Het hoort bij Den Haag, maar die schollenkoppen die er wonen denken er anders over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef pl4kkie het volgende:
Scheveningen is dat onderdeel van Den Haag? Of is het een opzichzelf staande stad?
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef pl4kkie het volgende:
Ah okee. Want een aantal van die mongolen in Oh Oh Cherso komen namelijk uit scheveningen. Maar ze zeggen dat ze allemaal uit Den Haag komenDus vroeg het me eigen af:P
Is dat zo? Ik ken heel dat programma niet trouwens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef pl4kkie het volgende:
Ah okee. Want een aantal van die mongolen in Oh Oh Cherso komen namelijk uit scheveningen.
Ja dat is zo. Sowiezo 3 komen er uit scheveningen. De rest weet ik zo gauw ff niet. Geen zin om optezoeken ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken heel dat programma niet trouwens.
Scheveningen is inderdaad een stadsdeel. Zeeheldenkwartier dan weer niet, dat is gewoon een wijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.toch?
![]()
Ik moet eens wat minder op FOK! zitten en wat meer tv kijken. Wanneer komt het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Sowiezo 3 komen er uit scheveningen. De rest weet ik zo gauw ff niet. Geen zin om optezoeken ook
Donderdags avond om 21:35 op rlt 5quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder op FOK! zitten en wat meer tv kijken. Wanneer komt het?
Dit komt er veel in voor:Pquote:
quote:
Hoe fucking triest ben je danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)friend.html#comments
ja echt he?! Hoe verzin je 't..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)friend.html#comments
En welk luchtje is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Schoenen gekauft![]()
En toch weer mn oude vertrouwde luchtje
Ik las Homoquote:
Nee, k'heb een niewu bril nodigquote:
En een nieuw toetsenbordquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ja maar ik wil me randstadrail gifje zien
![]()
[..]
Ja hoor Zeeheldenkwartier een stadsdeel.....dat mochten ze willen. Dat valt gewoon onder Segbroek ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.toch?
![]()
Ik heb 2,5 uur geslapen, werd wakker, ging naar de wc, ging terug naar bed: dekbed helemaal in beslag...en klemvast natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:08 schreef tuintegel het volgende:
Nee ik heb ook nog niet geslapen , ik ben gewoon echt een nachtmens, of ik heb het mijzelf aangeleerd:P
Oeh ik heb weer iets achterlijks over de afgelopen nachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 uur geslapen, werd wakker, ging naar de wc, ging terug naar bed: dekbed helemaal in beslag...en klemvast natuurlijk
En nou kan ik niet meer slapen...
Haha, arm kind!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh ik heb weer iets achterlijks over de afgelopen nacht. Ik ben de slechtste moeder die er bestaat ... vannacht voelde ik iets zwaars aan het voetenend liggen , dus ik dacht dat het de hond was en wilde hem eraf trappen (hij mag niet op bed , het vieze beest!) . Hoorde ik opeens: Mama , mama je schopt me uit bed!
Ik hoop niet dat ze het vannacht weer in haar hoofd haalt om daar te gaan liggen.
Enne , gewoon terugtrekken die dekens!
Ach welnee, zolang ze maar lekker slaaptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:15 schreef tuintegel het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon ook niet de hond schoppenDit zal me leren..
Goed plan om nog eens te gaan kijken , en anders morgen bij het ontbijt een hartig gesprek over eerlijk delen
Dat is heel lief van je ! Slaap ze voor straks , ik ga 30 days of night kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach welnee, zolang ze maar lekker slaapt
Thanks, veel plezier!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je ! Slaap ze voor straks , ik ga 30 days of night kijken
Wat liefquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Fine, MissMSXquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Good morning Dr. Silberman. How's the neck?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gedownload.....is het wat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je ! Slaap ze voor straks , ik ga 30 days of night kijken
slechte mammaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh ik heb weer iets achterlijks over de afgelopen nacht. Ik ben de slechtste moeder die er bestaat ... vannacht voelde ik iets zwaars aan het voetenend liggen , dus ik dacht dat het de hond was en wilde hem nog half in slaap eraf trappen (hij mag niet op bed , het vieze beest!) . Hoorde ik opeens: Mama , mama je schopt me uit bed!
Ik hoop niet dat ze het vannacht weer in haar hoofd haalt om daar te gaan liggen.
Enne , gewoon terugtrekken die dekens!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef nectarientje het volgende:
jurkje gescoordGewoon fijn bij de
HEMA
.
nu thee met een speculaasje
Nee,... een maat van me heeft een vreemde hobby die met krakers te maken heeft.... maar daar ga ik mij even niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:53 schreef nectarientje het volgende:
Nijmegen
![]()
Euhm, maar waarom naar Nijmegen? Voetbal?
Je kan altijd de kroeg induiken terwijl hij zijn ding doet. Nijmegen is echt superleuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee,... een maat van me heeft een vreemde hobby die met krakers te maken heeft.... maar daar ga ik mij even niet mee bemoeien. Ik heb binnenkort mijn verklaring van goed gedrag nodig hahaha.
Wat voor jurkje heb je gekocht????
Ik blijf wel hier in de regioquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan altijd de kroeg induiken terwijl hij zijn ding doet. Nijmegen is echt superleuk!
Euhm staat in het foldertje. Grijs met blauw/groene bloemetjes
Anders koop je m ook voor jezelfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier in de regio
blz 10?? leuk
Want je doet ze allemaal tegelijk aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mwa.... .past niet bij de kleuren van mijn andere jurkjes.
Je klinkt verbaasd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want je doet ze allemaal tegelijk aan?
Schattig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef nectarientje het volgende:
jurkje gescoordGewoon fijn bij de
HEMA
.
nu thee met een speculaasje
dankquote:
Neuhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dank![]()
Moest je nou voor morgen een taartje bakken? *iets met geheugen en zeef enzo*
*mental note*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef GotC het volgende:
Neuh12 oktober is mama jarig, dus misschien voor dan.
Wat een bagger drukte in de stad
Aaahhh.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Atreidez het volgende:
Bah, lekke band.. 37km gefiets, 6,5 gelopen en nu blaren
Volgende keer een bandenplaksetje mee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Atreidez het volgende:
Bah, lekke band.. 37km gefiets, 6,5 gelopen en nu blaren
Ja, en me telefoon, en geld, en idquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef nectarientje het volgende:
Volgende keer een bandenplaksetje mee?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef Atreidez het volgende:
Ja, en me telefoon, en geld, en idDe bedoeling was alleen even door Wassenaar, maar kwam bij Noordwijkerhout uit.
I know!quote:
Ik ben halverwege in slaap gevallen , dus ik ga hem zo verder kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gedownload.....is het wat?
Waarom vind je dat zo leuk?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijke tv nu op NL1Heerlijk dat stemmen bij de CDA hahahaa
Volgens mij kun je nu ook rokken aan en zal dat leuk staan , maar dat doel moet je een goed gevoel gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Lovechild het volgende:
Vanaf maandag gaan de jurkjes en rokjes met laarzen voor mij ook weer in het verschiet komen!
Dit dus:quote:
Het was voor veel mensen te lastig om te begrijpen. Niet geheel vreemd dat er toch veel ouderen aanwezig waren en de uitleg her en der nogal haperde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voorstemmers moesten tegen stemmen enzo....ingewikkeld
Ik vond die vent van vanmiddag sowieso irritantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
Het was voor veel mensen te lastig om te begrijpen. Niet geheel vreemd dat er toch veel ouderen aanwezig waren en de uitleg her en der nogal haperde.
Ja... en dan ook kleurenblindquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond die vent van vanmiddag sowieso irritant
ah.quote:
Althans, het is nu aan de fractie. Maar ik kan me niet voorstellen dat het niet meer doorgaatquote:
Nee, die zijn blij dat er iets ligtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:56 schreef Flappekz het volgende:
Althans, het is nu aan de fractie. Maar ik kan me niet voorstellen dat het niet meer doorgaat
Ik weet wel dat ik het dragen kan maar toch voel ik me daar over het algemeen niet lekker in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nu ook rokken aan en zal dat leuk staan , maar dat doel moet je een goed gevoel geven.
Ik hoop dat je lekker in je velletje zit(refererende aan een gesprek wat we een keer hebben gehad
)
aah! Ik vroeg me ook al af wat er nou met maandag wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef Lovechild het volgende:
Ik weet wel dat ik het dragen kan maar toch voel ik me daar over het algemeen niet lekker in.
En momenteel heb ik (helaas) helemaal geen vrede met mezelf. Daarom start ik maandag weer bij de Weight Watchers. Daar voel ik me wel heel goed over, heb er heel erg veel zin in.
Veel succes LCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het dragen kan maar toch voel ik me daar over het algemeen niet lekker in.
En momenteel heb ik (helaas) helemaal geen vrede met mezelf. Daarom start ik maandag weer bij de Weight Watchers. Daar voel ik me wel heel goed over, heb er heel erg veel zin in.
Paar jaar terug gewoon helemaal gestopt met cola drinken, nooit spijt van gehad. Succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Lovechild het volgende:
Het is ook wel duur overigens. Geloof iets van 12 euro per bijeenkomst. Maar ja, dat geld sparen we weer uit op andere dingen (minder cola bijvoorbeeld)
Nee ..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga maar eens kijken of dat hele gedoe over Twilight t nou echt waard is
Eerste 20 minuten zijn iig al tenenkrommend, geef mij maar good old Buffy of the Vampire Diaries :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Atreidez het volgende:
Veel drop krijg je hoge bloeddruk van volgens mij. Cola is gewoon rommel natuurlijk
En Twilight moet je kijken om te weten of je t net zo haat als de meestenEr zijn genoeg zwijmeltypes die er weg van zijn.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Eerste 20 minuten zijn iig al tenenkrommend, geef mij maar good old Buffy of the Vampire Diaries :p
De vampies hebben het dus duidelijk niet getroffen op het witte doekquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef tuintegel het volgende:
30 days of night , dark days is ook een rukfilm Jill..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef tuintegel het volgende:
The Vampire Diaries dan weer wel .. Ian Somerhalder
Eens ff googlen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef tuintegel het volgende:
Mmm nee, doe de lamp maar uit bij diequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef tuintegel het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mmm nee, doe de lamp maar uit bij die
Had het eerder gezegdquote:
Ja, ik ben blij dat dat is afgeschaft. Ik bleef maar vluchten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef tuintegel het volgende:
Beauty is in the eyes of the beholder he , anders zouden alle vrouwen volgens de Axe formule achter 1 man aanrennen
Ik denk dat de meeste mannen daar geen probleem mee zouden hebben als zij die ene man warenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef tuintegel het volgende:
Beauty is in the eyes of the beholder he , anders zouden alle vrouwen volgens de Axe formule achter 1 man aanrennen
Niet met de vrouwen uit de reclame nee.. Kan me voorstellen dat er genoeg overblijven waarvan je hoopt dat ze niet achter je aankomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen daar geen probleem mee zouden hebben als zij die ene man waren
Dat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef nectarientje het volgende:
Niet met de vrouwen uit de reclame nee.. Kan me voorstellen dat er genoeg overblijven waarvan je hoopt dat ze niet achter je aankomen
R_B blijft vluchten als ik in de buurt kom , ik begin het nu te snappenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet met de vrouwen uit de reclame nee.. Kan me voorstellen dat er genoeg overblijven waarvan je hoopt dat ze niet achter je aankomen
Ik hou alleen van lekkere vampieren......Robert Patterson (of hoe die jongen ook mag heten) valt daar dus niet onderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef Flappekz het volgende:
Ik hou zo vreselijk niet van al die vampierenshizzle
Maar ik hou sowieso ook niet van mannen, dat scheelt alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik hou alleen van lekkere vampieren......Robert Patterson (of hoe die jongen ook mag heten) valt daar dus niet onderDie gast van de veel te kort uitzonden serie Moonlight wel:
[ afbeelding ]
Maar hij speelt nu in Hawaii 5-0, dus nieuwe ronde nieuwe kijkkansenHopelijk moet ie veel op het strand zijn
vooruit, schemerlampjesmateriaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hou alleen van lekkere vampieren......Robert Patterson (of hoe die jongen ook mag heten) valt daar dus niet onderDie gast van de veel te kort uitzonden serie Moonlight wel:
[ afbeelding ]
Maar hij speelt nu in Hawaii 5-0, dus nieuwe ronde nieuwe kijkkansenHopelijk moet ie veel op het strand zijn
Ik zie de gelijkenissen:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vooruit, schemerlampjesmateriaal
heul niet waar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
R_B blijft vluchten als ik in de buurt kom , ik begin het nu te snappen
quote:
wel... alleen moet ik op een gegeven moment ook weer even werkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
en verleden week dan , je bleef niet eens babbelen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
wel... alleen moet ik op een gegeven moment ook weer even werken
Klinkt als mijn oude leraar duits..Huntjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef tuintegel het volgende:
Dit is nog erger als Twilight ... een door zonlicht verbrandde vampier krijgt wat bloed overgoten... en is weer "springlevend"
Dat is mijn leraar Duits ook geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klinkt als mijn oude leraar duits..Huntjes
quote:
En zie, we spreken beiden geen Duits dus het was een slechte leraarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is mijn leraar Duits ook geweest
Ja maar ja maar! Iedereen hier haat Twilight, dus dan heb ik niet snel de neiging om te zeggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Had het eerder gezegd. Ik had hier vier boeken van ze die je zo had mogen hebben... maar goed dat is achteraf lullen.
Ik welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En zie, we spreken beiden geen Duits dus het was een slechte leraar
Ik heb er totaal geen mening overquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef GotC het volgende:
Ja maar ja maar! Iedereen hier haat Twilight, dus dan heb ik niet snel de neiging om te zeggen![]()
Maar toch thanks
Ken jij Frans Duits?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik welkan best een beetje Duits nog , Frans ook zelfs nog wel.
Heb t nu te druk met Prof. Laytonquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen mening overDus van mij had je mogen spuien hoor
Al haat de hele wereld het , gewoon zeggen als je iets leuk vindquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar ja maar! Iedereen hier haat Twilight, dus dan heb ik niet snel de neiging om te zeggen![]()
Maar toch thanks
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef GotC het volgende:
Heb t nu te druk met Prof. Layton(op de DSi dus
)
Heb m geleend van schoonmoeders, omdat ik toch wel heel erg graag een DSi wil maar twijfelde of ik het wel echt leuk zou vinden enzo. Ze heeft 2 spelletjes, Brain Training en Prof. Layton and the curious villagequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]!
Welke heb je? I
Prof Layton
En ik vind het ook een geweldig ding. Kan nu zonder gezeur voetbal kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb m geleend van schoonmoeders, omdat ik toch wel heel erg graag een DSi wil maar twijfelde of ik het wel echt leuk zou vinden enzo. Ze heeft 2 spelletjes, Brain Training en Prof. Layton and the curious villageErg leuk!
![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik vind het ook een geweldig ding. Kan nu zonder gezeur voetbal kijken
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik er persoonlijk op toe ga zien dat GotC een eigen DSi gaat kopenquote:
Pfff moet jij niet over rokjes, laarzen en vampieren praten?quote:
Is het al kerst?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik er persoonlijk op toe ga zien dat GotC een eigen DSi gaat kopen
Ook maar eens kijken..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:43 schreef nectarientje het volgende:
pandora's box is ook fijn![]()
Ik zou er bijna een DS voor kopen..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Pfff moet jij niet over rokjes, laarzen en vampieren praten?
[..]
Is het al kerst?
Hij heeft er ook geen verstand van joh. Alleen zn UI alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik weet meer van voetbalregels dan jij .
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik weet meer van voetbalregels dan jij .
Daar ben ik ook bang voor. Ben enorm picky in leuke spelletjes.. Je zou zo'n ding moeten kunnen lenen ergens als er een leuk spelletje uitkomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef GotC het volgende:
Ook maar eens kijken..
Ja zit ook nog echt te twijfelen, wil namelijk niet dat dat ding binnen een maand stof ligt te happen
Dan kopen jullie er samen eentjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Ben enorm picky in leuke spelletjes.. Je zou zo'n ding moeten kunnen lenen ergens als er een leuk spelletje uitkomt
Da's dus precies niet de bedoeling he...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja en dan kan Necta hem gebruiken als er voetbal op tv is.
Mja, als mini dat voor elkaar kan krijgen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:28 schreef tuintegel het volgende:
er moet gewoon een actie komen , 2 voor de prijs van 1
Oh en als je een ipad hebt mag je hem ruilen tegen de dsi van mini, die is namelijk in de veronderstelling dat dat een hele goede ruil is ....
Haar letterlijke woorden : Hier mama , je mag mijn nintendo op Marktplaats zetten , dan kan ik ook een ipad kopen en hoef ik niet meer op jou te wachten... as if...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, als mini dat voor elkaar kan krijgen...
Aaahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef tuintegel het volgende:
Haar letterlijke woorden : Hier mama , je mag mijn nintendo op Marktplaats zetten , dan kan ik ook een ipad kopen en hoef ik niet meer op jou te wachten... as if...
Heel veel plezier!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
'n avond..
Koffer aan het inpakken.. en over 3 uurtjes opgehaald om naar schiphol te gaan
Kreta here we come!!
Oh Oh!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
'n avond..
Koffer aan het inpakken.. en over 3 uurtjes opgehaald om naar schiphol te gaan
Kreta here we come!!
Ja, voorlopig nog niet moe, dus misschien moet ik welquote:
Laatste weekend van oktober inderdaad, moest het ook ff opzoekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, voorlopig nog niet moe, dus misschien moet ik wel.. Maar wat las ik nou over omschakeling van tijd, dat is toch pas 31 okt?
Yep. Wellicht dat in Australie dit weekend de zomertijd in gaat, dat zou wel kunnen natuurlijk...quote:
Oe! Extra lang lolquote:
De klok gaat een uur vooruit lieverd.quote:
Achteruit toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De klok gaat een uur vooruit lieverd.
Ssssht...quote:
quote:
Veel plezier in Chersonissos!quote:Op zondag 3 oktober 2010 04:39 schreef Barretje80 het volgende:
Ohhh wat is het toch vroeg! en.. (De arrogantie) wat zijn er toch veel tokkie achtige figuren.. Hopelijk zitten ze niet in ons vliegtuig...
Je hebt iig leuke gesprekken gehadquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Hm, tot 1:30 uur leuke msn-gesprekjes voeren wordt natuurlijk altijd afgestraft met een kind dat ieder uur wakker wordt en vervolgens om 8:00 uur uitgeslapen is. Hád het kunnen weten.
In het kader van 'gedeelde smart is halve smart'; de Miss vond het ook nodig om mij om 8 uur uit bed te schoppen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Hm, tot 1:30 uur leuke msn-gesprekjes voeren wordt natuurlijk altijd afgestraft met een kind dat ieder uur wakker wordt en vervolgens om 8:00 uur uitgeslapen is. Hád het kunnen weten.
aaah.. Poor you! Dikkequote:Op zondag 3 oktober 2010 10:46 schreef AirwiN het volgende:
In het kader van 'gedeelde smart is halve smart'; de Miss vond het ook nodig om mij om 8 uur uit bed te schoppen.
Ik wil geenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:47 schreef nectarientje het volgende:
aaah.. Poor you! Dikkevoor je dan he, omdat je zo zielig bent.
Oh, deze post moet ik echt even opslaanquote:
Ik heb besloten om toch ook 3 uurtjes te slapen tussendoor, vanaf het moment dat het peloton het parcours op kwam.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Sorry Flap, heb t niet geredZit nu weer te kijken met nog 80km te gaan..
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben zenuwachtig!!
Ben morgen jarig
Hier heb ik nou nooit last van... sterker nog.. de laatste keer was ik het zelf vergeten.. toen werd ik door vaders gefeliciteerd toen hij in mijn auto staptequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik blijf me erover verbazen dat ik ook nog steeds nerveus ben de dag voor mijn verjaardag. Had verwacht dat dat na m'n 12e ofzo wel op zou houden maar nee..
Jij leugenaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van 'gedeelde smart is halve smart'; de Miss vond het ook nodig om mij om 8 uur uit bed te schoppen.
Het was uit vrije wil?quote:
Tja ik vier het ook nooit dus dan kijk je er ook niet naar uit hequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het was uit vrije wil?
En R_b, mijn eigen verjaardag vergeten zal me echt niet gebeuren! Vind het veel te leuk om jarig te zijn
Hoeveel dagen vooraf wil je een smsje?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand zijn eigen verjaardag vergeet. Dat je die van je partner zo nu en dan vergeet...soit...
Oeh, mn menselijke reminderquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoeveel dagen vooraf wil je een smsje?
Terrasjes!quote:
Wij(n) snappen dat welquote:
Wat lief van Flap!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
IddWijn
En terrasje
![]()
En ik mag () van Flap een DS kopen
Geef toe 'regel jij het ontbijt en de thee' klinkt niet helemaal vrijblijvend.quote:
Zeker niet uit de mond van een vrouwquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe 'regel jij het ontbijt en de thee' klinkt niet helemaal vrijblijvend.
Wil ik het weten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:47 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb het heeeeeeeel anders aangepakt en zit nu te genieten van een verse smoothie á la GotC
quote:Een smoothie is een man of vrouw die zich ontdoet van alle lichaamsbeharing, doorgaans uitgezonderd het hoofdhaar, de wimpers en de wenkbrauwen.
"Smooth" is het Engelse woord voor "glad".
Het ideaalbeeld van de smoothie is de beharing of (beter gezegd) gebrek aan terminale beharing van een kind voor de puberteit, dus zonder de (al dan niet) geslachtskenmerkende androgenische of seksuele beharing van een (ongeschoren) volwassene.
Bij veel volkeren, zowel in de oudheid als nu, was en is dit de uiting van een verzorgd menselijk lichaam. De Grieken en de Romeinen schoren onder andere hun schaamhaar en okselhaar weg als teken van reinheid, schoonheid en vitaliteit.
In verschillende islamitische culturen scheren zowel mannen als vrouwen het schaam- en okselhaar om redenen van religie.
In Nederland is de organisatie WNN (World of the Nudest Nudist) actief, die het smoothie-ideaal met naturisme verbindt.
9.15 is nog laat...quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wijn![]()
Nooit te vroeg voor. Net zoals om 9:15 het 1e biertje openmaken* GotC wijst naar Flap
Het mag van Ronnie hoor ik netquote:
Holy fuck, dan ga ik zo maar douchen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het mag van Ronnie hoor ik net![]()
Ik mik er even wat paracetamol in, moet me nog aankleden maar daarna stem ik voor terras!
Wrom nie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Helemaal smooth lijkt me echt niks!
We hebben de tijd hoorquote:
Gaan we met de tram?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
We hebben de tijd hoorKan ook nog wel even een uurtje gaan liggen?
Nou bij vrouwen vind ik het niet erg maar ik moest ff denken aan een man (nee ben gewoon hetero). Mijn ex had twee broers die zowel aan schaatsen als aan wielrennen doen en die waren ook altijd glad, ook armen en benen. Dat vind ik niet echt een mannelijke uitstraling hebben. Maar ja , dat ben ik he, er zijn zat mensen die het wel wat vinden hebben.quote:
Je wordt oudquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:03 schreef nectarientje het volgende:
Gaat dingetje die over naar de stad gaan begon dan ook mee? (gosh ik ben slecht in namen onthouden ineens zeg)
ja! Althans, ik stem voorquote:
Daarom zeg ik ook niet dat je oud bentquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Althans, ik stem voorWie immer.
Sssst R_b, ik vind het altijd nog wel meevallen![]()
Ja oké, dat snap ik. Ging ook van jou en vrouwen uit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou bij vrouwen vind ik het niet erg maar ik moest ff denken aan een man (nee ben gewoon hetero). Mijn ex had twee broers die zowel aan schaatsen als aan wielrennen doen en die waren ook altijd glad, ook armen en benen. Dat vind ik niet echt een mannelijke uitstraling hebben. Maar ja , dat ben ik he, er zijn zat mensen die het wel wat vinden hebben.
[..]
Dan mag het welquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja oké, dat snap ik. Ging ook van jou en vrouwen uit.
Dat zei ik helemaal niet, leugenaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe 'regel jij het ontbijt en de thee' klinkt niet helemaal vrijblijvend.
Ga je ook even mee op een terras zitten?quote:
Ik wel!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga je ook even mee op een terras zitten?
Geen tijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik bel je als ik een strippenkaart heb gekocht ok? Denk dat ik om 13:00 in de tram zit oidquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die doen het vooral uit praktische overwegingen, niet uit esthetische overwegingen. Als je niet weet wat die redenen zijn, moet je maar es Googlen op wonden + ingegroeide haren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou bij vrouwen vind ik het niet erg maar ik moest ff denken aan een man (nee ben gewoon hetero). Mijn ex had twee broers die zowel aan schaatsen als aan wielrennen doen en die waren ook altijd glad, ook armen en benen. Dat vind ik niet echt een mannelijke uitstraling hebben. Maar ja , dat ben ik he, er zijn zat mensen die het wel wat vinden hebben.
Lang leven mannenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef tuintegel het volgende:
Shitzooi ik wil een boterham met jam eten maar ik krijg die pot niet open.
Tssk ik ben sterker als sommige mannenquote:
En ze weet meer van voetbal dan mannenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tssk ik ben sterker als sommige mannen, maar ik heb nu wel smeerworst op mijn boterham
Plaag niet zo magere heinquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ze weet meer van voetbal dan mannen
Nee je bent magere heinquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ik plaag niet![]()
en wtf magere hein?? ik was toch dikke?
Uh..nee dat is de Ron versie van Adonis...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef tuintegel het volgende:
Volgens wikipedia is het een kunstenaar... weet je het zeker?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Uh..nee dat is de Ron versie van Adonis...
Ben je bijna door de administratieve boel heen Jill?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh wat heb je toch veel papier nodig met al dat huisgeregel. Dat kost een zooi bomen en mn cartridges zijn nu ook empty. Morgen op mn werk maar ff de rest printen.
Vandaag nog even naar stadsdeelkantoor en weer het een en ander versturen naar mn tussenpersoon en dan is het grootste deel (hopelijk) geregeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ben je bijna door de administratieve boel heen Jill?
Ik weet anders ook niet hoe je zo'n halfgod als mij moet noemen en toch bescheiden kan blijven....quote:
Bij mij niet hoor, het schijnt dat ik vandaag echt gebeld ga worden over die sollicitatiequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zoooo, dat wordt een rustig dagje.. .stekker uit de telefoon
spannend!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, het schijnt dat ik vandaag echt gebeld ga worden over die sollicitatie
Komt ie weer:quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. Heb overigens een heel naar voorgevoel...
We zullen zienquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Komt ie weer:
* ut komt wel goed 'schatje'.
quote:
Ik ga duimen voor een goede uitslag. Ik laat aan jou om te bepalen of ik dan denk dat de wereld beter af is met of zonder jou als manager.quote:
Dan kan t gevoel alleen maar beter worden tochquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
Kun je wel zeggen ja. Heb overigens een heel naar voorgevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |