In ieder geval in de store van Metallica. Zie nu dat er 2 verschillende doosjes zijn. Of een doosje van 6 of eentje van 108quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar haal je zoiets? Metallica
Opzich wel erg vetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In ieder geval in de store van Metallica. Zie nu dat er 2 verschillende doosjes zijn. Of een doosje van 6 of eentje van 108$5.99 voor 6 stuks en $59,99 voor 108
![]()
http://store.metallica.com/store/store.asp?nProductID=600898
- edit - Even linkje van store bijgezet
Wel een gemiddelde prijs hoor... niet direct supervoordelig... of ik heb tot nu toe gewoon mazzel gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Iemand91 het volgende:
Omdat het nu in het vorige topic staat, een tientje voor gitaarstandaard, kan niet goedkoper ofwel?
Hier: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_16333.htm
Also dit is ook wel grappig: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29601
Ik heb het juist andersom... ik speel liever staand...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Schuifpui het volgende:
Ik kan niet staand gitaarspelen. Tot nu toe alleen maar zittend gedaan, maar net maar eens die strap eraan gehangen. Ik bak er dan alleen niets van.
Had ik in het begin ook. Maar je moet het gewoon veel doen. Oh en zorg dat je straplocks hebt. Ik heb met m'n oude gitaar zonder straplocks aardig wat hartverzakkingen beleefdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Schuifpui het volgende:
Ik kan niet staand gitaarspelen. Tot nu toe alleen maar zittend gedaan, maar net maar eens die strap eraan gehangen. Ik bak er dan alleen niets van.
Ach heb een hele goedkope stat tweede hands overgenomen, zou een goede reden zijn om een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook. Maar je moet het gewoon veel doen. Oh en zorg dat je straplocks hebt. Ik heb met m'n oude gitaar zonder straplocks aardig wat hartverzakkingen beleefd
oh, vertel; waar vandaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een gemiddelde prijs hoor... niet direct supervoordelig... of ik heb tot nu toe gewoon mazzel gehad
Gewoon gitaarzakenquote:
Och, met zelfs de dikste LP's is het goed te doen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ach heb een hele goedkope stat tweede hands overgenomen, zou een goede reden zijn om een nieuwe te kopen.Dat ding is ook echt ongelooflijk zwaar, dus echt serieus spelen gaat daar niet mee, dat houdt m'n nek niet denk ik.
Die van Braddie zonder phase-functie?quote:
Jepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die van Braddie zonder phase-functie?
Alleen bij uitgaan doe ik het staand! Thuis ga ik er gewoon lekker voor zitten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef Cynic het volgende:
Ik kan alleen zittend plassen. Laatst staand geprobeerd maar het ging alle kanten op.
Waarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:23 schreef Under_Score het volgende:
binnenkort maar is kaarten bestellen voor Fear Factory
Die heb ik heel vroeger nog met een bandje gecoveredquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef The_Dean het volgende:
En mijn oude Explorer in actie
Geniaal nummer.
013 5 dec. kaarten 25 euro.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar
Fear Factory
En vandaag geen Phaser, Braddie kan helaas niet
Ik ben je bitch nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:02 schreef Aresdreams het volgende:
geef het aan mij, dat geld, ik kan dat veel beter besteden dan jij!
I know, ik ga vandaag kijken voor een strat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
GAS !
Een gedeelte spaarloon is vrijgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Erg klein gedeelte was nog restant van een voormalige werkgever![]()
* * Maar geld is geld en GAS!! is GAS!!![]()
Fear Factory is inderdaad heel cool...quote:
Is de CD al te vinden????quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:17 schreef Patrijz het volgende:
Ah gevonden!was scheel aant kijken dus
!
Die nieuwe van Alter Bridge is wel nice mensen!(< voor de liefhebbers heb ik wel een linkje)
Is toch die van Daantke? Hendrikson oid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:35 schreef The_Dean het volgende:
En mijn oude Explorer in actie
Geniaal nummer.
Ik kan gewoon alles. Ik ben gewoon geweldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom... ik speel liever staand...
Ja, oude van Daantke, EMG H4 erin gezet, zwarte schroefjes, en even goed afgesteld en geïntoneerd [al was het dik in orde] en gepoetst en verkocht aan genakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is toch die van Daantke? Hendrikson oid?
En zo te zien heb je er EMG's ingezet voor onze gebande
Dat is eerst best raar, maar als je het wat onder de knie hebt is het wel relaxedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alles. Ik ben gewoon geweldig.
Maar ff serieus; een tijdje speelde ik vaak liggend op mijn bed. Later las ik dat James Jamerson altijd zo opnam in de studio, lag hij op de grond.
nice!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Mijn lead dingetjes boosten, omdat onze andere gitarist constant over alles heen staat te schreeuwen met zijn Valveking, en dan valt mijn shit meestal weg.
En die Amorphis cover schuiven we op de lange baan. In plaats daarvoor hebben we Septic Flesh genomen.
Vast te moeilijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil Dean wel Amon Amarth horen coveren.
Zittend spelen vind ik veel fijner..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom... ik speel liever staand...
Sorry man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar
Fear Factory
En vandaag geen Phaser, Braddie kan helaas niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |