Is al klaar met z'n speech. Moslims vergeleken met nazi's...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou maar hopen dat Wilders het vanavond eea ook netjes houdt. Net zoals in NY
Zijn speech is al geweest hoor en de impliciete nazi-vergelijkingen zijn niet van de lucht. Maar ook dat zal je niet erg vinden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar kan ik het terugzien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is al klaar met z'n speech. Moslims vergeleken met nazi's...
Het regeerakkoord. Maar als die verkleining van senaat en parlement al lukt gaat het minstens 8 jaar duren.quote:
Speech is al geweest, subtiel werd islam vergeleken met het opkomende fascisme in Duitsland vroeger en Angela Merkel moet haar bek houwe.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik moet het terugzien. En vergelijking met de nazi hoort niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn speech is al geweest hoor en de impliciete nazi-vergelijkingen zijn niet van de lucht. Maar ook dat zal je niet erg vinden.
Tja, geen nieuws dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Speech is al geweest, subtiel werd islam vergeleken met het opkomende fascisme in Duitsland vroeger en Angela Merkel moet haar bek houwe.
Het komt er echt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:00 schreef Toad het volgende:
1 vandaag: er komt een kabinet Rutte-Verhagen, omdat een meerderheid van het CDA-congres voor heeft gestemd.
Tikkie voorbarig.
De Islamitische wereld is onder een constante bedreiging vanuit Christelijke hoek. Al jaren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, geen nieuws dus.
Maar weet, je, er is weer een forse dreiging uit de islamitische hoek, gisteren nog.
Nee, het was een oneerlijke verkiezing. Of de uitslag wel een eerlijk beeld geeft van de verhoudingen is een tweede.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op, de stemming over de eerste resolutie was onhandig. Maar dat heeft heus de stemming op de resolutie van het bestuur niet veranderd. Noch heeft het vroege praatje van Verhagen iets aan die uitslag veranderd.
Het was een rommelige, maar eerlijke verkiezing.
OKquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu zo op Ned1 in het journaal en 1vandaag.
http://www.pvv.nl/index.p(...)wilders-berlijn.htmlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik moet het terugzien. En vergelijking met de nazi hoort niet.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Speech is al geweest, subtiel werd islam vergeleken met het opkomende fascisme in Duitsland vroeger en Angela Merkel moet haar bek houwe.
Snel de overwinning claimen, dan heb je de beeldvorming vast mee, zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:00 schreef Toad het volgende:
1 vandaag: er komt een kabinet Rutte-Verhagen, omdat een meerderheid van het CDA-congres voor heeft gestemd.
Tikkie voorbarig.
Dankquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/index.p(...)wilders-berlijn.html
Zal vast wel, maar dat weet je niet.quote:
Hij heeft al gespeecht begreep ik, en niet heel netjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik voel het gewoon. Ik zit er nooit naast.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar dat weet je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |