Is waarschijnlijk voor mensen die vegetarisch zijn maar zich niet schuldig willen voelen dat ze vis eten dus noemen ze het geen vlees.quote:
quote:
Al sje eerder had gezegd dat hij een vriendin heeft, had ik niet alles hoeven te lezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooow trouwens nog op de vakantie een leuke ober ontmoet.
In het restaurantje waar we elke avond gaan etenMijn man en ik hebben adressen uitgewisseld met hem
De volgende keer dat we in Tenerife zijn heeft hij waarschijnlijk zijn vaarbewijs en bootjeEn dan zijn we uitgenodigd om mee te gaan waren met hem en zijn vriendin (die engels is)
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al sje eerder had gezegd dat hij een vriendin heeft, had ik niet alles hoeven te lezen.
Maar leuk voor je...
Waarom zou je moeten slapen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar wil niet.
Omdat ik moe ben.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al sje eerder had gezegd dat hij een vriendin heeft, had ik niet alles hoeven te lezen.
Maar leuk voor je...
quote:
OOOOOOOOOOOOoOoOoooOOHwWWquote:
kloptquote:
Ik.quote:
Hoezo humaner?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
En als mijn paard ooit iets ernstigs gaat mankeren laat ik hem slachten ipv inslapen.
Dat is echt 1000 x humaner, en daarom hen ik ook geen problemen met paardenworst
Ja ik denk ze heeft geregeld dat hij hier komt voor de meet ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en het werd steeds beter en beter en toe die anti-climax
Ik drink nooit als ik alleen thuis zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen spraakwater gedronken vanavond?
inslapen is een gevecht van (in het minst ergste geval) minstens een uur.quote:
omdat daar familie woont... en omdat het daar heel het jaar door mooi weer isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
c_a waarom ga je elke keer naar dezelfde plek op vakantie
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk ze heeft geregeld dat hij hier komt voor de meet ofzo![]()
En toen had hij een vriendin
"Laten inslapen". Voor wie doe je dat? Voor je eigen geweten. Huichelachtig dus. De voedselketen is veel meer de gang van de natuur. Eten en gegeten worden.quote:
Ok, ja dat klinkt beter danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
inslapen is een gevecht van (in het minst ergste geval) minstens een uur.
Slachten: ze zijn dood voor ze de grond raken.
Ik heb een van mijn paarden in moeten laten slapen en ik weet wat voor martelgang het is.
En hoe raar het ook klinkt: als het mogelijk is kies ik voor slachten
huh nee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
O by the way hebben jullie gelezen van de meet, andere tent en over het eten?
Nog niet, maar mij maakt het niet uit, al eten we bij Friet van Pietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk ze heeft geregeld dat hij hier komt voor de meet ofzo![]()
En toen had hij een vriendin
Die zit in Heerlenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog niet, maar mij maakt het niet uit, al eten we bij Friet van Piet
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
ik ook niet, maar met chatten heb ik dat 'alleen' gevoel nooitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drink nooit als ik alleen thuis zit
Nope, dieren die medicijnen hebben gehad mogen niet geslacht worden, dan heb je (zoals bij een van mijn paarden) geen keus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Laten inslapen". Voor wie doe je dat? Voor je eigen geweten. Huichelachtig dus. De voedselketen is veel meer de gang van de natuur. Eten en gegeten worden.
Misschien heeft Symp nog wel een nevenoplossing trouwens, dat kan
Gewoon Trudy nog steeds?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien heeft Symp nog wel een nevenoplossing trouwens, dat kan
En zo geschiedequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
inslapen is een gevecht van (in het minst ergste geval) minstens een uur.
Slachten: ze zijn dood voor ze de grond raken.
ik vind alles prima.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
Ik moet ineens aan die kokende muis denken. Uit die tekenfilmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij komt volgend jaar wel naar Nederland
Hij is wel klein hoorEn heeft een staartje, zal van het weekend wel een foto plaatsen
Yep, ik vind hetr allemaal prima hoor, ook al eten we bij de Mac, het gaat me om de gezelligheidquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
One bottle downquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar met chatten heb ik dat 'alleen' gevoel nooit
dus is een netje wel ff lekekr
Wat drink jij dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, het is hoe dan ook zwaar kut.quote:
Ja maar die keuze's met het etenquote:
Zit aardig wat tuig inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De stad waar je nog niet dood gevonden wil worden
O jaquote:
ik dronk net een biertje (helaas nu op en geen bier meer in huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat drink jij dan?
ik heb dat alleen gevoel (bijna) standaard als ik thuis ben. Ongeacht of ik een leuke tijd online heb of niet.
quote:
Ons Trudy witte wel, mooi wijf is da alted gewon geblévequote:
Ja, ben je er al uit wanneer ik op MBH ben?quote:
Leeft hij nog welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
O mijn hamster komt zijn huisje niet meer uit na vanmorgen
mwah, meer een kwestie van dystypisch gedragquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets sterkers wssquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dronk net een biertje (helaas nu op en geen bier meer in huis)
Straks ff wat anders zoeken wellicht
Trusten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets sterkers wss
Merk dat m'n ogen dichtvallen, dus denk dat ik weltrusten ga zeggen
Als je gaat dan wens ik je alvast een goede nachtrustquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets sterkers wss
ehm, nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ben je er al uit wanneer ik op MBH ben?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
O mijn hamster komt zijn huisje niet meer uit na vanmorgen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets sterkers wss
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Kally het volgende:
O Bella vind jij het heel erg om met mij in een 2 persoonsbed te kruipen op de meet, ik heb 3 slapers, anders regel ik nog even een bed erbij
Slaap lekker Cuequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets sterkers wss
schiet es op. Ik laat speciaal een dagtaak in de regio Keulen liggen daarvoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |