quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog een waarbij ik aan de echtheid twijfel. Die linker broekspijp van de man achter de vrouw heeft een ietwat andere kleur dan de rechter![]()
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Nu zit je gewoon grapjes te maken, toch?
Ik ben er geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef kidkash19 het volgende:
Wat ik me eigenlijk simpelweg afvraag is of de mensen die echt geloven in Nukes, geen vliegtuigen en allerlei andere rare theorieen spuien of die daadwerkelijk bij het WTC zijn geweest toen ze er nog stonden.
Ikzelf heb er nog geen 10 maanden voor de aanslagen nog bovenop gestaan en ik kan me dus redelijk voorstellen hoe het geweest moet zijn + heb ik een familielid die in 1 vd gebouwen werkte en op tijd is geevacueerd.
Geloof me al die theorieen enzo gaan nergens over en als je er daadwerkelijk hebt gestaan zul je echt wel zien watvoor omvang het complex had en watvoor bizarre onmogelijke planning er aan te pas had moeten komen
Wat vaak ook zo blijkt te zijn is dat New Yorkers die er bij waren claimen dat ze het vliegtuig hebben gezien. Wordt er echter diep over doorgevraagd, dan blijkt vaak dat ze het zelf niet hebben gezien, maar dat een vriend wel een vliegtuig het gebouw heeft zien invliegen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben er geweest.
Wat gelukkig voor je dat je familielid er op tijd uit is gegaan.
Maar even terug, omdat jij bovenop de tower heb gestaan, acht jij het mogelijk dat door twee vliegtuigen deze puinhoop is veroorzaakt?
Verder nog onderzoek gedaan? Of denk je, geef mijn portie maar aan fikkie?
Wat zegt je familie lid over "de aanslagen"?
Wat bedoel je precies?quote:
Wordt tijd dat je je in gaat lezen: http://waronyou.com/forums/index.php?topic=512.0quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:35 schreef kidkash19 het volgende:
Ja ik acht dat inderdaad mogelijk omdat we er terwijl we er bovenop stonden met wat familieleden er openlijk over aan het discussieren waren hoe makkelijk dat wel niet zou kunnen, het was een hele heldere dag en je kon in de (niet zo hele) verte gewoon de vliegtuigen zien opstijgen van de diverse vliegvelden daar.
Binnenin waren die torens niet meer dan een holle ruimte zonder echte support (want de support werd gegeven door de buitenkanten)
Dat vliegtuigen vol met kerosine, vliegende bommen kunnen zijn, heb je gelijk in.quote:dus ik acht het inderdaad erg mogelijk dat dit gedaan kan worden door 2 grotere passagiersvliegtuigen die volgetankt waren met kerosine en niets meer waren dan vliegende bommen op dat moment.
Wat heb je gezocht dan? Of veeg je elke theorie zomaar van tafel, omdat het te belachelijk is voor woorden?quote:Juist omdat ik er heb gestaan en iemand in mijn familie dit heeft meegemaakt heb ik genoeg onderzoek gedaan ernaar en nog zie ik weinig verbazingwekkends, je ziet wat je wilt zien denk ik dan maar maar sommige dingen zijn gewoon écht vergezocht.
Als ze in het gebouw zelf zat, heeft ze weinig gezien...quote:Mijn tante word eigenlijk alleen maar erg pissig als ze dit soort complottheorieen hoort want ze weet zelf wat ze wel en niet heeft gezien + gehoord en dat is genoeg als ze het je verteld kan ik je zeggen
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je zoiets meegemaakt hebt en een boel mensen op internet zitten te zaniken dat het niet gebeurd is, omdat ze 'onderzoek' (quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:35 schreef kidkash19 het volgende:
Mijn tante word eigenlijk alleen maar erg pissig als ze dit soort complottheorieen hoort want ze weet zelf wat ze wel en niet heeft gezien + gehoord en dat is genoeg als ze het je verteld kan ik je zeggen
Je kunt je ook eens afvragen waarom er zoveel mensen zijn die het officiële verhaal niet slikken ipv van met irritante smiley's te gaan rondstrooien. Ik dacht dat het ridiculiseren nu wel een beetje over zou zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je zoiets meegemaakt hebt en een boel mensen op internet zitten te zaniken dat het niet gebeurd is, omdat ze 'onderzoek' (![]()
) hebben gepleegd via Youtube-filmpjes.
Ik heb het altijd toevallig gevonden dat er paspoorten van hijjackers gevonden werden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En? Dat is uit The Matrix. En het is 9/11...dus?
De black boxes zijn zelfs niet eens gevonden. Zo'n beetje onverwoestbaar zijn die dingen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb het altijd toevallig gevonden dat er paspoorten van hijjackers gevonden werden.
Alles tot stof, maar zo'n vodje op een presenteerblaadje, ik geloof het gewoon niet.
Dat is niet waar. Heb ik de vorige keer dat je precies hetzelfde zei ook al op gereageerd, maar toen negeerde je het :/quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb het altijd toevallig gevonden dat er paspoorten van hijjackers gevonden werden.
Alles tot stof, maar zo'n vodje op een presenteerblaadje, ik geloof het gewoon niet.
Nah,. ik mag toch vragen?quote:
Ja, dat is het enige wat men doet...alleen maar zoeken op youtube...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk als je zoiets meegemaakt hebt en een boel mensen op internet zitten te zaniken dat het niet gebeurd is, omdat ze 'onderzoek' (![]()
) hebben gepleegd via Youtube-filmpjes.
Ja maar het was niet echt de meest tactische benadering :/quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah,. ik mag toch vragen?
Ben daar serieus benieuwd naar.
Wil ik net zo graag lezen als (bijna) alle andere dingen die mensen hier schreven.
[..]
Ja, dat is het enige wat men doet...alleen maar zoeken op youtube...
Zijn de meningen ook over verdeeld....quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De black boxes zijn zelfs niet eens gevonden. Zo'n beetje onverwoestbaar zijn die dingen.
En video.google.comquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef Oblivion het volgende:
Ja, dat is het enige wat men doet...alleen maar zoeken op youtube...
Tja, tactisch versus willen weten....quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar het was niet echt de meest tactische benadering :/
-reactie op-quote:De post die je quote spreekt zelfs van de woede over dat mensen twijfelen aan de uitspraken en het eerste dat je doet is er op duiken of ze echt wel gezien heeft wat ze heeft gezien. Natuurlijk mag dat -edit-
Ja maar niet bot recht in het gezicht van een getuigequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, tactisch versus willen weten....
[..]
Net zoals jij zegt dat getuigenverklaringen NIET altijd even goed gezien of gehoord zijn, dus onbetrouwbaar.
Je spreekt jezelf tegen.
En waarom is het verstandig alles met een omweg te vragen? Zodat je ook omweg antwoorden krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |