quote:Op maandag 3 mei 2010 12:29 schreef SeLang het volgende:
Vorige topic: Het grote - ik woon op de Filipijnen - topic
Ik woon niet in de Filipijnen maar ik had de laatste post in het vorige topic dus open ik maar even een nieuwe
Ik woon er nog niet, maar er is ons afgelopen weekend wel een lot + house aangeboden in Argao. Mijn vrouw gaat daar aanstaande weekend even kijken dus wellicht straks een tweede huisquote:Op maandag 3 mei 2010 12:29 schreef SeLang het volgende:
Vorige topic: Het grote - ik woon op de Filipijnen - topic
Ik woon niet in de Filipijnen maar ik had de laatste post in het vorige topic dus open ik maar even een nieuwe
Hier?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:08 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, maar er is ons afgelopen weekend wel een lot + house aangeboden in Argao. Mijn vrouw gaat daar aanstaande weekend even kijken dus wellicht straks een tweede huis
Hoe typisch Filipijnsquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef Tahiti het volgende:
Helaas huisje was niet veel, staat ingebouwd tussen andere huizen en de buren hebben een 1000 Watt karaoke installatie
Ik hoorde eind december iemand over 565 euro met Emirates, wel een aanbieding, en een stopover in Dubai. Emirates is normaal vrij duur, dus je moet wel geluk hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef gary1987 het volgende:
Iemand idee waar je de goedkoopste tickets naar de Filipijnen kunt boeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |