Als ze gaan stemmen wordt het denk ik tegen.... Maar cda 'kabinet' hoeft er niets mee te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat denken jullie?
val van dit 'kabinet' ?
maar als ze tegen stemmen, gaat het hele zooitje toch niet door?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Als ze gaan stemmen wordt het denk ik tegen.... Maar cda 'kabinet' hoeft er niets mee te doen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik denk dat hij zo tegen het been van Bleeker aan gaat rijden.
Kabinet heeft gezegd er 'rekening mee te houden', maar ze hoeven niet te doen wat er wordt verteld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
maar als ze tegen stemmen, gaat het hele zooitje toch niet door?
Of heb ik het mis?
Als er zo'n verdeeldheid in een partij heerst vrees ik dat ze tegen gaan stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat denken jullie?
val van dit 'kabinet' ?
Beetje een nazi bril....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef trolololo het volgende:
Oei dat CDA gristen hoofd met zijn gouden brilletje![]()
Kijk hem fronsenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef trolololo het volgende:
Oei dat CDA gristen hoofd met zijn gouden brilletje![]()
Dit gaat met gemak er doorheen komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Als er zo'n verdeeldheid in een partij heerst vrees ik dat ze tegen gaan stemmen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:13 schreef Lurk_Kloon het volgende:
ik heb mijn postquotum van vandaag gehaald
dus
groetjens,
postquotum?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:13 schreef Lurk_Kloon het volgende:
ik heb mijn postquotum van vandaag gehaald
dus
groetjens,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |