Het hoort bij Den Haag, maar die schollenkoppen die er wonen denken er anders over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef pl4kkie het volgende:
Scheveningen is dat onderdeel van Den Haag? Of is het een opzichzelf staande stad?
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef pl4kkie het volgende:
Ah okee. Want een aantal van die mongolen in Oh Oh Cherso komen namelijk uit scheveningen. Maar ze zeggen dat ze allemaal uit Den Haag komenDus vroeg het me eigen af:P
Is dat zo? Ik ken heel dat programma niet trouwens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef pl4kkie het volgende:
Ah okee. Want een aantal van die mongolen in Oh Oh Cherso komen namelijk uit scheveningen.
Ja dat is zo. Sowiezo 3 komen er uit scheveningen. De rest weet ik zo gauw ff niet. Geen zin om optezoeken ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken heel dat programma niet trouwens.
Scheveningen is inderdaad een stadsdeel. Zeeheldenkwartier dan weer niet, dat is gewoon een wijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.toch?
![]()
Ik moet eens wat minder op FOK! zitten en wat meer tv kijken. Wanneer komt het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Sowiezo 3 komen er uit scheveningen. De rest weet ik zo gauw ff niet. Geen zin om optezoeken ook
Donderdags avond om 21:35 op rlt 5quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder op FOK! zitten en wat meer tv kijken. Wanneer komt het?
Dit komt er veel in voor:Pquote:
quote:
Hoe fucking triest ben je danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)friend.html#comments
ja echt he?! Hoe verzin je 't..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)friend.html#comments
En welk luchtje is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Schoenen gekauft![]()
En toch weer mn oude vertrouwde luchtje
Ik las Homoquote:
Nee, k'heb een niewu bril nodigquote:
En een nieuw toetsenbordquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ja maar ik wil me randstadrail gifje zien
![]()
[..]
Ja hoor Zeeheldenkwartier een stadsdeel.....dat mochten ze willen. Dat valt gewoon onder Segbroek ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
is volgens mij stadsdeel. Net als Zeeheldenkwartier bijv.toch?
![]()
Ik heb 2,5 uur geslapen, werd wakker, ging naar de wc, ging terug naar bed: dekbed helemaal in beslag...en klemvast natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:08 schreef tuintegel het volgende:
Nee ik heb ook nog niet geslapen , ik ben gewoon echt een nachtmens, of ik heb het mijzelf aangeleerd:P
Oeh ik heb weer iets achterlijks over de afgelopen nachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 uur geslapen, werd wakker, ging naar de wc, ging terug naar bed: dekbed helemaal in beslag...en klemvast natuurlijk
En nou kan ik niet meer slapen...
Haha, arm kind!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh ik heb weer iets achterlijks over de afgelopen nacht. Ik ben de slechtste moeder die er bestaat ... vannacht voelde ik iets zwaars aan het voetenend liggen , dus ik dacht dat het de hond was en wilde hem eraf trappen (hij mag niet op bed , het vieze beest!) . Hoorde ik opeens: Mama , mama je schopt me uit bed!
Ik hoop niet dat ze het vannacht weer in haar hoofd haalt om daar te gaan liggen.
Enne , gewoon terugtrekken die dekens!
Ach welnee, zolang ze maar lekker slaaptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:15 schreef tuintegel het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon ook niet de hond schoppenDit zal me leren..
Goed plan om nog eens te gaan kijken , en anders morgen bij het ontbijt een hartig gesprek over eerlijk delen
Dat is heel lief van je ! Slaap ze voor straks , ik ga 30 days of night kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach welnee, zolang ze maar lekker slaapt
Thanks, veel plezier!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je ! Slaap ze voor straks , ik ga 30 days of night kijken
Wat liefquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Fine, MissMSXquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Good morning Dr. Silberman. How's the neck?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gedownload.....is het wat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je ! Slaap ze voor straks , ik ga 30 days of night kijken
slechte mammaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:12 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh ik heb weer iets achterlijks over de afgelopen nacht. Ik ben de slechtste moeder die er bestaat ... vannacht voelde ik iets zwaars aan het voetenend liggen , dus ik dacht dat het de hond was en wilde hem nog half in slaap eraf trappen (hij mag niet op bed , het vieze beest!) . Hoorde ik opeens: Mama , mama je schopt me uit bed!
Ik hoop niet dat ze het vannacht weer in haar hoofd haalt om daar te gaan liggen.
Enne , gewoon terugtrekken die dekens!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef nectarientje het volgende:
jurkje gescoordGewoon fijn bij de
HEMA
.
nu thee met een speculaasje
Nee,... een maat van me heeft een vreemde hobby die met krakers te maken heeft.... maar daar ga ik mij even niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:53 schreef nectarientje het volgende:
Nijmegen
![]()
Euhm, maar waarom naar Nijmegen? Voetbal?
Je kan altijd de kroeg induiken terwijl hij zijn ding doet. Nijmegen is echt superleuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee,... een maat van me heeft een vreemde hobby die met krakers te maken heeft.... maar daar ga ik mij even niet mee bemoeien. Ik heb binnenkort mijn verklaring van goed gedrag nodig hahaha.
Wat voor jurkje heb je gekocht????
Ik blijf wel hier in de regioquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan altijd de kroeg induiken terwijl hij zijn ding doet. Nijmegen is echt superleuk!
Euhm staat in het foldertje. Grijs met blauw/groene bloemetjes
Anders koop je m ook voor jezelfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier in de regio
blz 10?? leuk
Want je doet ze allemaal tegelijk aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mwa.... .past niet bij de kleuren van mijn andere jurkjes.
Je klinkt verbaasd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want je doet ze allemaal tegelijk aan?
Schattig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:50 schreef nectarientje het volgende:
jurkje gescoordGewoon fijn bij de
HEMA
.
nu thee met een speculaasje
dankquote:
Neuhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dank![]()
Moest je nou voor morgen een taartje bakken? *iets met geheugen en zeef enzo*
*mental note*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef GotC het volgende:
Neuh12 oktober is mama jarig, dus misschien voor dan.
Wat een bagger drukte in de stad
Aaahhh.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Atreidez het volgende:
Bah, lekke band.. 37km gefiets, 6,5 gelopen en nu blaren
Volgende keer een bandenplaksetje mee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Atreidez het volgende:
Bah, lekke band.. 37km gefiets, 6,5 gelopen en nu blaren
Ja, en me telefoon, en geld, en idquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef nectarientje het volgende:
Volgende keer een bandenplaksetje mee?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef Atreidez het volgende:
Ja, en me telefoon, en geld, en idDe bedoeling was alleen even door Wassenaar, maar kwam bij Noordwijkerhout uit.
I know!quote:
Ik ben halverwege in slaap gevallen , dus ik ga hem zo verder kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gedownload.....is het wat?
Waarom vind je dat zo leuk?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijke tv nu op NL1Heerlijk dat stemmen bij de CDA hahahaa
Volgens mij kun je nu ook rokken aan en zal dat leuk staan , maar dat doel moet je een goed gevoel gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Lovechild het volgende:
Vanaf maandag gaan de jurkjes en rokjes met laarzen voor mij ook weer in het verschiet komen!
Dit dus:quote:
Het was voor veel mensen te lastig om te begrijpen. Niet geheel vreemd dat er toch veel ouderen aanwezig waren en de uitleg her en der nogal haperde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voorstemmers moesten tegen stemmen enzo....ingewikkeld
Ik vond die vent van vanmiddag sowieso irritantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
Het was voor veel mensen te lastig om te begrijpen. Niet geheel vreemd dat er toch veel ouderen aanwezig waren en de uitleg her en der nogal haperde.
Ja... en dan ook kleurenblindquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond die vent van vanmiddag sowieso irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |