Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Al is het bij een pragmatische partij als D66 moeilijk te bepalen. Voor mij is het liberale gecombineerd met het progressieve van D66 i.i.g. ideaal
Surequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet echt. Als je bedenkt dat vooral de tegenstemmers naar het Congres zijn gekomen en de voorstemmers het wel geloven.
Hoe kom jij daarbij? Of heb je daar bronnen voor?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet echt. Als je bedenkt dat vooral de tegenstemmers naar het Congres zijn gekomen en de voorstemmers het wel geloven.
NO SHITquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 op de 3 CDA-ers zijn tegen..
Zo werkt democratie niet hè.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:46 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Top dat je dat mooi vind, ik ook wel hoor.
Vooral omdat een orgel geluidstechnisch één van de moeilijkste instrumenten is om op te nemen.
Is ook erg goed van zequote:Toch altijd knap hoe DutchView (het "faciliteitenhoertje" van het Mediapark lijkt het wel) dat toch altijd weer flikt
.
Precies dan wordt je afgemaakt.quote:Maar probeer maar eens voor je Christendom of wat dan ook uit te komen in een Islamitisch land...
Daar staat de doodstraf op.
Maar dan moeten we de TK afschaffen en alles via een referendum beslissen. Er is geen enkele partij in de TK waarvan de leden 100 procent achter de beslissingen van de fractie staat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, dictatuur van de meerderheid dus. Een onderdeel van de democratie is dat je de minderheid beschermt tegen de meerderheid, maar dat is iets wat je blijkbaar maar niks vindt.
Ik bedoel gewoon dat ik het veel vindquote:
Volgens mij was juist half Limburg naar het congres gekomen om hun steun te betuigen voor Geertquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef Meddo het volgende:
Het zijn natuurlijk ook vaak de tegenstanders die zich laten horen en naar zo'n meeting komen
Nee, dat is onzin. Er is niets glansrijks aan. Los van de afgang van de oneerlijke stemming, dat er resoluties zijn tegen een regeerakkoord gaat natuurlijk al heel erg ver.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel.
Maar Maxime heeft glansrijk gewonnen. Of je het leuk vindt of niet.
Voorstanders zijn met rijen bussen uit Limburg komen rijden. Tegenstanders hadden geen zin om mee te doen aan een stemming die vantevoren al vaststond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef Meddo het volgende:
Het zijn natuurlijk ook vaak de tegenstanders die zich laten horen en naar zo'n meeting komen
Was inderdaad een mager argument van De Jagerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Voorstanders zijn met rijen bussen uit Limburg komen rijden. Tegenstanders hadden geen zin om mee te doen aan een stemming die vantevoren al vaststond.
Maar goed. Ik ben allang bij dat VVD en D66, GL de kans krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Er is niets glansrijks aan. Los van de afgang van de oneerlijke stemming, dat er resoluties zijn tegen een regeerakkoord gaat natuurlijk al heel erg ver.
Hoezo? Omdat mensen konden zien wat je inleverde?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Los van de afgang van de oneerlijke stemming
Goede beffer, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:50 schreef ThePianoMan het volgende:
Ferry is echt zo'n nerdje waar je best sex mee kan hebben.
Ze spelen gewoon een politiek spelletjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor Ferrier en Koppejan de moeilijkste uitslag of ze moeten van te voren al een percentage in hun hoofd hebben gehad
De verwarrende uitleg van de voorzitter misschien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat mensen konden zien wat je inleverde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |