Ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Koppejan noemt het ook een substantiële minderheid, die voelt zich dus wel gesteund.
Veel rokers daar kennelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef larry_flynt het volgende:
BESTE MENSEN NIET ALLEMAAL TEGELIJK!!!!!!!!!!
Het ''rommelt'' binnen elke democratische politieke partij, het kan nooit zo zijn dat elk lid ALLE standpunten van de partij steunen en daar achter staan.quote:
1/3 is echt heel veel... 1 op de 3 CDA-ers zijn tegen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een op de drie CDA'ers is tegen, dat gaat ze zo opbreken.
Ik begreep dat er uit Limburg flinke groepen voorstanders zijn bijeengeroepen om met bussen naar het congres te gaan. Dus hoe je bij deze conclusie komtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef MouzurX het volgende:
Maare tegenstanders willen juist dat het niet doorgaat dus die zijn massaal gekomen.
Ala die 32% is wrs veel minder als je naar de hele CDA aanhang kijkt in NL.
Dat zijn 2 woordenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:42 schreef henkde_j het volgende:
Woord van de dag: Substantiele minderheid
Idd. Complimenten voor de openheid en democratisch gehalte van het cda.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef neen het volgende:
Over hoeveel jaar krijgen we weer zo'n congres op tv![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Word ik echt moe van dat jij weer een WOII connectie wil maken met rommel. *zucht*
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat wilt Koppejan dan? Een gedrocht met D66 en GL?
Hij komt niet met een alternatief.
Ik had ook minder verwacht.quote:
Als je het zo bekijkt wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
32% tegen (in een niet erg eerlijke verkiezing). En dan dus slechts een kunstmatig opgehoogde 68% die van een 18 verkozen kamerleden er 21 moet maken, om dan aan een kamerminderheid te komen van 52 zetels voor een regering.
Kan de steun magerder?
Dat klopt, maar dit gaat echt over een beginsel van de partij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ''rommelt'' binnen elke democratische politieke partij, het kan nooit zo zijn dat elk lid ALLE standpunten van de partij steunen en daar achter staan.
Dat bepaalt ze zelf, ik merk het slechts op.quote:
Top dat je dat mooi vind, ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nederland Zingt is een mooi programma. Hou ik van.
Niet echt. Als je bedenkt dat vooral de tegenstemmers naar het Congres zijn gekomen en de voorstemmers het wel geloven.quote:
Nee!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ze zullen eerst moeten overleggen met de rest van de fractie. beetje voorbarig om dan nu al met alternatieven te komen
Jup, en als het niet doorgaat loopt de rechterflank helemaal leeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een op de drie CDA'ers is tegen, dat gaat ze zo opbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |