Geweldig ditquote:NIET KLAPPEN DAT GAAT VAN MIJN TIJD AF!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:58 schreef trolololo het volgende:
Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
Nu durf ik niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:58 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
![]()
ik ben een lvl 70 druid
kom maar op
Goede lapo!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:59 schreef trolololo het volgende:
We hebben in deel 1 kennis gemaakt met
- Een (bijna) huilende Verhagen
- Wil Braaaaakman
- Willem Waterreus:
[ afbeelding ]
http://waddinxveen.old.cda.nl/
Donner:
[..]
Geweldig dit
Kansloos congres..
Hier verder!
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
trolololo had lapoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom word mijn topic gesloten??? ik was veel eerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Moet je klappen???? KOMEN DAN KLOOTZAK!!!!!!!!!!!
Hier waren meer reacties, deze OP was beter en je had niet de lapo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
DIT TOPIC WAS EERDER WAAROM WORD DEZE NIET GESLOTEN?
#2 [LIVE VERSLAGGEVING] van het CDA congres :')
Moet je tetsen hebben?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
DIT TOPIC WAS EERDER WAAROM WORD DEZE NIET GESLOTEN?
#2 [LIVE VERSLAGGEVING] van het CDA congres :')
Het werkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hier waren meer reacties, deze OP was beter en je had niet de lapo.
Van deze opmerking ga je nog veel plezier hebben de komende tijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Anders zou de uitzending nog wel een paar dagen langer duren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Krantenman het volgende:
Wat voor een dom idee is het eigenlijk ook om iedereen het recht te geven om één minuut te laten spreken?
Doe dat dan via je website of zo.
de gouden regel is altijd eerst geopende topic open laten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga huilenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de gouden regel is altijd eerst geopende topic open laten.
dan copy je maar de inhoud van dit topic naar dát topic.
Is nooit zo geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de gouden regel is altijd eerst geopende topic open laten.
dan copy je maar de inhoud van dit topic naar dát topic.
Oh we zitten in KLB....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is nooit zo geweest.
Lapo > TS volgend topic
Wie is dat uberhaupt.. met zn 'goude regel'.quote:
Als ze gaan stemmen wordt het denk ik tegen.... Maar cda 'kabinet' hoeft er niets mee te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat denken jullie?
val van dit 'kabinet' ?
maar als ze tegen stemmen, gaat het hele zooitje toch niet door?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Als ze gaan stemmen wordt het denk ik tegen.... Maar cda 'kabinet' hoeft er niets mee te doen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik denk dat hij zo tegen het been van Bleeker aan gaat rijden.
Kabinet heeft gezegd er 'rekening mee te houden', maar ze hoeven niet te doen wat er wordt verteld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
maar als ze tegen stemmen, gaat het hele zooitje toch niet door?
Of heb ik het mis?
Als er zo'n verdeeldheid in een partij heerst vrees ik dat ze tegen gaan stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat denken jullie?
val van dit 'kabinet' ?
Beetje een nazi bril....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef trolololo het volgende:
Oei dat CDA gristen hoofd met zijn gouden brilletje![]()
Kijk hem fronsenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef trolololo het volgende:
Oei dat CDA gristen hoofd met zijn gouden brilletje![]()
Dit gaat met gemak er doorheen komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Als er zo'n verdeeldheid in een partij heerst vrees ik dat ze tegen gaan stemmen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:13 schreef Lurk_Kloon het volgende:
ik heb mijn postquotum van vandaag gehaald
dus
groetjens,
postquotum?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:13 schreef Lurk_Kloon het volgende:
ik heb mijn postquotum van vandaag gehaald
dus
groetjens,
Martin > dominee > geloof > cdaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wtf heeft Martin Luther King hier nou weer mee te maken.
oud minister-presidentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:19 schreef larry_flynt het volgende:
Wie is dit sletje? (die oude man dus)
Meneer CDAquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:19 schreef larry_flynt het volgende:
Wie is dit sletje? (die oude man dus)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:20 schreef larry_flynt het volgende:
Onze pot kan kan het niet bijhouden met de microfoon"Sta eens stil ouwe!!!"
Juist de oprichters/oud leden.... Die willen terug naar de basis. EENS!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:24 schreef Cubewood. het volgende:
Geweldig dit, gelukkig hebben de oudere leden van het CDA nog wel een beetje verstand in hun kop.
ja die staan altijd midden in de maatschappij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:24 schreef Cubewood. het volgende:
Geweldig dit, gelukkig hebben de oudere leden van het CDA nog wel een beetje verstand in hun kop.
Ze bedoelde LBO, haar opleidingsniveauquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:35 schreef Krantenman het volgende:
We moeten glow... eh globaal denken.
LPO? Oh nee LPF.
Preciesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja wauw, relatief op dat congres een extreem lekker wijf
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja wauw, relatief op dat congres een extreem lekker wijf
Haar naam is Ruud Lubbersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:46 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ja wie de fok was dat. Brunettes
Was dat deze?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:46 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ja wie de fok was dat. Brunettes
HUNT WIE ZE ISquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat deze?
Stond in het verkiezingen forum.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat deze?
[ afbeelding ]
Ja, relativiteit is a bitch, kut EInsteinquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat deze?
[ afbeelding ]
Komt er een achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:52 schreef freefuture het volgende:
krijgt iedereen een minuut spreektijd
Er moet weer eens iemand gaan schreeuwen of een foute uitspraak doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef trolololo het volgende:
Ik ga zo stoppen denk ik.. vind het te saai worden; dat congres
Idd!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er moet weer eens iemand gaan schreeuwen of een foute uitspraak doen.
Hij klinkt als Ab Normaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef trolololo het volgende:
Hij praat een beetje als Bert
'Wij horen bij elkaar'
Dat vraag ik me ook af. Net hoorde ik vijf/zes uur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is het enige leuke nog de stemming op zich.Hoe laat begint dat?
Ik hoorde net op de radio dat het rond vijf-zes uur zal plaatsvinden. Heel onzeker dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is het enige leuke nog de stemming op zich.Hoe laat begint dat?
quote:Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel hoor! Ik ga naar microfoon nummer 9
Hoe werkt zo'n stemming?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef Mr_Mojo het volgende:
Binnen een half uur stemmen, kijken hoelang het duurt voordat er een utislag is.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ik vind het een goed congres, hopen dat CDA voor stemt...
Stembiljet voor iedereen; voor, tegen of onthouding.quote:
Gaat dus lang duren denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Stembiljet voor iedereen; voor, tegen of onthouding.
Omdat ik denk dat dit de enige mogelijkheid is; CDA-VVD met gedoogsteun van PVV is verre van ideaal; maar het beste wat er met deze verkiezingsuitslag mogelijk is.quote:
Wie moeten er volgens jouw dan regeren? (als je de verkiezingsuitslag vergeet)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dit de enige mogelijkheid is; CDA-VVD met gedoogsteun van PVV is verre van ideaal; maar het beste wat er met deze verkiezingsuitslag mogelijk is.
Mijns insziens is dit het slechtste wat er mogelijk was, maar dat is maar een mening.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dit de enige mogelijkheid is; CDA-VVD met gedoogsteun van PVV is verre van ideaal; maar het beste wat er met deze verkiezingsuitslag mogelijk is.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef trolololo het volgende:
Kabinet VVD + PVV met gedoogsteun van CDA
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef Mr_Mojo het volgende:
Jammer dat die moslims elke keer zo duidelijk de aandacht op hun vestigen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef nattermann het volgende:
Geloven doe je maar thuis, niet in de politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |