volgens mij is alles lekker met speculoospasta....quote:Op maandag 15 november 2010 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze nietWas lekker
Samen met wat speculoospasta
Kwam volgens mij wel omdat ik het na een kwartiertje opgaf en 'm er maar uit had gehaald, en er zaten nog kipkruiden op de bakplaatquote:Op maandag 15 november 2010 07:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze nietWas lekker
Samen met wat speculoospasta
quote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef _Loki het volgende:
[..]
Kwam volgens mij wel omdat ik het na een kwartiertje opgaf en 'm er maar uit had gehaald, en er zaten nog kipkruiden op de bakplaat
Met bakpapier er onder krijg je wel een zachte rotbodem. Daarom haal ik het bakpapier er onder uit zodra de bodem niet meer plakkerig is.quote:Op maandag 15 november 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Bakpapier eronder
Werkt errug goed.
griesmeel op de bakplaatquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Met bakpapier er onder krijg je wel een zachte rotbodem. Daarom haal ik het bakpapier er onder uit zodra de bodem niet meer plakkerig is.
Mijn bodem was knapperig, maar het papier was een soort 'verbrand'quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef stavromulabeta het volgende:
Met bakpapier er onder krijg je wel een zachte rotbodem. Daarom haal ik het bakpapier er onder uit zodra de bodem niet meer plakkerig is.
Nou....geen idee wat voor bakpapier jij gebruikt maar mijn bodem was mooi knapperig hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik moest ook denken aan een vetbol jaquote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Dat brood van Bluezz doet me denken aan zo'n bol met zaadjes voor vogeltjes
en het ziet er super lekker uit![]()
graag zou ik brood dus ook wat luchtiger hebben voor de mooi, maar vind compact ook altijd wel lekker, uiteindelijk
Zak weggegooid.... maar mijn schzus die een zak meel meenam om te proberen had ook al associaties met vogelzaadquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik moest ook denken aan een vetbol jaEn het lijkt me echt heerlijk
Welk zaden/meelmengsel is het precies Bluezz? Dan ga ik binnenkort eens naar Santpoort
Nee, ik bak al zelf brood vanaf januari (met de BBM) laatste 3 met de hand. Gewoon omdat het kan en omdat het leuk isquote:Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
nieuwe verslaving Bluezz?
laatste brood ziet er goed uit!
Hij lijkt wel echt op een cake... Ook mooi goudgeelquote:Op zondag 28 november 2010 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Hijs lekkahEn best goed gelukt in het cakeblik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |