Tja.. als je bijvoorbeeld in zo'n filmpje een piloot aan het woord ziet die 2 van de bewuste toestellen zelf gevlogen heeft en zegt dat het onmogelijk was wat de kapers zouden hebben geflikt, dan is dat natuurlijk pure onzin... want het is een filmpje.quote:
Oh, dus als iemand jou in real life vertelt over dat hij/zij de 9/11-ramp (of welke andere ramp dan ook) heeft meegemaakt, dan ga je ook meteen vragen van:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef Oblivion het volgende:
Tja, tactisch versus willen weten....
[..]
Niks autisme...
Net zoals jij zegt dat getuigenverklaringen NIET altijd even goed gezien of gehoord zijn, dus onbetrouwbaar.
Je spreekt jezelf tegen.
En waarom is het verstandig alles met een omweg te vragen? Zodat je ook omweg antwoorden krijgt?
Kun jij ff kappen met trollen a.j.b?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand jou in real life vertelt over dat hij/zij de 9/11-ramp (of welke andere ramp dan ook) heeft meegemaakt, dan ga je ook meteen vragen van:
"Weet je wel zeker dat het zo gegaan is? Ik ben namelijk een echte 9/11-onderzoekster (via Youtube he) en het is waarschijnlijk echt heel anders gegaan hoor."
Nahja, tot stof.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heb ik de vorige keer dat je precies hetzelfde zei ook al op gereageerd, maar toen negeerde je het :/
Hier een schatting van items die tussen het puin gevonden zouden moeten zijn:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Nahja, tot stof.
Het direct melden van een gevonden paspoort in een ramp op die schaal is stof tot nadenken.
Wat kom jij hier eigenlijk doen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand jou in real life vertelt over dat hij/zij de 9/11-ramp (of welke andere ramp dan ook) heeft meegemaakt, dan ga je ook meteen vragen van:
"Weet je wel zeker dat het zo gegaan is? Ik ben namelijk een echte 9/11-onderzoekster (via Youtube he) en het is waarschijnlijk echt heel anders gegaan hoor."
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heb ik de vorige keer dat je precies hetzelfde zei ook al op gereageerd, maar toen negeerde je het :/
bijvoorbeeld: http://www.national911mem(...)ew_Museum_Collection
In principe (als je het nuke verhaal hebt gehoord en gelezen...) zat het vliegtuig boven de damage zone...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Nahja, tot stof.
Het direct melden van een gevonden paspoort in een ramp op die schaal is stof tot nadenken.
Heb ik allang gedaan!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef oompaloompa het volgende:
klik dan in ieder geval even op die link jongens....
[..]
Zoveel is het niet. Kijk eens goed naar mijn lijst. Heb jij ook maar 1 bureaustoel gezien? Heb jij ook maar een stuk vloertapijt gezien? etc etc.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef oompaloompa het volgende:
klik dan in ieder geval even op die link jongens....
[..]
-edit, onzin-quote:
Whaaa oblivion is een jongenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan!
Al veel eerder in een ander topic.
Er zijn wel degelijk dingen terug gevonden.
Wel erg weinig, maar goed, past ook weer in de nuke theorie.
tapijten lijken me ook niet het meest interessante om uit te stellen / op je site te zetten wanneer je brieven, telefoons, paspoorten & zaklampen hebt tbhquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoveel is het niet. Kijk eens goed naar mijn lijst. Heb jij ook maar 1 bureaustoel gezien? Heb jij ook maar een stuk vloertapijt gezien? etc etc.
Het gaat er om dat je niets, maar dan ook niets herkenbaars terugziet op de foto's van GZ. Alleen maar staal en stof.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
tapijten lijken me ook niet het meest interessante om uit te stellen / op je site te zetten wanneer je brieven, telefoons, paspoorten & zaklampen hebt tbh
Vraag maar aan Bastard, die heeft me in real life gezien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pics!! Ik wil het ook kunnen beoordelen.
*Joepiepoepie kijkt ook ff naar beneden en constateert vol trots dat ie groter is dan die van Jokkebrok...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
*J0kkebr0k kijkt ook naar beneden, pakt uit pure wanhoop zijn vergrootglas erbij...
"O ja, daar is ie!"
Ik geloof jou wel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vraag maar aan Bastard, die heeft me in real life gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |