De mijne is decaf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, die behoefte aan koffieStel junks
Alleen is de koffie op een "willekeurige andere plek" in de VS vaak niet te zuipen....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:21 schreef Fogel het volgende:
Je leest blijkbaar alleen wat je zelf wil lezen. Van der Valk restaurants staan (of stonden) bekend om een kers in de appelmoes, wat natuurlijk ook niet wil zeggen dat je dat moet bestellen of eten.
En ja, ik heb zwarte koffie van SB op, en het is goed te drinken, maar er is niks speciaals aan waardoor ik perse naar een SB zou willen gaan ipv een willekeurige andere plek.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Dit nummer roept meteen weer herrineringen op van vakantiewerk in de bollenschuur in de jaren 80 op het hoogtepunt van de nederpop zoals VOF de Kunst, Circus Custers etc.quote:
the Coffee Club ....goeie koffie en vriendelijke bedieningquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:15 schreef SlamD het volgende:
In Australië hebben ze in 2008 juist 61 van de 84 Starbucks gesloten binnen één maand.
quote:
Ik woon dan ook niet in de VSquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen is de koffie op een "willekeurige andere plek" in de VS vaak niet te zuipen....
Voor een beetje goede bak zul je toch naar een koffiehuis moeten gaan. Dat kan SB zijn, maar ook anderen zoals Coffee Bean, Peet's, of een ander cafe. Zelfs in sommige "goede" restaurants kunnen ze geen fatsoenlijke bak koffie zetten, dus ik denk dat deels daarom SB zo populair is.
Ik ben eigenlijk meer een thee leut. Begin graag de dag met een beker earl grey. Maar omdat ik mijn eigen coffee shop heb drink ik wel eens een latte or coffee shake.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
Je bent gewoon een dealer dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer een thee leut. Begin graag de dag met een beker earl grey. Maar omdat ik mijn eigen coffee shop heb drink ik wel eens een latte or coffee shake.
Wij hadden hier gister natte sneeuw, en vandaag overdag niet meer dan 2 graad boven nul. Toen ik vanmorgen hard ging lopen lag er hier en daar ijs op de straten...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:29 schreef Fogel het volgende:
Sommigen van jullie herinneren zich misschien dat ik wel eens gezegd heb dat de winter enkele weken eerder begint (en later eindigd) aan de andere kant van de stad... aan "mijn kant" is het nog 7 graden en regenachtig, maar aan de andere kant is het sinds vandaag mogelijk een sneeuwpop te maken.
http://www.adressa.no/tv/?id=14959&style=null
OK, een schamel ding, maar het kan.
klopt, na een heel aantal slappe weken is Sc alive and kicking...misschien omdat het Noordelijk halfrond zich op dit moment meer binnenshuis begeeft?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:12 schreef Individual het volgende:
De caffeine rush is weer weg en iedereen zit aan de kamillethee vandaag.
Ging wel ff hard voor de KAA SC.
That's right dude.quote:
Het is natuurlijk logisch dat bij jullie de lente voor de deur staat maar daar sta je toch niet zo vaak bij stil! Lekker vooruitzicht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik dacht dat we hier de winter achter de rug hadden, afgelopen week prachtig lente weer met zo'n 20 graden en nu zag ik gister het weerbericht en voorspelllen ze sneeuw voor dinsdag...
Hoop het vandaag droog blijft, ik ga naar een fieldday over pioenen, oke niet ieders zondagsbesteding maar er is voor mij weinig mooiers dan met gelijkgestemden de hele dag over planten praten
Kijk hier eens: Het grote - ik woon op de Filipijnen - topic #2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef Denware het volgende:
Hallo nachtbrakers!
Ik ben op zoek naar iemand uit de Filipijnen die we mogen bellen op Radio 1 over de supertyfoon daar. Mensen in andere landen aan die kant van de wereld waar iets nieuwswaardigs gebeurd mogen zich ook melden op deniz@nualwakker.nl.
Libris, gebeurt dit gedurende een bepaalde tijd van het jaar of is dit het hele jaar rond dat je af en toe in de rook zit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:09 schreef Libris het volgende:
De haze is hier terug. Doordat mensen in Indonesia (vooral Sumatra) bos afbranden voor landbouw, krijgen wij hier de rook. Niet echt lekker voor de gezondheid...
[ afbeelding ]
Het is verschillend per jaar, ene jaar ook erger dan andere, maar meestal wel Sept/Oct/Nov volgens mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Libris, gebeurt dit gedurende een bepaalde tijd van het jaar of is dit het hele jaar rond dat je af en toe in de rook zit?
Het valt nu nog wel mee, je ruikt iig de rook nog niet. Maar lekker is inderdaad anders.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:53 schreef Gaoxing het volgende:
Hier gebeurt dat in het noorden, maar dan rond maart![]()
Hmm, ik zat te denken aan een paar dagen Singapore volgende week, maar dat is dus geen goed idee. Eerder wilde ik naar Ayuthaya...... maar dat is overstroomd. Ik denk dat we maar rustig thuis blijven.
zal ik even doorgeven aan vrouwlief...die komt in Juli volgend jaar voor 9 dagen naar Singapore voor de WK netballquote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Het is verschillend per jaar, ene jaar ook erger dan andere, maar meestal wel Sept/Oct/Nov volgens mij.
In Laos rond dezelfde tijd. Sinds ik in het noorden woon zie ik soms wekenlang geen zon...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:53 schreef Gaoxing het volgende:
Hier gebeurt dat in het noorden, maar dan rond maart![]()
Hmm, ik zat te denken aan een paar dagen Singapore volgende week, maar dat is dus geen goed idee. Eerder wilde ik naar Ayuthaya...... maar dat is overstroomd. Ik denk dat we maar rustig thuis blijven.
Hey dat heeft veel weg met korfbal, ook die drie vakken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:38 <span class="editsec">:26</span> schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zal ik even doorgeven aan vrouwlief...die komt in Juli volgend jaar voor 9 dagen naar Singapore voor de WK netball
Is dit serieus?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38:31 schreef flipsen het volgende:
Als je al een paar jaar in Argentinie woont verbaas je je niet zo snel meer over dingen. Maar wat ik vandaag hoorde, daar zakt mijn broek echt vanaf...
Volgende week woensdag is een nationale vrije dag. Niet zomaar een vrije dag, maar iedereen moet thuis zijn omdat ze een soort volkstelling gaan houden. En dus bij de mensen langs de deur gaan. Dat is nog tot daar aan toe, ik woon tenslotte in een soort van 3e wereldland. Maar ik lees me even in op de site en wat ze je allemaal gaan vragen, dat kan ik domweg niet geloven. Ik zit hier echt met mijn bek vol tanden (en nu al met de hakken in het zand):
-Tipo y características de la vivienda
-Servicios e infraestructura del hogar
-Equipamiento del hogar
-Sexo y edad
-Nacionalidad
-Educación
-Uso de computadora
-Empleo
-Personas descendientes o pertenecientes a pueblos originarios
-Población afrodescendiente
-Discapacidad
-Migraciones
-Cobertura de salud
-Situación conyugal
-Situación previsional
-Fecundidad
-Características de la ocupación
Ofwel, ze gaan kijken in wat voor huis je woont, wat voor services (gas, water, licht) er zijn, maar ook wat voor apparatuur je in huis hebt (!) en hoe je internet gebruikt (!!), wat voor baan je hebt, wat voor ziektekostenverzekering, etc etc etc!
Dit is toch te belachelijk voor woorden? Of overdrijf ik nu en moet ik me niet aanstellen... En me als een mak schaap de oren van het hoofd laten vragen door een Gestapo-agent van de overheid? Mijn God...
Ja, dit is serieus. Sterker, je bent wettelijk verplicht te antwoorden en thuis te zijn. ALLES is dicht die dag, tot restaurants aan toe. Ik heb uiteraard klanten in Argentinië en dus zullen excursies ook wel gecanceld worden. Wat een land...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48 schreef popolon het volgende:
Is dit serieus?Da's ten eerste toch al niet te doen?
Hoeveel ambtenearen hebben ze daar wel voor nodig?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef flipsen het volgende:
Nog bizarder is de reactie van de gemiddelde Argentijn overigens. Ik mailde mijn vrouw dat ik hier absoluut niet aan ga meewerken (desnoods ga ik voor 2 dagen naar Chili). Krijg ik als reactie "Va a ser una experiencia interesante para vos el miércoles que viene... I can't wait!!!"
Ofwel: Het gaat hartstikke interessant voor je worden. Nou, dat dacht ik even niet!
quote:De vragen zijn toch niet zo heel vreemd voor een census; dat ze persoonlijk gevraagd worden en niet anoniem via een formulier is wel apart.Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef flipsen het volgende:
Dit is toch te belachelijk voor woorden? Of overdrijf ik nu en moet ik me niet aanstellen... En me als een mak schaap de oren van het hoofd laten vragen door een Gestapo-agent van de overheid? Mijn God...
quote:Het zijn huidige branden op Sumatra, en een zuid westelijke wind.Op woensdag 20 oktober 2010 07:30 schreef breaky het volgende:
[..]
In Laos rond dezelfde tijd. Sinds ik in het noorden woon zie ik soms wekenlang geen zon...![]()
Het is kurkdroog. heet en de straten zijn bezaaid met as..
Maar het verbaasd me een beetje dat ze daar in Singapore ook nog steeds last van hebben...
quote:Ik vind heel wat vragen toch wel persoonlijk voor een census.Op donderdag 21 oktober 2010 01:00 schreef SlamD het volgende:
[..]
De vragen zijn toch niet zo heel vreemd voor een census; dat ze persoonlijk gevraagd worden en niet anoniem via een formulier is wel apart.
quote:Het waren 8 pagina's, maar Britten mogen graag overdrijven.Even during the war you only had to give your number, rank and name ----not 30 pages of irrelevant, prying, busy body.
Fill it in with rubbish - the fine is for failing to complete - not for incorrect answers.
quote:Ik denk dat ik dan maar ga geloven in Fok!Op donderdag 21 oktober 2010 06:16 schreef maartena het volgende:
Tja... in de census in de UK van 2001 werden 1,7% mensen geteld die "Jedi" als geloof hadden ingevuld.
quote:denk daar nog eens goed over na Flipsen, als je bijv. de Het Boek Tong leest of het Gospel volgens Dandybleu of Linkse Boomknuffelaar Versen 1-20 dan vraag ik me af of Fok inderdaad het pad is dat naar de verlossing leidt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan maar ga geloven in Fok!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
denk daar nog eens goed over na Flipsen, als je bijv. de Het Boek Tong leest of het Gospel volgens Dandybleu of Linkse Boomknuffelaar Versen 1-20 dan vraag ik me af of Fok inderdaad het pad is dat naar de verlossing leidt.
quote:Ik ben 90% Nederlands georiënteerd wat dat betreft. Maar België heeft op het gebied van internet ook niet zoveel te bieden eigenlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 04:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebruiken jullie eigenlijk nog veel andere Nederlandse sites? Ik ga weer terug naar Nederland dus ik hou het Nederlandse nieuws wel bij enzo, maar doen jullie dat ook nog?
quote:ShivoOp vrijdag 22 oktober 2010 04:57 schreef Shivo het volgende:
Ik volg het nederlandse nieuws veel beter dan het VS nieuws, hoewel ik hier toch al ruim vier jaar ben. Gek eigenlijk, maar heeft ook te maken met dat wanneer je de politiekmechtnwel volgen, je ook kennis van het systeem en de poppetjes nodig hebt, en het duurt even voordat er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |