Slaap lekker, ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
misschien moet ik dat ook eens gaan doen.......niet dat ik er vroeg uit moet, maar toch
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
Zo, we hebben elkaar nu in 50 posts weltrusten gewenst. Als er iemand stroopwafels wil vreten of koffie wil zetten moet ie dat nu doen WANT HIERNA IS HET GODVERDOMME VERBODEN!
Wat is er Silenus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
Zo, we hebben elkaar nu in 50 posts weltrusten gewenst. Als er iemand stroopwafels wil vreten of koffie wil zetten moet ie dat nu doen WANT HIERNA IS HET GODVERDOMME VERBODEN!
Mag wijn wel? Hai vrolijkerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
I second that.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
Speeddates midden in de nacht zijn niet echt goeie matches in het algemeen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
O ja ik heb me net aangemeld op Paiq... (aangezien ik me afgemeld heb op RP, en anders mag ik hier niet meer meedoen he).
Eerste speeddate was uhhh... geen match zeg maar.
toch een verjaardag? dat is een afwijzing...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef Bombshell het volgende:
Gvd had ik een date weten te regelen via zon site stuurt ze net sms dat ze een verjaardag toch heeft..
"Geeft niets, kan toch gebeuren. Jammer, maar we hebben toch geen haast, dan schuiven we het toch op. Veel plezier! "quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef Bombshell het volgende:
Gvd had ik een date weten te regelen via zon site stuurt ze net sms dat ze een verjaardag toch heeft..
zo reageren enquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Geeft niets, kan toch gebeuren. Jammer, maar we hebben toch geen haast, dan schuiven we het toch op. Veel plezier! "
daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
toch een verjaardag? dat is een afwijzing...
Dus door positief te reageren, is ze de volgende keer minder zenuwachtig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:17 schreef Bombshell het volgende:
Meer omdat ze aangeeft het doodeng te vinden om af te spreken heb ik het idee..
Nou er nog een date van maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
mijn 1e echt RP-msngesprek is ee nfeit. hoera!
oh, maar dat ben ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef M1979 het volgende:
3rdrock, probeer iets positiever over jezelf te zijn
De chat ging gewoon goed, klaar. Positief blijven, dan is het de volgende keer ook weer leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |