quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Peter het volgende:
Vandaag mijn oude buurvrouw waar ik 18 jaar naast woonde 'uitgezwaaid' in het crematorium te Zwolle.
Was best een heftige dag, maar wel mooi. Korte plechtigheid (30 - 40 minuutjes ongeveer ), heel anders als bij de katholieken.
Is het bal pas op 11 november?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van een prins, het was een hele officiële uitnodiging op duur briefpapier en met logo en dat logo stond ook op de enveloppe echt heel sjiek, wat een engel is die prins
Ik denk al, wat voel ik!quote:
quote:
Nee, beetje problemen met een vriendin wat voor het grootste deel mijn schuld is en ik voel me er best kut onder.quote:
Ik had de verkeerde smilie te pakken en het was niet op jouw gericht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, beetje problemen met een vriendin wat voor het grootste deel mijn schuld is en ik voel me er best kut onder.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde smilie te pakken en het was niet op jouw gericht.
Da's kut.Goedmaken die handel.
Hee! Lang geledenquote:
Ja, heel goed, druk met van alles en zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij word ik verkouden, verder wel goed.
Met jou?
Spannend, welke richting?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef MrBrightside het volgende:
School, ik zit nu op de kunstacademie in Den Haag.
Risk?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben de wereld aan het veroveren.
Hey Mister Lowlandsquote:
Echte flikkerfeeksen, dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:36 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaa, nou wordt ie helemaal mooi zeg
Krijg ik net een MMS binnen van de organisatrice van Friso: Look mom, look wat the cat dragged in!
Is het een foto van haar met mijn date van donderdag
STELLETJE KUTWIJVEN!HOU OP MET PESTEN!!!!
Ja ik ben hem zelfs een aantal keer tegen gekomen, hij kent Floor en Bas ookquote:
Het is ook nooit goed hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dood aan mensen die in na 2 berichten op gay.nl over skype beginnen.
Die staat al lang aanquote:
Oh vandaar dan Ang3l op bezet staat op msn.quote:
1 euro per minuutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh vandaar dan Ang3l op bezet staat op msn.
vet!quote:
frisbee fucker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Wat is er mis met dat lettertype?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Haal dat lettertype van je site Rein!!!
http://www.reiniervangastel.nl/
Maar alleen z'n naam is toch in Comic Sans?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is Comic Sans! Dat is er mis mee.
Kennelijk wordt die op mijn iPad automatisch vervangen door een normaal lettertype.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is Comic Sans! Dat is er mis mee.
Is er een patch om nooit meer Comic Sans MS te zien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kennelijk wordt die op mijn iPad automatisch vervangen door een normaal lettertype.
Ik had wel heel veel op ja... vandaar geen *hips* post meer vannacht... want ik was way beyond *hips*quote:
quote:
nevermind lettertype, wat dacht je van 55 kg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat lettertype?
ken het..gaat best hard als je shotjes doet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:23 schreef Vlarp het volgende:
Ja, nou, verdomme
Ik zat aan de rose, maar kan ik er wat aan doen dat er ook shotjes tussendoor worden gegeven
Nee, maar ik kan wel even mailen als je wil. Ik zat in de juryquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Wonderer. Heb je al iets van die schrijfwedstrijd gehoord? Zou volgens mij begin oktober bericht van komen, en ik vind het begin oktober. (Jij deed toch ook mee?)
Juryquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel even mailen als je wil. Ik zat in de juryGoed dat je me er aan herinnert.
Kan zijn dat ze tot maandag wachten of zo... maar ik heb gemaild.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jury! Het is zeker een beetje laat om je om te kopen
. Als je zou willen mailen dan heel graag, ben al heel de maand benieuwd
.
D'r is niet echt een winnaar. Met het lezen voor de beoordeling werd dat ook benadrukt, de jury was niet bezig om het beste verhaal te kiezen, maar gewoon alle goeie verhalen voor een bundel te selecteren.quote:
Ja, ik vind geselecteerd worden al winnen hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r is niet echt een winnaar. Met het lezen voor de beoordeling werd dat ook benadrukt, de jury was niet bezig om het beste verhaal te kiezen, maar gewoon alle goeie verhalen voor een bundel te selecteren.
Ben benieuwd dan! Er zaten een stel goeie verhalen tussen, een daarvan was vast van jouquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind geselecteerd worden al winnen hoor. Mijn naam onder een van die verhalen gedrukt in een bundel
.
Yepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was er zelf in ieder geval heel erg blij mee. En dat is wel een goede eerste stap denk ik
.
Idd, zoiets dat ik ook al. Of dat CV.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nevermind lettertype, wat dacht je van 55 kg?
Maar dan is het net alsof ik een oud en verzuurd mens ben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Idd, zoiets dat ik ook al. Of dat CV..
Ik vind je een popje, zo lief!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar dan is het net alsof ik een oud en verzuurd mens ben.
Terwijl mensen mij over het algemeen juist lief etc vinden, geloof ik.
Heb je de diamond edition gekocht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Xiance het volgende:
BBBEEAAAUUUTTTTYYYYY AAAANNNDDDDDDD TTTTTTTTTTTTTTTTTHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEE BBBBEEEEEEEAAAAAAASSSSSSTTTTTTTTTTTT
![]()
van beauty and the beast?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je de diamond edition gekocht?
Hier is de reclame steeds op TV dat er een nieuwe versie van de DVD uit is, vandaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
van beauty and the beast?
nah.. ik heb m vroeger als kind zoveel gezien
ik heb er nog niks over gezienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier is de reclame steeds op TV dat er een nieuwe versie van de DVD uit is, vandaar
Geremasterd en alles, geloof ik. Net als de vorige "speciale versie"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb er nog niks over gezien
wat houd het in.. de diamond versie?
Ik weeg maar 5 kg meer hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nevermind lettertype, wat dacht je van 55 kg?
Hij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weeg maar 5 kg meer hoor
En ik ben langer dan hem.
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat tweede zal vooral een genot voor het oor geweest zijn. Speelde Kate Nicest Thing?
ahhquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geremasterd en alles, geloof ik. Net als de vorige "speciale versie"
Lig je ook lekker? En ben je in meerdere prints verkrijgbaar? En te betasten op koopzondag?quote:
Nou, ik weet dat er nog iemand bij was.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat tweede zal vooral een genot voor het oor geweest zijn.
Ik lig momenteel heerlijk. En heb vaak andere kleding aan. Helaas ben ik niet te betasten op koopzondagen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Lig je ook lekker? En ben je in meerdere prints verkrijgbaar? En te betasten op koopzondag?
Wel op andere zondagen dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik lig momenteel heerlijk. En heb vaak andere kleding aan. Helaas ben ik niet te betasten op koopzondagen.
Kun je ook in de was? Of nee wacht, je had al een afneembare hoes he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik lig momenteel heerlijk. En heb vaak andere kleding aan. Helaas ben ik niet te betasten op koopzondagen.
Zien katten je ook aan voor een kattebak?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, mijn verhaal gaat gepubliceerd worden in een bundel![]()
!
Dat homo-erotische?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Natuurlijk.quote:
oeh, oeh, oeh....quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Mijn verhaal is ook unaniem goedgekeurdquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Vertel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat kunnen ouders toch ehm... Het tegenovergestelde doen van je een hart onder de riem steken.
Vertel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat kunnen ouders toch ehm... Het tegenovergestelde doen van je een hart onder de riem steken.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Ik had geen pseudoniemquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn verhaal is ook unaniem goedgekeurdDus we komen samen in de bundel
![]()
Ik ben nu wel benieuwd waar jouw verhaal over ging... Of wat je pseudoniem was, dan kan ik het even opzoeken.
Die heb ik ook gelezen toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had geen pseudoniem. Ik wil beroemd worden onder mijn eigen naam. Het was getiteld met "Diafragma".
Jazeker. Waarvoor nogmaals bedanktquote:
Mijn ouders zouden vragen "Zeker een beperkte oplage?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Alle verhalen moesten met een schuilnaam worden ingestuurd, dat bedoel ik. Maar volgens mij weet ik wel welke je bedoelt, dat verhaal dat een beetje heen en weer sprong, toch? Van observatie naar iets anders?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had geen pseudoniem. Ik wil beroemd worden onder mijn eigen naam. Het was getiteld met "Diafragma".
Ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle verhalen moesten met een schuilnaam worden ingestuurd, dat bedoel ik. Maar volgens mij weet ik wel welke je bedoelt, dat verhaal dat een beetje heen en weer sprong, toch? Van observatie naar iets anders?
Ik probeer over te brengen hoe ze in algemene zin ergens op reageren. Waardoor mij steeds meer de zin vergaat om ze te bellen of er langs te gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders weten niet eens dat ik meedeed. Dus dat is geen probleem gelukkig. Maar ik begrijp dat jouw ouders over iets waar jij blij mee was het een en ander gezegd hebben waardoor je niet meer blij bent?
Dat was wel een van de literairste verhalen, ja. Goed gedaan, johquote:
Ach, daar gaat het toch niet om? In bijna alle fictie komt seks voor. Dat je een verhaal hebt geschreven, wat opgenomen wordt in een bundel, daar mogen ouders trots op zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:30 schreef Steve het volgende:
Het onderwerp is ook niet eens waar je direct mee naar je ouders gaat.
True.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, daar gaat het toch niet om? In bijna alle fictie komt seks voor. Dat je een verhaal hebt geschreven, wat opgenomen wordt in een bundel, daar mogen ouders trots op zijn.
Dat hoop ik wel, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ga je nog meer schrijven en/of heb je nog meer geschreven?
Begrijpelijk, ja, als ze zo kritisch/negatief reageren...quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik probeer over te brengen hoe ze in algemene zin ergens op reageren. Waardoor mij steeds meer de zin vergaat om ze te bellen of er langs te gaan.
Thanksquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was wel een van de literairste verhalen, ja. Goed gedaan, johAchteraf had ik het moeten weten (fotografie), maar ik dacht dat het van een meer ervaren schrijver kwam.
Ik heb wel de ambitie om te schrijven ja. Alleen de rust en concentratie momenteel niet. En verder is er altijd nog mijn emoblogquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ga je nog meer schrijven en/of heb je nog meer geschreven?
Deze zitzakken zijn fijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter als ik een Fatboy wil hebben?
Te veel gegeten?quote:
Ze zien er lang niet zo hip uit als die fatboys.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze zitzakken zijn fijn
http://www.terapy.eu/
Nee dat klopt... al zijn ze er in hippere kleuren...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze zien er lang niet zo hip uit als die fatboys.
Ik wil er wel graag een, maar ik betwijfel echt of ik er vaak in zou liggen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat klopt... al zijn ze er in hippere kleuren...
Maar vandaag erop/ erin gezeten en op slag verliefd... je kunt er ook op 2 manieren in zitten, echt launchend en wat meer rechtop...
Hmmzz... Maar dat geldt toch ook voor die Fatboys?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat klopt... al zijn ze er in hippere kleuren...
Maar vandaag erop/ erin gezeten en op slag verliefd... je kunt er ook op 2 manieren in zitten, echt launchend en wat meer rechtop...
Het voordeel van Fatboy is dat ze ook buiten gebruikt kunnen worden...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil er wel graag een, maar ik betwijfel echt of ik er vaak in zou liggen...
Nee Fatboy is zo'n zak halfvol gevuld met die pitten. Deze zakken zitten zo vol dat je er gewoon in kunt zitten maar ook dat ding rechtop kunt zetten om er dan in te gaan zitten...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmzz... Maar dat geldt toch ook voor die Fatboys?
Buiten? Wat is dat ook alweer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het voordeel van Fatboy is dat ze ook buiten gebruikt kunnen worden...
dat is daar waar je als je naar boven kijkt niet tegen het plafond van de kamer waar je bent aankijkt maar waar je overdag* tegen een blauwe lucht met of zonder wolkjes met of zonder zon of 's nachts** tegen een donkere lucht met of zonder sterren met of zonder maan aankijkt...quote:
Devil was best leuk, he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Dat waren weet 2 films.
Imy PUC
The owls of ga'hoole
Devil
Martien, uit de Bokkerijdersquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Beste Camera
Lennert Hillege voor R U THERE
ja ik dacht... laat ik het maar zo duidelijk mogelijk vertellen dan...quote:
Als ik het niet snap, dan alvast 'sorry', maar wat maakt Lang & Gelukkig zo'n bijzondere film dat je dat hier post?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lang en gelukkig heeft verschillende gouden kalveren gewonnen
Jack Wouterse is wel zonder baard, maar het is iemand anders als dat ik dacht in de preview
Ik vond 'm minder spannend en beklemmend dan ik gehoopt had, maar het verhaal was wel interessant jaquote:
Nou het was eerder dat ik hem de hele nacht heb wakker gehouden met hoesten en proestenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Word je wel vertroeteld door je vent?
En dat vond ie helemaal niet erg toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het was eerder dat ik hem de hele nacht heb wakker gehouden met hoesten en proesten
Nee inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat vond ie helemaal niet erg toch?
Nou ja het is op zich altijd wel storend, maar je weet ook wel dat mensen er niks aan kunnen doen. Ik zou mer er ook niet druk over maken of als ik er echt last van zou hebben wel op de bank gaan liggen.quote:
Ik was bijna zelf op de bank gekropen maar dat leek me voor het herstel ook niet bevorderlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja het is op zich altijd wel storend, maar je weet ook wel dat mensen er niks aan kunnen doen. Ik zou mer er ook niet druk over maken of als ik er echt last van zou hebben wel op de bank gaan liggen.
Beterschapquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook ziek. Heel de nacht geen oog dichtgedaan, alleen maar liggen zweten en allerlei nare andere dingen.
Doe jij nare dingen als je ziek bent? Of droom je dan naar?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook ziek. Heel de nacht geen oog dichtgedaan, alleen maar liggen zweten en allerlei nare andere dingen.
En ziet je vriend dat zitten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:56 schreef creno het volgende:![]()
De baas van mijn vriend wil volgens mij niet dat R en ik gaan samenwonen, hij heeft voorgesteld om zijn kamerhuur te betalen als ie afgestudeerd is.
Woont hij nu dichterbij of zijn er andere motieven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:56 schreef creno het volgende:
![]()
De baas van mijn vriend wil volgens mij niet dat R en ik gaan samenwonen, hij heeft voorgesteld om zijn kamerhuur te betalen als ie afgestudeerd is.
Nee, hij heeft liever dat geld als salaris en rijdt op en neer. (ik zei al vraag om een auto van de zaak, rij je ook nog reclame)quote:
Hij zit in utrecht op kamers, en als motief zei die baas dat ie dan niet elke dag op en neer hoefde te rijden en als het te slecht weer was om te rijden dat ie dan in utrecht kon blijven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Woont hij nu dichterbij of zijn er andere motieven?
Bij jou wonen en die betaalde kamer achter de hand om in nood te overnachten is niks?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef creno het volgende:
[..]
Nee, hij heeft liever dat geld als salaris en rijdt op en neer. (ik zei al vraag om een auto van de zaak, rij je ook nog reclame)
[..]
Hij zit in utrecht op kamers, en als motief zei die baas dat ie dan niet elke dag op en neer hoefde te rijden en als het te slecht weer was om te rijden dat ie dan in utrecht kon blijven.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Anders houdt je het bij het inschenken van je hoestdrank het bekertje verkeerd om waardoor het allemaal over je bureau heen druipt
oh dat heb ik te vaak, helaas val ik er niets van afquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik slaap met koorts dan krijg ik wel koortsdromen, maar de nare dingen was vooral het ehm, terughalen van mijn maaltijden van de dag.
Het is eigenlijk ook best een typische TV-actiequote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Anders houdt je het bij het inschenken van je hoestdrank het bekertje verkeerd om waardoor het allemaal over je bureau heen druipt
Jawel, ik ben niet op alle vlakken domquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En het is wel verstandig te blijven werken?
Tja, is natuurlijk ook een optie, maar ik denk dat R liever dan dat geld als salaris heeft. En dan mocht het nodig zijn een hotelovernachting die betaald wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij jou wonen en die betaalde kamer achter de hand om in nood te overnachten is niks?
Kan de baas niet weigeren lijkt me..
Sorryquote:
Zo bedoelde ik dat ook nie...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, ik ben niet op alle vlakken dom
Ohquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat ook nie...
meer dat je wellicht er niet helemaal bij bent...
Op zich ook wel een goeie instelling natuurlijk...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Nou het is inderdaad wel behelpen vandaag... maar ben niet ziek genoeg om thuis te zitten
Ja en ik besmet graag mensen... dat lukt aardig tot nu toequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op zich ook wel een goeie instelling natuurlijk...
Hahahaha gewoon in je hand hoesten en daarna van alles vast pakken..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik besmet graag mensen... dat lukt aardig tot nu toe
Ik vind gember niet zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij buikpijn helpt muntthee, bij hoest help thee van verse gember.
En beiden is nog gewoon lekker ook.
Ik ben nogal anti-homeopathisch, maar dit zijn twee dingen die echt werken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind gember niet zo
Muntthee heb ik wel in huis, Klazientje
issie in mp3 ook te vinden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Briljante mash-up dit van in totaal 16 liedjes
http://www.123video.nl/pl(...)&Cnt=377801&Period=1
Ik kan hem nog niet vinden...quote:
Eeeeeerg mooi gedaan ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Briljante mash-up dit van in totaal 16 liedjes
http://www.123video.nl/pl(...)&Cnt=377801&Period=1
En intussen steek je de rest van je collega's ook aan, heerlijke instellingquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Nou het is inderdaad wel behelpen vandaag... maar ben niet ziek genoeg om thuis te zitten
Ja, maar ik sla 2 van die gezinnen wel over.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je dan ook roadtrippen langs al je weird-ass friends en één leuk gezin?
Fijn is dat he, die mensen die ziek komen werken... waarna het hele bedrijf ziek wordtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En intussen steek je de rest van je collega's ook aan, heerlijke instelling
Ik moest trouwens de hele tijd giechelen als hij weer eens die hartslag van die baby omhoog wilde jagen en dan totaal schattig suf ging schelden en haar wilde laten schrikkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je dan ook roadtrippen langs al je weird-ass friends en één leuk gezin?
Ja, vooral als het gaat om buikgriep of zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn is dat he, die mensen die ziek komen werken... waarna het hele bedrijf ziek wordt
Ik wilde haar slaan. Ik wil Maggie nooit slaan. maar ik wilde nu slaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja he!
Burt Farlander: What's wrong with a stroller?
LN: I LOVE my babies. Why would I want to PUSH them away from me?
quote:Do you promise to let our daughter be fat or skinny or any weight at all? Because we want her to be happy, no matter what. Being obsessed with weight is just too cliché for our daughter.
Yes, I do. Do you promise, when she talks, you'll listen? Like, really listen, especially when she's scared? And that her fights will be your fights?
I do. And do you promise that if I die some embarrassing and boring death that you're gonna tell our daughter that her father was killed by Russian soldiers in this intense hand-to-hand combat in an attempt to save the lives of 850 Chechnyan orphans?
I do. Chechnyan orphans. I do. I do.
Die heb ik ook gezien, geloof ik... Was dat dat ze niet mocht vliegen omdat ze zogenaamd 8 maanden zwanger was?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Aww, erik's kadofilm was echt zó lief
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n relatie.
Maar dan zonder de vagina.
Ja dat zat er ook in jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, geloof ik... Was dat dat ze niet mocht vliegen omdat ze zogenaamd 8 maanden zwanger was?
Ja, dan heb ik hem gezien. Nou ja, meegekeken met Brad, die houdt meer van dit soort films dan ikquote:
Dat wa zo'n lieve scènequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde haar slaan. Ik wil Maggie nooit slaan. maar ik wilde nu slaan.
[..]
Thuis gaan zitten terwijl je wel gewoon normaal kunt functioneren verder vind ik een slechtere instelling. En ik hoest niet in mensen hun gezicht ofzo he...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En intussen steek je de rest van je collega's ook aan, heerlijke instelling
Ik niet. Ziek maar lekker een paar dagen uit, als het halve bedrijf loopt te snotteren gaat de productiviteit een stuk verder naar beneden dan met een paar werknemers die ziek thuis zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thuis gaan zitten terwijl je wel gewoon normaal kunt functioneren verder vind ik een slechtere instelling. En ik hoest niet in mensen hun gezicht ofzo he...
Absoluut niet mee eens (ook al doe ik hetzelfde).quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thuis gaan zitten terwijl je wel gewoon normaal kunt functioneren verder vind ik een slechtere instelling.
Jwaelquote:En ik hoest niet in mensen hun gezicht ofzo he...
Alles er lekker uitzweten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: zieke mensen moeten gewoon op de brandstapel.
Ik heb jou de afgelopen drie dagen niet gezien hoorquote:
Als mensen binnen waren gebleven, was half nederland niet verkouden geworden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb jou de afgelopen drie dagen niet gezien hoor
en face it... half Nederland heeft op dit moment een verkoudheid... het zou een mooie boel worden als iedereen dan acuut binnen blijft en zich afsluit van de wereld...
Een Erikbuiquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik WTWTA kijken
[ afbeelding ]
Omdat het kan
Omdat ik heb bij de DDD van de Bijnkorf supercheap gevonden heb
En omdat ik na Away we go in een Erik-bui ben
Ja als mensen altijd binnen blijven worden ze nooit ziek!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als mensen binnen waren gebleven, was half nederland niet verkouden geworden.
Ja, je kunt het nu wel in het belachelijke trekken, maar het is wel zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als mensen altijd binnen blijven worden ze nooit ziek!
Dus eigenlijk TV is het gewoon je eigen schuld
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als mensen altijd binnen blijven worden ze nooit ziek!
Dus eigenlijk TV is het gewoon je eigen schuld
Oh, ik snap ook wel dat het niet gaat en kan en alles...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is wel vaak zo dat veel mensen niet uitzieken en maar doorwerken en daardoor A langer sukkelen en B andere mensen aansteken.
Ik ben er ook zo eentje hoor, die doodziek moet zijn wil ie thuisblijven. Maar goed is anders.
Ja sorry hoor, maar waar trek je de lijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je kunt het nu wel in het belachelijke trekken, maar het is wel zo.
De lijn? Bij ziektes die niet besmettelijk zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar waar trek je de lijn?
Tegenwoordig is "men" wat mij betreft veel te makkelijk "te" ziek om te werken...
ja oke... maar is een hoestje een verkoudheid (= besmettelijk) of een vorm van astma of weet ik veel wat (= niet besmettelijk)?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
De lijn? Bij ziektes die niet besmettelijk zijn?
Ja en als half Nederland thuis blijft met een snotneus, gemiddeld 2 keer per jaar een paar dagen... weet je wat dat de economie allemaal kost?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als mensen binnen waren gebleven, was half nederland niet verkouden geworden.
Ja, ik wil mij ziek melden.quote:
Als ik thuis zou kunnen werken zou dat een oplossing zijn ja... maar dat gaat nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Thuiswerken is wel een goed alternatief voor als je verkouden bent. Je steekt niemand aan, je hoeft niet mooi te zijn dus dat scheelt een hoop stress, je hoeft minder te praten en je hebt geen airco, dus dat is beter voor je slijmvliezen en het is comfortabeler.
Gaat niet, of is je werkgever er niet op in gesteld?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik thuis zou kunnen werken zou dat een oplossing zijn ja... maar dat gaat niet
Maar als mensen dat zouden doen, zou het niet half Nederland zijn, dat zeg ik netquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en als half Nederland thuis blijft met een snotneus, gemiddeld 2 keer per jaar een paar dagen... weet je wat dat de economie allemaal kost?
Ik kan voor mijn werk niet thuis werken... daar is mijn werkgever wel mee bezig om dat op poten te zetten maar voorlopig gaat het niet...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gaat niet, of is je werkgever er niet op in gesteld?
Mijn werkgever is volledig ingesteld op flexwerken, ook de directeur heeft geen eigen bureau of kantoor en moet gewoon ergens met zijn laptop aanschuiven. En je kunt dus werken op een kantoor, bij klanten, thuis, waar dan ook. Al wordt je wel geacht ongeveer een dag per week op kantoor te zijn, om collega's te ontmoeten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan voor mijn werk niet thuis werken... daar is mijn werkgever wel mee bezig om dat op poten te zetten maar voorlopig gaat het niet...
Ik blijf ook pas thuis als ik koorts heb of iets anders waardoor ik niet kan functioneren ... ben dit jaar twee keer thuis gebleven met de ene keer een oog- en en de andere keer een keelinfectie...
Ja ik ben ook keizielig.... ik word door iedereen verwaarloosd enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaren niet thuis, dat klinkt wel heel erg Remi
.
Die mensen steken elkaar dan echt wel op een andere plek aan hoor...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als mensen dat zouden doen, zou het niet half Nederland zijn, dat zeg ik net
Ik weet dat het onhaalbaar is, maar "doorwerken tenzij je met een longonsteking ligt" is ook niet echt bevorderlijk.
Dan koop je er toch ook een bij één van die leuke online winkels als gay.nl, gayromeo, dudesnude, etc.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt hij met een vriendje. Nie zo mauwe.
Oh ja... ik heb een vriend dus mijn leven is perfectquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt hij met een vriendje. Nie zo mauwe.
Precies! Het is simpel, het leven is perfect voor mensen met:quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja... ik heb een vriend dus mijn leven is perfect
Bedankt dat je me in categorie 1 plaatstquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies! Het is simpel, het leven is perfect voor mensen met:
- een relatie
- een goed uiterlijk
- geld
En voor de rest is het kut.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
- een relatie
- een goed uiterlijk
- geld
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik wil mij ziek melden.
Oh, wat scheelt eraan?
Ik heb homoseksualiteit.
Ooh... Enige kans op voorspoedig herstel?
Denk 't niet.
Bij mij ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik thuis zou kunnen werken zou dat een oplossing zijn ja... maar dat gaat niet
een paar dates?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
julile gaan snel![]()
goeieavond jizzeaters![]()
ben nu weer een beetje bij m'n positieven. BN was echt top! heb er nog een paar dates gescoord, well kinda, sorta.. lijk wel 16
nou ja, hook ups meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een paar dates?
Maar leuk voor je
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja, hook ups meer![]()
alhoewel er 2 echt dinner enzo wilde![]()
ik date al nooit, vind het net n sollicitatiegesprek met cocktails. we'll c what happens..
- Een datequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
- een relatie
- een goed uiterlijk
- geld
ik had de mijnwerkershelm met lamp niet bij mequote:
we waren met 120 mensen, maar er was maar voor 70 personen gerekend,quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we waren met 120 mensen, maar er was maar voor 70 personen gerekend,
en hollanders vliegen natuurlijk altijd massaal op een buffet af, die wachten niet netjes in een rij zoals ordelijke duitsers
ik heb netjes telkens gewacht tot de rij weer wat korter was en toen alleen gegeten wat de pot nog schafttequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht van dat restaurant dat ze dat niet ingeschat hadden of slecht van de reisorganisatie dat ze dat niet doorgegeven hebben.
En slecht van de NL-ers dat ze geen manieren hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |