Tja, is natuurlijk ook een optie, maar ik denk dat R liever dan dat geld als salaris heeft. En dan mocht het nodig zijn een hotelovernachting die betaald wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij jou wonen en die betaalde kamer achter de hand om in nood te overnachten is niks?
Kan de baas niet weigeren lijkt me..
Sorryquote:
Zo bedoelde ik dat ook nie...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, ik ben niet op alle vlakken dom
Ohquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat ook nie...
meer dat je wellicht er niet helemaal bij bent...
Op zich ook wel een goeie instelling natuurlijk...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Nou het is inderdaad wel behelpen vandaag... maar ben niet ziek genoeg om thuis te zitten
Ja en ik besmet graag mensen... dat lukt aardig tot nu toequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op zich ook wel een goeie instelling natuurlijk...
Hahahaha gewoon in je hand hoesten en daarna van alles vast pakken..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik besmet graag mensen... dat lukt aardig tot nu toe
Ik vind gember niet zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij buikpijn helpt muntthee, bij hoest help thee van verse gember.
En beiden is nog gewoon lekker ook.
Ik ben nogal anti-homeopathisch, maar dit zijn twee dingen die echt werken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind gember niet zo
Muntthee heb ik wel in huis, Klazientje
issie in mp3 ook te vinden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Briljante mash-up dit van in totaal 16 liedjes
http://www.123video.nl/pl(...)&Cnt=377801&Period=1
Ik kan hem nog niet vinden...quote:
Eeeeeerg mooi gedaan ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Briljante mash-up dit van in totaal 16 liedjes
http://www.123video.nl/pl(...)&Cnt=377801&Period=1
En intussen steek je de rest van je collega's ook aan, heerlijke instellingquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Nou het is inderdaad wel behelpen vandaag... maar ben niet ziek genoeg om thuis te zitten
Ja, maar ik sla 2 van die gezinnen wel over.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je dan ook roadtrippen langs al je weird-ass friends en één leuk gezin?
Fijn is dat he, die mensen die ziek komen werken... waarna het hele bedrijf ziek wordtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En intussen steek je de rest van je collega's ook aan, heerlijke instelling
Ik moest trouwens de hele tijd giechelen als hij weer eens die hartslag van die baby omhoog wilde jagen en dan totaal schattig suf ging schelden en haar wilde laten schrikkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je dan ook roadtrippen langs al je weird-ass friends en één leuk gezin?
Ja, vooral als het gaat om buikgriep of zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn is dat he, die mensen die ziek komen werken... waarna het hele bedrijf ziek wordt
Ik wilde haar slaan. Ik wil Maggie nooit slaan. maar ik wilde nu slaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja he!
Burt Farlander: What's wrong with a stroller?
LN: I LOVE my babies. Why would I want to PUSH them away from me?
quote:Do you promise to let our daughter be fat or skinny or any weight at all? Because we want her to be happy, no matter what. Being obsessed with weight is just too cliché for our daughter.
Yes, I do. Do you promise, when she talks, you'll listen? Like, really listen, especially when she's scared? And that her fights will be your fights?
I do. And do you promise that if I die some embarrassing and boring death that you're gonna tell our daughter that her father was killed by Russian soldiers in this intense hand-to-hand combat in an attempt to save the lives of 850 Chechnyan orphans?
I do. Chechnyan orphans. I do. I do.
Die heb ik ook gezien, geloof ik... Was dat dat ze niet mocht vliegen omdat ze zogenaamd 8 maanden zwanger was?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Aww, erik's kadofilm was echt zó lief
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n relatie.
Maar dan zonder de vagina.
Ja dat zat er ook in jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, geloof ik... Was dat dat ze niet mocht vliegen omdat ze zogenaamd 8 maanden zwanger was?
Ja, dan heb ik hem gezien. Nou ja, meegekeken met Brad, die houdt meer van dit soort films dan ikquote:
Dat wa zo'n lieve scènequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde haar slaan. Ik wil Maggie nooit slaan. maar ik wilde nu slaan.
[..]
Thuis gaan zitten terwijl je wel gewoon normaal kunt functioneren verder vind ik een slechtere instelling. En ik hoest niet in mensen hun gezicht ofzo he...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En intussen steek je de rest van je collega's ook aan, heerlijke instelling
Ik niet. Ziek maar lekker een paar dagen uit, als het halve bedrijf loopt te snotteren gaat de productiviteit een stuk verder naar beneden dan met een paar werknemers die ziek thuis zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thuis gaan zitten terwijl je wel gewoon normaal kunt functioneren verder vind ik een slechtere instelling. En ik hoest niet in mensen hun gezicht ofzo he...
Absoluut niet mee eens (ook al doe ik hetzelfde).quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thuis gaan zitten terwijl je wel gewoon normaal kunt functioneren verder vind ik een slechtere instelling.
Jwaelquote:En ik hoest niet in mensen hun gezicht ofzo he...
Alles er lekker uitzweten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: zieke mensen moeten gewoon op de brandstapel.
Ik heb jou de afgelopen drie dagen niet gezien hoorquote:
Als mensen binnen waren gebleven, was half nederland niet verkouden geworden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb jou de afgelopen drie dagen niet gezien hoor
en face it... half Nederland heeft op dit moment een verkoudheid... het zou een mooie boel worden als iedereen dan acuut binnen blijft en zich afsluit van de wereld...
Een Erikbuiquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik WTWTA kijken
[ afbeelding ]
Omdat het kan
Omdat ik heb bij de DDD van de Bijnkorf supercheap gevonden heb
En omdat ik na Away we go in een Erik-bui ben
Ja als mensen altijd binnen blijven worden ze nooit ziek!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als mensen binnen waren gebleven, was half nederland niet verkouden geworden.
Ja, je kunt het nu wel in het belachelijke trekken, maar het is wel zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als mensen altijd binnen blijven worden ze nooit ziek!
Dus eigenlijk TV is het gewoon je eigen schuld
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als mensen altijd binnen blijven worden ze nooit ziek!
Dus eigenlijk TV is het gewoon je eigen schuld
Oh, ik snap ook wel dat het niet gaat en kan en alles...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is wel vaak zo dat veel mensen niet uitzieken en maar doorwerken en daardoor A langer sukkelen en B andere mensen aansteken.
Ik ben er ook zo eentje hoor, die doodziek moet zijn wil ie thuisblijven. Maar goed is anders.
Ja sorry hoor, maar waar trek je de lijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je kunt het nu wel in het belachelijke trekken, maar het is wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |