Even een wiki plakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is dit ras ook bewust zo gefokt? Vind het maar een naar gezicht eigenlijk.
Dat vonden zelfs de meeste mensen die nu dit ras fokken !quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is dit ras ook bewust zo gefokt? Vind het maar een naar gezicht eigenlijk.
quote:De sphynx heeft een karakter die totaal niet met een andere kat te vergelijken is: agressie kennen ze niet, ze zijn superlief, aanhankelijk en intelligent. De Sphynx wordt omschreven als ¼ hond, ¼ aap, ¼ kind en …. oh ja, ¼ kat. En daarmee is inderdaad alles gezegd! Sphynx kittens zijn robuust, hebben een tomeloze energie en zijn daarom erg actief. Ze spelen en ravotten.
Ik ben aan het kijken! Te leuk inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Oh Pussy, klik jij ook even dat linkje hierboven van het Scampi fantopic.
Die foto's daar zijn echt om te brullen zo leuk![]()
Evil kitteh!
Misschien zijn ze van kanaal gewisseld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
Heuj, mijn stream uit de OP is ineens die van die zwangere kat ipv de kittens?![]()
aaaaaaaaaaaaaw is het een mannetje of een vrouwtje hopelijk nog meer kerngezonde kittensquote:
Oh!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
IK ONTDEK DIT TOPIC NU PAS!!!!!
3? Er zijn er nog maar 2 hoor?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:36 schreef pussydeluxe het volgende:
De zwangere poes is nu aan het bevallen
Er zijn nu 3 kittens geboren
3? Ik zat even niet goed op te letten, zijn er al 3 inmiddels?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:36 schreef pussydeluxe het volgende:
De zwangere poes is nu aan het bevallen
Er zijn nu 3 kittens geboren
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niks
Thanks voor de Scampi-promo![]()
Oh!![]()
Ik had je even moeten PMenEr is wel al naar jou verwezen, zoals je ziet
Nee hoor, dan moeten ze gewoon binnen zitten... ze kruipen zelf wel onder een deken of onder je trui.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
Moeten ze in de winter ook kleren aan, omdat ze het anders koud krijgen?
Sphynxen zijn heel zachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef WhiteTiger1 het volgende:
geef mij maar een boskat/huiskat veel zachter en knuffeliger
Kan je mij de link geven naar de Skinny pigs?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
T zijn wel twee naaktkatjes. Hoe het bij katten zit weet ik echt niet, naaktcavia's kunnen in ieder geval wel behaarde baby's geven omdat het daar een recessief gen is.
Gevonden!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je mij de link geven naar de Skinny pigs?
Dit zijn twee filmpjes van mijn skinny pig tijdens de bevalling:quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je mij de link geven naar de Skinny pigs?
ja, ik zag hem er zo uitkomen als een drollekequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik was net even weg.Zag je deze er ook zo uit 'ploepen'?
Weer een donkere:
[ afbeelding ]
Volgens mij komt er weer wat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef purplerose het volgende:
Daar hang je dan tot de nageboorte komt![]()
Seriously? In F&F?quote:
Een wachtrijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:47 schreef purplerose het volgende:
Ook kittehs moeten in de rij wachten tot ze aan de beurt zijn
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |