Dat allochtonen pesten wordt toch wel geblokkeerd. Het gemis aan hervormingen is wel jammer maar aan de andere kant draait in mijn optiek de wereld ook wel door zonder voorlopig. Het komt wel een keer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
haha ja, ook al gaat het wel door, het akkoord is zo slap dat het nog weinig uitmaakt. Behalve dat er wat allochtonen gepest worden en belangrijke zaken weer vier jaar blijven liggen.
"He'd be back"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef Lutte het volgende:
Ik dacht dat de laatste moslim al geweest was?
Dergelijke argumenten gebruiken tegenstanders ook. Net nog iemand die een dochter had die zich niet helemaal lekker voelde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Natuurlijk, baseer je keuze op een neef van een kennis die vorig jaar een keer last had van moslims. Godsamme
Ze hebben het CDA ook al geïnfiltreerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een moslim? Was het niet de laatste
Straks gaan alle bussen weg!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Opschieten! Vele leden moeten op de trekker terug naar huis.
Of dat tegenstemmers meer de neiging hebben om op te spreken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef DaMayan het volgende:
Veel meer tegenstanders dan voorstanders aan het woord, is dit een teken dat ze toch tegen gaan stemmen?
Want?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn god, die voorzitter, ik zit me echt boos te maken hier.
Nee, het is een teken dat tegenstemmers meer hun hart willen luchten. Ze gaan voorstemmen, de vraag is alleen met hoeveel procent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef DaMayan het volgende:
Veel meer tegenstanders dan voorstanders aan het woord, is dit een teken dat ze toch tegen gaan stemmen?
Lijkt me sterk. De voorstanders juichen nog veel harderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef DaMayan het volgende:
Sowieso, CDA'ers met een meningquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dergelijke argumenten gebruiken tegenstanders ook. Net nog iemand die een dochter had die zich niet helemaal lekker voelde.
Waren er ook. Niks bijzonders trouwens. Paar spandoeken, filmpje, en toverballenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef tralalala het volgende:
Hoe is het buiten de hal eigenlijk?
Er kwamen toch protesten enzo...
Hij spreekt met accent, maar in het algemeen meer ABN dan de gemiddelde die aan het woord is geweest. En met Verhagen en Eurlings mag je niet klagen over accenten :' ).quote:
Blijkbaar vinden veel mensen in dit topic dit opeens toch heel belangrijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sowieso, CDA'ers met een mening
Ik denk tussen 60% en 70% voor, ben benieuwd wat Koppejan dan beslist, die wou eigenlijk minimaal 80%.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij wordt het echt 70% voor en 30% tegen.
Ik klaag niet :3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij spreekt met accent, maar in het algemeen meer ABN dan de gemiddelde die aan het woord is geweest. En met Verhagen en Eurlings mag je niet klagen over accenten :' ).
Ze infiltreren ons land, planten zich voort als konijnen en voeren een constante aanval op de Oud-Hollandsche ziel.quote:
Natuurlijk, omdat de uitslag van belang is. Nogal wiedes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden veel mensen in dit topic dit opeens toch heel belangrijk.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef attila_de_hun het volgende:
volume applaus "voor" speech: 10
volume applaus "tegen" speech: 3
nee, er gaat gewoon "voor" gestemd worden
Ik vermoed dat 'Nee tegen PVV' belangrijker wordt geacht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden veel mensen in dit topic dit opeens toch heel belangrijk.
Je moers accent is toch iets anders dan je Achmeds accent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij spreekt met accent, maar in het algemeen meer ABN dan de gemiddelde die aan het woord is geweest. En met Verhagen en Eurlings mag je niet klagen over accenten :' ).
Inderdaad,plus we hebben het hier over iemand uit de eerste generatie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, maar hij brengt het ietwat, euh, appart.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wat moet de voorzitter dan doen? Iedereen uit laten praten? Dan zitten we volgende week nog te luisteren.
Bakkes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef TheSituation het volgende:
kunnen we Limburg en Brabant niet gewoon nuken..
Dan stemt 76,9% dus voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Hou mij er ff buiten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef TheSituation het volgende:
kunnen we Limburg en Brabant niet gewoon nuken..
Kan ook komen omdat de meerderheid 'tegen' is van de sprekers en de mensen daarom een beetje zat zijn van het klappen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef attila_de_hun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |