Waarom? Wat is het nut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm inhalen doe ik dan wel met 110, en als er van die gasten dan lekker gaan drukken als ik 2 vrachtwagens in haal doe ik nog rustiger aan.. Hoe ze hun stuur dan zo ongeveer opvreten is dan echt priceless
Een dikke vinger naar opduwers.quote:
maar 110 op de linkerbaan...quote:
Dat idd. Als je zo nodig relax wil toeren, ga dan niet andere mensen irriteren...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
maar 110 op de linkerbaan...
irritant
oooh, gebeurt mij ook heel vaakquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
Ik reed vandaag de richting op die ik heel vaak rij, omdat ik zat te kletsen.
Ik moest eigenlijk de andere kant op, automatisme is niet goed.
Ik had m'n vriendin naast me, die leidde me teveel af denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, met die vriendin naast meEnorm eind omgereden
Wat een kneus ben je. Wat is je kenteken, dan zet ik me auto ff voor je als ik je tegenkom.quote:
Inhalen met 110 is sneu, maar deze reactie is sneuerquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een kneus ben je. Wat is je kenteken, dan zet ik me auto ff voor je als ik je tegenkom.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat een kneus ben je. Wat is je kenteken, dan zet ik me auto ff voor je als ik je tegenkom.
Ik rij ook vaak zat 110, maar het inhalen doe ik toch echt met 120. Moet je voor de gein eens kijken wat voor rij er ontstaat als je met 100, 110 iinhaalt. Dat is zeker niet bevorderlijk voor de verkeersveiligheid en doorstroming.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hmm inhalen doe ik dan wel met 110, en als er van die gasten dan lekker gaan drukken als ik 2 vrachtwagens in haal doe ik nog rustiger aan.. Hoe ze hun stuur dan zo ongeveer opvreten is dan echt priceless
Ja, waar is de tijd van opbouwende kritiek gebleven...quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt één grote kneuzenkermis hier
Dat is de omgekeerde wereld, dat snap je zelf ook wel. Jij gaat bewust langzaam inhalen om een vinger uit te delen naar opduwers... Als je niet zo langzaam inhaalt, wordt je ook niet opgeduwd. Kortom: je bent gewoon irritant bezig zonder reden.quote:
Vriend, van mij mag je zo langzaam rijden als je wilt, dan ga je mooi achter een vrachtwagen plakken ofzo, bespaar je nog brandstof ook. Maar ga niet andere mensen die wel normaal rijden daarmee hinderen, vooral niet als je het OOK nog eens voor de lol doet. Dan ben je echt gewoon een debiel (niet dat ik een hoge intelligentie verwacht hoor, van een vulploeg en emballagemedewerker).quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is hier verdomme ook nooit goed he?.. Hard rijden is voor kneuzen, rustig aan doen is voor kneuzen
Dan ga je ook 10 km/u te hardquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Overigens merkte ik zojuist in het 100-deel van de A16 dat je daar wel moeiteloos kilometers lang 110 kunt rijden op de meest linkerstrook van de drie, zonder iemand te hinderen.
Bah, beetje jammer dat het gelijk op de persoon gespeeld moet worden...quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Vriend, van mij mag je zo langzaam rijden als je wilt, dan ga je mooi achter een vrachtwagen plakken ofzo, bespaar je nog brandstof ook. Maar ga niet andere mensen die wel normaal rijden daarmee hinderen, vooral niet als je het OOK nog eens voor de lol doet. Dan ben je echt gewoon een debiel (niet dat ik een hoge intelligentie verwacht hoor, van een vulploeg en emballagemedewerker).
Tuurlijk, jij was natuurlijk CEO van Shell als bijbaan op je 20equote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Vriend, van mij mag je zo langzaam rijden als je wilt, dan ga je mooi achter een vrachtwagen plakken ofzo, bespaar je nog brandstof ook. Maar ga niet andere mensen die wel normaal rijden daarmee hinderen, vooral niet als je het OOK nog eens voor de lol doet. Dan ben je echt gewoon een debiel (niet dat ik een hoge intelligentie verwacht hoor, van een vulploeg en emballagemedewerker).
[..]
Dan ga je ook 10 km/u te hard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |