abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87136236
Yes, m'n auto is goedkoper dan de trein haha. Scheelt 6 euro en een half uur
Too much is never enough!
pi_87137533

werd

:'(

Zat niet op te letten.
pi_87137648
Auw ;(
Hoe?
pi_87137750
Oprit naar de A35 geloof ik (richting Almelo). Ik kwam aanrijden, stoplicht ging op groen, verkeer begon te rollen en ik kwam nog steeds aanrijden. Keek even opzij, en toen weer vooruit. Stond het verkeer ineens weer stil.

Keiharde regen resulteerde in doorslippen. Knalde er met 25 ofzo achterop. Maar toch een flinke schade omdat hij een trekhaak had ;)
pi_87137994
ai lullig. Aan de andere kant had het ook veel meer schade kunnen zijn ;)
Too much is never enough!
pi_87138083
Leaseauto, dus kost me geen cent gelukkig.
Schade is getaxeerd op 1000eu ex.
pi_87138712
Lullig? Beetje opletten, maar dat doen wel meer mensen in zo'n leasebak niet. Gewoon door knallen en laatste moment remmen, als het fout gaat toch geen probleem. :O
Facts don't care about your feelings
pi_87138812
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Lullig? Beetje opletten, maar dat doen wel meer mensen in zo'n leasebak niet. Gewoon door knallen en laatste moment remmen, als het fout gaat toch geen probleem. :O
Ik rij al 7 jaar schadevrij, keertje kan gebeuren toch? En gaf eerlijk toe dat ik even niet op zat te letten.

25kmu is nou ook geen doorknallen, dat is rollen...
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:20:15 #60
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87139452
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik rij al 7 jaar schadevrij, keertje kan gebeuren toch? En gaf eerlijk toe dat ik even niet op zat te letten.

Vind ik ook hoor, alsof iedereen in een leasauto de instelling 'Don' t be gentle, it's a rental' heeft..
Zonde van de auto hoor, maar het komt wel weer goed :*

Er reed me trouwens vanmorgen op de snelweg nog een gloednieuwe Maserati voorbij, ik kon er geen foto van maken aangezien ik alleen was, maar, mooi ding! O+
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:25:30 #61
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87139661
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:39 schreef kikoooooo het volgende:
Leaseauto, dus kost me geen cent gelukkig.
Schade is getaxeerd op 1000eu ex.
Valt me nog mee. Ik had laatst wat schrammen aan de zijkant omdat iemand er tegenaan reed toen'ie tegenover m'n huis stond geparkeerd. Dat kwam al op 700 euro. Gevalletje verzekering gelukkig.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_87139829
Bij mij moet er een nieuwe voorbumper en mistlamp op.

Jouw schade is toch hopelijk wel betaald door de verzekering van de ander? Of issie doorgereden?
pi_87140230
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef kikoooooo het volgende:
Oprit naar de A35 geloof ik (richting Almelo). Ik kwam aanrijden, stoplicht ging op groen, verkeer begon te rollen en ik kwam nog steeds aanrijden. Keek even opzij, en toen weer vooruit. Stond het verkeer ineens weer stil.

Keiharde regen resulteerde in doorslippen. Knalde er met 25 ofzo achterop. Maar toch een flinke schade omdat hij een trekhaak had ;)
Komt me bekend voor, heb het ook eens gehad.
Ik wou een voorrangsweg oprijden en er stond een auto voor me.
Hij begon te rijden want er was plek, ik kijk dus over de weg om te bepalen of ik er achteraan kan of toch even moet wachten.
Staat mijn voorganger zonder reden ineens weer stil, ook beetje boem gedaan toen.
Het was ook gewoon niet logisch dat hij ging stoppen, ik verwachtte dat absoluut niet.

Maar ja, ik rij achterop dus fout.....
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:47:57 #64
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87140409
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
Bij mij moet er een nieuwe voorbumper en mistlamp op.

Jouw schade is toch hopelijk wel betaald door de verzekering van de ander? Of issie doorgereden?
Tegenpartij is doorgereden, maar een getuige heeft het kenteken genoteerd en stond een paar minuten later aan de deur. Aangifte gedaan, nog even afwachten wat dat oplevert. Hoefde de reparatie in ieder geval niet te betalen :+.
pi_87140649
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is zo, 25 valt wel mee. Ik had gisteren bijna een ongeluk. Bij ons hebben ze de weg wat veranderd en je had nu 2 banen met de afslag naar rechts. Stoplicht stond op groen en opa en oma reden in de rechterbaan en ik kwam vanuit de linkerbaan. Maar opa en oma namen de bocht zo ruim dat ze op de linkerbaan uitkwamen...

mijn baan dus :') ik vol op m'n rem, er was geen vangrail dus ik ging half over het gras anders had ie me geraakt. Schrok me rot... en ze hebben gewoon niks door he. Wilde nog uitstappen bij het stoplicht maar ze namen andere afslag, ik reed nog even langs ze maar meneer zat te geconcentreerd voor zich uit te staren... zucht.

En dat zijn dezelfde mensen die zeggen: ja de jeugd van tegenwoordig rijdt echt veel te roekeloos, logisch dat er zoveel ongelukken zijn :O
pi_87140703
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:55 schreef YoshiBignose het volgende:

En dat zijn dezelfde mensen die zeggen: ja de jeugd van tegenwoordig rijdt echt veel te roekeloos, logisch dat er zoveel ongelukken zijn :O
Sjuust!

Of: Ik rij al 30 jaar schadevrij.
Ja, dat heb je te danken aan de rest van Nederland die WEL oplet.
pi_87140872
quote:

[..]

Dat is zo, 25 valt wel mee. Ik had gisteren bijna een ongeluk. Bij ons hebben ze de weg wat veranderd en je had nu 2 banen met de afslag naar rechts. Stoplicht stond op groen en opa en oma reden in de rechterbaan en ik kwam vanuit de linkerbaan. Maar opa en oma namen de bocht zo ruim dat ze op de linkerbaan uitkwamen...

mijn baan dus :') ik vol op m'n rem, er was geen vangrail dus ik ging half over het gras anders had ie me geraakt. Schrok me rot... en ze hebben gewoon niks door he. Wilde nog uitstappen bij het stoplicht maar ze namen andere afslag, ik reed nog even langs ze maar meneer zat te geconcentreerd voor zich uit te staren... zucht.

echt verschrikkelijk inderdaad van die oude mensen, en dan zo hard het stuur vastpakken dat ze m er bijna aftrekken...

nog erger zijn mensen die nooit in hun spiegels kijken en mensen die zachter als de max snelheid rijden bij normale weersomstandigheden terwijl ze de ruimte hebben om max te rijden...
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_87141095
Zo'n ouwe graftak had ik vandaag nog voor me zitten. 50 waar je 80 mag, ineens vol op de rem voor een oversteekplaats terwijl dat geen zebrapad is en het duidelijk staat aangegeven dat de voetgangers géén voorrang hebben. En toen ik van baan wisselde zag ik dus dat het zo'n oude muts was met d'r neus in het stuur en knokkels wit van het knijpen. Als je niet durft te rijden, doe het dan niet ofzo?
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:33:57 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87141906
Jongens, ik heb vandaag de 8.000 km gehaald! Dat betekent dus dat ik sinds ik mijn autootje heb (een half jaartje nu) 8000 probleemloze kilometers heb gereden ^O^ . Als ik terugkom uit polen verdient mijn auto een gigantische grote beurt denk ik :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:36:02 #70
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87141971
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:11 schreef Empathologica het volgende:
Zo'n ouwe graftak had ik vandaag nog voor me zitten. 50 waar je 80 mag, ineens vol op de rem voor een oversteekplaats terwijl dat geen zebrapad is en het duidelijk staat aangegeven dat de voetgangers géén voorrang hebben. En toen ik van baan wisselde zag ik dus dat het zo'n oude muts was met d'r neus in het stuur en knokkels wit van het knijpen. Als je niet durft te rijden, doe het dan niet ofzo?
Vaak denken die mensen dat het gaat, omdat ze uiteindelijk veilig op plaats van bestemming aankomen. Het is meer dat ze dus absoluut niet doorhebben dat ze al het overige verkeer met hun gedrag hinderen.. 8)7
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87143597
quote:

[..]

Zoiets? Maar dan net andersom of nieT? :)
pi_87143805
Jaaaa precies zo :) alleen dan naar rechts inderdaad. Ik moest alleen nog wat uitwijken het gras in. Ach ja, houdt je scherp :)
pi_87148607
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

echt verschrikkelijk inderdaad van die oude mensen, en dan zo hard het stuur vastpakken dat ze m er bijna aftrekken...

nog erger zijn mensen die nooit in hun spiegels kijken en mensen die zachter als de max snelheid rijden bij normale weersomstandigheden terwijl ze de ruimte hebben om max te rijden...
Ik rijd ook vaak zat niet de max hoor. Soms zit ik lekker met 110 op de snelweg te kachelen :7
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87148652
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik rijd ook vaak zat niet de max hoor. Soms zit ik lekker met 110 op de snelweg te kachelen :7
Op de snelweg mag dat, want daar kun je makkelijk inhalen :)
110 linksrijden is dan wel weer vervelend :P
pi_87148829
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:49 schreef Piles het volgende:

[..]

Op de snelweg mag dat, want daar kun je makkelijk inhalen :)
110 linksrijden is dan wel weer vervelend :P
Hmm inhalen doe ik dan wel met 110, en als er van die gasten dan lekker gaan drukken als ik 2 vrachtwagens in haal doe ik nog rustiger aan :').. Hoe ze hun stuur dan zo ongeveer opvreten is dan echt priceless _O-
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87149420
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Hmm inhalen doe ik dan wel met 110, en als er van die gasten dan lekker gaan drukken als ik 2 vrachtwagens in haal doe ik nog rustiger aan :').. Hoe ze hun stuur dan zo ongeveer opvreten is dan echt priceless _O-
Waarom? Wat is het nut?
pi_87150170
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom? Wat is het nut?
Een dikke vinger naar opduwers.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:17:15 #78
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87150685
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

maar 110 op de linkerbaan...

irritant :N
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87150736
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef monsterd. het volgende:

[..]

maar 110 op de linkerbaan...

irritant :N
Dat idd. Als je zo nodig relax wil toeren, ga dan niet andere mensen irriteren...
pi_87151243
sukkelgedrag. letterlijk en figuurlijk.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:28:59 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87151483
Ik reed vandaag de richting op die ik heel vaak rij, omdat ik zat te kletsen.
Ik moest eigenlijk de andere kant op, automatisme is niet goed. _O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:38:06 #82
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87151955
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
Ik reed vandaag de richting op die ik heel vaak rij, omdat ik zat te kletsen.
Ik moest eigenlijk de andere kant op, automatisme is niet goed. _O-
oooh, gebeurt mij ook heel vaak :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87152006
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:38 schreef monsterd. het volgende:

[..]

oooh, gebeurt mij ook heel vaak :D
Dat had ik gister ook, met die vriendin naast me :') Enorm eind omgereden _O-
Tap tap tap
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:58:04 #84
314372 Goddelijker
pi_87152850
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat had ik gister ook, met die vriendin naast me :') Enorm eind omgereden _O-
Ik had m'n vriendin naast me, die leidde me teveel af denk ik.
pi_87153032
quote:

[..]

Wat een kneus ben je. Wat is je kenteken, dan zet ik me auto ff voor je als ik je tegenkom.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:03:41 #86
314372 Goddelijker
pi_87153083
Ik had vanmiddag bijna een Audi A6 in m'n rechter zijkant, omdat hij zo nodig rechts moest inhalen met 140-150 terwijl ik naar rechts wilde voegen. :r
pi_87154138
Het is hier verdomme ook nooit goed he? :').. Hard rijden is voor kneuzen, rustig aan doen is voor kneuzen :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:44:35 #88
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87154483
Wat is er dan zo moeilijk aan om je gewoon aan de snelheid te houden? Bovendien moet je niet in gaan halen met 110, en al helemaal niet mensen expres gaan ophouden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 4 oktober 2010 @ 06:39:59 #89
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87158373
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:

Wat een kneus ben je. Wat is je kenteken, dan zet ik me auto ff voor je als ik je tegenkom.
Inhalen met 110 is sneu, maar deze reactie is sneuer :').
pi_87158604
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:')

Het is echt één grote kneuzenkermis hier -O-
Tap tap tap
pi_87158613
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik rij ook vaak zat 110, maar het inhalen doe ik toch echt met 120. Moet je voor de gein eens kijken wat voor rij er ontstaat als je met 100, 110 iinhaalt. Dat is zeker niet bevorderlijk voor de verkeersveiligheid en doorstroming.
pi_87158646
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:')

Het is echt één grote kneuzenkermis hier -O-
Ja, waar is de tijd van opbouwende kritiek gebleven... :P
pi_87158688
quote:

[..]

Dat is de omgekeerde wereld, dat snap je zelf ook wel. Jij gaat bewust langzaam inhalen om een vinger uit te delen naar opduwers... Als je niet zo langzaam inhaalt, wordt je ook niet opgeduwd. Kortom: je bent gewoon irritant bezig zonder reden.

Sorry, maar ik snap daar de lol echt niet van...
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:05:59 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87158774
Overigens merkte ik zojuist in het 100-deel van de A16 dat je daar wel moeiteloos kilometers lang 110 kunt rijden op de meest linkerstrook van de drie, zonder iemand te hinderen :P.
pi_87159897
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is hier verdomme ook nooit goed he? :').. Hard rijden is voor kneuzen, rustig aan doen is voor kneuzen :')
Vriend, van mij mag je zo langzaam rijden als je wilt, dan ga je mooi achter een vrachtwagen plakken ofzo, bespaar je nog brandstof ook. Maar ga niet andere mensen die wel normaal rijden daarmee hinderen, vooral niet als je het OOK nog eens voor de lol doet. Dan ben je echt gewoon een debiel (niet dat ik een hoge intelligentie verwacht hoor, van een vulploeg en emballagemedewerker).

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 08:05 schreef JDude het volgende:
Overigens merkte ik zojuist in het 100-deel van de A16 dat je daar wel moeiteloos kilometers lang 110 kunt rijden op de meest linkerstrook van de drie, zonder iemand te hinderen :P.
Dan ga je ook 10 km/u te hard :*
pi_87160182
:') :')
Tap tap tap
pi_87160351
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:

Vriend, van mij mag je zo langzaam rijden als je wilt, dan ga je mooi achter een vrachtwagen plakken ofzo, bespaar je nog brandstof ook. Maar ga niet andere mensen die wel normaal rijden daarmee hinderen, vooral niet als je het OOK nog eens voor de lol doet. Dan ben je echt gewoon een debiel (niet dat ik een hoge intelligentie verwacht hoor, van een vulploeg en emballagemedewerker).
Bah, beetje jammer dat het gelijk op de persoon gespeeld moet worden...
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:53:11 #98
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87160383
quote:

110 op de teller he. :+
pi_87160420
quote:

[..]

[..]

Tuurlijk, jij was natuurlijk CEO van Shell als bijbaan op je 20e :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:57:04 #100
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87160465
Toen ik laatst met m'n broer en pa in de auto zat, in de auto van m'n broer die ook reed, reden we op een stuk snelweg waar je 80 mag. Op een gegeven moment houdt dat op, en mag je 120. Zegt m'n vader doodleuk toen m'n broer het gas erop gooide: 'Heb je nu ineens haast? Je kan toch gewoon 80 blijven rijden? Dan zie je onderweg nog wat.' Alsof het een soort van toeristisch ritje was, en je je niet hoefde te storen aan medeweggebruikers :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87160615
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Toen ik laatst met m'n broer en pa in de auto zat, in de auto van m'n broer die ook reed, reden we op een stuk snelweg waar je 80 mag. Op een gegeven moment houdt dat op, en mag je 120. Zegt m'n vader doodleuk toen m'n broer het gas erop gooide: 'Heb je nu ineens haast? Je kan toch gewoon 80 blijven rijden? Dan zie je onderweg nog wat.' Alsof het een soort van toeristisch ritje was, en je je niet hoefde te storen aan medeweggebruikers :')
Ach, soms kan dat prima hoor! :D

Pas een ritje met de renault 6 gemaakt, dat rijdt het meest comfortabel als je 80-90 rijdt. :)
pi_87160621
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij was natuurlijk CEO van Shell als bijbaan op je 20e :')
Nee, maar ik was ook geen enorme sukkel in het verkeer op m'n 20e. Maar goed, laten we het hier bij laten. Ik zeg alleen maar, je kan met dat irritante gedrag een keer de verkeerde tegenkomen. Natuurlijk ben je op de snelweg redelijk veilig, maar ik heb het een keer in de binnenstad meegemaakt. Iemand ging op een 2 baansweg inhalen maar bleef toen gewoon naast de andere auto rijden. Busje erachter wilde er langs en toeteren enzo maar die gast ging niet opzij. Toen kwam er een stoplicht en stapten er 3 man uit dat busje... die gast in die auto reed uit angst vol gas door rood weg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')