalty tegen. (Daar dan bijvoorbeeld 'braamhaar, braamhaar etc.' of een fluitconcert.)
Chant bij wedstrijd tegen aartsrivaal. (Hamas, hamas voor Feyenoord en Bommen op Rotterdam voor Ajax.)
Chants als je voorstaat, en andere als je achterstaat. (We shall not be moved, of een fluitconcert.)
Dat is wel zwaar debiel ja, maargoed de makers zijn ook nog nooit in een voetbalstadion geweest en hebben volgens mij geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
  zondag 3 oktober 2010 @ 02:03:39 #65
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_87122316
Ga hem toch ook maar halen, bij Game Mania met 2 games om in te ruilen.. Kan iemand me vertellen of Vitesse de selectie heeft die ze nu hebben (sinds de overname zegmaar) of nog de oude selectie?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_87122400
Chelsea 3 - 0 Real Madrid
Chelsea 2 - 0 Manchester City
Chelsea 2 - 0 FC Barcelona

Tot nu toe een schoon doel. :9
pi_87122543
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:09 schreef Svubeqak het volgende:
Chelsea 3 - 0 Real Madrid
Chelsea 2 - 0 Manchester City
Chelsea 2 - 0 FC Barcelona

Tot nu toe een schoon doel. :9
Zo hè, knap!
★★★
pi_87122578
Net wel leuke potjes tegen Rijstbal maar godverdomme wat is dat scheidsrechterssysteem KUT. Vooral het laatste potje met die twee Mexicaanse ploegen. Twee keer ben ik doorgebroken en ga ik met rechterstick langs de keeper en word ik neergehaald door de keeper. Niet eens GEEL! Echt...strontziek word ik ervan. :r Geflatteerde wedstrijd was dat zeg. Eerst domineerde Rijstbal en had hij eigenlijk 2-0 of 3-0 voor moeten staan. Scoor ik na een soort vage kluts nog de 1-1, waarna ik in de verlenging meerdere malen doorbreek en de wedstrijd moet beslissen...maarja, kutscheids. :') Is niet de eerste keer trouwens, volgens mij heb ik elke wedstrijd wel meerdere momenten met rechterstick langs de keeper, neergehaald en geen enkele kaart.
pi_87122765
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net wel leuke potjes tegen Rijstbal maar godverdomme wat is dat scheidsrechterssysteem KUT. Vooral het laatste potje met die twee Mexicaanse ploegen. Twee keer ben ik doorgebroken en ga ik met rechterstick langs de keeper en word ik neergehaald door de keeper. Niet eens GEEL! Echt...strontziek word ik ervan. :r Geflatteerde wedstrijd was dat zeg. Eerst domineerde Rijstbal en had hij eigenlijk 2-0 of 3-0 voor moeten staan. Scoor ik na een soort vage kluts nog de 1-1, waarna ik in de verlenging meerdere malen doorbreek en de wedstrijd moet beslissen...maarja, kutscheids. :') Is niet de eerste keer trouwens, volgens mij heb ik elke wedstrijd wel meerdere momenten met rechterstick langs de keeper, neergehaald en geen enkele kaart.
vond dat juist een verbetering, doorgebroken speler meteen rood. Snap niet waarom ze bij jou geen rood trekken.
★★★
pi_87122878
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:40 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

vond dat juist een verbetering, doorgebroken speler meteen rood. Snap niet waarom ze bij jou geen rood trekken.
Komt denk ik door de manier waarop ik speel, waarbij ik veel gebruik maak van de rechterstick. Als je een keeper laat uitrennen ben je dan eigenlijk al kansloos tegen mij...maar, vreemd genoeg als ik neergehaald word, krijg ik in 50% van de gevallen niet eens een vrije trap of penalty. Heel bizar.
pi_87123222
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Komt denk ik door de manier waarop ik speel, waarbij ik veel gebruik maak van de rechterstick. Als je een keeper laat uitrennen ben je dan eigenlijk al kansloos tegen mij...maar, vreemd genoeg als ik neergehaald word, krijg ik in 50% van de gevallen niet eens een vrije trap of penalty. Heel bizar.
Raar ...

Weetje wat echt raar is, ik creëer elke wedstrijd 10 kansen (1 op 1). 9 van de 10 keer gaan ze op de paal of lat .. Word er gek van.
★★★
pi_87125333
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga hem toch ook maar halen, bij Game Mania met 2 games om in te ruilen.. Kan iemand me vertellen of Vitesse de selectie heeft die ze nu hebben (sinds de overname zegmaar) of nog de oude selectie?
Die ze nu hebben! En 12 miljoen voor transfers :)
pi_87125549
Heb zelf Fifa 11 op de PS3. Gisteren bij een vriend gespeeld op de 360.
Het lijkt wel alsof Evert op de 360 veel minder vaak roept: "Hij zet een tackle in!". Op de PS3 word ik er namelijk helemaal gek van. Verder liep het spel op de 360 een keer vast.
Dit gebeurde nadat zich een probleem voor deed, waar ik jullie al eens over heb gehoord: die vriend van me was Bayern, hij ging naar team-management en ineens veranderde heel de opstelling in de opstelling van het NLs elftal. Er stond toen in de spelerlijst ook een aantal keer undefinedundefinedundefined.

EA, doe er wat aan!
pi_87125600
Waar kan ik me aanmelden, zodat ik een plaatje in beeld krijg als ik online speel en mijn doelpunten op de computer kan terug zien?
pi_87126007
Ik heb gistere me 1st seizoen afgemaakt met manager. Het was meteen een van de spannendste seizoenen die ik ooit heb gespeeld. Ik stond bijna heel het seizoen 4 punten achter op AJAX uiteindelijk ingehaald en met 1 punt voor sprong toch kampioen geworden. En ook de beker met veel geluk gewonnen want van de 4 wedstrijden die voor de beker moest spelen was het 3 keer tot verlening gekomen. Verder heb ik wat overbodige spelers verkocht zoals kromkamp :') :P En aangezien berg weer terug is naar HSV heb ik nu voor 6.5 miljoen van wolfswinkel gekocht. Hopelijk komt mertens binnenkort ook nog. :)
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:00:28 #76
138438 crew  Pizzakoppo
pi_87126165
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Heb je hier een filmpje van, ben wel benieuwd eigenlijk :D
pi_87126244
FIFA *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_87127230
iemand nu zin in een potje op de 360? Ik kom over een kwartier online. XBL: copycat100
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 12:08:46 #79
138438 crew  Pizzakoppo
pi_87127663
Die Pieters he, die is even snel als Messi :')
pi_87127916
In de vorige FIFA's was Nani altijd tering snel, is dat in 11 ook zo? :P
pi_87128325
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
In de vorige FIFA's was Nani altijd tering snel, is dat in 11 ook zo? :P
Probeer.
pi_87128500
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:22 schreef Masegate het volgende:
Heb zelf Fifa 11 op de PS3. Gisteren bij een vriend gespeeld op de 360.
Het lijkt wel alsof Evert op de 360 veel minder vaak roept: "Hij zet een tackle in!". Op de PS3 word ik er namelijk helemaal gek van. Verder liep het spel op de 360 een keer vast.
Dit gebeurde nadat zich een probleem voor deed, waar ik jullie al eens over heb gehoord: die vriend van me was Bayern, hij ging naar team-management en ineens veranderde heel de opstelling in de opstelling van het NLs elftal. Er stond toen in de spelerlijst ook een aantal keer undefinedundefinedundefined.

EA, doe er wat aan!
Of zet zelf je commentaar op Engels! Dat is sowieso veel leuker :)
pi_87128545
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Probeer.
Moet em nog kopen :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:44:10 #84
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_87128685
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Moet em nog kopen :P
Is er nog een fok PS3 competitie?
pi_87128710
Nou, ben nog ongeslagen op de xbox360.

Wil iemand het eens proberen?

GT: powah87

Trouwens, Santello accept mijn FRIEND REQUEST eens. Staat er al een paar dagen maar nog geen acceptatie.
pi_87129834
:)
pi_87131043
Echt iedereen speelt met Manchester City online. :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:12:30 #88
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87131476
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had wel geluk gehad ja. Keeper had op zn minst geel moeten krijgen.
pi_87131736
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Is er nog een fok PS3 competitie?
Fifa ps3 toernooi - 4sterren
pi_87131929
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:12 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Ik had wel geluk gehad ja. Keeper had op zn minst geel moeten krijgen.
Sowieso, wat was nou die ene wedstrijd waarin geen enkele keer gefloten werd? Was volgens mij twee wedstrijden daarvoor ofzo. Was echt apart...een scheidsrechter die bijna nergens voor floot.

Oja, en toen we die Mexicaanse ploegen deden had ik hetzelfde probleem als veel mensen hier. Ik wilde Cvitanich erin zetten maar toen veranderde mijn hele selectie opeens in die van Zenit. En toen liep hij dus vast...
pi_87132380
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Svubeqak het volgende:
Het is ook een fijn team om mee te spelen.
pi_87132618
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:58 schreef Svubeqak het volgende:
Beter dan Chelsea/Real/Barca/Man U
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:54:06 #93
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87132761
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Sowieso, wat was nou die ene wedstrijd waarin geen enkele keer gefloten werd? Was volgens mij twee wedstrijden daarvoor ofzo. Was echt apart...een scheidsrechter die bijna nergens voor floot.

Oja, en toen we die Mexicaanse ploegen deden had ik hetzelfde probleem als veel mensen hier. Ik wilde Cvitanich erin zetten maar toen veranderde mijn hele selectie opeens in die van Zenit. En toen liep hij dus vast...
Dat was me nieteens opgevallen eigelijk :p
pi_87133497
Weet iemand hoe je kan zien op welk nummer je staat in de ranklijsten?
pi_87134840
Wat een ongelooflijk drama blijft clubs zeg. Wanneer komt er een patch!? wij waren gvd 50 minuten bezig voordat we de 1e game hadden.
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:08:17 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87135050
Mijn ps3 naam is dr-maikel als iemand een keer wil spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_87135154
Elke koter neemt Inter lijkt het wel....
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:33:38 #98
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_87135930
Ik overweeg serieus om deze game voor de pc te kopen... Demo beviel wel goed, maar hoor toch veel tegenstrijdige verhalen... En heb geen PS3 of Xbox360, dus dat is al geen optie.
Of is PES voor pc toch een stuk beter?
You know, I've learned something today
pi_87136048
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef ego-tripper het volgende:

Trouwens, Santello accept mijn FRIEND REQUEST eens. Staat er al een paar dagen maar nog geen acceptatie.
Ja ik wil het wel proberen maar ik ben nog niet zo heel goed:P voeg me anders ff toe: copycat100
Kan je om 18.00u?
pi_87136634
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef ego-tripper het volgende:

Staat er niet hoor, je moet Santelllo hebben, 3x L
pi_87136642
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:01 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijk drama blijft clubs zeg. Wanneer komt er een patch!? wij waren gvd 50 minuten bezig voordat we de 1e game hadden.
Clubs :')

Ga gewoon buiten voetballen
pi_87137214
ik wil echt een keer tegen een Fokker spelen :Y iemand nu op de xbox bezig en zin heeft in een potje?
pi_87137664
Moet je op de Xbox nou serieus een CD branden om die chants af te spelen ?
Ik krijg het niet voor elkaar om het via een usb stick af te spelen...
pi_87137739
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:26 schreef stephanj10 het volgende:
Moet je op de Xbox nou serieus een CD branden om die chants af te spelen ?
Ik krijg het niet voor elkaar om het via een usb stick af te spelen...
http://forum.ea.com/uk/posts/list/12471.page
bij mij werkt het
pi_87138816
iemand?
pi_87138857
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:54 schreef Vragende het volgende:

[..]

Clubs :')

Ga gewoon buiten voetballen
Mensen zonder vrienden :')
pi_87138905
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef broodjeeimetui het volgende:
iemand?
Ik wil wel. :P X360 neem ik aan? Voeg me maar toe: Anatolian26.
pi_87139070
Join anders gewoon de xboox 360 competitie, dan is het ook makkelijker om jullie allemaal toe te voegen:
naam: Eredivisie
pi_87139259
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik wil wel. :P X360 neem ik aan? Voeg me maar toe: Anatolian26.
ja xbox. Ik heb je toegevoegd. Accept me invite om te spelen anders :)
pi_87140128
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:03 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ga jij maar leuk met je online nekbaard vrienden clubs spelen :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:48:52 #111
139407 jorienvdherik
pi_87140440
Wat een schande dat EA zeg, had nog getwittert naar zo mederwerker van Ea.
Zegt die

quote:
@marcelnl we have over twice the no. of people playing online at the moment than we did this time last year. Load issues. All over it though
Laatste 9 wedstrijden weer 2 keer de verbinding verloren.

Schande
pi_87141484
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:39 schreef Vragende het volgende:

[..]

Ga jij maar leuk met je online nekbaard vrienden clubs spelen :')
Ja ga jij maar in je eentje spelen dan. Iedereen mag toch doen wat ie wil stelletje falerts :')
pi_87141640
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:03 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Clubs werkt alleen echt met vrienden :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:31:35 #114
268260 Dr.Mikey
pi_87141816
de manager mode is toch het leukst oud vertrouwt fifa wel matig dat je zo weinig trofeen kan winnen alles is maar gespitst op dat online gebeuren.
R.I.P DTS.
pi_87141995
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Join anders gewoon de xboox 360 competitie, dan is het ook makkelijker om jullie allemaal toe te voegen:
naam: Eredivisie
maar 4 spelers, jammer
pi_87142069
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:36 schreef Santello het volgende:

[..]

maar 4 spelers, jammer
Zal hem vanavond ook eens zoeken :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:55:23 #117
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_87142703
Ik denk dat ik toch maar voor Fifa ga dit jaar (net zoals vorig jaar) , zat nog te twijfelen tussen PES en Fifa , maar al m'n vrienden (alle 1) zijn voor Fifa gegaan :{.
Vanaf woensdag denk ik pas , eerder geen tijd om naar de MM te gaan.
Dus als mensen een eer tegen iemand willen spelen die er kut van bakt , voeg me dan maar toe : Bassie de clown voor de 360

:W
Ik ben inmiddels overleden
pi_87142768
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:36 schreef Santello het volgende:

[..]

maar 4 spelers, jammer
Daarom moet je je ook ff aanmelden zodat er meer mensen zijn. :P Zouden er toch minimaal 10 kunnen zijn.
pi_87143232
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schande dat EA zeg, had nog getwittert naar zo mederwerker van Ea.
Zegt die
[..]

Laatste 9 wedstrijden weer 2 keer de verbinding verloren.

Schande
Waar speel je op? Ik op 360, en als ik een disconnect krijg door de schuld van de tegenstander of EA kan ik me niet herinneren dat ik ooit verloren heb op deze manier, en dus streak ook niet ondebroken wordt.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:27:38 #120
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_87143953
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Daarom moet je je ook ff aanmelden zodat er meer mensen zijn. :P Zouden er toch minimaal 10 kunnen zijn.
Ik meld me woensdag ook wel ff aan , dan weten jullie iig dat jullie niet laatste worden :s)
Ik ben inmiddels overleden
pi_87145468
Er zijn ook mensen online die teveel FIFA spelen, waardoor het niet eens leuk meer is.
pi_87147090
Je bedoelt omdat ze te goed zijn voor je?
Gewoon even wachten dan krijgen alle goeie spelers vanzelf een hoger level en kan je met je eigen niveau spelen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:29:43 #123
139407 jorienvdherik
pi_87147336
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef BWolf het volgende:

[..]

Waar speel je op? Ik op 360, en als ik een disconnect krijg door de schuld van de tegenstander of EA kan ik me niet herinneren dat ik ooit verloren heb op deze manier, en dus streak ook niet ondebroken wordt.
Op beide, maar krijg ze op de ps3 die disconnects,

echt kut
pi_87147459
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Svubeqak het volgende:
Er zijn ook mensen online die teveel FIFA spelen, waardoor het niet eens leuk meer is.
Gewoon in een lobby zitten, kun je kiezen op niveau ;)
pi_87147594
Weer vergeten om live vandaag te kopen dus weer niet online dan maar morgen ofzo :')
pi_87147738
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef CraniuM het volgende:
Weer vergeten om live vandaag te kopen dus weer niet online dan maar morgen ofzo :')
http://www.livecodes.nl/
pi_87148303
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef Svubeqak het volgende:
Is in het begin gewoon zo. Ik heb een aantal goede tegenstanders gehad en een aantal heel slechte, allemaal met zelfde aantal punten...simpelweg omdat de een 'm eerder heeft gekocht dan de ander. De echte fanatiekelingen zullen nu vast alweer rond de 3000 punten zitten maar dan heb je 't ook over mensen die op een gamende manier voetballen.
pi_87148648
Jorien koop je alles dubbel, voor ps3 and xbox?
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:17:37 #129
139407 jorienvdherik
pi_87150711
Alleen fifa santello ;)
pi_87153327
Ik ga zo 's effe online op de xbox. Zijn er nog fokkers die willen spelen? De naam is Cr00kk.
pi_87154136
Wat betekenen die icoontjes achter sommige spelers? Bijv messi heeft 3 icoontjes achter zijn naam staan, ik neem aan dat dit bepaalde abilities zijn. Iemand een overzichtje daarvan??
pi_87154269
Staan in de player bio
pi_87154381
Ik heb nu allemaal chants erop gezet en goal tunes, maar je hoort het amper, hoe kan ik kwa geluidsopties het een beetje harder zetten en welke ?
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_87154552
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef DJWeisz het volgende:
Ik heb nu allemaal chants erop gezet en goal tunes, maar je hoort het amper, hoe kan ik kwa geluidsopties het een beetje harder zetten en welke ?
Wat ik zou proberen is om alle volumes omlaag te doen, behalve muziek, want daarmee regel je "mijn audio" zeg maar.
pi_87154662
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef DJWeisz het volgende:
Audacity en dan 21dp maken, maar hier in dit topic (of vorig topic) staan al downloadlinks van goede chants.
pi_87154834
Kan iemand me nou vertellen hoe je muziek/chants importeert op de PC :') ?
pi_87155880
WTF Het lukt me maar niet om een speler te kopen, ben Real Madrid, maar uiteindelijk zegt iedereen dat het gebode salaris te laag is, maar je kan het salaris niet eens veranderen :(

Efit: Net gevonden, rare plek is het wel
pi_87158276
Zoveel handsballen mee , niet normaal, nog geen een tegen.
Penalty's :D
pi_87158468
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 04:59 schreef Santello het volgende:
Zoveel handsballen mee , niet normaal, nog geen een tegen.
Penalty's :D
Omdat dat ook niet gaat gebeuren.
pi_87159152
Mijn ervaring na 1 weekend intensief spelen:

- Jammer dat een deel van coaching uit handen is genomen in manager mode. (de reacties geven en dergelijke)
- De automatische wissels voor een wedstrijd, heb nog geen 1 wedstrijd met de zelfde 11 gespeeld :X
- Net of EA geen rekening heeft gehouden met de PC spelers. Heel de knoppen enzo staan allemaal controller beschrijvingen ipv toetsenbord. Als je toetsenbord wilt instellen kan dit niet omdat je met een controller moet instellen :X
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:27:55 #141
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87159861

_O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:22:04 #142
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_87161099
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:27 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Die wil je echt niet op je hoes hebben :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:24:59 #143
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_87161169

pi_87161205
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef CraniuM het volgende:
www.gratisxboxlive.nl

PSN ID: Kroketvulling
XboxLive: BPC Remspoor
^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door Majkool op 04-10-2010 10:38:10 ]
pi_87161494
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind de manager mode toch het leukst oud vertrouwt fifa wel matig dat je zo weinig trofeen kan winnen alles is maar gespitst op dat online gebeuren.
Ik vind online het leukst :Y

Van die covers vind ik de 1e en 2e wel vet! Met die cover van nu hebben ze het een beetje op safe gespeeld.
pi_87161777
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn ervaring na 1 weekend intensief spelen:

- Jammer dat een deel van coaching uit handen is genomen in manager mode. (de reacties geven en dergelijke)
- De automatische wissels voor een wedstrijd, heb nog geen 1 wedstrijd met de zelfde 11 gespeeld :X
- Net of EA geen rekening heeft gehouden met de PC spelers. Heel de knoppen enzo staan allemaal controller beschrijvingen ipv toetsenbord. Als je toetsenbord wilt instellen kan dit niet omdat je met een controller moet instellen :X
Ja, what the fuck is dat? :{
pi_87161823
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:49 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ja, what the fuck is dat? :{
iets verschrikkelijks irritants.
Kan zo echt niet een vast gevoel krijgen bij mn team.
Want elke keer staat er weer een andere speler.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_87161874
Ik pas het gewoon elke keer voor de wedstrijd weer aan, maar het is gewoon schijtirritant.
pi_87161997
Voor wie wil spelen op de PS3

Fok!: Jay_Snake
PSN: Jay_Snake
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_87162042
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef Rumille het volgende:
Ik pas het gewoon elke keer voor de wedstrijd weer aan, maar het is gewoon schijtirritant.
mja ik merk het meestal pas tijdens de wedstrijd,
Let in het begin niet echt op de opstelling.
Gewend van voorgaande versies dat het altijd hetzelfde was.
Ik luister NL-Talig
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:05:50 #151
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_87162273
Hoi allemaal,

Op de pc demo vvan Fifa 11 kan je de tijd makkelijk aanpassen, maar weet iemand of ik de tijd kan veranderen naar 2x45 mins, in de volledige game voor de pc, Ik wil een volledige wedstrijd gamen met mn neefje hier (2 gamepads)
"If everything's a dream, don't wake me up."
pi_87163198
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

mja ik merk het meestal pas tijdens de wedstrijd,
Let in het begin niet echt op de opstelling.
Gewend van voorgaande versies dat het altijd hetzelfde was.
Gewoon ff de assistentcoach uitzetten. Dan blijft je opstelling wel hetzelfde.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_87163552
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef Niveath het volgende:

[..]

ok ... en die optie zit ? :P
Zal hem thuis is ff zoeken dan :)
Ik luister NL-Talig
pi_87163628
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef Niveath het volgende:

[..]

Waar heb je die?! Want ik kon het niet vinden en had bijna elke wedstrijd vermoeide spelers :)
pi_87164163
Als je in het menu op teammanagement klikt, krijg je daarna een menutje met Teammanagement, Ontwikkeling Speler en Assistentcoach aan/uit.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_87164200
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef Niveath het volgende:
Als je in het menu op teammanagement klikt, krijg je daarna een menutje met Teammanagement, Ontwikkeling Speler en Assistentcoach aan/uit.
Straks meteen ff kijken :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:28:55 #157
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_87164729
Is die actie bij Game Mania nog dat je 2 games kan inleveren zodat Fifa 11 35 euro is?

Edit: nvw al gevonden, het kan nog :)

[ Bericht 45% gewijzigd door N-E-R-D op 04-10-2010 12:36:54 ]
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_87165541
bah, ik word helemaal ziek van al die kopgoals die ik tegen krijg. Vooral met corners is het erg. Als je een corner tegenkrijgt, kun je mijns inziens de controller gewoon wegleggen, want of je nu twee of drie verdedigers bij een aanvaller heb staan, hij krijgt alsnog alle gelegenheid om die bal vrij in te koppen.

Hoeveel potjes ik daardoor al wel niet met 1-0 verloren heb.........

Ik vind sowieso dat van de zeg 50 goals die je tegen krijgt, je er bij 80% van die goals gewoon 0,0 invloed op hebt en dat vind ik toch behoorlijk storend. Dat idee heb ik nooit gehad bij fifa 10 en world cup.

liefs,

een geirriteerd iemand.
pi_87165798
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef child_of_the_matrix het volgende:
bah, ik word helemaal ziek van al die kopgoals die ik tegen krijg. Vooral met corners is het erg. Als je een corner tegenkrijgt, kun je mijns inziens de controller gewoon wegleggen, want of je nu twee of drie verdedigers bij een aanvaller heb staan, hij krijgt alsnog alle gelegenheid om die bal vrij in te koppen.

Ik vind sowieso dat van de zeg 50 goals die je tegen krijgt, je er bij 80% van die goals gewoon 0,0 invloed op hebt en dat vind ik toch behoorlijk storend. Dat idee heb ik nooit gehad bij fifa 10 en world cup.

liefs,

een geirriteerd iemand.
Corners kop ik altijd zelf weg, vanuit corner scoren ze bij mij bijna niet (1 op de 10 gaan erin)

Verder verdedigend is idd zwaar irri, als ik vrij ben gebroken komt er in 1 keer een verdediger aan met de snelheid van een straaljager :o
En mijn verdedigers blijven bij hun aanvallers gewoon achter :X
Ik luister NL-Talig
pi_87165804
quote:

liefs,

een geirriteerd iemand.
Ligt toch echt aan je zelf hoor ;) als je op de goede plek staat en op het goede moment springt heb je hem gewoon. ik krijg bijna nooit tegendoelpunten via corners
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:02:14 #161
268260 Dr.Mikey
pi_87165905
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Corners kop ik altijd zelf weg, vanuit corner scoren ze bij mij bijna niet (1 op de 10 gaan erin)

Verder verdedigend is idd zwaar irri, als ik vrij ben gebroken komt er in 1 keer een verdediger aan met de snelheid van een straaljager :o
En mijn verdedigers blijven bij hun aanvallers gewoon achter :X
Dat is herkenbaar dan ben je er door en kon je bij fifa 10 gewoon doorlopen komen ze er nu opeens wel weer bij. En hoe het kan is niet helemaal duidelijk maar het gebeurd wel veel. Scoren is ook het makkelijkste in de laatste paar minuten dan vallen er altijd meer gaten in de verdediging van de tegen partij.
R.I.P DTS.
pi_87165959
Hmm, ik scoor ook redelijk vaak uit corners hoor. Meer dan in Fifa 10 in ieder geval. Tegengoals uit corners krijg ik bijna niet maar je moet er dan ook voor zorgen dat je met een verdediger net voor de aanvaller kruipt. Meestal selecteer ik gewoon een extra verdediger die op randje 5 meter staat en die laat ik dan een meter of twee terugzakken zodat je daarmee elke bal die ertussen valt, kunt wegkoppen.
pi_87166284
Zon tyfushekel aan dat Chelsea, hele elftal bestaat alleen maar uit grote negers die geen enkel duel kunnen verliezen en al die losers die dat elftal kiezen spelen ook nog eens van dat lelijke pingpong voetba. Om te kotsen zo sneu.
pi_87166429
Iemand zin om straks een potje te doen xlive ( ik zal wel redelijk noob zijn :') ) add me dan maar Craneh
pi_87166462
quote:

liefs,

een geirriteerd iemand.
Met Bayern Munchen scoor je bijna altijd als je een corner hebt.

Ribery+Badstuber
pi_87166480
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef Knuxie het volgende:
Zon tyfushekel aan dat Chelsea, hele elftal bestaat alleen maar uit grote negers die geen enkel duel kunnen verliezen en al die losers die dat elftal kiezen spelen ook nog eens van dat lelijke pingpong voetba. Om te kotsen zo sneu.
Gewoon vol op de verdediging spelen en alle gaatjes dichtlopen met gebruik van pressie van andere speler. Hoe langer die gasten niet scoren, hoe gefrustreerder ze raken. Als je dan in de tegenaanval scoort, heb je grote kans dat ze gelijk hun xbox uitflikkeren.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:17:00 #167
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_87166501
quote:
Gewoon Inter Milan nemen en hetzelfde doen ^O^
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_87166583
Ik speel nu ook weleens met Genoa online, tof team ook wel ! (en Luca Toni in de spits)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87166634
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gewoon vol op de verdediging spelen en alle gaatjes dichtlopen met gebruik van pressie van andere speler. Hoe langer die gasten niet scoren, hoe gefrustreerder ze raken. Als je dan in de tegenaanval scoort, heb je grote kans dat ze gelijk hun xbox uitflikkeren.
En dan komen ze er een keer door omdat mijn veredediger het tof vind om midden in een duel stil te gaan staan en dan sta je 1-0 achter omdat Drogba mijn verdediger een schourduw geeft en 3 meter verderop belandt.

Maar moet natuurlijk ook weer niet teveel verwachten van Ajax tegen Chelsea.
pi_87166800
Be the goalkeeper is leuk! Alleen lastig dat als je in een wedstrijd geen enkel schot op doel te verwerken hebt je meteen weer te slecht presteert voor de trainer.. (die wedstrijden zijn sowieso :z )

Ik zit er aan te denken een pro teampje op te gaan zetten voor n00bs als ik, zijn er hier gegadigden?
pi_87167014
quote:
Ik zie het niet staan hoor :/? Maakt toch niet op welk niveau je speelt?!
pi_87167077
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat is herkenbaar dan ben je er door en kon je bij fifa 10 gewoon doorlopen komen ze er nu opeens wel weer bij. En hoe het kan is niet helemaal duidelijk maar het gebeurd wel veel. Scoren is ook het makkelijkste in de laatste paar minuten dan vallen er altijd meer gaten in de verdediging van de tegen partij.
mja vond al vreemd altijd 2de helft scoor :P
moet wel zeggen dat ik tegen ajax mooie wedstrijd had.
Ik speel als willem 2. Eerste helft 2-0 voor. dan in de 70ste minuut 2-2 Daarna flink pressure en hun ook, scoorde uiteindelijk een zeer bevrijdende 3-2 in de laatste seconde van de wedstrijd
Ik luister NL-Talig
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:38:39 #173
268260 Dr.Mikey
pi_87167273
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:25 schreef ThamfBeast het volgende:
Be the goalkeeper is leuk! Alleen lastig dat als je in een wedstrijd geen enkel schot op doel te verwerken hebt je meteen weer te slecht presteert voor de trainer.. (die wedstrijden zijn sowieso :z )

Ik zit er aan te denken een pro teampje op te gaan zetten voor n00bs als ik, zijn er hier gegadigden?
ps3 of X360
R.I.P DTS.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:49:33 #174
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_87167626
Btw iemand al aan de slag geweest met creation center? (ps3) lukt me niet op custom teams er in te krijgen.
pi_87167747
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:25 schreef ThamfBeast het volgende:

Met VP bedoel je :)?
pi_87168228
Ajax speelt (online) echt ongelooflijk fijn. Ik houd gewoon makkelijk stand tegen de grotere clubs als Arsenal en Chelsea. El Hamdaoui en Suárez zijn een dodelijke koppel. Gisteren ook weer Arsenal opgerold met 4-1.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:17:39 #177
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_87168608
Vreselijk onrealistisch, dat FIFA 11 :{w

:P
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_87168755
met online al 15x eruit gejorist teringzooi!!, het is wel verslavend;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:25:31 #179
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_87168869
TJDoornbos voor PS3 meldt zich
pi_87169173
Heeft iemand misschien de Premier League chants?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_87170413
Ja echt he, in carriere speel ik Bayern (world class) moet ik als eerste tegen Barcelona win ik 3-2 moet ik volgende match tegen Blackburn Rovers verlies ik 2-0 :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:18:10 #182
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87170781
Affelay gekocht met Ajax.
Scoorde gelijk de 3-2 tegen PSV _O_
pi_87170887
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ps3 of X360
X360
(natuurlijk :P )

quote:
NickGiZmo
Met VP bedoel je ?
jup.. met VP
pi_87170933
Ik kan juist goed de bal veroveren, me laatste FIFA was 08 dus moet heel erg oefenen met passen, elke keer is het te zacht of andere crap :P
pi_87171630
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef Rijstbal het volgende:
Affelay gekocht met Ajax.
Scoorde gelijk de 3-2 tegen PSV _O_
Online net rolde ik je voor de verandering echt op. ;) ;) ;)

Wel vaag dat we weer dezelfde bug hadden...
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:49:32 #186
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87171886
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Online net rolde ik je voor de verandering echt op. ;) ;) ;)

Wel vaag dat we weer dezelfde bug hadden...
:( :( :(
pi_87171911
Even een noob vraagje.. Waar staan die pijlen voor als je de selectie van een team zit bij 'Coach'. Je hebt een groene, een oranje en een rode.
pi_87171991
Corners zijn amper te verdedigen tegen andere spelers. Het spelerselecteren als verdedigende is gewoon 100% ruk in FIFA11. Dat was in 10 nog best goed. Ik heb overigens hetzelfde meegemaakt als Harre, dat je een keeper voorbji speelt, hij je neerlegt en je geen pingel of wat dan ook krijgt :')

Ondanks dat ik het team niet kan luchten in het echt speel ik nu het liefst 4-5-1 met Real Madrid.
CVM Xabi Alonso
RM Ozil
RAM Kaka
LAM Ronaldo
LM Di Maria
SP Higuain

Zolang je veel gebruikt maakt van L1 om 1-2tjes aan te gaan of steekpassen geeft, overloop je de meeste verdedigingen met al die sterspelers :x
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:54:57 #189
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87172082

Ik vind 't maar een raar gezicht :')
AFC AJAX
pi_87172270
Scoor online echt zoveel goals op deze manier:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/40073517
pi_87172365
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Knuxie het volgende:
Is dat tegen de computer? Want je wordt wel erg beroerd gedekt en aangepakt daar.
pi_87172540
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:59 schreef Knuxie het volgende:
Ik niet. Ik scoor voor meer dan 50% uit kopballen. :P Moet dan ook zeggen dat ik een fervent aanhanger van 4-3-3 ben. Lekker die bal voorgeven als de verdediger verkeerd stapt. En dan hoppakee een simpel kopballetje. :P
pi_87172845
Heb nu van de Eredivisie alle chants erin gezet + alle topclubs in Europa. Wat een enorm vette toevoeging voor de sfeer _O_

Heb o.a. Dit is mijn club en Every Little Thing will be allright na een wedstrijd van Ajax _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_87173014
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:15 schreef MaxC het volgende:
Heb nu van de Eredivisie alle chants erin gezet + alle topclubs in Europa. Wat een enorm vette toevoeging voor de sfeer _O_

Heb o.a. Dit is mijn club en Every Little Thing will be allright na een wedstrijd van Ajax _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de manager mode erger ik me wel dood aan de slechte conditie van spelers. Na drie wedstrijden is m'n team al helemaal kapot. Waar slaat dat in godsnaam op?
pi_87173073
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de manager mode erger ik me wel dood aan de slechte conditie van spelers. Na drie wedstrijden is m'n team al helemaal kapot. Waar slaat dat in godsnaam op?
Ja die gasten hebben een superconditie, en als jij deze week een wedstrijd voetbalt ben je toch ook geen hele week moe?
pi_87173090
quote:
Aawh, schatje toch.. :')
pi_87173174
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:01 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Is dat tegen de computer? Want je wordt wel erg beroerd gedekt en aangepakt daar.
Nee, online zoals ik zei :p
Tegen de computer speel ik world class, dan kom ik daar niet mee weg
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:25:58 #198
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87173262
Ik heb hem net ook gekocht voor de Xbox 360

Als er nog mensen zijn die ik kan toevoegen, laat het maar even weten
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87173268
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Knuxie het volgende:

[..]

Nee, online zoals ik zei :p
Tegen de computer speel ik world class, dan kom ik daar niet mee weg
Hehe okay. Ik speel het altijd met dezelfde vriend en we laten elkaar nooit zoveel ruimte krijgen. Als de een de overhand krijgt, dan regent het meestal even gele kaarten voordat de ander weer het heft in handen krijgt xD
pi_87173310
Hoe je scoort hangt echt af van met welke club je speelt en welke personality + je spelers hebben :P
pi_87173417
quote:

[..]

SPOILER
Ze willen graag dat je ook wisselspelers opstelt om een afwisselendere game te spelen.
pi_87173568
Wat zijn nu eigenlijk de beste spelers in Fifa 11? Hoorde dat Messi en Ronaldo er op achteruit zijn gegaan, dus ik ben wel benieuwd. Dus hoogste Overall Rating, niet 'ik vind Van Wolfswinkel wel fijn spelen'.
pi_87173722
Messi en Ronaldo zijn de beste spelers, maar iedereen heeft toch zijn eigen favorieten. In 2010 speelde ik graag met veel verschillende types. Quagliarella, Di Natale, Suarez, Sanchez, Benzema, Villa, Higuain...heerlijk :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_87173734
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ze willen graag dat je ook wisselspelers opstelt om een afwisselendere game te spelen.
En dat is echt triest. Ze moeten het gewoon realistisch maken, niet gemaakt afwisselender. Bovendien hebben ze zo te lezen ook een dikke faal in de cups, aangezien je daar altijd dezelfde tegenstanders loot. :') Afwisselender my ass.

Tot nu toe lijkt het wel alsof er in Fifa 11 echt veel meer bugs zitten dan in Fifa 10. Jammer...
pi_87173941
Ik heb die chants gedownload, maar in welke map moet je ze uitpakken?

Edit: Zijn die chants van Pizzakoppo alleen voor ps3?
pi_87174053
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb die chants gedownload, maar in welke map moet je ze uitpakken?

Edit: Zijn die chants van Pizzakoppo alleen voor ps3?
Natuurlijk niet. Maar voor de xbox moet je ze branden op cd of streamen. Op de PS3 gaat het veel makkelijker via USB-key.
pi_87174078
En voor pc?
pi_87174250
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef TheDutchguy het volgende:
En voor pc?
Geen idee, neem aan dat je gewoon even een paar playlists moet aanmaken in windows media player en ze daarna gewoon toewijzen in Fifa 11 zelf.

Qua folder geen idee, maar je kunt natuurlijk makkelijk die playlists gewoon even kopiëren naar de Fifa folder. Waar je de mp3's laat maakt dan niet uit, lijkt me.
pi_87175067
Weet iemand waar het aan ligt wanneer je voor ranked game gaat dat je ineens geen team kan kiezen in het teamkeuze scherm en je bij je eigen naam 'waiting for opponent' ziet, terwijl hij wel teams aan het changen is?

Heb dit probleem regelmatig op de ps3
pi_87175149
Ja Knuxie, dit ligt aan je routerinstellingen. Die blokkeert de boel.
pi_87175223
Hmm ok, heb het al wel veranderd gekregen naar moderate (NAT2), moet het dus naar open zien te krijgen?
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:17:53 #212
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_87175359
Zijn er meer mensen die online best moeite hebben om te winnen?

Ik verlies echt vaak 0-1 en dan scoort de tegenstander met een vroege goal (3e minuut ofzo) of een kopbal uit een voorzet terwijl verdediger erbij staat. En zo kan ik nog wel even doorgaan :P

Met fifa10 won ik wel 80% van alle games. Nu is dat denk ik onder de 50%...
pi_87175408
Heb zelf vooral meer moeite om te scoren, maar win uiteindelijk toch wel een stuk meer dan dat ik verlies.
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:31:00 #214
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87175798
He ik zet Affelay van CM naar LM. Zn stats ging van 72 naar 82, Toen zette ik hem weer terug voor de zekerheid. Maar nu blijft hij op 79 staan als ik hem terug zet op de linkermiddenveld.. hoe kan dat?

Het zelfde geld nu ook voor Seedorf. waneer ik hem van LM naar CM verplaats zijn zn stats wisselvallig de ene keer 77 en de andere keer 71 :{
pi_87175849
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Knuxie het volgende:
Heb zelf vooral meer moeite om te scoren, maar win uiteindelijk toch wel een stuk meer dan dat ik verlies.
Same here! Er zijn amper grote uitslagen meer die je wel in Fifa 10 had.
pi_87176156
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef Rijstbal het volgende:
He ik zet Affelay van CM naar LM. Zn stats ging van 72 naar 82, Toen zette ik hem weer terug voor de zekerheid. Maar nu blijft hij op 79 staan als ik hem terug zet op de linkermiddenveld.. hoe kan dat?

Het zelfde geld nu ook voor Seedorf. waneer ik hem van LM naar CM verplaats zijn zn stats wisselvallig de ene keer 77 en de andere keer 71 :{
Klinkt weer als een fijne bug.

Echt, serieus, heeft EA dit product wel voldoende getest of denken ze dat ze er na Fifa 10 wel een jaartje met de pet naar kunnen gooien? :')
pi_87176215
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klinkt weer als een fijne bug.

Echt, serieus, heeft EA dit product wel voldoende getest of denken ze dat ze er na Fifa 10 wel een jaartje met de pet naar kunnen gooien? :')
Was vorig jaar ook..
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:55:08 #218
139407 jorienvdherik
pi_87176525
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ligt toch echt aan je zelf hoor ;) als je op de goede plek staat en op het goede moment springt heb je hem gewoon. ik krijg bijna nooit tegendoelpunten via corners
Inderdaad, en zeker 4 op de 10 corners scoor ik
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:57:14 #219
139407 jorienvdherik
pi_87176610
Nu is de ea server op de psn echt kapot :D
pi_87176644
Welke spelers zijn goed in afstandsschot op doel?
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:00:23 #221
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87176708
Drogba :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:02:54 #222
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87176780
Er staat steeds bij mij als ik online wil:

'De EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar
Probeer het later nog eens.'

WTF is dit? :N
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_87176992
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef Babbatuur het volgende:
Er staat steeds bij mij als ik online wil:

'De EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar
Probeer het later nog eens.'

WTF is dit? :N
ME TO :( :( :( Wordt er nu echt zat van.
pi_87177520
quote:

[..]

SPOILER
Tja, FIFA logica. Was vorig jaar ookal zo, maar blijkbaar vinden ze zelf dat heel normaal.
pi_87178522
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Tja, FIFA logica. Was vorig jaar ookal zo, maar blijkbaar vinden ze zelf dat heel normaal.
Maakt het bijna onspeelbaar helaas.
pi_87178584
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maakt het bijna onspeelbaar helaas.
Je bent nu verplicht je wisselspelers te gebruiken, terwijl ook gewoon in de eredivisie vaak dezelfde spelers in het veld staan als de vorige week. Echt onzin.
pi_87178677
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je bent nu verplicht je wisselspelers te gebruiken, terwijl ook gewoon in de eredivisie vaak dezelfde spelers in het veld staan als de vorige week. Echt onzin.
Precies, nu speel ik met Queen's Park Rangers en na drie wedstrijden staat m'n hele team al in 't rood (op de keeper na) en de helft van de reservebank ook. Ik heb op deze manier niet eens genoeg spelers...

Hoop echt dat ze dit nog gaan patchen.
pi_87178812
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, nu speel ik met Queen's Park Rangers en na drie wedstrijden staat m'n hele team al in 't rood (op de keeper na) en de helft van de reservebank ook. Ik heb op deze manier niet eens genoeg spelers...

Hoop echt dat ze dit nog gaan patchen.
Welke divisie spelen die? :P
Maar dat is bagger inderdaad, je zou geen 30 spelers hoeven te hebben om fitte spelers te kunnen opstellen.
pi_87178978
Ik heb een VP pro team gebouwd.
eenieder die mee wil spelen mag zich aanmelden bij VVFF Utd (voetbal vereniging F0k!Forum Utd 8-) )
afkorting = FFU

trouwens... wil je zo'n team aanmaken en Fok!Forum noemen. zegt ea dat sommige woorden die ik gebruik niet geschikt zijn |:( LOL

edit: is X360 trouwens, en verwacht geen hoogstaande kwaliteiten, ik ben ook maar een n00b
pi_87179019
Het grappigste is nog wel als je een player career gaat doen met je virtual pro en je op een gegeven moment key player bent. Als je conditie dan rood is voor de wedstrijd, moet je toch gewoon spelen en begin je de wedstrijd met 25% conditie zonering dat je om een wissel kan vragen. Na 20 minuten heb je 0,0 over en kan je niet eens een sprintje meer trekken.
pi_87179047
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Welke divisie spelen die? :P
Maar dat is bagger inderdaad, je zou geen 30 spelers hoeven te hebben om fitte spelers te kunnen opstellen.
nPower Championship in Engeland. Staan in 't echt nu bovenaan daar. Hadden ook een leuk transferbudget, al wil bijna niemand komen vanwege de lage league. :'( Maar goed, als ik kampioen wordt volgend jaar Premier League. Probleem is alleen dat ik nu dus al na 3 wedstrijden vol met de handrem moet spelen. :') :') Ik laat m'n spelers amper sprinten. Alles op passing. :') :') :') Diep triest op die manier.

Is het bij grote teams minder erg?
pi_87179085
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef ThamfBeast het volgende:
eenieder die mee wil spelen mag zich aanmelden bij VVFF Utd (voetbal vereniging F0k!Forum Utd 8-) )
afkorting = FFU

trouwens... wil je zo'n team aanmaken en Fok!Forum noemen. zegt ea dat sommige woorden die ik gebruik niet geschikt zijn |:( LOL

edit: is X360 trouwens, en verwacht geen hoogstaande kwaliteiten, ik ben ook maar een n00b
Klinkt leuk, moet alleen nog een VP aanmaken. :P
pi_87179307
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

nPower Championship in Engeland. Staan in 't echt nu bovenaan daar. Hadden ook een leuk transferbudget, al wil bijna niemand komen vanwege de lage league. :'( Maar goed, als ik kampioen wordt volgend jaar Premier League. Probleem is alleen dat ik nu dus al na 3 wedstrijden vol met de handrem moet spelen. :') :') Ik laat m'n spelers amper sprinten. Alles op passing. :') :') :') Diep triest op die manier.

Is het bij grote teams minder erg?
Ik speel met Ajax en heb eigenlijk nergens last van. Hiervoor seizoen met twente gespeeld en ook nergens last van...

ik mis hiervoor wel de staff upgrades.. die maakten het altijd wat makkelijker :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:22:55 #234
123411 LinQ
Met een Q
pi_87179569
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef ThamfBeast het volgende:
afkorting = FFU

Ik zal me er straks eens voor aanmelden :) vind VP online wel lachen, mits iedereen ook echt in zijn rol blijft. Speel zelf het liefst als de nr. 10 :)

EDIT: Kan hem nog niet vinden :?

[ Bericht 5% gewijzigd door LinQ op 04-10-2010 19:28:32 ]
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_87179789
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LinQ het volgende:

[..]

Ik zal me er straks eens voor aanmelden :) vind VP online wel lachen, mits iedereen ook echt in zijn rol blijft. Speel zelf het liefst als de nr. 10 :)
ik ben ook voor het serieuze spelen (maar dan wel voor de lol, ik ben niet fanatiek)
zit zelf nog te twijfelen over mijn rol. GK lijkt me leuk, maar spits is natuurlijk ook lache.. zit te denken aan vleugelspits ofzow....
pi_87179832
Vanavond alweer 2 maal van de EA servers afgeknikkert. Toch redelijk frustrerend.
pi_87180021
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef LinQ het volgende:

[..]

EDIT: Kan hem nog niet vinden :?

het is geen publieke club.. probeer dat.. ben jij ****** dan voeg ik je ff toe!

[ Bericht 0% gewijzigd door ThamfBeast op 04-10-2010 19:46:49 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:36:01 #238
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87180163
Harregarre ik wil revanche :(
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:37:54 #239
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_87180242
Hmm, wel jammer als de verbinding eruit knalt zonder mijn toedoen en dan dus 3-0 verliezen...
pi_87180587
my bad...
pi_87180781
Ben de Real Madrids, Chelseas en Barcelonas online nu al zat.
pi_87180923
En dat pingpong voetbal waarbij de bal van de eigen 16 naar de andere kant van het veld gaat met alleen maar 1 keer raken en die 180 graden draai instant passes. Had gehoopt dat dat er in FIFA 11 wel uit zou zijn
pi_87181561
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:36 schreef Rijstbal het volgende:
Harregarre ik wil revanche :(
Later op de avond kan ik wel, denk ik. :P

En voor wat betreft de stamina, misschien dat het bij kleine clubs vooral een probleem is. Misschien dan maar switchen naar een leuke Bundesliga club, want ik heb geen zin om drie selecties te hebben bij QPR en ze dan elke wedstrijd te moeten wisselen.
pi_87181917
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:50 schreef Knuxie het volgende:
Ben de Real Madrids, Chelseas en Barcelonas online nu al zat.
Ligt het niet gewoon aan je zelf?
pi_87181986
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

Ik speel met Ajax en heb eigenlijk nergens last van. Hiervoor seizoen met twente gespeeld en ook nergens last van...

ik mis hiervoor wel de staff upgrades.. die maakten het altijd wat makkelijker :)
mwa ik speel nu het 3e seizoen met Ajax. je moet echt zorgen dat je goede wissels hebt. want met je basis 11 overleef je het niet :P 32 wedstrijden dan de beker en cl nog. zijn er aardig wat. heb vaak genoeg gehad dat mijn spelers heel moe waren en ik gedwongen werd met een b team te spelen.. Nu heb ik gelukkig goede inkopen gedaan (tip kijk in de russische comp, die willen wel naar nl komen en zitten goede spelers bij)
Nu is mijn slechte wissel spelen 74 geloof ik :) en bij me resevers komt er ook niemand onder de 72 dus heb het nu wel goed voor elkaar *O* basis 11 is de laagste 77 O+ lang leven de cl winnen en dan 30 000 000 hebben voor aankopen :P
pi_87182105
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Ligt het niet gewoon aan je zelf?
Aangezien het mijn mening is n het een gevoel van mezelf is zal het inderdaad wle aan mezelf liggen. Captain Obvious. Beweer toch niet dat het aan iemand anders ligt. Zeg alleen dat het ook wel eens leuk zou zijn een ander team dan die drie te treffen.
pi_87182219
Scoren lukt me nog niet echt :N Net een paar wedstrijden lang voorzetten naast/paal en laatste wedstrijd sta ik alleen voor de goal raak ik de lat :')
pi_87182551
Nog best pittig spelletje dit. Met Ajax 3x gelijk en 1x gewonnen en 1x veloren. Tegen NEC scoorden zij binnen 5 minuten. Lijkt wel of er een balmagneet op mijn doel zit. Ze schieten ook echt vanuit alle hoeken en standen. En zodra ik de bal langer dan 5 seconden heb word ik ervan afgelopen door een verdediger. Alsof Emanualson slomer is in de sprint dan zo'n lompe verdediger :') Het lijkt ook alsof de tegenstander veel sneller de vrije man weet te vinden en ze allemaal beter meelopen.

Oefenen I guess.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:29:48 #249
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87182599
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef mash_ het volgende:

[..]

mwa ik speel nu het 3e seizoen met Ajax. je moet echt zorgen dat je goede wissels hebt. want met je basis 11 overleef je het niet :P 32 wedstrijden dan de beker en cl nog. zijn er aardig wat. heb vaak genoeg gehad dat mijn spelers heel moe waren en ik gedwongen werd met een b team te spelen.. Nu heb ik gelukkig goede inkopen gedaan (tip kijk in de russische comp, die willen wel naar nl komen en zitten goede spelers bij)
Nu is mijn slechte wissel spelen 74 geloof ik :) en bij me resevers komt er ook niemand onder de 72 dus heb het nu wel goed voor elkaar *O* basis 11 is de laagste 77 O+ lang leven de cl winnen en dan 30 000 000 hebben voor aankopen :P
CL zit er toch niet in?
pi_87182703
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

CL zit er toch niet in?
Heet volgens mij de champions cup in FIFA
pi_87182731
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

CL zit er toch niet in?
ja wel. heet misschien iets anders. weet niet precies. maar het komt precies op het zelfde neer :)
pi_87182898
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Knuxie het volgende:

[..]

Aangezien het mijn mening is n het een gevoel van mezelf is zal het inderdaad wle aan mezelf liggen. Captain Obvious. Beweer toch niet dat het aan iemand anders ligt. Zeg alleen dat het ook wel eens leuk zou zijn een ander team dan die drie te treffen.
Een potje met vrienden? Ik speel vaak genoeg met mijn club Grunn tegen een kameraad die voor Feyenoord is.
Om maar steeds mensen af te zeiken die Chelsea of Barca kiezen. Vind ik maar zielig :')
pi_87183011
Zo, met willem2 FC groningen alle hoeken laten zien. Eindstand: 4-0
Een balletje die tot nu toe zeer weinig keepers houden is als je de bal hebt 2 keer op schieten drukken snel achter elkaar
Ik luister NL-Talig
pi_87183123
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Een potje met vrienden? Ik speel vaak genoeg met mijn club Grunn tegen een kameraad die voor Feyenoord is.
Om maar steeds mensen af te zeiken die Chelsea of Barca kiezen. Vind ik maar zielig :')
Ik heb geen vrienden :(
pi_87183176
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:41 schreef Knuxie het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden :(
Wij dan maar een potje?
pi_87184161
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, met willem2 FC groningen alle hoeken laten zien. Eindstand: 4-0
Een balletje die tot nu toe zeer weinig keepers houden is als je de bal hebt 2 keer op schieten drukken snel achter elkaar
Gouden tip, thnx _O_
pi_87184728
Huh ik speelde net een wedstrijd en 5 penaltys daarin! En niet zomaar, allemaal door hands! BTW carreer mode op legendary
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:14:47 #258
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87184806
Had me eerste online potje gedaan en met 2-0 gewonnen met Feyenoord tegen Inter.

Can't beat the Feyenoord boys
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87184824
de teller staat pas op 2 spelers, nog meer mensen bij ons pro team????

club = VVFF Utd

Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL

wie komt ons helpen??
pi_87185170
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef ThamfBeast het volgende:

club = VVFF Utd

Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL

wie komt ons helpen??
ps3 of xbox?
pi_87185412
Iemand die misschien op de hoogte is van wat PS3 online leagues? Zit al wel in de fok 4sterren league, maar zoek er eigenlijk nog wel wat meer.
pi_87185653
quote:

club = VVFF Utd

Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL

wie komt ons helpen??
ik wil er wel bij maar nu staat mijn xbox aan mijn ouders mega tv aangesloten waar geen internet is :P
ik kom er zo wel bij
OnCraintDégun - lameij
pi_87185700
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Gouden tip, thnx _O_
Dat kost je dan 10 euro ;)

Volgens mij is dat gewoon een bugje ofzo :P echt 9 van de 10 gaan erin, ongeacht welke hoek haha
Ik luister NL-Talig
pi_87185867
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef mash_ het volgende:

[..]

ps3 of xbox?
x360
pi_87186671
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon een bugje ofzo :P echt 9 van de 10 gaan erin, ongeacht welke hoek haha
:{
pi_87186873
quote:

[..]

Nope dat zit er al jaren in! Ook als je 2 keer op vierkantje drukt geef je een lage harde voorzet :s)
pi_87187170
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

Nope dat zit er al jaren in! Ook als je 2 keer op vierkantje drukt geef je een lage harde voorzet :s)
Niet dat 9 van de 10 ballen er in gaan.
pi_87187208
Nog maar tips graag!!! :P
pi_87187438
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:57 schreef Cudles het volgende:
Nog maar tips graag!!! :P
:D
pi_87187899
quote:

[..]

Komt dat niet gewoon door een personality + effect zoals poacher?
pi_87189322
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef Sinnie het volgende:
Had me eerste online potje gedaan en met 2-0 gewonnen met Feyenoord tegen Inter.

Can't beat the Feyenoord boys
Zometeen even tegen Excelsior? :p
★★★
pi_87189584
Iemand een PS3-team, of genoeg interesse om er 1 aan te maken?
pi_87190262
Ben zelf ook nog op zoek naar een PS3 team. Mijn VP is een ST met 82 of 83 overall rating meen ik.
pi_87190298
Ben ik de enige die vind dat de computer je echt vaak neerhaalt zonder gestraft te worden?
pi_87190542
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:37 schreef Majkool het volgende:
Iemand een PS3-team, of genoeg interesse om er 1 aan te maken?
Ik wil best in een team :) mijn pro is 80 :) en bij een st. maar wil het best veranderen naar een middenvelder
pi_87190860
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef sanakthe het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de computer je echt vaak neerhaalt zonder gestraft te worden?
Same here hun doen vanalles maar word nooit voor gefloten doe ik iets terug hup word meteen gefloten.
pi_87191462
Net 3 strafschoppen meegekregen, telkens hands van de tegenstander...
pi_87191653
quote:

club = VVFF Utd

Spelers tot nu toe
ThaMFBeast - Ghosrath
LinQ - LinQ NL

wie komt ons helpen??
Is het wel serieus :P?!
pi_87191820
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ja we zijn nu al met zn drieen
pi_87191982
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

yup! we verliezen alleen zo'n beetje alles ^O^ ^O^
pi_87192005
hoe werkt dat eigenlijk?? speelt iedereen dan met zijn eigen pro??
pi_87192136
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:33 schreef mash_ het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk?? speelt iedereen dan met zijn eigen pro??
Ja,
★★★
pi_87192155
quote:
Zit er dus niet in?! Of alleen op de pc ofzo :')?
pi_87192211
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

ja we zijn nu al met zn drieen
Ok! Nja ben wel spits, weet niet of dat uit maakt :)?

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:33 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

yup! we verliezen alleen zo'n beetje alles ^O^ ^O^
Dat boeit niet! Als maar ben serieus kwa rol word gedaan :)
Zijn jullie nog online?! Doe ik mee :)
pi_87192279
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

we zijn nog ff online!
pi_87192309
Hmm ik heb een transfer verzoek gedaan :)
pi_87192314
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

we zijn nu online
pi_87192388
Wel handig, 2x CAM :P
pi_87192460
Nou, ik merk het wel als ik bij de club zit :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:04:24 #290
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87193153
De Koef _O_

Ik moet nog even wachten met online spelen. Vandaag 4 potjes gespeeld met een vriend (vriendschappelijk) en ik werd 3x gedisconnect. Maar deze week moet ons eigen internet het weer doen dus dat komt goed.

Nu even carriëre spelen met Fey-fey-feyenoord :D
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87193649
Zo torres gekocht ( speel met bayern ) nu pique nog erbij dan heb ik een chill team _O_
pi_87193820
Had me ergens op een ander forum ingeschreven voor een of andere cup. Hierbij werden de te spelen teams geloot. Kreeg zelf Bayern Munchen toegewezen, dus ben ik online maar eens wat mee gaan oefenen. Bevalt tot dusver erg goed. 4-1 Madrid verslagen en 2-0 tegen Inter, speelt eigenlijk wel lekker.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:31:08 #293
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_87193921
Heb nu met PSV: T.Janssen, Mertens, Romero en van wolswinkel gekocht.

En had met 8-1 gewonen van ado. ( 2 x 5 minuten ) :')
pi_87194047
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu met PSV: T.Janssen, Mertens, Romero en van wolswinkel gekocht.

En had met 8-1 gewonen van ado. ( 2 x 5 minuten ) :')
Welk niveau speel je?
pi_87194210
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:27 schreef Knuxie het volgende:
Had me ergens op een ander forum ingeschreven voor een of andere cup. Hierbij werden de te spelen teams geloot. Kreeg zelf Bayern Munchen toegewezen, dus ben ik online maar eens wat mee gaan oefenen. Bevalt tot dusver erg goed. 4-1 Madrid verslagen en 2-0 tegen Inter, speelt eigenlijk wel lekker.
Met Bayern kan je bijna uit elke corner scoren
pi_87194252
Hoe dan? :p
pi_87194347
2x gelijk met mijn debuut :(... Wel 2 goals die onterecht afgekeurd werden :(
Wel tof :D
pi_87194364
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef sanakthe het volgende:
:Y
pi_87194712
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
2x gelijk met mijn debuut :(... Wel 2 goals die onterecht afgekeurd werden :(
Wel tof :D
haha sloeg echt nergens op nee
Maar er zit progressie in het team.
pi_87195032
Ik wil wel mee doen met het VP gedoe online ben wel een CA.
pi_87195045
Man man man dat Bayern Munchen speelt online echt veel lekkerder dan ik had verwacht. Zojuist 3 - 0 gewonnen tegen Arsenal, maar dat stond het al voor de rust. Als ik in de 2e helft het allemaal niet te mooi had willen doen dan had het zo 8/9 - 0 kunnen zijn.

Heb in totaal 11/19 shots on target en hij had er 0/1. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')