De lijn? Bij ziektes die niet besmettelijk zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar waar trek je de lijn?
Tegenwoordig is "men" wat mij betreft veel te makkelijk "te" ziek om te werken...
ja oke... maar is een hoestje een verkoudheid (= besmettelijk) of een vorm van astma of weet ik veel wat (= niet besmettelijk)?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lijn? Bij ziektes die niet besmettelijk zijn?
Ja en als half Nederland thuis blijft met een snotneus, gemiddeld 2 keer per jaar een paar dagen... weet je wat dat de economie allemaal kost?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als mensen binnen waren gebleven, was half nederland niet verkouden geworden.
Ja, ik wil mij ziek melden.quote:
Als ik thuis zou kunnen werken zou dat een oplossing zijn ja... maar dat gaat nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Thuiswerken is wel een goed alternatief voor als je verkouden bent. Je steekt niemand aan, je hoeft niet mooi te zijn dus dat scheelt een hoop stress, je hoeft minder te praten en je hebt geen airco, dus dat is beter voor je slijmvliezen en het is comfortabeler.
Gaat niet, of is je werkgever er niet op in gesteld?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik thuis zou kunnen werken zou dat een oplossing zijn ja... maar dat gaat niet
Maar als mensen dat zouden doen, zou het niet half Nederland zijn, dat zeg ik netquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en als half Nederland thuis blijft met een snotneus, gemiddeld 2 keer per jaar een paar dagen... weet je wat dat de economie allemaal kost?
Ik kan voor mijn werk niet thuis werken... daar is mijn werkgever wel mee bezig om dat op poten te zetten maar voorlopig gaat het niet...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gaat niet, of is je werkgever er niet op in gesteld?
Mijn werkgever is volledig ingesteld op flexwerken, ook de directeur heeft geen eigen bureau of kantoor en moet gewoon ergens met zijn laptop aanschuiven. En je kunt dus werken op een kantoor, bij klanten, thuis, waar dan ook. Al wordt je wel geacht ongeveer een dag per week op kantoor te zijn, om collega's te ontmoeten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan voor mijn werk niet thuis werken... daar is mijn werkgever wel mee bezig om dat op poten te zetten maar voorlopig gaat het niet...
Ik blijf ook pas thuis als ik koorts heb of iets anders waardoor ik niet kan functioneren ... ben dit jaar twee keer thuis gebleven met de ene keer een oog- en en de andere keer een keelinfectie...
Ja ik ben ook keizielig.... ik word door iedereen verwaarloosd enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaren niet thuis, dat klinkt wel heel erg Remi
.
Die mensen steken elkaar dan echt wel op een andere plek aan hoor...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als mensen dat zouden doen, zou het niet half Nederland zijn, dat zeg ik net
Ik weet dat het onhaalbaar is, maar "doorwerken tenzij je met een longonsteking ligt" is ook niet echt bevorderlijk.
Dan koop je er toch ook een bij één van die leuke online winkels als gay.nl, gayromeo, dudesnude, etc.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt hij met een vriendje. Nie zo mauwe.
Oh ja... ik heb een vriend dus mijn leven is perfectquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt hij met een vriendje. Nie zo mauwe.
Precies! Het is simpel, het leven is perfect voor mensen met:quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja... ik heb een vriend dus mijn leven is perfect
Bedankt dat je me in categorie 1 plaatstquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies! Het is simpel, het leven is perfect voor mensen met:
- een relatie
- een goed uiterlijk
- geld
En voor de rest is het kut.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies! Het is simpel, het leven is perfect voor mensen met:
- een relatie
- een goed uiterlijk
- geld
En voor de rest is het kut.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik wil mij ziek melden.
Oh, wat scheelt eraan?
Ik heb homoseksualiteit.
Ooh... Enige kans op voorspoedig herstel?
Denk 't niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |