NICEquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zit er nog weleens aan te denken om koerierswerk te gaan doen, ervaring opdoen in een caddy achtig autootje, en er nog voor betaald krijgen ookAls hotel 'parkeerder' doe je ook een hoop ervaring op, en in lekker veel verschillende auto's
Er staat momenteel een Audi A4 van 2008 naast mijn kleine Micra'tje geparkeerd, práchtig ding
Ligt eraan wat voor type koerierwerk. Kleine doosjes bezorgen kan inderdaad best leuk zijn, maar er zijn ook bezorg bedrijven waar je toch veel moet tillen en slepen. Daar moet je dan ook maar zin in hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zit er nog weleens aan te denken om koerierswerk te gaan doen, ervaring opdoen in een caddy achtig autootje, en er nog voor betaald krijgen ookAls hotel 'parkeerder' doe je ook een hoop ervaring op, en in lekker veel verschillende auto's
Er staat momenteel een Audi A4 van 2008 naast mijn kleine Micra'tje geparkeerd, práchtig ding
Ik ben freelance vertalerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Purdey het volgende:
Ik heb nu een baantje bij La Place, opzich heel gezellig qua collega's, maar zwaar en onderbetaald vooral.. Een beetje sjouwen ben ik nu wel gewend, en ben geen klein teer poppetjeGeen idee wat de mogelijkheden zijn qua koerierswerk, moet ik eens uitzoeken. Cherry, jij bent freelancer. Waarin freelance je? Als je tijd over hebt is het misschien wel leuk
Qua ervaring is het naturlijk super! Die Audi staat er nog steeds trouwens, zal morgenochtend als ie er nog staat een fotootje maken Ã’+
ooh leuk! Welke taal doe jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben freelance vertalerVoorgaande jaren was er nog weleens een dip in werk, dan zat ik een paar dagen uit m'n neus te eten. Dan zou het wel perfect zijn
Al heb ik al bijna een jaar niet meer zo'n dip gehad
Het voordeel van koerieren is dat je heel Nederland (of zelfs daarbuiten) te zien krijgt, in plaats van een paar naburige postcodesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef monsterd. het volgende:
Je kunt misschien ook bij TNT met pakketjes rond gaan rijden?
Hij stond er nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Purdey op 08-10-2010 10:31:14 ]So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hij stond er nog![]()
Wel wegens privacy overwegingen het kenteken even onzichtbaar gemaakt, maar hij is mooi![]()
Jammer dat mijn Micra nu een beetje afsteekthahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer genoeg geen RS4
![]()
Ach, je hebt iig een auto![]()
Die A4 komt later nog wel eens toch
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
[..]
Hij stond er nog![]()
Wel wegens privacy overwegingen het kenteken even onzichtbaar gemaakt, maar hij is mooi![]()
Jammer dat mijn Micra nu een beetje afsteektIk vind jouw micra ook nog steeds heel leuk! 5 deurs zie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
[..]
Hij stond er nog![]()
Jammer dat mijn Micra nu een beetje afsteektJe micra lijkt wel een beetje geintimideerd zo, met zo'n grote afstand ertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Pardonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef Piles het volgende:
Die mistlichten op die Micra zien er niet uit trouwens, hij lijkt scheel nu
Haha, dat voelt ie zich ook. Zag de Audi net z'n neus nog ophalen, en arrogant voor zich uitstaren terwijl mijn Micra met schutere oogjes opzij keek, en nog een stukje opschoof naar linksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je micra lijkt wel een beetje geintimideerd zo, met zo'n grote afstand ertussen.
Goedzo, net goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo, autootje is weer gewassen. En ikzelf ook, de slang schoot los
Tja ach, t is maar waar je t geld voor over hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Purdey het volgende:
@FalleN: Haha, nou ik zag net op de telegraaf een filmpje van de allernieuwste Micra, en ik denk dat dat over een paar jaar m'n nieuwe aanwinst wordt. Leuk ding joh! (En budgettair iets verantwoorder dan een Audi A4)
hoe bedoel je persoonlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Tank weer gevuld, op moment dat deze leeg is heb ik m'n persoonlijke eerste 10.000km gereden sinds ik m'n rijbewijs heb.
Die lessen lijken alweer jaren geleden.
Jij bent officieel Pools? Leuk om dan een tijdje in Polen te zijn. Je spreekt dus ook Pools? Veel plezier bij je oma en succes met de rit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef monsterd. het volgende:
Ik ga morgen mijn oma bezoeken 250 km verderop in Polen.. Verheug me al op de Poolse wegen, het is namelijk 3,5 uur rijden vanuit Warschau
Heb een keer 80 gemiddeld over 42 uur gehaald. Zelfs met twee chauffeurs geen aanraderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom zoveel rijden? Als je gewoon normaal 8 uur zou slapen betekent het dat je gemiddeld 50 km/u hebt gereden die 3 dagenbest veel.
Wowquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb een keer 80 gemiddeld over 42 uur gehaald. Zelfs met twee chauffeurs geen aanrader
Ja kom officieel uit Polen, ben op mijn 7e naar NL verhuist.. Ik spreek wel wat Pools, maar het klinkt af en toe als een boer met kiespijn..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij bent officieel Pools? Leuk om dan een tijdje in Polen te zijn. Je spreekt dus ook Pools? Veel plezier bij je oma en succes met de rit!
Sinds hier iedereen als een mongool rond rijdt heb ik er geen last meer van, maar ik moet toegeven dat ik thuis in NL toch gewoon veel op de automatische piloot reedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb af en toe al moeite om een m'n ogen open te houden als ik een half uur moet rijden en een zware dag heb gehad en net na het eten vertrek.
Mijn moeder heeft een Nederlandse man leren kennen en die wilde ons liever in NL hebben aangezien mijn broertje zwaargehandicapt is.. Die man bleek uiteindelijk een niet zo'n fijne man te zijn en mijn moeder is inmiddels weer gescheiden, maar het feit blijft dat de zorg voor mijn broertje hier in Nederland veel beter is!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom ben je naar Nederland verhuisd?
Je drinkt geen Bison Grass Vodka?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een Nederlandse man leren kennen en die wilde ons liever in NL hebben aangezien mijn broertje zwaargehandicapt is.. Die man bleek uiteindelijk een niet zo'n fijne man te zijn en mijn moeder is inmiddels weer gescheiden, maar het feit blijft dat de zorg voor mijn broertje hier in Nederland veel beter is!
(en stiekem ben ik ook wel blij dat ik in Nederland woon, want ik voel me niet echt Pools ofzo)
Ik drink wel vodka, als de gelegenheid er isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je drinkt geen Bison Grass Vodka?
Monsterdikov?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik drink wel vodka, als de gelegenheid er is, maar voor de rest ben ik harstikke Nederlands.. Mensen weten vaak ook niet dat ik uit Polen kom.. Zien ze vaak achteraf aan mijn achternaam
Nee helaas nietquote:
Nouja, als ik dat doe dan kom ik denk ik niet verquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah okemaar niet drinken achter het stuur he
Het is pas echt leuk als je steeds in slaap valt en dan kort voor de vangrail weer wakker schrikt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb af en toe al moeite om een m'n ogen open te houden als ik een half uur moet rijden en een zware dag heb gehad en net na het eten vertrek.
Klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |