is het bij de gemiddelde Amerikaan echt zo erg Wonderer als dat de media ons wil laten gelovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
Dat scheelt ook ja, hoewel je hier hooguit over de oprit loopt en de rest in de auto doorbrengt
Nou, ik ken niet ZO veel Amerikanen natuurlijk, dus of het gemiddeld is... het zal in een stad misschien anders zijn, dan is het allemaal wel te belopen. Maar hier niet, en zeker niet in de winter. Ik voel me echt stom als ik met de auto boodschappen ga doen en van de zomer fiets ik echt wel, maar in de winter is het gewoon onveilig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het bij de gemiddelde Amerikaan echt zo erg Wonderer als dat de media ons wil laten geloven
echt? toen ik nog in Nederland woonde was het bij mij ook, zo snel mogelijk schoenen uit, en in de winter sloffen aan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik loop nog steeds het liefst altijd op schoenen... Hoewel ik ze hier meestal wel uit doe, maar zodra ik bij mijn ouders ben, blijven ze mooi aan tot ik naar bed ga. Dat krijg ik er niet uit. Hier vergeet ik het ook wel es, dan merk ik het pas als ik mijn voeten onder me trek op de bank, dat gaat niet met kisten aan
Ik heb hele fijne schoenen, misschien ligt het daaraanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? toen ik nog in Nederland woonde was het bij mij ook, zo snel mogelijk schoenen uit, en in de winter sloffen aan!
De enige plaats waar ik het hir nog gek vind zijn feestjes bij iemand thuis. Iedereen mooi aangekleed, en dan op sokken of panty's alleen..
Ach, ik ben gek genoeg om in de WINTER naar Detroit te vliegen, en dan de grens over te rijden naar Ontario..... dus ik verafschuw kou niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
De afschuw straalt van je post af Maarten
Ik ook. Mijn ouders hadden vroeger vloerverwarming, dus dat was sowieso wel prettig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:45 schreef AKnynke het volgende:
echt? toen ik nog in Nederland woonde was het bij mij ook, zo snel mogelijk schoenen uit, en in de winter sloffen aan!
Op feestjes hier is het meestal schoenen aan.... maar dat komt dus ook voornamelijk omdat veel feestjes half binnen, half buiten plaatsvinden (ook in de winter), en buiten op blote voeten (of sokken) rondlopen is ook geen pretje.quote:De enige plaats waar ik het hir nog gek vind zijn feestjes bij iemand thuis. Iedereen mooi aangekleed, en dan op sokken of panty's alleen..
In Los Angeles gaat iedereen per auto van A naar B. Echt in downtown lopen mensen wel, en daar heb je ook een subway/metro systeem en zo, maar een stad als Los Angeles is zo enorm verspreid dat daardoor ook de faciliteiten verspreid liggen....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:07 schreef Mini_rulez het volgende:
In steden in Amerika valt het mij juist op dat er heel veel mensen te voet onderweg zijn.Uiteraard met een beker koffie in de hand.
Bijna gemist, aanmelden mag ook in FB.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
ow ja, de kaart! Mag ik er ook op komen te staan?
Atyrau - Kazachstan, voorlopig voor ong. 4 jaar.
Dat helpt vast wel ja... Het is zeker niet goedkoop, volgens mij kost het daar in euro's wat het hier in dollars is, dus het verbaast me wel dat al die Hollanders er toch naartoe gaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 05:23 schreef wonderer het volgende:
Starbucks werkt in Nederland volgens mij alleen maar omdat iedereen het in films ziet...
Misschien niet genoeg agressieve marketing? hier in NZ loopt het echt als een treinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 05:23 schreef wonderer het volgende:
Starbucks werkt in Nederland volgens mij alleen maar omdat iedereen het in films ziet...
Dat dus. Product placing aan het werk. Het toppunt van hip is als je met je frappuchino in het raam van de Starbucks je boek of script op je iPad aan het schrijven bent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 05:23 schreef wonderer het volgende:
Sinds de dag dat ze voor het eerst open gingen en er gewoon een flinke beker zwarte koffie kunt bestellen. Naast de frappucino, wat gewoon in de zomer erg lekker is, bestel ik eigenlijk alleen maar gewone koffie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef Fogel het volgende:
Sinds wanneer zit er koffie in de producten van Starbucks?
Ze zijn bekend om hun milkshakes, niet om de gewone koffie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Sinds de dag dat ze voor het eerst open gingen en er gewoon een flinke beker zwarte koffie kunt bestellen. Naast de frappucino, wat gewoon in de zomer erg lekker is, bestel ik eigenlijk alleen maar gewone koffie.
Overigens ga ik vaker naar Coffee Bean dan naar Starbucks hier.
SB is juist een van de weinige plekken waar je iets kunt bestellen wat op koffie lijkt. Hoef je bij Dunkin Donuts (veeeel populairder dan SB) niet mee aan te komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zijn bekend om hun milkshakes, niet om de gewone koffie.
Ik heb nog nooit het woord "milkshake" gebruikt in een Starbucks. Jij wel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:27 schreef Fogel het volgende:
Ze zijn bekend om hun milkshakes, niet om de gewone koffie.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord "milkshake" gebruikt in een Starbucks. Jij wel?
Nou nee..... Wat heb je precies besteld wat op een milkshake lijkt?quote:
Ja inderdaad, als je je koffie graag zwart drinkt, zoals ik, waarom dan SB? Gewoon een dikke pot thuiszetten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Fogel het volgende:
Ook geen suiker of melk. Starbucks is niet bekend om hun zwarte koffie.
Dat zijn wellicht populaire keuzes, maar dat betekend niet dat je er geen gewone koffie kunt krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Fogel het volgende:
Warme milkshakes, met als je geluk hebt ongeveer 50% koffie, maar vaak veel minder dan dat. De rest is milk, cream, syrup en dergelijke. En dat spul wil ik niet in mijn koffie. Ook geen suiker of melk. Starbucks is niet bekend om hun zwarte koffie.
Dat doe ik meestal alleen nog maar in het weekend.... op het werk zetten we (van vers gemalen bonen) Starbucks French Roast coffee, dus ik ga gewoon hop, de auto in.... eerste bak koffie als ik op het werk aan kom.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:57 schreef popolon het volgende:
Ja inderdaad, als je je koffie graag zwart drinkt, zoals ik, waarom dan SB? Gewoon een dikke pot thuiszetten.
Je leest blijkbaar alleen wat je zelf wil lezen. Van der Valk restaurants staan (of stonden) bekend om een kers in de appelmoes, wat natuurlijk ook niet wil zeggen dat je dat moet bestellen of eten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zijn wellicht populaire keuzes, maar dat betekend niet dat je er geen gewone koffie kunt krijgen natuurlijk.
Maar begrijp ik hieruit dat je dus nog nooit gewoon en bak zwarte koffie hebt besteld? Zo wel, wat vond je er van?
Ik bestel namelijk doorgaans altijd zwarte koffie, en ze hebben vaak naar de "house blend" ook nog wel eens een paar andere koffies die net vers gezet zijn. In de supermarkten kun je het ook gewoon kopen verder als snelfiltermaling, en dat is echt heel goede koffie.
De laatste tijd drink ik meer Peet's coffee thuis trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |