- Mooie afkapping:quote:NIET KLAPPEN DAT GAAT VAN MIJN TIJD AF!
- Hannie die al 75 jaar bij de CDA zitquote:Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
quote:
Waarom ben jij zo tegen dit akkoord eigenlijk?quote:
Vind dat pvv veel invloed heeft en maar zeer weinig verantwoordelijkheden....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:41 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen dit akkoord eigenlijk?
Nee, want meerderheid is 60.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:43 schreef Deckard het volgende:
Als 40 procent tegen is heb je echt wel een probleem.
iddquote:
maar dat betekent dat een groot deel er niet mee eens isquote:
In dit geval gaat het er meer om dat je als CDA als een groot blok er achter staat. Dan is een nipte meerderheid voor de twee fractieleden een argument om dit kabinet niet te steunen.quote:
ik kan met jullie alle twee pratenquote:
je zou zeggen toch dat groen voor is en rood tegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
Lekker duidelijk zo, vraag me af hoeveel precies het tegenovergestelde stemmen wat ze willen
Jouw postquotum was toch vol?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:50 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik kan met jullie alle twee praten
Voor de resolutie, dus tegen het regeer- en gedoogakkoord.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat het door gaat?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:48 schreef Dastan het volgende:
Ik hoop zo op een meerderheid tegen de samenwerking.
Biertje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor de resolutie, dus tegen het regeer- en gedoogakkoord.
ik maak even overurenquote:
Zit je mee te kijken of niet? Het was overduidelijk nu, vorige keer niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef remlof het volgende:
Eerst kon ie het niet op het oog beoordelen en nu wel?
Wat een schijnvertoning
Dat hele congres is huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef hooponzin het volgende:
Die voorzitter... da's huilen met de pet op. Mijn god, zeg.
Ja klopt, ik vond het ook wel duidelijk deze keer. Nou gelukkig eigenlijk maar anders hadden we nog 3 maanden kunnen wachten op een regering.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zit je mee te kijken of niet? Het was overduidelijk nu, vorige keer niet.
Nogalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef Zero17 het volgende:
Waarom formuleren ze het dan ook zodat je tegen de ontkenning bent in plaats van het positieve bevestigt?
Om meer stemmen te krijgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef Zero17 het volgende:
Waarom formuleren ze het dan ook zodat je tegen de ontkenning bent in plaats van het positieve bevestigt?
als je tegen bent moet je voor stemmen, als je voor bent moet je tegen stemmen, oh wacht er komt nu iemand aan de microfoon, we hebben nu een nieuwe resolusie, jawel dat ga ik echt doen, nee, dames en heren, stil nu, deze resolusie nummer 2 gaan we over stemmen en als je tegen bent moet je je hand opsteken en nee dames en heren even stilte alstublieft ik ga nu nummer 1 voorlezen jawel dat ga ik echt doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef just me het volgende:
hallo ik wil graag vragen hoe ik moet stemmen en waarop en waarom?
Ja, ze zijn dus tegen de verwerping van de resolutie tegen de PVV die wordt ingetrokken omdat de orde is veranderd met een motie voor de samenwerking tegen de resolutie van de PVV voor verwerping van de stembriefjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nee resolutie tegen samenwerking met PVV is verworpen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Blauw, ziet u dat?
Oh, de voorzitter gaat nu ook eens neerbuigend doen tegenover het publiek.
Hij had valse Lingo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat had die oude te zeiken?Zat even niet op te letten
Dat de volgorde ofzo veranderde en hij er neits over mocht zeggen....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat had die oude te zeiken?Zat even niet op te letten
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:01 schreef remlof het volgende:
Wat een puinhoop, doek dat CDA maar op, zo kan een partij niet functioneren.
naw, er zitten een paar 80+ers in de zaal. Die denken wat slomer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand weet meer waar ze op stemmen, en wat voor inhoudt en wat tegen inhoudt.
en de inktkostenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef just me het volgende:
Heeft iemand veel werk aan gehad om die kaarten te maken
"Waar was jij op 2 oktober 2010?"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
2 oktober 2010, de ondergang van het CDA, en wij waren erbij.
in mijn kamer, fokken en streamenquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
in mijn kamer, fokken en streamen
achja soms geef je de hoop gewoon opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Dastan het volgende:
What the fuck, Radio 1 besluit nu gewoon reclame en nieuws uit te gaan zenden.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Dastan het volgende:
What the fuck, Radio 1 besluit nu gewoon reclame en nieuws uit te gaan zenden.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
Dat trekt mijn internet niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
graag gedaan
quote:
Zuur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat trekt mijn internet niet.Dan loopt ie steeds even vast om te bufferen, duivels irritant.
Net als al die andere dagenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
Gastquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef trolololo het volgende:
BREKEND NIEUWS:
Hannie heeft een hartaanval gekregen door dit gedoe![]()
wie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef trolololo het volgende:
BREKEND NIEUWS:
Valse tussenstand, 48 uur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:04 schreef trolololo het volgende:
BREKEND NIEUWS:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef mikerw het volgende:
natuurlijk allemaal zo opgezet om de fossiele mastodonten en gehersenspoelden alsnog gewoon voor te laten stemmen
Tja, maar netjes is dit niet. Het is onmogelijk om zo percentages etc duidelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het was toch duidelijk dat iedereen die resolutie wilde verwerpen.
wel met de gele briefjes hèquote:
quote:
quote:
Lees de posts in dit topic en je komt er wel achter dat je niet de enige bentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Poemgirl het volgende:
Ben ik nou de enige die geen reet begrepen heeft van dat stemmen?
Daar ziet het wel naar uit.quote:
Bizar inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Krantenman het volgende:
En Verhagen gaat alvast speechen, terwijl er nog niks geteld is.
zal toch wel mee gerommeld wordenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
Zou je niet even de officiële uitslag afwachten Maxime?
Dan kan je de CDA helemaal afschrijven... als het verkeerd is geteldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
Zou je niet even de officiële uitslag afwachten Maxime?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:14 schreef nattermann het volgende:
Ik hoop gewoon dat het nu toch niet klopt. Dan lach ik me kapot.
Stel je voor...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:14 schreef nattermann het volgende:
Ik hoop gewoon dat het nu toch niet klopt. Dan lach ik me kapot.
Naw, dit congres in elk geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan schaam je je toch kapot als je CDA lid bent. Wat een mongolenpartij.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Maxime denkt: Die blijft geen voorzitter als het aan mij ligt.
gewoon potloodquote:
Nee joh we proppen nederland in een zaal en dan gaan we kaartjes omhooghoudenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
gewoon potlood
wel het eerlijkst (denk ik)
Dit zou wel eens de doodsteek voor het CDA kunnen zijn, de pers gaat niets van ze heel laten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef CartWOman het volgende:
Ik lach me dood, wat een vertoning. Dit gaat ze nog heel lang achtervolgen.![]()
Dt kan toch niet echt zijn?
En - nogmaals - wij waren erbij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zou wel eens de doodsteek voor het CDA kunnen zijn, de pers gaat niets van ze heel laten...
maar wel allles ontkennend makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee joh we proppen nederland in een zaal en dan gaan we kaartjes omhooghouden
'Toen er nog met kaartjes gestemd werd.'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen mijn klein kinderen vertellen
'Toen de CDA nog bestond...'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen mijn klein kinderen vertellen
Die houden bij de volgende verkiezingen echt geen stem meer overquote:
Zelfs Rita had deze verkiezingen meer stemmen dan het CDA komende verkiezingen krijgtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die houden bij de volgende verkiezingen echt geen stem meer over
Well done congresorganisatie
quote:
Geluidstechnicus kijkt ook hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |