De tijd die ze hebben staat gewoon in beeld, ze moeten beter binnen de tijd blijvenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
De interruptie is wel erg irritant, laat hen iig de laatste zin afmaken.
Dan moeten ze gewoon zeggen "Uw tijd is om" en de microfoon uitzetten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De tijd die ze hebben staat gewoon in beeld, ze moeten beter binnen de tijd blijven
Trieste post.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Tot zover de woordvoerder van de homo-afdeling van het CDA.
Ja, maar iemand zijn laatste zin laten afmaken vind ik toch wel zo beleefd. Zeker als het die mensen echt aan het hart gaat en ze graag hun punt willen maken. Het hoeft allemaal niet zo onbeschoft.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De tijd die ze hebben staat gewoon in beeld, ze moeten beter binnen de tijd blijven
Het is in veel gevallen een herhaling van zetten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat de speeches op dit moment nauwelijks meer indruk maken...
Inderdaad, ze hadden beter het enkel bij de ochtend kunnen houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat de speeches op dit moment nauwelijks meer indruk maken...
Blijkbaar is het gewoonlijk bij het CDA.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik dacht altijd dat dat amicale ("vrienden") iets typisch Amerikaans was.
Tis waarsch. Christelijk.
OMG die gast over z'n kindje
Je weet wie de lijsttrekker van het CDA bij de Europese verkiezingen was?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Viel mij ook al op dat een aantal van die sprekers behoorlijk verwijfd waren....wat doe je dan bij het CDA?
Nee, die minuut geldt alleen voor tegenstanders.quote:
Omdat fractieleden iets meer spreektijd krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Wel opvallend: waarom maant de gespreksleider deze twee fractieleden niet tot afronden?
Je hebt slecht geluisterd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef ethiraseth het volgende:
Godver, dan ventje wat in de tweede kamer zit. D66 en GL verwijten de rekening naar de volgende generatie door te schuiven, terwijl dit kabinet niks anders doet.
Dat is een speciale incontinentiedas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef Morendo het volgende:
Piet de Jong heeft zijn das in de broek zitten. Maar goed, gezien zijn leeftijd vergeef ik het hem.
Zo waren er nog twintig anderen voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel apart dat er altijd zo'n typische lijn zit in die CDA-toespraken: het begint rustig en kalm, maar zodra de sprekers een beetje steunbetuiging krijgen in vorm van applaus, komen ze langzaam los om zich slechts uiteindelijk te ontpoppen als tweede Hitler.
Eurlings staat tot nu toe bovenaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel apart dat er altijd zo'n typische lijn zit in die CDA-toespraken: het begint rustig en kalm, maar zodra de sprekers een beetje steunbetuiging krijgen in vorm van applaus, komen ze langzaam los om zich slechts uiteindelijk te ontpoppen als tweede Hitler.
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je weet wie de lijsttrekker van het CDA bij de Europese verkiezingen was?
-edit- hebben ze van Geert geleerd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Wel opvallend: waarom maant de gespreksleider deze twee fractieleden niet tot afronden?
Zo rond een uur of vijf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef msnk het volgende:
Wanneer gaan ze nou eigenlijk stemmen. Kijk nu 4 uur en ben nog niks wijzer
[..]
Zo waren er nog twintig anderen voor hem.
Op zich wel fair, was bij Koppejan en Ferrier ook zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Duh, hij is voorstander.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
lol, hij spreekt 5 minuten onderhand.
Sommigen zijn wat meer gelijk dan anderen, niet waar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef marcodej het volgende:
Behalve Eurlings, die begon meteen als Hitler, nee, erger nog, als Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Officieel geïntegreerd deze Turk
Hij gaat zo een kopje thee drinken met Verhagen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
De letterlijke knuffelturk in het gezelschap
Minder lang dan Hannie van Leeuwen en Katleen Ferrier, voor mij gevoel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
lol, hij spreekt 5 minuten onderhand.
Ik merkte ook al dat de voorstanders langere spreektijd krijgen.quote:
Het CDA is daar wat opener in dan bijv. de CU.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Als homo lijkt mij een christelijke partij nou niet bepaald...tolerant.
Willen ze ook niet iets doen tegen het homohuwelijk en adoptie en zo dan?
Wim van der Camp denkt er schijnbaar anders overquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Als homo lijkt mij een christelijke partij nou niet bepaald...tolerant.
Willen ze ook niet iets doen tegen het homohuwelijk en adoptie en zo dan?
Ja, straks rijden ze gewoon leeg naar huis hoor.quote:
Meer een pleidooi om eigen eens vaart te maken. Ze kunnen wel iedereen aan het woord laten maar dan zijn ze over 2 weken nog niet klaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Treinen en bussen? Is dat een verkapt pleidooi voor meer asfalt?
Moet jij de trein niet pakken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Officieel geïntegreerd deze Turk
in Gelderland niet denk ik.quote:
Of een leuke positie gekregen van Maximequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Coruz heeft zijn ziel aan de duivel verkocht
Die gaat een vervelende tijd krijgen
Andere partijen nog opener.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het CDA is daar wat opener in dan bijv. de CU.
De mensen in de zaal konden het wel waarderenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ga afsluiten... Jawel, dat ga ik doen, jawel! Echt!
Je kan moeilijk tot kerstmis dit congres voort laten duren toch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef Batsnek het volgende:
WTF is dit nou, wat boeien die paar mongolen die graag met de bus weer naar huis willen nou.
Het verschilt heel erg per persoon en zijn of haar status. Genoeg tegenstanders die óók hun punt hebben gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merkte ook al dat de voorstanders langere spreektijd krijgen.
Misschien omdat er vaker tegenstanders aan het woord zijn.
En dan noemen ze de SP een dictatuur. Bij CDA bepalen ze zelfs voor je wanneer je moet vertrekken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft de CDA ookal zeggenschap over wanneer de bussen moeten vertrekken?
En dan dat gezicht bij de stilte ernaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik ga afsluiten... Jawel, dat ga ik doen, jawel! Echt!
Zijn gehuurde bussen, dacht ik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft de CDA ookal zeggenschap over wanneer de bussen moeten vertrekken?
Dat wist ik niet dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wim van der Camp denkt er schijnbaar anders overVolgens mij willen ze niks doen tegen het homohuwelijk.
Briefjes zijn makkelijker na te tellen dan een verzameling enen en nullen hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Meddo het volgende:
Briefjes?? Lekker fraudegevoelig... waarom niet digitaal
Veel leden kunnen niet over weg met knopjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Meddo het volgende:
Eén van de twee is aan de beurt geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef verregentmeisje het volgende:
ZIjn die personen van net voor de lunchpauze eigenlijk nog gespot???
Stuur je keuze op naar: maximeverhagen@hotmail.com.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Meddo het volgende:
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef ThePianoMan het volgende:
Telt een stem van een prominent zwaarder?
Neequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Meaning: jij gaat hem een vervelende tijd geven?
Hij startte zijn pacemaker even door.quote:
Nee, ze mogen alleen langer sprekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef ThePianoMan het volgende:
Telt een stem van een prominent zwaarder?
haha ja, ook al gaat het wel door, het akkoord is zo slap dat het nog weinig uitmaakt. Behalve dat er wat allochtonen gepest worden en belangrijke zaken weer vier jaar blijven liggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee
Mij boeit het verder niet zo wat ze stemmen gezien dat laffe vod van een regeerakkoord
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Het kabinet gaat toch wel binnen 3 maanden sneuvelen, met of zonder CDA.
Nee, alleen de bussen gaan zo vertrekkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef TheSituation het volgende:
jezus die gasten praten allemaal alsof de aarde over enkel uren vergaat..![]()
Geert Wilders is evil.quote:
Zit helemaal achter mijn adem, de hele dag alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Friek_ het volgende:
Allejezus, wat gaat dit topic kenkerhard.
Oh een hoop meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is denk ik de zesde ofzo die spreekt hoor.
Lijkt me wel ja. Maar hij zit niet in de fractie toch, is alleen demissionair minister?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Hirsch-Ballin nou een dissident, hij houdt wel een speech dat het CDA dit niet moet doen, maar gaat hij straks ook tegen stemmen?
Hey, het rijmt wel.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een moslim bij een partij die voor geloofsvrijheid is.was.
Dat allochtonen pesten wordt toch wel geblokkeerd. Het gemis aan hervormingen is wel jammer maar aan de andere kant draait in mijn optiek de wereld ook wel door zonder voorlopig. Het komt wel een keer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
haha ja, ook al gaat het wel door, het akkoord is zo slap dat het nog weinig uitmaakt. Behalve dat er wat allochtonen gepest worden en belangrijke zaken weer vier jaar blijven liggen.
"He'd be back"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef Lutte het volgende:
Ik dacht dat de laatste moslim al geweest was?
Dergelijke argumenten gebruiken tegenstanders ook. Net nog iemand die een dochter had die zich niet helemaal lekker voelde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Natuurlijk, baseer je keuze op een neef van een kennis die vorig jaar een keer last had van moslims. Godsamme
Ze hebben het CDA ook al geïnfiltreerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een moslim? Was het niet de laatste
Straks gaan alle bussen weg!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Opschieten! Vele leden moeten op de trekker terug naar huis.
Of dat tegenstemmers meer de neiging hebben om op te spreken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef DaMayan het volgende:
Veel meer tegenstanders dan voorstanders aan het woord, is dit een teken dat ze toch tegen gaan stemmen?
Want?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn god, die voorzitter, ik zit me echt boos te maken hier.
Nee, het is een teken dat tegenstemmers meer hun hart willen luchten. Ze gaan voorstemmen, de vraag is alleen met hoeveel procent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef DaMayan het volgende:
Veel meer tegenstanders dan voorstanders aan het woord, is dit een teken dat ze toch tegen gaan stemmen?
Lijkt me sterk. De voorstanders juichen nog veel harderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef DaMayan het volgende:
Sowieso, CDA'ers met een meningquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dergelijke argumenten gebruiken tegenstanders ook. Net nog iemand die een dochter had die zich niet helemaal lekker voelde.
Waren er ook. Niks bijzonders trouwens. Paar spandoeken, filmpje, en toverballenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef tralalala het volgende:
Hoe is het buiten de hal eigenlijk?
Er kwamen toch protesten enzo...
Hij spreekt met accent, maar in het algemeen meer ABN dan de gemiddelde die aan het woord is geweest. En met Verhagen en Eurlings mag je niet klagen over accenten :' ).quote:
Blijkbaar vinden veel mensen in dit topic dit opeens toch heel belangrijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sowieso, CDA'ers met een mening
Ik denk tussen 60% en 70% voor, ben benieuwd wat Koppejan dan beslist, die wou eigenlijk minimaal 80%.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij wordt het echt 70% voor en 30% tegen.
Ik klaag niet :3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij spreekt met accent, maar in het algemeen meer ABN dan de gemiddelde die aan het woord is geweest. En met Verhagen en Eurlings mag je niet klagen over accenten :' ).
Ze infiltreren ons land, planten zich voort als konijnen en voeren een constante aanval op de Oud-Hollandsche ziel.quote:
Natuurlijk, omdat de uitslag van belang is. Nogal wiedes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden veel mensen in dit topic dit opeens toch heel belangrijk.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef attila_de_hun het volgende:
volume applaus "voor" speech: 10
volume applaus "tegen" speech: 3
nee, er gaat gewoon "voor" gestemd worden
Ik vermoed dat 'Nee tegen PVV' belangrijker wordt geacht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden veel mensen in dit topic dit opeens toch heel belangrijk.
Je moers accent is toch iets anders dan je Achmeds accent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij spreekt met accent, maar in het algemeen meer ABN dan de gemiddelde die aan het woord is geweest. En met Verhagen en Eurlings mag je niet klagen over accenten :' ).
Inderdaad,plus we hebben het hier over iemand uit de eerste generatie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, maar hij brengt het ietwat, euh, appart.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wat moet de voorzitter dan doen? Iedereen uit laten praten? Dan zitten we volgende week nog te luisteren.
Bakkes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef TheSituation het volgende:
kunnen we Limburg en Brabant niet gewoon nuken..
Dan stemt 76,9% dus voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Hou mij er ff buiten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef TheSituation het volgende:
kunnen we Limburg en Brabant niet gewoon nuken..
Kan ook komen omdat de meerderheid 'tegen' is van de sprekers en de mensen daarom een beetje zat zijn van het klappen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Laat ze in elk geval hun zin afmaken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wat moet de voorzitter dan doen? Iedereen uit laten praten? Dan zitten we volgende week nog te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |