Jury's hebben volgens mij zowiezowie altijd een ander gehoor dan ik...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Goed? Volgens mij heb ik wat anders gehoord.
Moet haast wel, want zo eentje heb ik ook nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik luister via een dikke oude kast, dat zal het wel zijn
Ik heb geen dikke oude kast, maar ik hoorde het ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik luister via een dikke oude kast, dat zal het wel zijn
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke oude kast, maar ik hoorde het ook niet
Saunders broertje weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Dean is weltenminste, in vergelijking met die andere mannen allemaal.
Nee, kan het er niet op, ziet eruit als een oude lul, terwijl ik toch op de 30-40 categorie val, weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Dean is weltenminste, in vergelijking met die andere mannen allemaal.
Ik kan het er ook niet opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, kan het er niet op, ziet eruit als een oude lul, terwijl ik toch op de 30-40 categorie val, weet niet wat het is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week weer POP.....
Zit nu exclusief weer in de SC
bedoel dat ik hier niet meer zoveel ga roepenquote:
Ik val in een nog hogere categorie, misschien is dat hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, kan het er niet op, ziet eruit als een oude lul, terwijl ik toch op de 30-40 categorie val, weet niet wat het is.
Weet ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel dat ik hier niet meer zoveel ga roepen
ben slecht in multitasking sjetten
Ken ziet er leuk uit, maar tótaal mijn type niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val in een nog hogere categorie, misschien is dat hetMaar wat ik zei, in vergelijking met de rest... echt HELE leuke heb ik niet gezien verder.
Joahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |