Hmm. ik vind zo'n broek echt helemaal niks.. zeker niet met dergelijke schoenenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Dat meisje nu bij Pop draagt leuke kleren.
Straks kom ik met de snoeppot langs.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch hou ik maar vol want straks komt het zoet
Heel mooi als je het figuur en de lengte hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm. ik vind zo'n broek echt helemaal niks.. zeker niet met dergelijke schoenen
Nopequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar toen waren ze beiden nog niet bekend toch?
Ik wist het echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Van oud en nieuw? Niet? Hij heeft ook een brandplek in zijn nek
moet ik wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Hooelangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
"en nick was er het ernstigste aan toe"
ja, die dooien dat waren namelijk gewoon aanstellers
Spekkiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Straks kom ik met de snoeppot langs.
Muntdropquote:
Totdat jij de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaafwassssssssssssssss doetttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
moet ik wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Als je dat hebt dan staat het in ieder geval trendy..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi als je het figuur en de lengte hebt.
O die heb ik nog liggen jaquote:
Inderdaad, die fouten maken de meeste vrouwen altijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat hebt dan staat het in ieder geval trendy..
heb je het lichaam niet.. . dan is het oerlelijk!!!
Ik heb dat wel eens gezien bij 'mquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dat wist ik ook niet van Nick.Erg zeg.
die doe ikkkkkkkkkkkkkk wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer de vaaaaaaaaaaaaaaatwassssssssssssssssser kapottttttttttttttttttttt issssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Totdat jij de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaafwassssssssssssssss doettttttttttttttttttttttt
Beiden hadden meegedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Simon ook meegedaan aan Idols
Dat wist ik dan weer niet.,...
Maar ik ben ook alleen maar fan van Nick
Wist je dat niet? Dat wordt eindeloos herhaaldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Simon ook meegedaan aan Idols
Dat wist ik dan weer niet.,...
Maar ik ben ook alleen maar fan van Nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |