In ieder geval in de store van Metallica. Zie nu dat er 2 verschillende doosjes zijn. Of een doosje van 6 of eentje van 108quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar haal je zoiets? Metallica
Opzich wel erg vetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In ieder geval in de store van Metallica. Zie nu dat er 2 verschillende doosjes zijn. Of een doosje van 6 of eentje van 108$5.99 voor 6 stuks en $59,99 voor 108
![]()
http://store.metallica.com/store/store.asp?nProductID=600898
- edit - Even linkje van store bijgezet
Wel een gemiddelde prijs hoor... niet direct supervoordelig... of ik heb tot nu toe gewoon mazzel gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Iemand91 het volgende:
Omdat het nu in het vorige topic staat, een tientje voor gitaarstandaard, kan niet goedkoper ofwel?
Hier: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_16333.htm
Also dit is ook wel grappig: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29601
Ik heb het juist andersom... ik speel liever staand...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Schuifpui het volgende:
Ik kan niet staand gitaarspelen. Tot nu toe alleen maar zittend gedaan, maar net maar eens die strap eraan gehangen. Ik bak er dan alleen niets van.
Had ik in het begin ook. Maar je moet het gewoon veel doen. Oh en zorg dat je straplocks hebt. Ik heb met m'n oude gitaar zonder straplocks aardig wat hartverzakkingen beleefdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Schuifpui het volgende:
Ik kan niet staand gitaarspelen. Tot nu toe alleen maar zittend gedaan, maar net maar eens die strap eraan gehangen. Ik bak er dan alleen niets van.
Ach heb een hele goedkope stat tweede hands overgenomen, zou een goede reden zijn om een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook. Maar je moet het gewoon veel doen. Oh en zorg dat je straplocks hebt. Ik heb met m'n oude gitaar zonder straplocks aardig wat hartverzakkingen beleefd
oh, vertel; waar vandaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een gemiddelde prijs hoor... niet direct supervoordelig... of ik heb tot nu toe gewoon mazzel gehad
Gewoon gitaarzakenquote:
Och, met zelfs de dikste LP's is het goed te doen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ach heb een hele goedkope stat tweede hands overgenomen, zou een goede reden zijn om een nieuwe te kopen.Dat ding is ook echt ongelooflijk zwaar, dus echt serieus spelen gaat daar niet mee, dat houdt m'n nek niet denk ik.
Die van Braddie zonder phase-functie?quote:
Jepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die van Braddie zonder phase-functie?
Alleen bij uitgaan doe ik het staand! Thuis ga ik er gewoon lekker voor zitten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Cynic het volgende:
Ik kan alleen zittend plassen. Laatst staand geprobeerd maar het ging alle kanten op.
Waarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:23 schreef Under_Score het volgende:
binnenkort maar is kaarten bestellen voor Fear Factory
Die heb ik heel vroeger nog met een bandje gecoveredquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef The_Dean het volgende:
En mijn oude Explorer in actie
Geniaal nummer.
013 5 dec. kaarten 25 euro.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar
Fear Factory
En vandaag geen Phaser, Braddie kan helaas niet
Ik ben je bitch nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:02 schreef Aresdreams het volgende:
geef het aan mij, dat geld, ik kan dat veel beter besteden dan jij!
I know, ik ga vandaag kijken voor een strat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
GAS !
Een gedeelte spaarloon is vrijgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Erg klein gedeelte was nog restant van een voormalige werkgever![]()
* * Maar geld is geld en GAS!! is GAS!!![]()
Fear Factory is inderdaad heel cool...quote:
Is de CD al te vinden????quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:17 schreef Patrijz het volgende:
Ah gevonden!was scheel aant kijken dus
!
Die nieuwe van Alter Bridge is wel nice mensen!(< voor de liefhebbers heb ik wel een linkje)
Is toch die van Daantke? Hendrikson oid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef The_Dean het volgende:
En mijn oude Explorer in actie
Geniaal nummer.
Ik kan gewoon alles. Ik ben gewoon geweldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom... ik speel liever staand...
Ja, oude van Daantke, EMG H4 erin gezet, zwarte schroefjes, en even goed afgesteld en geïntoneerd [al was het dik in orde] en gepoetst en verkocht aan genakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is toch die van Daantke? Hendrikson oid?
En zo te zien heb je er EMG's ingezet voor onze gebande
Dat is eerst best raar, maar als je het wat onder de knie hebt is het wel relaxedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alles. Ik ben gewoon geweldig.
Maar ff serieus; een tijdje speelde ik vaak liggend op mijn bed. Later las ik dat James Jamerson altijd zo opnam in de studio, lag hij op de grond.
nice!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Mijn lead dingetjes boosten, omdat onze andere gitarist constant over alles heen staat te schreeuwen met zijn Valveking, en dan valt mijn shit meestal weg.
En die Amorphis cover schuiven we op de lange baan. In plaats daarvoor hebben we Septic Flesh genomen.
Vast te moeilijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil Dean wel Amon Amarth horen coveren.
Zittend spelen vind ik veel fijner..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom... ik speel liever staand...
Sorry man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar
Fear Factory
En vandaag geen Phaser, Braddie kan helaas niet
Vanavond een feestje, dus dat word helaas niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry man.
Tenzij je wat later op de avond wilt?
Ik kan vanaf 5, maar ik weet niet of dat schikt(omdat je in de ochtend wilde:))
ok, balen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanavond een feestje, dus dat word helaas niks
Zijn hier niet in de buurt. Dus volgende week maar 'ns 1 of 2 standaards ophalen. Depends on of ik de akoestische uit het stof haal en ook op een standaard wil zetten.quote:
damn, had ik wel op gehoopt eigenlijk...quote:
ik heb nog een warp 7 over, en misschien, als de wanbetalers niet betalen, hebben we nog wel een koopje voor je... (staat een leuke jcm 2000 in de oefenruimte en nog een randall top, moet je vast iets mee kunnen...)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:
Iemand 800 euro voor me voor een nieuwe versterker?
Zit nu ook over een Warp7 te spelen [te leen van onze zanger] maar daar zit amper volume inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
damn, had ik wel op gehoopt eigenlijk...
[..]
ik heb nog een warp 7 over, en misschien, als de wanbetalers niet betalen, hebben we nog wel een koopje voor je... (staat een leuke jcm 2000 in de oefenruimte en nog een randall top, moet je vast iets mee kunnen...)
Te laat, net uitgegeven aan een strat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:
Iemand 800 euro voor me voor een nieuwe versterker?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te laat, net uitgegeven aan een strat!
Pics!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te laat, net uitgegeven aan een strat!
Je kijkt maar een paar pagina's terugquote:
Er komt anders meer geluid uit, dan uit jouw versterker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Een of ander mislukt blauw stuk brandhout.
Don't see it....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kijkt maar een paar pagina's terug
1-0quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er komt anders meer geluid uit, dan uit jouw versterker!![]()
quote:
Ocean Turquoise, aap!quote:
Daar hoef je niet beter voor te kunnen spelen, maar meer geld hebben. Ik ken zat mensen die goed kunnen spelen, een les paul willen en er geen hebben omdat ze geen geld hebben!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah nice.
Ik wil een keer een mooi LP. 'n goeie reden om beter te leren spelen ofniet?
Ik ook!quote:
Ik kan het gewoon niet hebben dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ook!
HaTen = VeRlAtEn, Daenzzz!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet hebben dat je gelijk hebt
Marshall
Hughe&Kettner
Gitaren
Fixed!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet hebben dat je gelijk hebt
Marshall
Hughes & Kettner![]()
![]()
![]()
![]()
Gitaren
Wel goed spul, snap alleen niet waarom de Warp niet wil... lijkt me sterk dan een Spider 15 een 100 watt halfstack bij kan houden...quote:
hij gaat niet zo hard als me triamp nee, maar gaat harder dan je beschrijft iig...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit nu ook over een Warp7 te spelen [te leen van onze zanger] maar daar zit amper volume in
Hij moet over driekwart voordat hij echt tot leven komt, maar dan is het nog niet veel. Op 10 is het volume al redelijk, maar nog lang niet zo hard als mijn Marshall en flink overstuurt [als in over de zeik slaande transistors]...
Is die van jou ook zo? Mijn Spider 15 kan hem makkelijk bijhouden
En die Randall en vooral Marshall klinken goed ja
Laat het maar horen dan
Edit: even een foto ter bewijs:
[ afbeelding ]
LADY 45 staat achter me de afwas te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
will do.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef The_Dean het volgende:
En zowel, meld het dan even
Ik heb gewoon mijn 4 ohm cab eraan... moet toch wel willen neem ik aan?
quote:
Geld heb ik er wel voor, maar ik vind het belachelijk om een nog een gitaar erbij te zetten terwijl ik niet verder kom dan dingen als 'Smoke on the water' / Begin van La Bamba / 2 à 3 akkoorden...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ocean Turquoise, aap!
[..]
Daar hoef je niet beter voor te kunnen spelen, maar meer geld hebben. Ik ken zat mensen die goed kunnen spelen, een les paul willen en er geen hebben omdat ze geen geld hebben!![]()
Je leeft nog steeds, dat is een meevaller.quote:
jup, alleen 100 watt, of er moet iets niet goed vast zitten, dan wil het volume wel eens wegvallen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom... vind het gek. Er zijn toch geen 50 watt versiers? Ik kan alleen de 100 vinden namelijk
Dat wilde ik ook wel 'ns kopen, maar heb nu bestelling bij DealExtreme staan welke als een week op 'Item received - In stock' staat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Kost maar ¤5,91 en het schijnt dat je er zelf ook nog op kunt 'spelen'.
Dan is dat geen goede standquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef wimjongil het volgende:
Van een soortgelijk model als op die foto krijg ik krassen op mijn gitaar. Niet dat ik dat erg vind, maar jij misschien wel?
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is dat geen goede stand
Ervaring met beide modellen, beide wel goed... Voor de V's heb zo'n hoge, LP gaat in beide.
lijm er dan een stukje vilt of rubber tegenaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je leeft nog steeds, dat is een meevaller.
Ik jou ook, wat een toevalquote:
Ik wel, gitaar van mij is nagenoeg nieuw, geen krasje/butsje te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef wimjongil het volgende:
Van een soortgelijk model als op die foto krijg ik krassen op mijn gitaar. Niet dat ik dat erg vind, maar jij misschien wel?
Nou, mocht ik ooit een LP kopen dan is dat voorzienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Ervaring met beide modellen, beide wel goed... Voor de V's heb zo'n hoge, LP gaat in beide.
Ik heb ook twee soortgelijke stands en niets gebeurd so far.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wel, gitaar van mij is nagenoeg nieuw, geen krasje/butsje te zien.
[..]
Nou, mocht ik ooit een LP kopen dan is dat voorzien![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef KaMo het volgende:
Er hoeft niet meer gewacht te worden op donkere sterretjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man op mijn elektrische is dat een relic en mijn klassieke zet ik altijd voorzichtig neerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
lijm er dan een stukje vilt of rubber tegenaan
Waarom had je eigenlijk de keuze uit zwarte of witte inlay? Zelf gedaan?quote:
Iemand heeft hem voor me in elkaar gezet. Ik kon dus zelf alle onderdelen kiezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom had je eigenlijk de keuze uit zwarte of witte inlay? Zelf gedaan?
Voor ons is dat precies andersom.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
Raar. Snelle nummers schrijven vind ik moeilijker dan langzamere.
Waar repeteren julliequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
Met een klasgenoot een keer jammen. Beetje richting hardcore / emocore. We zoeken nog een bassist. Iemand?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef wimjongil het volgende:
Hilversum-Zwolle is maar een uurtje rijden, als Braddie dan ff een kwartiertje zou oefenen heb je een prima bassist!
Nah, is te makkelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
Met een klasgenoot een keer jammen. Beetje richting hardcore / emocore. We zoeken nog een bassist. Iemand?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag een usb-/midi keyboard aangeschaftWeer eens iets anders dan gitaar!
[ afbeelding ]
Dat heet fretbuzz, is veel over te vinden via google en het is te verhelpen door aan je trussrod te draaien of door je brug of topkam hoger te zetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, als ik sommige snaren op mn gitaar aansla gebeurt het dat de snaar tegen andere frets aantrilt. Alsof hij soort van te dicht op andere frets zit en daardoor tegen de andere fret 'vibreert'... Is dat een bekend iets en is daar iets tegen te doen?
Gaat om een yamaha 412V, dunne snaren. Ben nog geen maand geleden begonnen dus kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon als een achterlijke op die snaren jas (hoewel dat wel meevalt geloof ik). Soms gebeurt het zelfs op open snaren...
Dat is nog best een mooie ook! Heeft vast wat gekost, of niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat heet fretbuzz, is veel over te vinden via google en het is te verhelpen door aan je trussrod te draaien of door je brug of topkam hoger te zetten.
Trussrod is die metalen pen die in je nek zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:06 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks!
Een term is al heel handig... ga ik daar verder op zoeken. (Dan kom ik er vanzelf wel achter wat een trussrod en topkam zijn)
Dat dreigement kregen wij ook over onze show vanavond op Leidens Ontzetquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:56 schreef Daantke het volgende:
Brian krijgt een bult kleine meisjes bij zijn show, ha!
(JochemOSL tipte jullie show op twitter)
Maar jij bent dan ook raar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik blijf 'nalopen' een raar woord vinden.
Je vergeet de 'quote:
Ja, die meidenband stond laatst ook in de Spits [ofzo].quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Daantke het volgende:
Overigens hebben ze mijn foto's op hun website gezet.
http://www.onlysevenleft.(...)reden-amersfoort-cs/
Metro inderdaad, en ook inderdaad erg jammer van hun imagoquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die meidenband stond laatst ook in de Spits [ofzo].
Hij was net eergisteren binnengekomen bij de winkel. 250 euro. Valt dus wel mee, aangezien er ook Sonar/Cakewalk 9 bij zitquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is nog best een mooie ook! Heeft vast wat gekost, of niet?
Ik bedoelde hun looks. Van die mislukte Justin Biebers allemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef Daantke het volgende:
[..]
Metro inderdaad, en ook inderdaad erg jammer van hun imago.
Bij het kijken naar die foto's die Daantke linkte viel me ook al op dat het een beetje een kloon-project leekquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bedoelde hun looks. Van die mislukte Justin Biebers allemaal
Ja stomme shit!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij het kijken naar die foto's die Daantke linkte viel me ook al op dat het een beetje een kloon-project leek
Ik haat muziek en luister er al helemaal niet naar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja stomme shit!
Ik luiste renkel Attack Attack! Dat zijn allemaal eigen typetjes!
Nice, een goed midikeyboard staat ook nog altijd op mijn lijstje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren 2 weken terug ofzo hier in het dorp in het openluchttheater.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:31 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren naar Rowwen Heze geweestWas weer erg gezellig, alleen snap ik het hele gedoe rond het biergooien nog steeds niet...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik haat muziek en luister er al helemaal niet naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweede stuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met een solo schrijven maar hey daar ben ik niet goed in
Als intro stukje had ik zoiets maar wat is toffer (ook al is er moeilijk nu al iets over te zeggen)
De eerste of de tweede die heel basic is. Ze staan gelijk achter elkaar
http://www11.speedyshare.com/files/24530473/download/solo.mp3
Ja ik ben ook meer van de lekker basic dingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tweede stuk!
Die bend in het eerste stuk maakt het idd geval zwakker.
Proberen kan geen kwaadquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook meer van de lekker basic dingenmaar ik denk ik probeer eens wat anders
Ik vind hun muziek zelfs ook goed, maar ik schaamde me wel toen ik er bij stond te kijken/fotograferenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef guitarist het volgende:
Niet zo negatief over OSL... Je kan het niet goed vinden maar ze zijn, vooral kwa marketing en zo, echt super goed bezig!
Af, dan moeten we dus poppunk gaan makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
poppunk he dat trekt alleen minderjarige meisjes aan
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef Daantke het volgende:
Ja ik kan nog steeds geen gitaar spelen dus ga er maar fotos van staan maken
en wat denk je, komen er minderjarige meisjes naar me toe voor een handtekening op hun kussensloop, tas en arm
BEWIJS: http://twitpic.com/2ueity
Ik snap het niet dat ze allemaal zichzelf punk noemen, terwijl het gewoon popbandjes zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Cynic het volgende:
Al die hippe bandjes, ik ken er helemaal niks van
Als ik hip genoeg was zou ik ook in een popbandje gaan spelen. Maar dan ga ik de audities niet redden denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap het niet dat ze allemaal zichzelf punk noemen, terwijl het gewoon popbandjes zijn
Hij is ook niet strak genoeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Check de vorderingen van mijn laatste song![]()
http://www.esnips.com/doc(...)9-2010-synthpeejdrie
Synth staat vals en te hard
Ik speel zelden keys dus ben ik daar idd niet strak inquote:
quote:Maar je pitchbend-wieltje kan wel heel ver!
Gewoon je l*l breken en laten ingipsenquote:
Jap, ik heb ooit wel gesigneerd, maar dat was op een bierviltje van een meisje van 8 ofzo (we speelden op een kermisquote:
De Ultra is beterquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:04 schreef Iemand91 het volgende:
OMG![]()
WANNA WANNA WANNA:
Les Paul
blckbb, deze beter?:
Hollowbody
Die LPquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:26 schreef RickL het volgende:
Goooeeeeeeeedenavond.
Oja was vergeten: a.s. donderdag ga ik op gitaar visite. Kijken of de Epiphone Zakk wylde nog wat is ^^
Hoe was dat concert?quote:
2 uur te laat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Ze kwamen bijna 2 uur te laat, maar wat een show zeg, Axl is nog erg goed bij stem(beter dan the 90`s???....)
Ze deden nog 2 covers(Another Brick In The Wall en Whole Lotta Rosie) bij Whole Lotta Rosie kwam er een Pitiedereen rende door elkaar heen en ging elkaar duwen, was echt ziek!!
Bepaalde arrogantie van Axl schat ik zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
2 uur te laat?Mijn god, waarom kunnen die gasten nooit op tijd beginnen?
Inderdaad tegen de tijd dat het concert begon deden mijn voeten echt verschrikkelijk zeer... maar alsnog keihard los gegaan!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Patrijz het volgende:
Een pit bij GNR(nog bij een cover ook...)
En twee uur te laat komen... die gasten leren het ook NOOIT! Echt een schande als je het mij vraagt...
Wie is er nou eigenlijk de gitarist van de 'nieuwe' GnR? Bumblebee?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Ze kwamen bijna 2 uur te laat, maar wat een show zeg, Axl is nog erg goed bij stem(beter dan the 90`s???....)
Ze deden nog 2 covers(Another Brick In The Wall en Whole Lotta Rosie) bij Whole Lotta Rosie kwam er een Pitiedereen rende door elkaar heen en ging elkaar duwen, was echt ziek!!
Ja, ik vind het gewoon misplaatste arrogantie voor een uitgerangeerde band. Blijkbaar geef je dan geen zak om je fans, maar doe je het alleen maar voor het geld en om stoer te doen. Zul je bij Slash en Myles niet zien, ook duidelijk af te lezen aan hun Twitterberichten, ze hebben gewoon heel veel plezier in wat ze doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Patrijz het volgende:
Een pit bij GNR(nog bij een cover ook...)
En twee uur te laat komen... die gasten leren het ook NOOIT! Echt een schande als je het mij vraagt...
Leuk dat iedereen Slash & Myles zegt, in plaats van gewoon Slash!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon misplaatste arrogantie voor een uitgerangeerde band. Blijkbaar geef je dan geen zak om je fans, maar doe je het alleen maar voor het geld en om stoer te doen. Zul je bij Slash en Myles niet zien, ook duidelijk af te lezen aan hun Twitterberichten, ze hebben gewoon heel veel plezier in wat ze doen.
Die Whole Lotta Rosie hebben ze al vaker gecovered hoor, staat al op hun Live From the Jungle EP. Maar toch leuk dat je daar 2 uur staat te wachten op een band die al ver voorbij haar hoogtepunt is. Dat Axl beter bij stem is dan in de 90s kun je mij trouwens niet wijsmaken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Dat laatste doen ze ook al zo'n 17 jaar niet meer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef wimjongil het volgende:
Conclusie: GNR is een kutband, maar ze maken wel leipe muziek.
Kritiek? Als er zang bij komt kan het een aardig nummertje worden vind ik zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Idee voor een eerste nummer van m'n band.
Instrumentaal dus nog een beetje saai in de coupletten etc.
Ja er valt lastig wat op te zeggen zonder zang, dat maakt het of het verneukt het. Dus probeer het eens met wat zang op te nemen dan kan je wat beter feedback krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kritiek? Als er zang bij komt kan het een aardig nummertje worden vind ik zelf.
Ok, deze week gaan we hard repeteren en vrijdag optreden en dan worden er dingen opgenomen maargoed met videocamera van 4 megapixels is de kwaliteit ook weer slechter dus eigenlijk kan er pas beoordeeld worden als we in november dingen gaan opnemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja er valt lastig wat op te zeggen zonder zang, dat maakt het of het verneukt het. Dus probeer het eens met wat zang op te nemen dan kan je wat beter feedback krijgen
Bedacht ik ook al toen ik het posttequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze ook al zo'n 17 jaar niet meer.
Ja natuurlijk is dat belangrijk, maar het jammere bij GNR is dat ze zulke goeie muziek maaktenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het altijd heel belangrijk hoe een band zich gedraagt. Een band die ik kan waarderen om hun gedrag, waardeer ik ook meer om hun muziek. Dat ik Megadeth zo waardeer komt deels doordat ik het tof vind hoe ze doen, dat ze flesjes water gingen uitdelen samen met wat roadies aan fans die in de bloedhitte in de rij stonden om de zaal binnen te gaan. Gewoon, zulke dingen. Kijk, dán doe je het voor de fans. Zelfde geldt voor een band als Iron Maiden.
Maar GNR? Kom op. Maar de meeste van die Sunset Stripbands zijn eikels, lijkt het wel.
Izzy Stradlin was mogelijk belangrijkerquote:
Fixed!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Izzy Stradlin was mogelijk belangrijker
Je ziet het ook aan hoe ze op het podium staan. Als je Slash met band ziet, dan zie je ze daar ook echt genieten. Er zijn zat (ook heel bekende) bands die er als een zoutzak met een chagrijnig gezicht bij staan. Helemaal erg vind ik altijd van die ingehuurde sessiemuzikanten die er bij staan met een gezicht van "het is dat ik hier geld voor krijg".quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het altijd heel belangrijk hoe een band zich gedraagt. Een band die ik kan waarderen om hun gedrag, waardeer ik ook meer om hun muziek. Dat ik Megadeth zo waardeer komt deels doordat ik het tof vind hoe ze doen, dat ze flesjes water gingen uitdelen samen met wat roadies aan fans die in de bloedhitte in de rij stonden om de zaal binnen te gaan. Gewoon, zulke dingen. Kijk, dán doe je het voor de fans. Zelfde geldt voor een band als Iron Maiden.
Maar GNR? Kom op. Maar de meeste van die Sunset Stripbands zijn eikels, lijkt het wel.
Vervang de Nirvana cd's door een paar van Soundgarden en je bent op de goede wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar weer eens m'n Nirvana en Alice in Chains cd aangeslingerd voor wat inspiratie
Snel weer weg gooien dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Under_Score het volgende:
ik heb mijn ziel verkocht en een heuse hyves gemaakt![]()
![]()
http://deadly-alliance-band.hyves.nl/
Dit. Daarom zijn The Real McKenzies ook echte helden. Heb ze bij het voorprogramma in het publiek uit hun dak zien gaan (was de eerste keer dat ik naar ze toe ging) en ze lopen voor de show gewoon rond om met het publiek te praten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
die is nu allang doorverkochtquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kritiek? Als er zang bij komt kan het een aardig nummertje worden vind ik zelf.
Klopt. Laatst in Iduna gezien. Zanger stond de hele tijd wat in de zaal en de hal enzo, tijdje met hem gepraat. Te gekquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dit. Daarom zijn The Real McKenzies ook echte helden. Heb ze bij het voorprogramma in het publiek uit hun dak zien gaan (was de eerste keer dat ik naar ze toe ging) en ze lopen voor de show gewoon rond om met het publiek te praten.
Daarnaast zijn de shows zelf ook gewoon altijd te tof. En dat voor nooit meer dan 10 euro
ik weet dat de afstelbeurten het probleem niet is, anders had ik dat er niet bij gezetquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef The_Dean het volgende:
Die afstelbeurten is het probleem niet. En die Warp van de zanger krijg ik niet echt leven uit nog, daarom zit ik nu wat aan
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Strap?, 40euro mag je hem ophalen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Nja, staat voor 2-300 euro toch wel leuk spul op marktplaats... als ik die Dean Vx set nou eens kwijtraakte... dan ben ik er al bijna.
De rest van mijn geld gaat voorlopig nog even naar den deurwaerdersch...
Tenzij die versterker richting de 100 watt gaat denk ik van nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Strap?, 40euro mag je hem ophalen!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Crap?, 40euro mag je hem ophalen!
een hyves pagina, en jeuk op ongepaste plekkenquote:
Verkeerd begrepen blijkbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tenzij die versterker richting de 100 watt gaat denk ik van niet
Ik zou je minstens een stuiver gegeven hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
een hyves pagina, en jeuk op ongepaste plekken
Zoiets?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met m'n zanger een akoestische set doen, wat eigen werk en wat covers.
Deze 2 in ieder geval weet iemand nog akoestische nummers in die stijl ? Of niet akoestische dan is het zelf wel om te zetten
D'r staat hier nog wel een Valvestate 265.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tenzij die versterker richting de 100 watt gaat denk ik van niet
Wicked Gamequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met m'n zanger een akoestische set doen, wat eigen werk en wat covers.
Deze 2 in ieder geval weet iemand nog akoestische nummers in die stijl ? Of niet akoestische dan is het zelf wel om te zetten
Nope, geen kamp. Heb ook een hekel aan Fender stratocasters. Heb ook een hekel aan Gibson Les Pauls, puur vanwege het overrated veel te dure merk. Heb overigens wel een stratocaster en les Paul model gitaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:48 schreef RickL het volgende:
[..]
Les pauls zijn altijd goedNee ik ben een gibson man. Jij van het andere kamp of niet?
Zodat je diegene kan overhalen tot het kopen van je Crafter Cruiser voor Kick prijzen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:14 schreef Braddie het volgende:
Woont er iemand in de buurt van hilversum toevallig?
Grapje manquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje wat rauwer, en dat vind ik zo'n zeiknummer![]()
Geen idee nog, dus als je wat weetquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grapje man
Hoe heten jullie nu eigenlijk?
Plain Black Sweaters?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee nog, dus als je wat weet
Te lang, liefst 2 lettergrepenquote:
Ohja daar heb ik nog een album van liggen, eens opentrekkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Godsmack heeft ook een paar akoestische...
Kick Braddiequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee nog, dus als je wat weet
Oh nee ik heb altijd de neigingquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb nog 1 kaartje over voor Santana en zoek iemand om mee te gaan.
DUUURT LANGquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh nee ik heb altijd de neiging
BIEEERRRR
DUURT LANGGG
SLAAYEEERRR
SPELEN HIPPIESSSSS
te roepen dus ik denk niet dat dat de geschikte plek voor mij is
quote:
Klassiekerquote:
Huh? Maar die is toch al een tijdje dood?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb nog 1 kaartje over voor Santana en zoek iemand om mee te gaan.
9 Woorden 2 LETTERS DUURT LANG!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh nee ik heb altijd de neiging
BIEEERRRR
DUURT LANGGG
SLAAYEEERRR
SPELEN HIPPIESSSSS
te roepen dus ik denk niet dat dat de geschikte plek voor mij is
Ja ik vind dat zo irritant van die bands die echt stiltes van 30 sec laten vallen tussen de nummersquote:
Tenzij ze iets vets te vertellen hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo irritant van die bands die echt stiltes van 30 sec laten vallen tussen de nummers
Was een klein probleem bij mijn oude band, hebben we nu met Zebrapad geen last vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo irritant van die bands die echt stiltes van 30 sec laten vallen tussen de nummers
Dat dan weer wel, maar dat wel met bijpassende begeleiding!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef Under_Score het volgende:
of zo een heel verhaaltje vertellen
Dan is het toch geen stiltequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tenzij ze iets vets te vertellen hebben
2 lettergrpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Medieval Baggage
Fierce Honesty
Antique Democracy
Sound Troopers
Downcast Honesty
Queasy Gangsters
Everyday Arsenal
Frostbite Dilemma
Solid Justification
Grindstone Incident
Aggressive Amusement
Junkyard Colony
Discarded Advisors
Raw Shadow
Itchy Disadvantage
Zeikerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 lettergrpen
Heartburst
Headblow
Daybroke
zoiets
Kopkaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee eisen lijst waar het aan moet voldoen
-Liefst kort en direct dus
-Het moet een niet bestaande naam zijn (dus als je het op google pleurt je direct bij jouuitkomt)
-Alle domeinen moeten vrij zijn (om bovenstaande reden)
-Het moet iets zijn wat je makkelijk kan onthouden
-En het moet tof klinken
-Aansluiten op de stijl
Ja typ die namen op google in en je gaat nooit bij die band uitkomen dat is het probleemquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Backpack
Uproar
Unsafe
Forklift
Crossbow
Minefield
Rest zoek je zelf maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |