Och, hooligans proberen het ook elke keer. Onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef StephanL het volgende:
Dit gaat nog wel een vervolg krijgen, ben ik bang. De krakers laten zich niet tegen houden en zijn er misschien nu nog meer op gebrand op revanche.
Poehee, wat ben jij stoer zeg. Alsof jij het durft om moord met voorbedachte rade te plegen. Doe ff normaal zeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als het mijn huis zou overkomen zou ik hem eigenhandig dichttimmeren overdag terwijl ze slapen (ja ongedierte feest s'nachts en slaapt overdag) en de fik erin
Dan tonen ze eindelijk hun ware aard. Verspelen ze ook mooi het enige beetje krediet dat ze nog hebben bij een deel van de bevolking.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef StephanL het volgende:
Dit gaat nog wel een vervolg krijgen, ben ik bang. De krakers laten zich niet tegen houden en zijn er misschien nu nog meer op gebrand op revanche.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:45 schreef Armageddon het volgende:
whehehe anaal.
Ik zou niet de fik er in steken. Ik zou een week wachten met de fik er in steken.
ik sluit hem jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja een mod mag geen mening hebbenen als een NWS mod dit topic niet in orde vindt kan hij hem sluiten. Ik post hier gewoon als user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |