Whut? Ik zit hier vanaf kwart over 8, al ruim 2 uur dusquote:
Het moest lukken en het is geluktquote:
Grappig dat je soms al bij iemand kunt raden hoe de reactie is.quote:
Ja D. je was er echt vanavondquote:
Hij vind het stoer te laten zien dat ie al baardgroei heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
Moet hij zich NU nog scherenKon hij dat thuis niet doen.
Liefquote:
TUCjes ook?quote:
Ik wilde liever dat het hier wat drukker wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LiefOok al wilde je misschien liever bij de buren zitten.
Ik vond het vanochtend al zo gezellie dat het me écht niet meer uit zou maken
Met wat erop?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Ik heb een broodje gepakt, bij gebrek aan beter
Nee vanavond had ik kaaskoekjes. Ik heb ook nog twee soorten chips liggen en die pepernoten dan. Ik wilde eigenlijk die nieuwe chips met joppiesaus kopen, maar bij mijn AH hadden ze alleen babi pangang chips, die lijkt me vies.quote:
Babi pangang chips, daar bedank ik ook hartelijk voor, jakkesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vanavond had ik kaaskoekjes. Ik heb ook nog twee soorten chips liggen en die pepernoten dan. Ik wilde eigenlijk die nieuwe chips met joppiesaus kopen, maar bij mijn AH hadden ze alleen babi pangang chips, die lijkt me vies.
WTFquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vanavond had ik kaaskoekjes. Ik heb ook nog twee soorten chips liggen en die pepernoten dan. Ik wilde eigenlijk die nieuwe chips met joppiesaus kopen, maar bij mijn AH hadden ze alleen babi pangang chips, die lijkt me vies.
Van Lays, de winnaars van de chipssmakenwedstrijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
WTF
Chips met Joppiesaus? Babi Pangang chips?
lekker zeg, beetje JA eropquote:
Die eerste of die tweede?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Lays, de winnaars van de chipssmakenwedstrijd.
Geen idee, ik wist niet eens dat er 2 waren eigenlijk. Ze hebben nu in ieder geval van die kleine zakjes liggen. Bij mijn AH alleen die met babi pangang dus.quote:
Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist niet eens dat er 2 waren eigenlijk. Ze hebben nu in ieder geval van die kleine zakjes liggen. Bij mijn AH alleen die met babi pangang dus.
yep, vrouwlief is nog steeds verdrietig naar bed toe. Maar ze wil met rust gelaten worden....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt nog net het laatste stukje meepikken.
Jury's hebben volgens mij zowiezowie altijd een ander gehoor dan ik...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Goed? Volgens mij heb ik wat anders gehoord.
Moet haast wel, want zo eentje heb ik ook nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik luister via een dikke oude kast, dat zal het wel zijn
Ik heb geen dikke oude kast, maar ik hoorde het ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik luister via een dikke oude kast, dat zal het wel zijn
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke oude kast, maar ik hoorde het ook niet
Saunders broertje weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Dean is weltenminste, in vergelijking met die andere mannen allemaal.
Nee, kan het er niet op, ziet eruit als een oude lul, terwijl ik toch op de 30-40 categorie val, weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Dean is weltenminste, in vergelijking met die andere mannen allemaal.
Ik kan het er ook niet opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, kan het er niet op, ziet eruit als een oude lul, terwijl ik toch op de 30-40 categorie val, weet niet wat het is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week weer POP.....
Zit nu exclusief weer in de SC
bedoel dat ik hier niet meer zoveel ga roepenquote:
Ik val in een nog hogere categorie, misschien is dat hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, kan het er niet op, ziet eruit als een oude lul, terwijl ik toch op de 30-40 categorie val, weet niet wat het is.
Weet ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel dat ik hier niet meer zoveel ga roepen
ben slecht in multitasking sjetten
Ken ziet er leuk uit, maar tótaal mijn type niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val in een nog hogere categorie, misschien is dat hetMaar wat ik zei, in vergelijking met de rest... echt HELE leuke heb ik niet gezien verder.
Joahquote:
Ja slussquote:
Ik zat elders te wachten op je, in de SCquote:
Jazekerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef MissJ het volgende:
Gaan we morgen weer samen terugkijken om 20.30 eigenlijk...?
Ik heb vanavond VOH gekeken (niet thuis, dus kon niet op Fok) namelijk.
Tnxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
Over 20 minuten(http://onlineclock.net):
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1122386/langid=43
O vervelend, ik kijk wel op de laptop maar daar fok ik ook op, dus ik kijk wel klein scherm en zet fok ook klein ernaastquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Karina het volgende:
NU nog iets zien te vinden op het kleine schermpje probleem, het enige dat ik kan bedenken is mijn laptop neerzetten en daarop kijken, maar ik heb geen stopkontakt meer in de buurt (batterij houdt het maar 1 minuut vol)
quote:
quote:
O maar zo snel typ ik niet, als ik wat typ ben jij er inmiddels ook welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik loop een paar seconden achter denk ik.4 of zo
Ik maakte een typfoutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef Karina het volgende:
He ik was later maar loop nu toch weer voor
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm volgens mij loop ik aardig synchroon
Gewoon http://onlineclock.net en dan min 8 uurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm volgens mij loop ik aardig synchroon
7 seconden achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon http://onlineclock.net en dan min 8 uur
Jaquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb speciaal voor jullie een windows XP gevirtualiseerd om dit te kijken![]()
Je hebt een apple?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb speciaal voor jullie een windows XP gevirtualiseerd om dit te kijken![]()
Ik heb de kpnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik zie steeds die irritante kentekenreclame erboven en die krijg ik niet weg
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:09 schreef Koen66 het volgende:
die donkere meid ziet er zo kale konterig uit in d'r gezicht
Nee ze was niet slecht, wel in de auditie beter dat kloptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde maar 1 valse, maar ik weet niet meer welke, geen 2 in ieder geval.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat meisje zegt; ja, je weet niet wat ze zoeken.....
HOE HEET DIT PROGRAMMA JONG, KUT!
Die blondere pluk erin ookquote:
Ik moet steeds aan ER denken als ik de naam Douwe hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef MissJ het volgende:
whahaha dat haar van Douwe ja..
zijn naam trouwens ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef Karina het volgende:
Wat is het toch met dat haar van al die jongens.
Niet alleen Rudolf kan niet dansen, GEEN van die jongens kan dansen.
Douwe van ERquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan ER denken als ik de naam Douwe hoor.
Ik hoor altijd this is a number one 538 in dit nummer, komt dat ze hem zo op 538 draaienquote:
Klopt inderdaad, dit nummer kan ik ook niet meer horen trouwens, helemaal doodgedraaid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoor altijd this is a number one 538 in dit nummer, komt dat ze hem zo op 538 draaien
Welke is Ken, omg ik moet meteen aan Barbie denkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:15 schreef MissJ het volgende:
Woei die Ken is wel een lekkertje zeg. En nu voel ik me pedo
Ja ik vond hem goed maar nuquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dit nummer kan ik ook niet meer horen trouwens, helemaal doodgedraaid.
haha dat wel jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke is Ken, omg ik moet meteen aan Barbie denken
O nu was hij duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha dat wel ja
Hij heeft wat langer haar zeg maar. Niet die met die muts hoor
die ja, nummer 3 van linksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O nu was hij duidelijk![]()
Met dat spijkerjasje ja
een hele hoop mis qua uitstraling zegt Mauricequote:
Ja huilie gezicht, ik vind die Rodi wel een grappig jongquote:
Ja die ze heeft precies hetzelfde lachje, Kate Hudsonquote:
Je ziet er ook zo natuurlijk uit met die zooi....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
OMG zolang er botox is wordt ik niet ouder
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Koen66 het volgende:
die Valerie wordt wel erg gepromoot zeg
Zei ze dat? Ik verstond het niet, maar het is niet te zien dan, die botox. Ze heeft nou niet bepaald een jong gezicht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
OMG zolang er botox is wordt ik niet ouder
Nee whahahaha, maar vooral doorspuiten pffffquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zei ze dat? Ik verstond het niet, maar het is niet te zien dan, die botox. Ze heeft nou niet bepaald een jong gezicht.
dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Best erg als je gisteren VOH hebt gekeken...
eigenlijk zou andersom beter zijn...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
Die blonde met dat kortere haar staat wel te stralen
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik raar als ik zeg dat VOH me nog steeds niet echt kan boeien?
Ik heb het ook hoor, ik kijk wel, maar ik vind het toch een beetje saai of zo, ik weet niet wat het is. Natuurlijk zingen ze veel beter, maar toch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik doe het toch maar niet. VOH vind ik echt leuk om te kijken. Dit doe ik meer voor de gezelligheid op fok!quote:
Joah....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Koen66 het volgende:
vind het allebei leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Ja met die rare band in haar haarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Die met dat blonde haar een grijs jasje, is volgens mij ook al wat ouder.
Dat dus.,..... Ik heb nog steeds de hoop dat SBS naar de zaterdag uit gaat wijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
vind het allebei leuk.
SBS en RTL zouden een boete moeten krijgen om deze twee programma's tegelijk uit te zenden.
Ja jammer, ik vind haar leukquote:
NOu inderdaad, doe lekker het ene op vrijdag en het andere op zaterdag, kun je allebei kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
vind het allebei leuk.
SBS en RTL zouden een boete moeten krijgen om deze twee programma's tegelijk uit te zenden.
Met de kijkcijfers van gister.. zou het wel zo kunnen zijn dat dat met de liveshows gebeurdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu inderdaad, doe lekker het ene op vrijdag en het andere op zaterdag, kun je allebei kijken.
Krijgt Popstar misschien wat meer kijkcijfers ook, 2.7 tegenover 0.6 in voordeel van VOHquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu inderdaad, doe lekker het ene op vrijdag en het andere op zaterdag, kun je allebei kijken.
dat ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de kijkcijfers van gister.. zou het wel zo kunnen zijn dat dat met de liveshows gebeurd
als het puur om kijkcijfers gaat is de zondag misschien ook niet zo slechtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de kijkcijfers van gister.. zou het wel zo kunnen zijn dat dat met de liveshows gebeurd
Oh dat heb ik echt nog nooit gekeken, vreselijk programma.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het puur om kijkcijfers gaat is de zondag misschien ook niet zo slecht
zaterdag zitten ze tegenover Ik hou van Holland, ook zo'n kijkcijferkanon
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
verschil van 2.2 miljoen kijkers toch?
Ja nu helemaal weer met de televisieringquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het puur om kijkcijfers gaat is de zondag misschien ook niet zo slecht
zaterdag zitten ze tegenover Ik hou van Holland, ook zo'n kijkcijferkanon
Eenschquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nog nooit gekeken, vreselijk programma.
Echt? Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt nog nooit gekeken, vreselijk programma.
Op 45:00 ff 5 minuten pauze?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
Wat doen we verder kijken of even een break?
quote:
quote:
Niet met zang maar hij is wel leuk naar het publiekquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, zo spectaculair vind ik dit niet hooer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |