Jenniferquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:38 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk lijkt het me net zo'n one-trick-pony als Jennifer. Gevoelsmatig moet 'ie niet te ver van het reggae-pad verwijderd raken, want dan blijft er niet zo veel over.
Verschil is dat ik z'n stem een stuk prettiger vind. Dat maakt een hoop goed.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:31 schreef UltraR het volgende:
Mag toch hopen dat het reggae effect snel uitgewerkt is.
Ik vond het ook best leuk hoor, maar in de top 2 door het publiek??Belediging voor Joan.
Ik zag vanochtend de herhaling van Carlo en Irene met Lenny (en Kiki) en er werd gevraagd naar zijn haar. En hij kwam met een verhaal over de lifestyle die er bij hoort, dus ook het haar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Je hoort hem in interviews zonder accent Nederlands praten dus waarom moet ie in godsnaam steeds met zo'n geforceerd Jamaicaans reggae accent zingen? Denkt ie soms dat ie een echte rastafarian is?
Ja, dat zal wel, maar mij boeit het zeer weinig. En als hij dan ook niets anders kan dan ben ik er zo klaar meequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net ff wat van Lenny bekeken via youtube, hij is wel erg goed in zijn reggae ding hoor
Daardoor zal hij ook wel lang blijven, die krijgt veel stemmen omdat hij afwijkt.quote:Op zondag 14 november 2010 07:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
ook al heet het programma geen "my name is.." ik hoop toch dat hij nog lang blijft , i like ital is het alleen maar voor wat afwisseling in de lifeshows
In zijn voorkomen met zijn muziek is dat een voordeelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
maar de echte artiestpersoonlijkheid blijft achterwege.
JAquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef mozilla het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn kunstje al meer dan zat ben....
Nee, ik ook. Na een halve minuut herhaalt hij hetzelfde riedeltje telkens. Zonder variatie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef mozilla het volgende:
Als je een zaal zo op zijn kop kan zetten doe je echt wel iets goed hoorquote:
Het is ook geen genre dat bij een talentenjacht snel voorkomt, wat denk je dat dat doet, dat trekt ook veel mensen aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je een zaal zo op zijn kop kan zetten doe je echt wel iets goed hoor
meer kandidaten zouden dat moeten doen: blijven bij waar je goed in bent, en je kaarten niet te hoog spelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook geen genre dat bij een talentenjacht snel voorkomt, wat denk je dat dat doet, dat trekt ook veel mensen aan.
Maar ja, volgende week wéér een reggea nummer
precies, en dat nummer van Roel heeft hij gewoon briljant vertaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lenny geeft wel een originele draai aan nummers.. tsja, Nigel zingt altijd R&B, Ben altijd rockachtige soul, Johnny easy listening. Zo heeft iedereen toch z'n eigen genre?
Linkje??quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, en dat nummer van Roel heeft hij gewoon briljant vertaald
Rock en soul zijn 2 hele verschillende dingenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lenny geeft wel een originele draai aan nummers.. tsja, Nigel zingt altijd R&B, Ben altijd rockachtige soul, Johnny easy listening. Zo heeft iedereen toch z'n eigen genre?
Nog altijd beter dan die kwijlkots easy listning van johnnyquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer kandidaten zouden dat moeten doen: blijven bij waar je goed in bent, en je kaarten niet te hoog spelen
Nee totaal niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef mozilla het volgende:
Zo eens. De rest moet van alles proberen en hij blijft enorm hangen in zn reagge ding. Gisteren was het lollig, en is hij ermee weg gekomen, maar dat gaat hemquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rock en soul zijn 2 hele verschillende dingenen Ben zal nog wel meer gaan doen.
Maar dan zal dat het wel zijn. Ik vind het een one trick pony. Mede omdat hij ook star oogt. Alsof hij niks anders wilt dan z'n heilige toontje
Nee hoor, alle deelnemers moeten dingen proberen en doen dat ook gewoon, en dit starre jochie blijft maar volhouden op z'n ene ding. Geeft dit ook in interviews aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:03 schreef Re het volgende:
altijd apart iemand one trick pony-gedrag te verwijten. Zeg dan gewoon dat je de muziekstijl niet interssant vind oid, maar goed
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:11 schreef Re het volgende:
't is juist een verademing om eens een niet standaard prototype te zien in een show zoals deze
Nee, want je zegt het al... 'op reggae style', elk nummer giet hij in zo'n reggea jas, dat is niet origineel, want het is wéér reggae, wat hij perse wilt doen.quote:toch wel een goede originele manier is van het interpreteren van die muziek op reggae style.
omdat hij het denk ik ook niet kan, wat mij niet uit maakt, ik hou niet van reggae maar wat Lenny neerzet is gaaaaf, fijne afleiding tussen al dat doorsnee muziekquote:
Ja precies, dat zou ik ook erg kunnen waarderen Nu is het net oftie niks anders kan, iets wat ik eerder dan als iets negatiefs dan positiefs zie. En ik snap echt niet waarom 'het publiek' en de jury dat ook niet ziet. Man, straks wint die knakker de voice ook nog. Een 2e voice hoeft van mij dan ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Daarom zou het leuk zijn als Lenny eens wat anders doet, heeft niks met anti-reggae te maken.
Elke deelnemer doet van alles, probeert wat uit.
Maar goed, dat wilt dat joch niet.
Dank!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |