abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87112697
Ik hoop zo dat ze tegen stemmen!!!

Je moet als CDA niet willen samenwerken met een NSB partij als de PVV. Al kost dat je regeringsdeelname en is de hele partij weg.
*verwijderd door Admin*
pi_87112711
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:38 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Ik weet niet of je van de heer Verhagen gehoord hebt? Ik denk dat Koppejan en Ferrier het lastig gaan krijgen en ik hoop dat ze zich gesteund voelen door de 1/3 van het congres.
Oh, ik weet zeker dat Verhagen z'n beste beentje voor gaat zetten om ze eruit te werken, met hulp van Eurlings en Donner. In dat opzicht is het feit dat klink eruit is gestapt en uitgelegd heeft hoe het is gegaan echter een voordeel. Ik hoop dat Verhagen weet dat de tegenstanders weten dat hij mensen eruit probeert te werken. En dat dat 'm dus tegenhoudt.

Maar zoals ik het zo typ vind ik het redelijk naïef van mezelf :')
pi_87112785
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef oompaloompa het volgende:

dus jij schat op peilingen dat er meer mensen voor zijn, maar vind het belachelijk wanneer andere mensen conclusies trekken uit dezelfde peilingen?

Nee. Ik herleid uit de peiling, dat wanneer (en dit is een hypothese) de CDA'ers thuis hadden kunnen blijven en zouden kunnen stemmen per post of via email de verschillen groter zouden kunnen zijn geweest. Ik eerder gesteld dat dit mijn vermoedens zijn op basis van een hypothese.

Je leest niet goed en maakt van wat ik stel jouw eigen verhaal waarin ik me in elk geval niet in herken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87112795
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Al die vrees voor de SGP. Het is eerder andersom, de SGP moet bevreesd zijn omdat een stel linksen en sociaal-'liberalen' niet met de vrijheid van andersdenkenden om kan gaan. Ik hoop dat de SGP haar huid heel duur gaat verkopen en voor elkaar krijgt dat er wetgeving komt waarmee voorkomen wordt dat de SGP haar statuten aan moet passen inzake het vrouwenstandpunt.
Waarbij we dus een kabinet krijgen wat aan de ene kant strijdt tegen vrouwenonderdrukking (burqaverbod, enz) en aan de andere kant vrouwenonderdrukking toelaat?
pi_87112828
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarbij we dus een kabinet krijgen wat aan de ene kant strijdt tegen vrouwenonderdrukking (burqaverbod, enz) en aan de andere kant vrouwenonderdrukking toelaat?
Vrouwenonderdrukking? Waar heb je het over? Ik heb het over een vereniging waar mensen in alle vrijheid en vrijwilligheid lid van kunnen worden.
pi_87112832
Nou ja, dit is wel een stap dichterbij een conservatieve partij. Al dat geleuter over solidariteit en respect enzo, dat hebben ze losgelaten en ik zie dan ook wel een fusie van CDA en VVD binnen twintig jaar. Want ja, wat zijn de substantiële verschillen nou? Stem je op de VVD, dan stem je op het CDA en vice versa, niet waar? En ik zeg: Doen. Dan heb je een extreem-rechtse "partij", een conservatieve partij en dan kunnen die enkele redelijken bij de VVD altijd nog overstappen naar een liberale partij. Wel zo duidelijk.
pi_87112858
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee. Ik herleid uit de peiling, dat wanneer (en dit is een hypothese) de CDA'ers thuis hadden kunnen blijven en zouden kunnen stemmen per post of via email de verschillen groter zouden kunnen zijn geweest. Ik eerder gesteld dat dit mijn vermoedens zijn op basis van een hypothese.

Je leest niet goed en maakt van wat ik stel jouw eigen verhaal waarin ik me in elk geval niet in herken.
Conclusies trekken uit peilingen nadat de daadwerkelijke uitslag al bekend is, is nutteloos.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_87112885
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Al die vrees voor de SGP. Het is eerder andersom, de SGP moet bevreesd zijn omdat een stel linksen en sociaal-'liberalen' niet met de vrijheid van andersdenkenden om kan gaan. Ik hoop dat de SGP haar huid heel duur gaat verkopen en voor elkaar krijgt dat er wetgeving komt waarmee voorkomen wordt dat de SGP haar statuten aan moet passen inzake het vrouwenstandpunt.
Ik vind dit op zich wel een aardige discussie, maar daar draait het in deze formatie natuurlijk niet om. Rutte, Verhagen en Wilders moeten zich afvragen of zij het op een akkoordje willen gooien met de SGP, omdat twee fractieleden van het CDA principiële bezwaren hebben.
pi_87112910
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Conclusies trekken uit peilingen nadat de daadwerkelijke uitslag al bekend is, is nutteloos.
Ook dit heb ik al aangegeven. [CDA-congres] Deel 16. Koppejan en Ferrier blij.
pi_87112954
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ook dit heb ik al aangegeven. [CDA-congres] Deel 16. Koppejan en Ferrier blij.
Excuses, met deze enorme golf aan topics kan ik niet alles lezen :@
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_87113002
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:46 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Vrouwenonderdrukking? Waar heb je het over? Ik heb het over een vereniging waar mensen in alle vrijheid en vrijwilligheid lid van kunnen worden.
Ikzelf vind het geen vrouwenonderdrukking, maar laten we wel wezen, de vrouw staat in het SGP een tikkie lager in de trap, wat door veel mensen als achterstelling wordt gezien. En dat rijmt niet met al die moraalridders die vrouwen onder een burqa of een hoofddoek willen bevrijden van hun onderdrukking, in mijn ogen.
pi_87113009
Het geeft niets. Ik kan wel wat hebben.
pi_87113122
Dat er nu zelfs gekeken wordt naar de SGP zegt wel heel veel over de drang van de VVD om de premier te leveren. Als je puur objectief kijkt zijn er alternatieven die beter zijn voor het land.
pi_87113187
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:28 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het leek wel afgesproken...
Ik miste ook een beetje de aanzwellende violen.
Ook de regie, die er shots tussen zette van de blik van Verhagen, en dan weer terug naar het vlammende betoog van Camiel. :')
Dat was het moment waarop ik hier zei "zo meteen gaan ze het nog met elkaar doen".
Of woorden van gelijke strekking :P
pi_87113319
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:57 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik miste eerder marsmuziek.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87113365
quote:

[..]

Ook de regie, die er shots tussen zette van de blik van Verhagen, en dan weer terug naar het vlammende betoog van Camiel. :')
Dat was het moment waarop ik hier zei "zo meteen gaan ze het nog met elkaar doen".
Ik zag trouwens Verhagen ook nog even wat geld toeschuiven naar
Coskun Çörüz na zijn betoog. ;)
pi_87113390
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ik miste eerder marsmuziek.
Volgens mij mis je het punt van mijn opmerking ;)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:04:22 #243
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87113433
Wat ik me trouwens net bedacht: zou de reden dat de voorzitter alles zo snel wilde afronden zijn, omdat ie wilde voorkomen dat wilders zn speech onderwerp van discussie zou worden? :P
pi_87113535
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat ik me trouwens net bedacht: zou de reden dat de voorzitter alles zo snel wilde afronden zijn, omdat ie wilde voorkomen dat wilders zn speech onderwerp van discussie zou worden? :P
Nee, dat er bejaarden in de zaal een hartaanval zouden krijgen van de drukte en warmte
pi_87113537
quote:
Nee, want de resoluties moesten ruim voor de aanvang van de speech van Wilders al ingediend worden en binnen een minuut spreektijd op actualiteiten inspelen is toch wel een heel zware opgave.
pi_87113541
quote:
Volgens mij was die man lang zo gewiekst niet. Het was gewoon een asociale voor-stemmer.

Manman, wat was dat een verschrikkelijke vertoning. Volgens mij zal je zélfs Verhagen bijzonder geïrriteerd kijken op een gegeven moment, maar of dat meer dan normaal was is moeilijk te zeggen :').
pi_87113966
Tja en wat moeten we nu doen,,,
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:36:32 #248
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87114454
Nu moeten we afwachten tot dinsdag.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:57:01 #249
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87115097
quote:

[..]

Misschien wil Camiel z'n vriendin daarom wel dat ie weggaat uit Den Haag. Al die verleidingen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87116671
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Duvel het volgende:

[..]

Misschien wil Camiel z'n vriendin daarom wel dat ie weggaat uit Den Haag. Al die verleidingen!
Eurlings wou JP niet opvolgen. Maar de macht smaakt natuurlijk wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')