jup, alleen 100 watt, of er moet iets niet goed vast zitten, dan wil het volume wel eens wegvallen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom... vind het gek. Er zijn toch geen 50 watt versiers? Ik kan alleen de 100 vinden namelijk
Dat wilde ik ook wel 'ns kopen, maar heb nu bestelling bij DealExtreme staan welke als een week op 'Item received - In stock' staat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Kost maar ¤5,91 en het schijnt dat je er zelf ook nog op kunt 'spelen'.
Dan is dat geen goede standquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef wimjongil het volgende:
Van een soortgelijk model als op die foto krijg ik krassen op mijn gitaar. Niet dat ik dat erg vind, maar jij misschien wel?
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is dat geen goede stand
Ervaring met beide modellen, beide wel goed... Voor de V's heb zo'n hoge, LP gaat in beide.
lijm er dan een stukje vilt of rubber tegenaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je leeft nog steeds, dat is een meevaller.
Ik jou ook, wat een toevalquote:
Ik wel, gitaar van mij is nagenoeg nieuw, geen krasje/butsje te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef wimjongil het volgende:
Van een soortgelijk model als op die foto krijg ik krassen op mijn gitaar. Niet dat ik dat erg vind, maar jij misschien wel?
Nou, mocht ik ooit een LP kopen dan is dat voorzienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Ervaring met beide modellen, beide wel goed... Voor de V's heb zo'n hoge, LP gaat in beide.
Ik heb ook twee soortgelijke stands en niets gebeurd so far.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wel, gitaar van mij is nagenoeg nieuw, geen krasje/butsje te zien.
[..]
Nou, mocht ik ooit een LP kopen dan is dat voorzien![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef KaMo het volgende:
Er hoeft niet meer gewacht te worden op donkere sterretjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man op mijn elektrische is dat een relic en mijn klassieke zet ik altijd voorzichtig neerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
lijm er dan een stukje vilt of rubber tegenaan
Waarom had je eigenlijk de keuze uit zwarte of witte inlay? Zelf gedaan?quote:
Iemand heeft hem voor me in elkaar gezet. Ik kon dus zelf alle onderdelen kiezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom had je eigenlijk de keuze uit zwarte of witte inlay? Zelf gedaan?
Voor ons is dat precies andersom.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
Raar. Snelle nummers schrijven vind ik moeilijker dan langzamere.
Waar repeteren julliequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
Met een klasgenoot een keer jammen. Beetje richting hardcore / emocore. We zoeken nog een bassist. Iemand?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef wimjongil het volgende:
Hilversum-Zwolle is maar een uurtje rijden, als Braddie dan ff een kwartiertje zou oefenen heb je een prima bassist!
Nah, is te makkelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
Met een klasgenoot een keer jammen. Beetje richting hardcore / emocore. We zoeken nog een bassist. Iemand?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag een usb-/midi keyboard aangeschaftWeer eens iets anders dan gitaar!
[ afbeelding ]
Dat heet fretbuzz, is veel over te vinden via google en het is te verhelpen door aan je trussrod te draaien of door je brug of topkam hoger te zetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, als ik sommige snaren op mn gitaar aansla gebeurt het dat de snaar tegen andere frets aantrilt. Alsof hij soort van te dicht op andere frets zit en daardoor tegen de andere fret 'vibreert'... Is dat een bekend iets en is daar iets tegen te doen?
Gaat om een yamaha 412V, dunne snaren. Ben nog geen maand geleden begonnen dus kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon als een achterlijke op die snaren jas (hoewel dat wel meevalt geloof ik). Soms gebeurt het zelfs op open snaren...
Dat is nog best een mooie ook! Heeft vast wat gekost, of niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat heet fretbuzz, is veel over te vinden via google en het is te verhelpen door aan je trussrod te draaien of door je brug of topkam hoger te zetten.
Trussrod is die metalen pen die in je nek zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:06 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks!
Een term is al heel handig... ga ik daar verder op zoeken. (Dan kom ik er vanzelf wel achter wat een trussrod en topkam zijn)
Dat dreigement kregen wij ook over onze show vanavond op Leidens Ontzetquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:56 schreef Daantke het volgende:
Brian krijgt een bult kleine meisjes bij zijn show, ha!
(JochemOSL tipte jullie show op twitter)
Maar jij bent dan ook raar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik blijf 'nalopen' een raar woord vinden.
Je vergeet de 'quote:
Ja, die meidenband stond laatst ook in de Spits [ofzo].quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Daantke het volgende:
Overigens hebben ze mijn foto's op hun website gezet.
http://www.onlysevenleft.(...)reden-amersfoort-cs/
Metro inderdaad, en ook inderdaad erg jammer van hun imagoquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die meidenband stond laatst ook in de Spits [ofzo].
Hij was net eergisteren binnengekomen bij de winkel. 250 euro. Valt dus wel mee, aangezien er ook Sonar/Cakewalk 9 bij zitquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is nog best een mooie ook! Heeft vast wat gekost, of niet?
Ik bedoelde hun looks. Van die mislukte Justin Biebers allemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef Daantke het volgende:
[..]
Metro inderdaad, en ook inderdaad erg jammer van hun imago.
Bij het kijken naar die foto's die Daantke linkte viel me ook al op dat het een beetje een kloon-project leekquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bedoelde hun looks. Van die mislukte Justin Biebers allemaal
Ja stomme shit!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij het kijken naar die foto's die Daantke linkte viel me ook al op dat het een beetje een kloon-project leek
Ik haat muziek en luister er al helemaal niet naar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja stomme shit!
Ik luiste renkel Attack Attack! Dat zijn allemaal eigen typetjes!
Nice, een goed midikeyboard staat ook nog altijd op mijn lijstje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren 2 weken terug ofzo hier in het dorp in het openluchttheater.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:31 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren naar Rowwen Heze geweestWas weer erg gezellig, alleen snap ik het hele gedoe rond het biergooien nog steeds niet...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik haat muziek en luister er al helemaal niet naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Tweede stuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met een solo schrijven maar hey daar ben ik niet goed in
Als intro stukje had ik zoiets maar wat is toffer (ook al is er moeilijk nu al iets over te zeggen)
De eerste of de tweede die heel basic is. Ze staan gelijk achter elkaar
http://www11.speedyshare.com/files/24530473/download/solo.mp3
Ja ik ben ook meer van de lekker basic dingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tweede stuk!
Die bend in het eerste stuk maakt het idd geval zwakker.
Proberen kan geen kwaadquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook meer van de lekker basic dingenmaar ik denk ik probeer eens wat anders
Ik vind hun muziek zelfs ook goed, maar ik schaamde me wel toen ik er bij stond te kijken/fotograferenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef guitarist het volgende:
Niet zo negatief over OSL... Je kan het niet goed vinden maar ze zijn, vooral kwa marketing en zo, echt super goed bezig!
Af, dan moeten we dus poppunk gaan makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
poppunk he dat trekt alleen minderjarige meisjes aan
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef Daantke het volgende:
Ja ik kan nog steeds geen gitaar spelen dus ga er maar fotos van staan maken
en wat denk je, komen er minderjarige meisjes naar me toe voor een handtekening op hun kussensloop, tas en arm
BEWIJS: http://twitpic.com/2ueity
Ik snap het niet dat ze allemaal zichzelf punk noemen, terwijl het gewoon popbandjes zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Cynic het volgende:
Al die hippe bandjes, ik ken er helemaal niks van
Als ik hip genoeg was zou ik ook in een popbandje gaan spelen. Maar dan ga ik de audities niet redden denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap het niet dat ze allemaal zichzelf punk noemen, terwijl het gewoon popbandjes zijn
Hij is ook niet strak genoeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Check de vorderingen van mijn laatste song![]()
http://www.esnips.com/doc(...)9-2010-synthpeejdrie
Synth staat vals en te hard
Ik speel zelden keys dus ben ik daar idd niet strak inquote:
quote:Maar je pitchbend-wieltje kan wel heel ver!
Gewoon je l*l breken en laten ingipsenquote:
Jap, ik heb ooit wel gesigneerd, maar dat was op een bierviltje van een meisje van 8 ofzo (we speelden op een kermisquote:
De Ultra is beterquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:04 schreef Iemand91 het volgende:
OMG![]()
WANNA WANNA WANNA:
Les Paul
blckbb, deze beter?:
Hollowbody
Die LPquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:26 schreef RickL het volgende:
Goooeeeeeeeedenavond.
Oja was vergeten: a.s. donderdag ga ik op gitaar visite. Kijken of de Epiphone Zakk wylde nog wat is ^^
Hoe was dat concert?quote:
2 uur te laat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Ze kwamen bijna 2 uur te laat, maar wat een show zeg, Axl is nog erg goed bij stem(beter dan the 90`s???....)
Ze deden nog 2 covers(Another Brick In The Wall en Whole Lotta Rosie) bij Whole Lotta Rosie kwam er een Pitiedereen rende door elkaar heen en ging elkaar duwen, was echt ziek!!
Bepaalde arrogantie van Axl schat ik zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
2 uur te laat?Mijn god, waarom kunnen die gasten nooit op tijd beginnen?
Inderdaad tegen de tijd dat het concert begon deden mijn voeten echt verschrikkelijk zeer... maar alsnog keihard los gegaan!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Patrijz het volgende:
Een pit bij GNR(nog bij een cover ook...)
En twee uur te laat komen... die gasten leren het ook NOOIT! Echt een schande als je het mij vraagt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |