Ik heb geen idee, maar het levert waarschijnlijk echt een hels karwei op om de bovenleiding weg te halen. Hoe lang was het de bedoeling dat de bouw gaat duren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Lijkt me wel zo logisch.
Acht weken. Maar in dit geval is het alleen het inkorten van de bovenleiding. Ten westen van het station is alles dieselspoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het levert waarschijnlijk echt een hels karwei op om de bovenleiding weg te halen. Hoe lang was het de bedoeling dat de bouw gaat duren?
Twitter meldt:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef Ascendancy het volgende:
Wat voor wisselstoring is er bij Amstel dat het tot 2 uur 's nachts gaat duren
quote:@VLTC: Wissel 337 aan Amsterdam Oostzijde is afgekeurd en nu RL geklemd. Alles van/naar Utrechtselijn moet nu via spoor 70. Herstel komende nacht.
quote:Ook een mooie zoals vanavond gehoord: "Kijk, daar wordt ook weer even vakkundig een Thalys vermoord". Overigens reed de trein al met +6
vrijdag 21 mei 2010 20:43:08 via Twitter for iPhone
quote:V250-stellen gaan terug naar de pizzaboeren waar ze vandaan komen. Het enige wat fatsoenlijk werkt zijn de stroomafnemers. Via @pino_traffic
donderdag 20 mei 2010 19:50:44 via Twitter for iPhone
Heerlijk zoquote:Echt weer iets voor Highspeed om zelfs de koninklijke trein gedriehoekt te laten rijden gisteren. Hulde voor het lef en broddelwerk.
10:39 AM Apr 16th via Twitter for iPhone
Dit moet je niet te vaak doen, en je moet ook niet te hard proberen te rijden volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef dennistd het volgende:
Flink wat, zie dit filmpje van een Plan V die een VIRM-VI wegsleept (is niet al te goed voor de motoren lijkt me, maar goed):
Dat was een heftige ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
8 bakken wadloper voor 1 ICM III, Moet je alleen wel oppassen voor loplopende koeien
Hoi.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:56 schreef Crientj het volgende:
Aha. Ik wist dat ik iets miste in Myat.
Was dat ongeval niet veroorzaakt door een te snel rijdende trein?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoi.
Ik realiseer me ineens (na een check van je fobo) dat jij anderhalve maand oud was toen er iets misging met een trein in Hoofddorp. Nu voel ik me heel oud.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoi.
Ik realiseer me ineens (na een check van je fobo) dat jij anderhalve maand oud was toen er iets misging met een trein in Hoofddorp. Nu voel ik me heel oud.
Volgens mij wel. Ik was toen trouwens 16.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat ongeval niet veroorzaakt door een te snel rijdende trein?
Ik 14.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik was toen trouwens 16.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb ook eens seinen uit andere landen bekeken, ik begin bijna te vermoeden dat Nederland het allersimpelste seinstelsel heeft ter wereld. Drie lampen in drie verschillende kleuren die eventueel kunnen knipperen en een cijferbak eronder, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |