trolololo had lapoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom word mijn topic gesloten??? ik was veel eerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Moet je klappen???? KOMEN DAN KLOOTZAK!!!!!!!!!!!
Hier waren meer reacties, deze OP was beter en je had niet de lapo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
DIT TOPIC WAS EERDER WAAROM WORD DEZE NIET GESLOTEN?
#2 [LIVE VERSLAGGEVING] van het CDA congres :')
Moet je tetsen hebben?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
DIT TOPIC WAS EERDER WAAROM WORD DEZE NIET GESLOTEN?
#2 [LIVE VERSLAGGEVING] van het CDA congres :')
Het werkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hier waren meer reacties, deze OP was beter en je had niet de lapo.
Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
Van deze opmerking ga je nog veel plezier hebben de komende tijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
Anders zou de uitzending nog wel een paar dagen langer duren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Krantenman het volgende:
Wat voor een dom idee is het eigenlijk ook om iedereen het recht te geven om één minuut te laten spreken?
Doe dat dan via je website of zo.
de gouden regel is altijd eerst geopende topic open laten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga huilenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de gouden regel is altijd eerst geopende topic open laten.
dan copy je maar de inhoud van dit topic naar dát topic.
Is nooit zo geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de gouden regel is altijd eerst geopende topic open laten.
dan copy je maar de inhoud van dit topic naar dát topic.
Oh we zitten in KLB....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is nooit zo geweest.
Lapo > TS volgend topic
Wie is dat uberhaupt.. met zn 'goude regel'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |